Ik zal de laatste zijn die haar iets vraagt. Maar nu je het zegt, zou ze die kaarten uit het pak gehaald hebbenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohww? ben je óók al niet zeker van je eigen kunnen?Vraag de volgende keer eens waarom ze nooit de kaart Dood trekt... of Galg..
Eeehm snap niet veel van je post? Waarin heeft Disana gelijk dan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:29 schreef jacqhassel het volgende:
Vanmorgen ging het inderdaad over het feit dat geschreven wordt op fok over de chat en andersom.Ook op kk gebeurd dat en zo krijgen we allemaal actie en reactie dus .
En ja als je op een forum gaat posten dat je problemen heb op de chat is het toch ook gewoon zo dat forumers erheen gaan om mee te posten en doen en dat is inderdaad vanmorgen ook gebeurd en hheeft disana wel degelijk gelijk!!!!!!!
een klein beetje danquote:
hahaha nou zie je wel kom wel ff een cam bij je instalerenquote:Op zondag 18 april 2010 11:31 schreef Marrije het volgende:![]()
Ja, leukZou wel een hit worden
![]()
Het gaat goed hoor, het wordt nu wel ietsje zwaarder allemaal. En ben ook snel over de zeik. Wat dat betreft jammer dat er geen rls draait. Dat deed het altijd wel goed om me op af te reageren.
Ik heb een leukere voor je:quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 11:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een leukere voor je:
Scrutinizer en Copycat zijn tegelijk spoorloos, naar het zich laat aanzien ook de rest van het weekend nog wel. Geen van beiden heeft aangekondigd dit weekend afwezig te zijn. Is dit toeval of..........
Als toeval niet bestaat, waarom is er dan een woord voor?
Philo
Ik wed dat jullie in Noordwijk aan het uitwaaien zijn.quote:
We zijn op zoek naar Liesbeth in Wijk aan Zeequote:Op zondag 18 april 2010 11:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wed dat jullie in Noordwijk aan het uitwaaien zijn.
Speculatie
een speculatie: een hypothese, een suggestie, een mogelijkheid, een hypothese
Als jullie haar vinden, bind haar dan vast op een stoel achter een computer en zet er een cam op. Ik mis haar oprechte lach en haar bedrijvigheid.quote:Op zondag 18 april 2010 12:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zijn op zoek naar Liesbeth in Wijk aan Zee
Ik vond haar vooral goed met mensen die voor het eerst bij SV binnenkwamen. De hartelijkheid spatte er vanaf.quote:Op zondag 18 april 2010 12:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jullie haar vinden, bind haar dan vast op een stoel achter een computer en zet er een cam op. Ik mis haar oprechte lach en haar bedrijvigheid.
Whahahahahahahahhaquote:Op zondag 18 april 2010 12:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jullie haar vinden, bind haar dan vast op een stoel achter een computer en zet er een cam op. Ik mis haar oprechte lach en haar bedrijvigheid.
dan kom ik je wel een theedoek aanreikenquote:Op zondag 18 april 2010 12:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Desnoods neem ik ook wel genoegen met koken en afwassen.
Ah, jij denkt aan een stream getiteld 'Huishouden met Liesbeth'. Dat we voor 20 euro een middag mee mogen komen helpen terwijl zij uit haar neus zit te etenquote:Op zondag 18 april 2010 12:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan kom ik je wel een theedoek aanreiken
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Gevonden![]()
Ik kom zelf regelmatig in De Plug, dus ik ga 'm zeker kijken !
Dank je wel heksje
moeten wij 20 euro op tafel leggen of krijgen we er 20 euro voor betaaldquote:Op zondag 18 april 2010 12:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, jij denkt aan een stream getiteld 'Huishouden met Liesbeth'. Dat we voor 20 euro een middag mee mogen komen helpen terwijl zij uit haar neus zit te eten
Krijgen? Kom nou. Je doet het wel voor Liesbeth hè, die dag en nacht voor ons klaarstond met programmagidsen en promotiemateriaal om sponsors te werven en die al onze emails prompt beantwoordde ook al had ze nog zo'n zin in een sigaret.quote:Op zondag 18 april 2010 12:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moeten wij 20 euro op tafel leggen of krijgen we er 20 euro voor betaald![]()
nou okequote:Op zondag 18 april 2010 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Krijgen? Kom nou. Je doet het wel voor Liesbeth hè, die dag en nacht voor ons klaarstond met programmagidsen en promotiemateriaal om sponsors te werven en die al onze emails prompt beantwoordde ook al had ze nog zo'n zin in een sigaret.
Ik ga 'm vanavond kijkenquote:Op zondag 18 april 2010 12:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb hem gisterenmiddag gezien en vond hem leuk,
Daarom was ik bassistquote:alleen wat me opviel al die gitaristen hebben allemaal liefdesverdriet, vond dat heel opvallend.
Ik denk dat Liesbeth liever een luchtje heeft. Dan stinkt haar afkeer van ons niet zo.quote:Op zondag 18 april 2010 12:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou okeik ga ff op zoek naar mijn spaarvarken kijken of er nog wat in zit, zullen we ook een bloemetje voor liesbeth meenemen??? wat denk je of heeft ze liever een boek of kadobon
En dan hetzelfde geurtje als Patricia Paay en je oma.quote:Op zondag 18 april 2010 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat Liesbeth liever een luchtje heeft. Dan stinkt haar afkeer van ons niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |