Fors achteruitgegaan om eerlijk te zijn.quote:
Oeh En je stem dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fors achteruitgegaan om eerlijk te zijn.
Aight, nu wij 2 er weer zijn mag Chuckie Cheese vast ook wel terug. Hij moet even mailen.quote:
Hij had 6 units.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight, nu wij 2 er weer zijn mag Chuckie Cheese vast ook wel terug. Hij moet even mailen.
No biggie, hij had eerst 3 maar het kwam door één kloontje. NG had permban en zoveel kloontjes, en die is ook back.quote:
Nee, sowieso niet in de SC. Soms op het forum ja, en daar zag ik MMQ ja.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:41 schreef Maisnon het volgende:
Hey Skylark
Heb je nou telkens mee gelurkt? Want ik zag je dus in de Massive Music Quiztoen dat topic liep
dat spijt me voor je...quote:
Ik zat al te wachten tot jij iets zou zeggenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:41 schreef MiVer het volgende:
[..]
dat spijt me voor je...
maar deze icon vind ik stukken minder vorige
ach ja
How gayquote:
quote:
Heb je de ONZ infiltratie nog wel gevolgd? Of was je toen nog niet geband?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, sowieso niet in de SC. Soms op het forum ja, en daar zag ik MMQ ja.
ach je weet dat ik geen zeikwijf benquote:Op woensdag 14 april 2010 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten tot jij iets zou zeggen
Jij mag één keer raden hoe ik aan m'n ban kwam.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je de ONZ infiltratie nog wel gevolgd? Of was je toen nog niet geband?
Zijn er dingen waar je geen ervaring mee hebt?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
ach je weet dat ik geen zeikwijf ben
alhoewel plassex wel lekker kan zijn
maar ik wil je graag met een meer ideaal beeld zien
dus betere icon
is toch beeldvorming
deze is 0 graden Kelvin
ach ja
Het woord units gebruiken voor maandenquote:
Meisjes?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er dingen waar je geen ervaring mee hebt?
Zit niet op de bank.quote:
Oh oeps.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij mag één keer raden hoe ik aan m'n ban kwam. [ afbeelding ]
Doen negers dat?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het woord units gebruiken voor maandenKanker negerpraat.
Wil je het hier een beetje netjes houden en niet mij uitschelden en zeker niet met kankerquote:Op woensdag 14 april 2010 20:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het woord units gebruiken voor maandenKanker negerpraat.
Mee eens.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je het hier een beetje netjes houden en niet mij uitschelden en zeker niet met kanker? Dankjewel.
wat ik met je vraag moet weet ik nietquote:Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er dingen waar je geen ervaring mee hebt?
Mijn voeten zijn nog fijner.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:46 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat ik met je vraag moet weet ik niet
heb wel je gezicht gezien op tinychat
je hebt echt een fijn gezicht !
je weet dat ik daar ook van houquote:
Ze vraagt of er op sexueel gebied iets is wat je niet hebt gedaanquote:Op woensdag 14 april 2010 20:46 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat ik met je vraag moet weet ik niet
Ja ik vond het ook jammer, vorige week al helemaal, had hij de 8-0 mogen maken.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh. Maar waaromDit zijn toch uitgelegen momenten om hem even te laten spelen.
Praten over units, ja.quote:
Ik scheld jou niet uit en schelden met kanker, dat blijf ik gewoon doen.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je het hier een beetje netjes houden en niet mij uitschelden en zeker niet met kanker? Dankjewel.
Je kent MiVer nog niet?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:48 schreef Skylark. het volgende:
.
Is die kill boven mij dichter of staat Japie Krekel op z'n entertoets te springen.
Die kill is een random gast van in de 40 ofzoquote:Op woensdag 14 april 2010 20:48 schreef Skylark. het volgende:
.
Is die kill boven mij dichter of staat Japie Krekel op z'n entertoets te springen.
Dat is Lakitu.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:48 schreef Skylark. het volgende:.
Ja echt mega zonde, nu komt het er niet meer van dit seizoen in ieder geval.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook jammer, vorige week al helemaal, had hij de 8-0 mogen maken.Maar toen was ie er ook niet bij.
je ouwe stijl, altijd beter dan die van 0 kelvinquote:
Hey, je hebt een nieuwe ondertitel. Van welke SC ben je de mascotte?quote:
G, ga nou niet blitz doen, jij kwam hier ook ooit binnen.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die kill is een random gast van in de 40 ofzo![]()
Ik heb ook geen idee wat ie hier doet.
Vlaar geblesseerd en Brahia geschorst.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:51 schreef L0t.. het volgende:
Nou, ik vrees nog met grote vrezen voor zondag als ik dit zo zie
Is dit serieus een poging om straat te praten?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
G, ga nou niet blitz doen, jij kwam hier ook ooit binnen.
Trouwens, ik ga Fifa nu even uitpakken. Helemaal vergeten gisteren
De grap is dat Miver hier ooit meepostte echt meer dan een jaar terug, maar iedereen vond 'm een mongool en z'n schrijfstijl is ook geen seconde grappig en hij werd weggepestquote:Op woensdag 14 april 2010 20:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
G, ga nou niet blitz doen, jij kwam hier ook ooit binnen.
Trouwens, ik ga Fifa nu even uitpakken. Helemaal vergeten gisteren
nul trek in japsnarsquote:
Nee, ik doe jullie even na.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is dit serieus een poging om straat te praten?
Ja man, gisteravond al. Na 20 minutenquote:
ik denk je bent een bonbonnetje....quote:
Niet eens.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Haha, maar 32 minuten geneukt.
BobbyB! Kun jij me even vertellen hoe in hemeltjesnaam deze SC in de handen schijnt te zijn van Japsnars?quote:
Gek is dat, als jij weg bent, is de sfeer een stuk gemoedelijkerquote:Op woensdag 14 april 2010 20:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De grap is dat Miver hier ooit meepostte echt meer dan een jaar terug, maar iedereen vond 'm een mongool en z'n schrijfstijl is ook geen seconde grappig en hij werd weggepestEn nu post ie kennelijk weer mee.
Dat ook nog jaquote:Op woensdag 14 april 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vlaar geblesseerd en Brahia geschorst.
MiVer is gewoon cool.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De grap is dat Miver hier ooit meepostte echt meer dan een jaar terug, maar iedereen vond 'm een mongool en z'n schrijfstijl is ook geen seconde grappig en hij werd weggepestEn nu post ie kennelijk weer mee.
kus JBquote:Op woensdag 14 april 2010 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gek is dat, als jij weg bent, is de sfeer een stuk gemoedelijker
Gemoedelijkheid is voor provincialen. http://www.vi.nl/Achtergr(...)grafisch-bepaald.htmquote:Op woensdag 14 april 2010 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gek is dat, als jij weg bent, is de sfeer een stuk gemoedelijker
Voor zover ik weet is de SC in niemands handenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
BobbyB! Kun jij me even vertellen hoe in hemeltjesnaam deze SC in de handen schijnt te zijn van Japsnars?
zo zoek ik er ook eenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn vriendje heeft zachte voeten
Das mooi, dan doe mij maar die provincialenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gemoedelijkheid is voor provincialen. http://www.vi.nl/Achtergr(...)grafisch-bepaald.htm
Hijs sowieso wel lekkerquote:
De SC is niet in mijn handen?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
BobbyB! Kun jij me even vertellen hoe in hemeltjesnaam deze SC in de handen schijnt te zijn van Japsnars?
Maar ook Tioté en Janssen er niet bijquote:
Je moet gewoon eens ophouden met je "De SC is van mij en ik bepaal wie er post" dat is in het begin even leuk, nu wordt het irritant. Als iemand je niet bevalt negeer je die gewoon lekker. Doe ik ook met php en lamon.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gemoedelijkheid is voor provincialen. http://www.vi.nl/Achtergr(...)grafisch-bepaald.htm
ja af en toe blaffen en ze snappen hun rolquote:Op woensdag 14 april 2010 20:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is de SC in niemands handenZelfs de admins en FA blijven eraf.
Ik ben dat.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als jij nou even naar Enschede afreist en Ruiz en Kufo hun beentjes gaat breken,quote:Op woensdag 14 april 2010 20:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar ook Tioté en Janssen er niet bij
Pas maar op dat die provincialen jou niet doen.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das mooi, dan doe mij maar die provincialen
Mja, das waar. Ik ben zenuwachtigquote:Op woensdag 14 april 2010 20:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar ook Tioté en Janssen er niet bij
Dr zijn er een paar geweest die me al gedaan hebben WAAAquote:Op woensdag 14 april 2010 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pas maar op dat die provincialen jou niet doen.
Waar zie je me dat posten? Ik ga gewoon niet iedereen pijpen zoals bepaalde users doenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens ophouden met je "De SC is van mij en ik bepaal wie er post" dat is in het begin even leuk, nu wordt het irritant. Als iemand je niet bevalt negeer je die gewoon lekker. Doe ik ook met php en lamon.
Oh.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dr zijn er een paar geweest die me al gedaan hebben WAAA
los van mijn gekte, die er echt is...quote:
Provinciaal of gemoedelijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |