Tsja, het moet natuurlijk érgens over gaan, en met Peter pleitte en Johan die in geen velden of wegen meer te bekennen is..( ja die beide keren dattie zonodig op de de verkeerde site zijn verhaal kwijt wou) , is niet genoeg meer om de "Kwaliteitsposters" cq de voormalige rellers van enig formaat te blijven binden!quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja het is wel triest. En als ik een keertje inlog de boel onderposten om te laten zien hoe populair je bent en mensen in te palmen, ik vind dat van die spelletjes waar je als normale streamer/COSser niet aan mee wil doen
Als Johan ook maar iets verder dan zijn eigen neus lang is had gekeken, had hij begrepen dat hij zijn verhaal overal had kunnen doen behalve bij die forumbeheerder die bant bij het leven en van wie meer dan de helft van zijn users weg is gelopen. Maar ja, Johans neus is zo lang als zijn ego breed is.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, het moet natuurlijk érgens over gaan, en met Peter pleitte en Johan die in geen velden of wegen meer te bekennen is..( ja die beide keren dattie zonodig op de de verkeerde site zijn verhaal kwijt wou) , is niet genoeg meer om de "Kwaliteitsposters" cq de voormalige rellers van enig formaat te blijven binden!
Neuhh. dank je, ik heb het niet op ploppende beesten...daar is dit Topic ook niet naar lijkt me!quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:28 schreef sunny16947 het volgende:
Peter had vanavond toch die presentatieklus ergens bij Haarlem. Die heeft hij door Johan gekregen omdat die iets anders belangrijks had.
Nou ja ff een weekend niks. Bij Johan was er zo vaak niks. En als je nog meer spanning wilt van veulens die geboren gaan worden. D'r staan er nog een paar op knappen.
http://www.ustream.tv/channel/friesiansfarm
Goffer de goffer, wat een ravage.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:21 schreef Disana het volgende:
http://www.spike.com/video/exploding-whale/2684649
Enzo kunnen we net zo goed bij die Nix-Chats gaan zitten hé?quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.spike.com/video/exploding-whale/2684649
Kom eens met een leuke stream danquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Enzo kunnen we net zo goed bij die Nix-Chats gaan zitten hé?
Pardon??? Wie is er tegen jou tekeer gegaan dan, misschien hooguit Angela zelf omdat je haar zelf voor iets uitmaakte hier op Fok?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan hooguit nog over de chats gaan denk ik. En daar is drama genoeg, voor wie ervan houdt althansIk heb nu iemand achter me aan die mensen van Kiekenkot optrommelt om tegen me tekeer te gaan, best sneu maar ook wel grappig zoals chats sommige levens beheersen.
Oh fraai, nu word ik zelfs hier achtervolgd door Angela's Kiekenkot meutequote:Op zaterdag 17 april 2010 20:53 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Pardon??? Wie is er tegen jou tekeer gegaan dan, misschien hooguit Angela zelf omdat je haar zelf voor iets uitmaakte hier op Fok?
Niet zomaar iets gaan roepen Disana want dan zou ik graag willen weten wie er opgetrommeld is, ik niet iig en voor de rest was er nog maar 1 van Kiekenkot maar die reageerde niet op het verhaal.
Nee geen kruistocht maar je kruipt in de slachtofferrol en we zijn geen meute, jij draait het helemaal om.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh fraai, nu word ik zelfs hier achtervolgd door Angela's Kiekenkot meute
Denk je dat mensen dom zijn Margo? Er zijn er die daar meelezen. Maar veel plezier met je kruistocht
Plezierige avond Margoquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:59 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nee geen kruistocht maar je kruipt in de slachtofferrol en we zijn geen meute, jij draait het helemaal om.
En meelezen is iets anders dan mensen optrommelen en tegen je te keer gaan zoals je zei, is gewoon niet waar en dat kunnen meerdere bevestigen.
Gewoon recht door zee en niet gaan draaien zou je sieren.
Dank je wel en insgelijks Disana en dat meen ik, maar ik laat niet iets zeggen wat niet waar is, zo en nou ga ik een filmpje kieken met de jongensquote:
Jêutje..moet Angela_K niet zélf een beetje om d'r gezondheid denken? Voor ze 't weet ligt ze naast Johan om samen die zeikchatters af te zeiken..dat zo zeiken,,quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh fraai, nu word ik zelfs hier achtervolgd door Angela's Kiekenkot meute
Denk je dat mensen dom zijn Margo? Er zijn er die daar meelezen. Maar veel plezier met je kruistocht
Doet ze ook, daarom stuurt ze haar Kiekenkot hulptroepen en die komen heel gehoorzaam hierheen om mij voor leugenaar uit te maken terwijl Angela ze daar met leugentjes over mij zit te voerenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jêutje..moet Angela_K niet zélf een beetje om d'r gezondheid denken? Voor ze 't weet ligt ze naast Johan om samen die zeikchatters af te zeiken..dat zo zeiken,,
Nouww.. Angela heeft zichzelf al meerdere malen aan het gas gelegd en haar contacten met "gene zeide" zullen ongetwijfeld uitstekend zijn inmiddels!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Doet ze ook, daarom stuurt ze haar Kiekenkot hulptroepen en die komen heel gehoorzaam hierheen om mij voor leugenaar uit te maken terwijl Angela ze daar met leugentjes over mij zit te voeren
Ik voel me nu net een BN'ner die in de Privé staat
Oh ja, had Anne haar niet een paar gelukspoppetjes gestuurd, of was dat iemand anders. Ik wil ook gelukspoppetjes, tegen al die voodoo hier van driestuiverdamesquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nouww.. Angela heeft zichzelf al meerdere malen aan het gas gelegd en haar contacten met "gene zeide" zullen ongetwijfeld uitstekend zijn inmiddels!!Vertel Char en Jomanda en al die andere neppers maar nix.. Want Angela weet precies waar alle Mosterd vandaan komt!
Het is zoiezo al triest als je denkt dat je persoonlijke geluk afhangt van een poppetje die een ánder naar je toe stuurt...quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, had Anne haar niet een paar gelukspoppetjes gestuurd, of was dat iemand anders. Ik wil ook gelukspoppetjes, tegen al die voodoo hier van driestuiverdames
Vind ik ook, je kunt beter je eigen poppetje maken, dan kun je zelf de kleur van de spelden kiezen die je erin priktquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is zoiezo al triest als je denkt dat je persoonlijke geluk afhangt van een poppetje die een ánder naar je toe stuurt...Erger nog als de een of andere NixnutKut een Káárt gaat zoeken om je persoonlijke kutleven te verbeteren....
Tsja, hoe lullig het ook is, laatste strohalmen bestaan óók al niet.. het wordt ál triester voor de bijna-dooie...quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind ik ook, je kunt beter je eigen poppetje maken, dan kun je zelf de kleur van de spelden kiezen die je erin prikt![]()
Serieus, het is tegelijkertijd kwalijk en lachwekkend wat Zweefmuts doet. Als ongelovige moet ik er hartelijk om lachen en ook weer niet omdat sommige zieke mensen het als laatste strohalm zien.
Toch ga ik wel kijken om me te amuseren als de Zweefmuts weer uitzendt. Wij kunnen dezelfde platitudes bedenken als zij maar we hebben een íets minder frauduleuze levensrichting gekozenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, hoe lullig het ook is, laatste strohalmen bestaan óók al niet.. het wordt ál triester voor de bijna-dooie...
Ohhw.. sorry.. serieus onderwerp..![]()
Volgens mij heeft ze geen publiek meer, mogelijk dat die al verzameld zijn in Huissen alwaar ze nog wat vrij mogen zweven langs Johans peperdure IR-cams..?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch ga ik wel kijken om me te amuseren als de Zweefmuts weer uitzendt. Wij kunnen dezelfde platitudes bedenken als zij maar we hebben een íets minder frauduleuze levensrichting gekozen
Gaat wel erg hard dan. Nou dan vraag ik de volgende keer wel om een kaart, anders is het ook zo sneu.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze geen publiek meer, mogelijk dat die al verzameld zijn in Huissen alwaar ze nog wat vrij mogen zweven langs Johans peperdure IR-cams..?
Ohww? ben je óók al niet zeker van je eigen kunnen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaat wel erg hard dan. Nou dan vraag ik de volgende keer wel om een kaart, anders is het ook zo sneu.
Ik zal de laatste zijn die haar iets vraagt. Maar nu je het zegt, zou ze die kaarten uit het pak gehaald hebbenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohww? ben je óók al niet zeker van je eigen kunnen?Vraag de volgende keer eens waarom ze nooit de kaart Dood trekt... of Galg..
Eeehm snap niet veel van je post? Waarin heeft Disana gelijk dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:29 schreef jacqhassel het volgende:
Vanmorgen ging het inderdaad over het feit dat geschreven wordt op fok over de chat en andersom.Ook op kk gebeurd dat en zo krijgen we allemaal actie en reactie dus .
En ja als je op een forum gaat posten dat je problemen heb op de chat is het toch ook gewoon zo dat forumers erheen gaan om mee te posten en doen en dat is inderdaad vanmorgen ook gebeurd en hheeft disana wel degelijk gelijk!!!!!!!
een klein beetje danquote:
hahaha nou zie je wel kom wel ff een cam bij je instalerenquote:Op zondag 18 april 2010 11:31 schreef Marrije het volgende:![]()
Ja, leukZou wel een hit worden
![]()
Het gaat goed hoor, het wordt nu wel ietsje zwaarder allemaal. En ben ook snel over de zeik. Wat dat betreft jammer dat er geen rls draait. Dat deed het altijd wel goed om me op af te reageren.
Ik heb een leukere voor je:quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 11:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een leukere voor je:
Scrutinizer en Copycat zijn tegelijk spoorloos, naar het zich laat aanzien ook de rest van het weekend nog wel. Geen van beiden heeft aangekondigd dit weekend afwezig te zijn. Is dit toeval of..........
Als toeval niet bestaat, waarom is er dan een woord voor?
Philo
Ik wed dat jullie in Noordwijk aan het uitwaaien zijn.quote:
We zijn op zoek naar Liesbeth in Wijk aan Zeequote:Op zondag 18 april 2010 11:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wed dat jullie in Noordwijk aan het uitwaaien zijn.
Speculatie
een speculatie: een hypothese, een suggestie, een mogelijkheid, een hypothese
Als jullie haar vinden, bind haar dan vast op een stoel achter een computer en zet er een cam op. Ik mis haar oprechte lach en haar bedrijvigheid.quote:Op zondag 18 april 2010 12:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zijn op zoek naar Liesbeth in Wijk aan Zee
Ik vond haar vooral goed met mensen die voor het eerst bij SV binnenkwamen. De hartelijkheid spatte er vanaf.quote:Op zondag 18 april 2010 12:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jullie haar vinden, bind haar dan vast op een stoel achter een computer en zet er een cam op. Ik mis haar oprechte lach en haar bedrijvigheid.
Whahahahahahahahhaquote:Op zondag 18 april 2010 12:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jullie haar vinden, bind haar dan vast op een stoel achter een computer en zet er een cam op. Ik mis haar oprechte lach en haar bedrijvigheid.
dan kom ik je wel een theedoek aanreikenquote:Op zondag 18 april 2010 12:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Desnoods neem ik ook wel genoegen met koken en afwassen.
Ah, jij denkt aan een stream getiteld 'Huishouden met Liesbeth'. Dat we voor 20 euro een middag mee mogen komen helpen terwijl zij uit haar neus zit te etenquote:Op zondag 18 april 2010 12:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan kom ik je wel een theedoek aanreiken
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Gevonden![]()
Ik kom zelf regelmatig in De Plug, dus ik ga 'm zeker kijken !
Dank je wel heksje
moeten wij 20 euro op tafel leggen of krijgen we er 20 euro voor betaaldquote:Op zondag 18 april 2010 12:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, jij denkt aan een stream getiteld 'Huishouden met Liesbeth'. Dat we voor 20 euro een middag mee mogen komen helpen terwijl zij uit haar neus zit te eten
Krijgen? Kom nou. Je doet het wel voor Liesbeth hè, die dag en nacht voor ons klaarstond met programmagidsen en promotiemateriaal om sponsors te werven en die al onze emails prompt beantwoordde ook al had ze nog zo'n zin in een sigaret.quote:Op zondag 18 april 2010 12:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moeten wij 20 euro op tafel leggen of krijgen we er 20 euro voor betaald![]()
nou okequote:Op zondag 18 april 2010 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Krijgen? Kom nou. Je doet het wel voor Liesbeth hè, die dag en nacht voor ons klaarstond met programmagidsen en promotiemateriaal om sponsors te werven en die al onze emails prompt beantwoordde ook al had ze nog zo'n zin in een sigaret.
Ik ga 'm vanavond kijkenquote:Op zondag 18 april 2010 12:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb hem gisterenmiddag gezien en vond hem leuk,
Daarom was ik bassistquote:alleen wat me opviel al die gitaristen hebben allemaal liefdesverdriet, vond dat heel opvallend.
Ik denk dat Liesbeth liever een luchtje heeft. Dan stinkt haar afkeer van ons niet zo.quote:Op zondag 18 april 2010 12:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou okeik ga ff op zoek naar mijn spaarvarken kijken of er nog wat in zit, zullen we ook een bloemetje voor liesbeth meenemen??? wat denk je of heeft ze liever een boek of kadobon
En dan hetzelfde geurtje als Patricia Paay en je oma.quote:Op zondag 18 april 2010 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat Liesbeth liever een luchtje heeft. Dan stinkt haar afkeer van ons niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |