Daarom geen donor, laat ze maar lekker kreperen.quote:Op donderdag 15 april 2010 09:14 schreef Paul het volgende:
Ja, ik heb echt een hekel aan mensen
He dat is een goeie!quote:Op donderdag 15 april 2010 10:46 schreef BasEnAad het volgende:
3. De verzwakking van de mensheid tegengaan, door zwakkeren niet te helpen.
Ik noem maar wat.
Dan moet je in principe geen mensen helpen die zich nog kunnen voortplanten. Zo wordt het slechte gen niet doorgegeven.quote:
1. dood is dood, je voelt niets meerquote:Op donderdag 15 april 2010 10:46 schreef BasEnAad het volgende:
Redenen zouden kunnen zijn:
1. Het idee van gesnij in je dode lichaam.
2. De nabestaanden niet lastig willen vallen met gesnij.
3. De verzwakking van de mensheid tegengaan, door zwakkeren niet te helpen.
4. Bang voor leven na de dood, of dat wel gaat zonder organen.
5. Er nu nog niet mee bezig (willen) zijn.
Ik noem maar wat.
Mensen die zich kunnen voortplanten zijn dus zwakquote:Op donderdag 15 april 2010 11:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dan moet je in principe geen mensen helpen die zich nog kunnen voortplanten. Zo wordt het slechte gen niet doorgegeven.
Alsof lichamelijke problemen altijd veroorzaakt worden omdat er iets mis is met de genen.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dan moet je in principe geen mensen helpen die zich nog kunnen voortplanten. Zo wordt het slechte gen niet doorgegeven.
Ik bedoel: als zij een slecht hart hebben en dan een donorhart krijgen, overleven ze en kunnen ze zich voortplanten. Het gen dat een slecht hart veroorzaakt wordt dus doorgegeven. Dat veroorzaakt een zwakkere mensheid.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Mensen die zich kunnen voortplanten zijn dus zwak
Stoer hoor! net stoer als je smurfen ava die van die oud mod!!!!11 111¡¡quote:Op donderdag 15 april 2010 11:18 schreef Afwazig het volgende:
Hallo, ik ben geen donor. Ben te lui om dat ding in te vullen. Sue me.
Precies. Dus mensen met een zwakte niet helpen. Dan sterven ze uit.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik bedoel: als zij een slecht hart hebben en dan een donorhart krijgen, overleven ze en kunnen ze zich voortplanten. Het gen dat een slecht hart veroorzaakt wordt dus doorgegeven. Dat veroorzaakt een zwakkere mensheid.
Oudere mensen kunnen niet meer voortplanten en kunnen dus geen ongezond gen meer doorgeven.
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Stoer hoor! net stoer als je smurfen ava die van die oud mod!!!!11 111¡¡
Lang niet alle donoren worden gebruikt om mensen met een zwak orgaan weer op te lappen, de mensen die bijv een ongeluk hebben gehad waarbij een orgaan onherstelbaar is beschadigd pak je ook. Tevens zou je dan zelf ook geen aanspraak meer mogen maken op donoren, je bent immers te min voor de mensheid als je er eentje nodig hebt, nietwaar? En waarom het sociaal-darwinisme dan niet wat strikter doorvoeren, en de zwakkeren op alle vlakken aan hun lot overlaten, of nee, beter nog, de dood injagen opdat de sterksten er geen last meer van hebben?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Precies. Dus mensen met een zwakte niet helpen. Dan sterven ze uit.
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:32 schreef moewhahaha het volgende:
[..]
Lang niet alle donoren worden gebruikt om mensen met een zwak orgaan weer op te lappen, de mensen die bijv een ongeluk hebben gehad waarbij een orgaan onherstelbaar is beschadigd pak je ook. Tevens zou je dan zelf ook geen aanspraak meer mogen maken op donoren, je bent immers te min voor de mensheid als je er eentje nodig hebt, nietwaar? En waarom het sociaal-darwinisme dan niet wat strikter doorvoeren, en de zwakkeren op alle vlakken aan hun lot overlaten, of nee, beter nog, de dood injagen opdat de sterksten er geen last meer van hebben?
Daar twijfel ik ook overquote:Op donderdag 15 april 2010 12:16 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Door dit topic ben ik er weer even over na gaan denken. Heb mijn keuze veranderd van "nabestaanden kiezen" naar gewoon volledig donor.
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:10 schreef flexoo het volgende:
ben net maar donor geworden omdat het hypocriet is om wel te nemen en niet te geven.
wel vind ik dat mensen die donor zijn korting moeten krijgen op bijvoorbeeld hun zorgverzekering! dan hebben we pas veel donor geregistreerden
mensen doen veel voor geld
los van mijn mening dat je gelijk hebt als je zegt dat iedereen donor zou moeten worden (en ik dat zelf ook ben), slaat je argumentatie nergens op.quote:Ja, ik heb echt een hekel aan mensen die geen donor willen zijn. Ik ben donor voor alle organen , waarom?
Waarom niet ?!!? Ik vind het asociaal als je geen donor bent, stel dat je zelf een ongeluk krijgt of een ziekte en organen nodig hebt. Ik snap mensen niet die geen donor willen zijn. Als je dood bent ben je dood, dus je voelt niets, simpel. En voor de gelovigen, god zou het denk ik alleen maar goed vinden als je zo aardig bent de andere mensen te helpen na je dood.
illegale orgaanhandel waar mensen vermoord worden om hun te verkopen organen?quote:Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef AlligatorNL het volgende:
Donoren betalen, probleem opgelost, slotje.
Dat bestaat toch al in een aantal landen, laat de overheid gewoon een korting geven op ziektekosten bij donoren, of daadwerkelijk nabestaanden geld geven voor de organen die gebruikt worden.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:15 schreef probeer het volgende:
[..]
illegale orgaanhandel waar mensen vermoord worden om hun te verkopen organen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |