ach je weet dat ik geen zeikwijf benquote:Op woensdag 14 april 2010 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten tot jij iets zou zeggen
Jij mag één keer raden hoe ik aan m'n ban kwam.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je de ONZ infiltratie nog wel gevolgd? Of was je toen nog niet geband?
Zijn er dingen waar je geen ervaring mee hebt?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef MiVer het volgende:
[..]
ach je weet dat ik geen zeikwijf ben
alhoewel plassex wel lekker kan zijn
maar ik wil je graag met een meer ideaal beeld zien
dus betere icon
is toch beeldvorming
deze is 0 graden Kelvin
ach ja
Het woord units gebruiken voor maandenquote:
Meisjes?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er dingen waar je geen ervaring mee hebt?
Zit niet op de bank.quote:
Oh oeps.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij mag één keer raden hoe ik aan m'n ban kwam. [ afbeelding ]
Doen negers dat?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het woord units gebruiken voor maandenKanker negerpraat.
Wil je het hier een beetje netjes houden en niet mij uitschelden en zeker niet met kankerquote:Op woensdag 14 april 2010 20:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het woord units gebruiken voor maandenKanker negerpraat.
Mee eens.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je het hier een beetje netjes houden en niet mij uitschelden en zeker niet met kanker? Dankjewel.
wat ik met je vraag moet weet ik nietquote:Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er dingen waar je geen ervaring mee hebt?
Mijn voeten zijn nog fijner.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:46 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat ik met je vraag moet weet ik niet
heb wel je gezicht gezien op tinychat
je hebt echt een fijn gezicht !
je weet dat ik daar ook van houquote:
Ze vraagt of er op sexueel gebied iets is wat je niet hebt gedaanquote:Op woensdag 14 april 2010 20:46 schreef MiVer het volgende:
[..]
wat ik met je vraag moet weet ik niet
Ja ik vond het ook jammer, vorige week al helemaal, had hij de 8-0 mogen maken.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh. Maar waaromDit zijn toch uitgelegen momenten om hem even te laten spelen.
Praten over units, ja.quote:
Ik scheld jou niet uit en schelden met kanker, dat blijf ik gewoon doen.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je het hier een beetje netjes houden en niet mij uitschelden en zeker niet met kanker? Dankjewel.
Je kent MiVer nog niet?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:48 schreef Skylark. het volgende:
.
Is die kill boven mij dichter of staat Japie Krekel op z'n entertoets te springen.
Die kill is een random gast van in de 40 ofzoquote:Op woensdag 14 april 2010 20:48 schreef Skylark. het volgende:
.
Is die kill boven mij dichter of staat Japie Krekel op z'n entertoets te springen.
Dat is Lakitu.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:48 schreef Skylark. het volgende:.
Ja echt mega zonde, nu komt het er niet meer van dit seizoen in ieder geval.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook jammer, vorige week al helemaal, had hij de 8-0 mogen maken.Maar toen was ie er ook niet bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |