je ouwe stijl, altijd beter dan die van 0 kelvinquote:
Hey, je hebt een nieuwe ondertitel. Van welke SC ben je de mascotte?quote:
G, ga nou niet blitz doen, jij kwam hier ook ooit binnen.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die kill is een random gast van in de 40 ofzo![]()
Ik heb ook geen idee wat ie hier doet.
Vlaar geblesseerd en Brahia geschorst.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:51 schreef L0t.. het volgende:
Nou, ik vrees nog met grote vrezen voor zondag als ik dit zo zie
Is dit serieus een poging om straat te praten?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
G, ga nou niet blitz doen, jij kwam hier ook ooit binnen.
Trouwens, ik ga Fifa nu even uitpakken. Helemaal vergeten gisteren
De grap is dat Miver hier ooit meepostte echt meer dan een jaar terug, maar iedereen vond 'm een mongool en z'n schrijfstijl is ook geen seconde grappig en hij werd weggepestquote:Op woensdag 14 april 2010 20:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
G, ga nou niet blitz doen, jij kwam hier ook ooit binnen.
Trouwens, ik ga Fifa nu even uitpakken. Helemaal vergeten gisteren
nul trek in japsnarsquote:
Nee, ik doe jullie even na.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is dit serieus een poging om straat te praten?
Ja man, gisteravond al. Na 20 minutenquote:
ik denk je bent een bonbonnetje....quote:
Niet eens.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Haha, maar 32 minuten geneukt.
BobbyB! Kun jij me even vertellen hoe in hemeltjesnaam deze SC in de handen schijnt te zijn van Japsnars?quote:
Gek is dat, als jij weg bent, is de sfeer een stuk gemoedelijkerquote:Op woensdag 14 april 2010 20:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De grap is dat Miver hier ooit meepostte echt meer dan een jaar terug, maar iedereen vond 'm een mongool en z'n schrijfstijl is ook geen seconde grappig en hij werd weggepestEn nu post ie kennelijk weer mee.
Dat ook nog jaquote:Op woensdag 14 april 2010 20:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vlaar geblesseerd en Brahia geschorst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |