http://www.volkskrant.nl/(...)gesproken_van_dopingquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:59 schreef The_Hives het volgende:
ik hoorde net op eurosport (ronde van Turkije) dat Hoogerland de doping-schijn tegen heeft. Dan heb ik toch wat gemist de laatste tijd. Iemand die hier meer over weet?
Dit zal wel stukken beter betalen lijkt me.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:48 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Brown rijgt dit jaar de tweede plaatsen aaneen.
Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom hij niet op de piste is gebleven. Daar is ie tweevoudig olympisch kampioen (koppelkoers en ploegenachtervolging in Athene) en dus een wereldtopper.
Ik vind eigenlijk niet dat hij het slecht doet, want hij wint zo links en rechts toch wat mooie ritten van het kaliber Nokere Koerse, dagzege Deutschland Tour enzovoorts. Maar een echte sprong voorwaarts maakt Brown ook niet.
En dit jaar kan ie maar niet winnen, dat gaat ook frusteren. Vorig jaar had ie tegen deze tijd toch al een zege of vier.
Op de piste was hij zoals gezegd op een topper. Ik weet niet of hij nu nog een plek zou kunnen bemachtigen tussen namen als Meyer, Bobridge enzovoorts. Maar hij was er in ieder geval succesvoller dan op de weg.
Jep, dat is het enige.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)gesproken_van_doping
Alleen dit toch?
Da's natuurlijk waar, maar hij was goed genoeg om zijn plaats af te dwingen in een kwalitatief zo sterk Australisch team.quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit zal wel stukken beter betalen lijkt me.
De koppelkoers was destijds overigens vooral te danken aan een magistrale O'Grady. In de achtervolging had hij met McGee, Lancaster en Roberts ook geen misselijke teamgenoten trouwens.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Columbia in de Ronde van Turkije.
De eerste van het treintje schat een bocht in de slotkilometers verkeerd in en de 3 Columbia's in zijn wiel volgen braafjes, dus de 4 Columbia's hingen netjes naast elkaar in de nadarhekken. Gevolgd door nog wat Footons en Colnagos die tussen de planten lagen.
Viviani wint.
Zoiets is Fassa Bortolo toch ook eens overkomen in de Giro? Alleen won toen petacchi geloof ik nog wel.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Columbia in de Ronde van Turkije.
De eerste van het treintje schat een bocht in de slotkilometers verkeerd in en de 3 Columbia's in zijn wiel volgen braafjes, dus de 4 Columbia's hingen netjes naast elkaar in de nadarhekken. Gevolgd door nog wat Footons en Colnagos die tussen de planten lagen.
Viviani wint.
En Bos?quote:Op zondag 18 april 2010 21:50 schreef Leatherface het volgende:
Contador won de Ronde van Castilla y Leon. De slotrit was een prooi voor de Portugees Sergio Ribeiro (Barbot).
Was de laatste rit niet een vrij lastige met nog een puist op het einde? Zou wel verklaren waarom Bos later was.quote:Op maandag 19 april 2010 00:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Op een paar minuten achterstand binnengekomen. Geen idee waarom.
quote:Op maandag 19 april 2010 14:11 schreef Beregd het volgende:
http://www.teamsky.com/article/0,27290,17553_6103425,00.html
quote:# Walking around town w @maxarmstrong1. about 3 hours ago via UberTwitter
# Oh how nice it is to be back in Aspen. And not a soul here. about 17 hours ago via UberTwitter
Vind het nog best mooi eigenlijkquote:Op maandag 19 april 2010 20:51 schreef TheArt het volgende:
Het frame van de fiets van Ricco:
[ afbeelding ]
Hij had er beter n spuit op laten zetten , maar tis wel mooi natuurlijk zo'n framequote:Op maandag 19 april 2010 20:51 schreef TheArt het volgende:
Het frame van de fiets van Ricco:
[ afbeelding ]
Ik vind het echt butt-ugly. Net als die helm van Garzelli waar ie mee rond fietst.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:10 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Vind het nog best mooi eigenlijkHoewel de wielrenner zelf wel een kwal blijft natuurlijk...
Fantastisch nieuws! Simoni zal met Lampre de Giro del Trentino rijden en mogelijk daarna ook nog de Giro d'Italia.quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:25 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Gilberto Simoni, held van beroep, zal in de ronde van Trentino afscheid nemen van het prof peloton. Dit meldt zijn website, www.simonigilberto.it. Simoni is al weken bezig met de voorbereiding op deze koers. Zo heeft hij tijdens de Ronde van Sardinië een vergelijkbaar parcours gereden. De mogelijkheid bestaat dat Simoni ook de ronde van Turkije (Presidential Cycling Tour) zal rijden als extra voorbereiding op de ronde van Trentino. In het bericht staat niet voor welk team Simoni zal uitkomen maar ik vermoed dat dat Lampre - Farnese Vini zal zijn.
De ronde van Trentino vindt plaats van 20 t/m 23 april 2010 en voert onder andere langs het plaatsje Palù di Giovo, de geboorteplaats van Simoni. Gibo won de ronde in 2003, Ivan Basso won de laatste editie.
Giro del Trentino 2010
April 20: RIVA DEL GARDA - TORBOLE SUL GARDA (ITT)
April 21: DRO - SAN MARTINO DI CASTROZZA (172,5km)
April 22: FIERA DI PRIMIERO – TRENTO (164)
April 24: ARCO - ALPE DI PAMPEAGO VAL DI FIEMME (174km)
Piet Rooijakkers was vijfde op 24 secondenquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:32 schreef Ereinion het volgende:
Tijdrit in Trentino:
1 Alexandre Vinokourov (Astana)
2 Stefano Garzelli (Acqua & Sapone) + 0:12
3 Matteo Montagutti (De Rosa Stac Plastic) + 0:18
4 Michele Scarponi (Androni Diquigiovanni) + 0:23
...
8 Riccardo Ricco (Ceramica Flaminia) + 0:30
...
13 Ivan Basso (Liquigas) + 0:34
Hoewel deze uitslag misschien beter in het dopingtopic kan
Van Scarponi, Ricco en Basso kun je dat natuurlijk ook zeggen hé ...quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:57 schreef Leatherface het volgende:
Inderdaad.
Hoewel je van Vinokourov natuurlijk kunt zeggen dat ie gewoon zijn schorsing uitdiende. Gaat ie trouwens de Giro rijden?
Ricco kreeg wel een strafverkorting. Vino diende twee jaar uit.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Van Scarponi, Ricco en Basso kun je dat natuurlijk ook zeggen hé ...
Maar hij mag de Giro niet rijden..... met deze vorm is dat wel een straf hoor. Basso en Vino mochten na hun schorsing wel meteen starten in de Giro resp. de Vuelta.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:19 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ricco kreeg wel een strafverkorting.
Hij mag de Giro in principe wel rijden ... Maar z'n ploegje is nu eenmaal niet geselecteerd ...quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:36 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Maar hij mag de Giro niet rijden..... met deze vorm is dat wel een straf hoor. Basso en Vino mochten na hun schorsing wel meteen starten in de Giro resp. de Vuelta.
http://www.bvls.eu/cycling.phpquote:Op woensdag 21 april 2010 10:08 schreef bazza180 het volgende:
is re iemand die weet hoe dit online te volgen is, ben altijd vrij op woensdag behalve vandaag, en de online stream van sporza doet het niet in NL.
Iemand een goede tip?
Zo simpel ligt het natuurlijk niet. Zomegnan heeft Ricco's ploegje bewust niet uitgenodigd om hem te straffen. Daar was hij toch redelijk duidelijk in.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij mag de Giro in principe wel rijden ... Maar z'n ploegje is nu eenmaal niet geselecteerd ...
Zelfs zonder Ricco had het mij sterk geleken als hij ze had uitgenodigd hoor ...quote:Op woensdag 21 april 2010 12:02 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Zo simpel ligt het natuurlijk niet. Zomegnan heeft Ricco's ploegje bewust niet uitgenodigd om hem te straffen. Daar was hij toch redelijk duidelijk in.
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:08 schreef bazza180 het volgende:
is re iemand die weet hoe dit online te volgen is, ben altijd vrij op woensdag behalve vandaag, en de online stream van sporza doet het niet in NL.
Iemand een goede tip?
Um, ja, uiteraard. Ricco was juist de reden geweest om te ploeg wel uit te nodigen. En dat zal volgend jaar, zonder verrassingen, ook gewoon gebeuren.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zelfs zonder Ricco had het mij sterk geleken als hij ze had uitgenodigd hoor ...
Uiteraard , maar kun je het de Giro-organisatie verwijten dat ze een obscuur klein ploegje waar een ex-dopingzondaar terug bij komt rijden die op het moment van de ploegenselectie nog geen meter heeft gereden niet uitnodigen ?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:09 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Um, ja, uiteraard. Ricco was juist de reden geweest om te ploeg wel uit te nodigen. En dat zal volgend jaar, zonder verrassingen, ook gewoon gebeuren.
We hebben het hier wel over iemand die de benen heeft om deze editie van de Giro te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |