Van James blijven ze af!quote:Op donderdag 15 april 2010 17:06 schreef RichCalibier het volgende:
Dit is vrij kut...
De 2e zanger dit jaar na Mark Linkous, .. who's next? James Hatfield?![]()
Ik had graag James ingeruild om Peter hier nog wat langer te hebben.quote:
dat shirt heb ik nog steedsquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:59 schreef HAL9000S het volgende:
1993, bloody kisses.... een 13 jarige opstandige puber was ik, vond het rete-stoer om met shirtjes rond te lopen met daarop scheermesjes en geweren haha.
Maar stiekem was z'n muziek wel vreselijk goed.
Dit.quote:Op vrijdag 16 april 2010 05:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik had graag James ingeruild om Peter hier nog wat langer te hebben.
Voor mij is James musicaal al jaren dood, en was "..and justice for all" zijn laatse albumquote:Op vrijdag 16 april 2010 05:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
QFTquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:27 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Voor mij is James musicaal al jaren dood, en was "..and justice for all" zijn laatse album
Hier teken ik ook voorquote:Op vrijdag 16 april 2010 05:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Peter steele ookquote:
Where there's a womb there's a wayquote:Op donderdag 15 april 2010 22:09 schreef slaveloos het volgende:
kut
vooral die eerste elpee echt zo vaak gedraaid, wat een zwarte woede en een smerig geluid. toen ze het tempo teruschroevden ben ik afgehaakt, maar wat een plaat slow deep and hard![]()
trust an youll be trusted
says the liar to the fool
QFT.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:38 schreef -Kadesh- het volgende:
Type o Negatief vond ik minder. Carnivore - Retaliation
[ afbeelding ]
![]()
Peter Steel - R.I.P.
En heb je weleens op zijn strap gelet? Ik weet niet of je ooit een basgitaar hebt vastgehouden, maar die zijn redelijk zwaar. Als je dan sets speelt van een uur en soms meer en je hebt hem Of constant vast (zonder strap) of een fokking ketting om je nek hangen...quote:
duizendmaal dit.quote:Op vrijdag 16 april 2010 05:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:33 schreef Aventura het volgende:
Ik blijf dit nummer geweldig vinden, blasfemie op z'n best. Laatste 3 minuten ook 'Jeeesus Christ looks like meeee'
Nee, Carnivore.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:25 schreef MrTorture het volgende:
Zo, effe flink wijn zuipen met Type O op de achtergrond
Carnivore wordt niet eens genoemd op Teletekst:quote:
Yup, gouden tijden waren datquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik moet even denken aan de 120 watt eindlijst van 1996 of 97 op Kink toen vlak voor Nieuwjaar hun top120 beste metal albums aller tijden werd uitgezonden. Zoveel goede muziek toen leren kennne. De top 3 toen was:
1. Bloody Kisses - Type O Negative
2. Burn My Eyes - Machine Head
3. River Runs Red - Life of Agony
Prachtige tijd, met een hoogtepunt in de metalwereld omdat het tijdelijk een stroming werd gedomineerd door intelligente oprechte mensen... dit is helaas weer over. Dankje Kink Fm.
Godver.. dat klopt! Zometeen wil je ons de rest van de lijst nog vertellen! Master of Puppets op 6 of zoquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:05 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Yup, gouden tijden waren dat![]()
Met up nummer 4, demanufacture van Fear Factory .
Kunnen we geen historisch-ouwe-lullen-geweldige-metal topic maken met alleen maar toffe, stoere, geweldige bands, geen nu-metal, geen emocore, geen zeiknummers, alleen maar stoere mannenmuziek?quote:
quote:I went down into my basement
Confused and depressed
Put Black Sabbath on
Razor blade in hand
A Wilkinson I think
Ten slashes on each arm
My only wrongdoing
Was being born human
And following my instincts
I never was happy
I never was sane
So I shall be extinct
The growing pool of crimson
At last I am pure
Witness my sanguineous penance
I don't need anyone
My soul's been set free
Death is total independence
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik moet even denken aan de 120 watt eindlijst van 1996 of 97 op Kink toen vlak voor Nieuwjaar hun top120 beste metal albums aller tijden werd uitgezonden. Zoveel goede muziek toen leren kennne. De top 3 toen was:
Prachtige tijd, met een hoogtepunt in de metalwereld omdat het tijdelijk een stroming werd gedomineerd door intelligente oprechte mensen... dit is helaas weer over. Dankje Kink Fm.
Mee eens. Toen metal nog echt metal was.quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In dit tijd was metal als genre wel echt op een hoogtepunt inderdaad. Met de Dynamo edities halverwege de jaren 90 als bewijs. Anno 2010 onvoorstelbaar
Dat was een mooie tijd ja. Met Johan en Klaasquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
GODVERDOMMEquote:Monkey wrench in my hand
in my groin a swollen gland
tonight perform brain surgery
or some gynecology
Ja doen. Ik heb eigenlijk een hekel aan dat nostalgische gedoe, maar eigenlijk is het toch ook wel weer cool. Ik zat een tijdje geleden in een pub in Oxford en het meetste wat daar op de jukebox voorbij kwam was metal van voor 2000. Terwijl de meeste mensen toch echt niet veel ouder dan 20 waren.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:42 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Kunnen we geen historisch-ouwe-lullen-geweldige-metal topic maken met alleen maar toffe, stoere, geweldige bands, geen nu-metal, geen emocore, geen zeiknummers, alleen maar stoere mannenmuziek?
Ow...sorry Mr. Steele, this is your topic:
[..]
GENIALE CLIP ZEG!quote:
Ja, maar deze lui waren toen al 10 jaar bezig met stoere muziek maken. Ik heb de hele metal-hype in de jaren 90 niet meegemaakt, want het was toen ook nog niet echt voor mij weggelegd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:52 schreef Re het volgende:
beetje uit de tijd van Carcass en Morbid Angel enzo toch?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Prachtige tijd, met een hoogtepunt in de metalwereld omdat het tijdelijk een stroming werd gedomineerd door intelligente oprechte mensen...
quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 13:34 schreef TAV74 het volgende:
In dit tijd was metal als genre wel echt op een hoogtepunt inderdaad.
quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 00:55 schreef bartrid het volgende:
Ik heb eigenlijk een hekel aan dat nostalgische gedoe, maar eigenlijk is het toch ook wel weer cool.
Het historisch-ouwe-lullen-geweldige-metal topic #1quote:Op zondag 18 april 2010 14:44 schreef Coiler het volgende:
Ik heb de hele metal-hype in de jaren 90 niet meegemaakt,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |