SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
october rustquote:Op donderdag 15 april 2010 10:47 schreef Athlon64x het volgende:
Damm echt kut dit hoewel ik geen fan van zijn laatste albums was is Bloody kisses toch wel een van mijn favoriete albums allertijden. In 2005 was er ook een melding dat ie dood was maar dat bleek een grap te zijn hopelijk nu ook maar ik vrees het ergste
sorryquote:Op donderdag 15 april 2010 12:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En geen ongepaste foto's meer posten. Je weet zelf wel welke.
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik verwacht stiekem nog steeds een "Haha, tweede keer dat jullie er intrappen" op de website. En anders zuip ik vanavond maar volgens TON traditie een fles wijn op.
The Real Mcenzies hebben daar inderdaad ook een leuk liedje over,quote:Op donderdag 15 april 2010 13:20 schreef schaap001 het volgende:
Ze vallen echt met bosjes, de laatste tijd zeg...
Ok, maar ook de nieuwe muziekhelden worden al steeds schaarserquote:Op donderdag 15 april 2010 13:34 schreef zuigmarmot het volgende:
The Real Mcenzies hebben daar inderdaad ook een leuk liedje over,
They'redropping like flies
inderdaad over de oude muziekhelden die toch steeds schaarser worden
Hij wist ook met één ruk alle snaren van zijn bas te trekken.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:20 schreef schaap001 het volgende:
imposante podiumverschijning ook
[ afbeelding ]
Ik ook op Waldrock, in de jaren 90quote:Op donderdag 15 april 2010 14:39 schreef Speeder het volgende:
zit net op het forum van type o negative te lezen dat het dus gewoon echt waar is. Dat wordt de rest van de dag type o luisteren. Mag mezelf gelukkig prijzen dat ik ze tenminste een keer live heb gezien een paar jaar terug op Waldrock. Gonna miss you Pete!
Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 15 april 2010 14:39 schreef Speeder het volgende:
Mag mezelf gelukkig prijzen dat ik ze tenminste een keer live heb gezien
Zolang het maar geen James Hetfield isquote:Op donderdag 15 april 2010 17:06 schreef RichCalibier het volgende:
Dit is vrij kut...
De 2e zanger dit jaar na Mark Linkous, .. who's next? James Hatfield?![]()
En dan sla je Sugar Lee Hooper nog over.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:06 schreef RichCalibier het volgende:
Dit is vrij kut...
Of de track 'Sinus' (van World coming down).quote:Op donderdag 15 april 2010 16:06 schreef GimmeGore het volgende:
Is het ongepast om het album Dead Again te draaien nu?
Zag ze op Lowlands.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:39 schreef Speeder het volgende:
zit net op het forum van type o negative te lezen dat het dus gewoon echt waar is. Dat wordt de rest van de dag type o luisteren. Mag mezelf gelukkig prijzen dat ik ze tenminste een keer live heb gezien een paar jaar terug op Waldrock. Gonna miss you Pete!
ja ik ook.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zag ze op Lowlands.
Geweldige band
RIP
Alex Chilton mag natuurlijk niet ontbreken. Het zijn barre tijden, zeker als je bedenkt dat het talent niet aangroeit.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:06 schreef RichCalibier het volgende:
Dit is vrij kut...
Bus Stopquote:Op donderdag 15 april 2010 21:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Alex Chilton mag natuurlijk niet ontbreken.
Dag Peterquote:Well, darkness with humor... I'm not an extremely suicidal or sad person.
Helden!quote:Produced under the working title None More Negative,[2] Type O's first album Slow Deep and Hard incorporated dragging dirge riffs, maniacal punk-metal outbursts, and droning industrial and gothic atmospheres. The songs were long, multi-part theatrical epics, with lyrical topics ranging from heartbreak to getting revenge on a cheating lover, and even contemplating suicide. Their first tour following the album's release was met with hostility, primarily by Dutch political activists who failed to recognize Peter Steele's tongue-in-cheek humor regarding certain social topics, which resulted in false accusations that the band's members were misogynists and Nazi sympathizers.[3] This was perceived as ironic by the band, as Josh Silver is Jewish (they made light of the situation on the album Bloody Kisses, with a song titled "We Hate Everyone").
Back in the States, Roadrunner Records held Type O Negative to a contractual obligation of recording a live album. With the money they received from the label to facilitate the recording of the album at Brighton Beach, Brooklyn, Type O instead used it to buy cheap vodka, and re-recorded their debut in Silver's basement. They later dubbed in live noises, and improvised a fake "fight" between the band and the hostile "crowd." Entitled The Origin of the Feces, a warning label was put on the album cover: "Not Live At Brighton Beach." The cover was also controversial, as it originally depicted a man's anus (believed to be Steele) being spread by his hands, until later copies featured a different cover depicting skeletons. Roadrunner was not amused with the prank, but went ahead and released the album in 1992 anyway.
bron
Ik ben zelf 47.quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:37 schreef Aventura het volgende:
Zijn muziek kleurde toch wel een bepaalde periode in mijn leven. Ga zometeen ff wat van Type O draaien. Indd een jeugdheld minder
Ik was toen één en dertigquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:59 schreef HAL9000S het volgende:
1993, bloody kisses.... een 13 jarige opstandige puber was ik, vond het rete-stoer om met shirtjes rond te lopen met daarop scheermesjes en geweren haha.
Maar stiekem was z'n muziek wel vreselijk goed.
Tja, die users zijn nog jong TOngquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:58 schreef tong80 het volgende:
Wat is dat toch met de jeugd ?
Ik was bijna veertig toen ik hem ontdekte.
Van James blijven ze af!quote:Op donderdag 15 april 2010 17:06 schreef RichCalibier het volgende:
Dit is vrij kut...
Ik had graag James ingeruild om Peter hier nog wat langer te hebben.quote:
dat shirt heb ik nog steedsquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:59 schreef HAL9000S het volgende:
1993, bloody kisses.... een 13 jarige opstandige puber was ik, vond het rete-stoer om met shirtjes rond te lopen met daarop scheermesjes en geweren haha.
Maar stiekem was z'n muziek wel vreselijk goed.
Dit.quote:Op vrijdag 16 april 2010 05:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik had graag James ingeruild om Peter hier nog wat langer te hebben.
Voor mij is James musicaal al jaren dood, en was "..and justice for all" zijn laatse albumquote:Op vrijdag 16 april 2010 05:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
QFTquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:27 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Voor mij is James musicaal al jaren dood, en was "..and justice for all" zijn laatse album
Hier teken ik ook voorquote:Op vrijdag 16 april 2010 05:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Peter steele ookquote:
Where there's a womb there's a wayquote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef slaveloos het volgende:
kut
vooral die eerste elpee echt zo vaak gedraaid, wat een zwarte woede en een smerig geluid. toen ze het tempo teruschroevden ben ik afgehaakt, maar wat een plaat slow deep and hard![]()
trust an youll be trusted
says the liar to the fool
QFT.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:38 schreef -Kadesh- het volgende:
Type o Negatief vond ik minder. Carnivore - Retaliation
[ afbeelding ]
![]()
Peter Steel - R.I.P.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |