dan kom ik je wel een theedoek aanreikenquote:Op zondag 18 april 2010 12:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Desnoods neem ik ook wel genoegen met koken en afwassen.
Ah, jij denkt aan een stream getiteld 'Huishouden met Liesbeth'. Dat we voor 20 euro een middag mee mogen komen helpen terwijl zij uit haar neus zit te etenquote:Op zondag 18 april 2010 12:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan kom ik je wel een theedoek aanreiken
quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Gevonden![]()
Ik kom zelf regelmatig in De Plug, dus ik ga 'm zeker kijken !
Dank je wel heksje
moeten wij 20 euro op tafel leggen of krijgen we er 20 euro voor betaaldquote:Op zondag 18 april 2010 12:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, jij denkt aan een stream getiteld 'Huishouden met Liesbeth'. Dat we voor 20 euro een middag mee mogen komen helpen terwijl zij uit haar neus zit te eten
Krijgen? Kom nou. Je doet het wel voor Liesbeth hè, die dag en nacht voor ons klaarstond met programmagidsen en promotiemateriaal om sponsors te werven en die al onze emails prompt beantwoordde ook al had ze nog zo'n zin in een sigaret.quote:Op zondag 18 april 2010 12:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moeten wij 20 euro op tafel leggen of krijgen we er 20 euro voor betaald![]()
nou okequote:Op zondag 18 april 2010 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Krijgen? Kom nou. Je doet het wel voor Liesbeth hè, die dag en nacht voor ons klaarstond met programmagidsen en promotiemateriaal om sponsors te werven en die al onze emails prompt beantwoordde ook al had ze nog zo'n zin in een sigaret.
Ik ga 'm vanavond kijkenquote:Op zondag 18 april 2010 12:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb hem gisterenmiddag gezien en vond hem leuk,
Daarom was ik bassistquote:alleen wat me opviel al die gitaristen hebben allemaal liefdesverdriet, vond dat heel opvallend.
Ik denk dat Liesbeth liever een luchtje heeft. Dan stinkt haar afkeer van ons niet zo.quote:Op zondag 18 april 2010 12:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou okeik ga ff op zoek naar mijn spaarvarken kijken of er nog wat in zit, zullen we ook een bloemetje voor liesbeth meenemen??? wat denk je of heeft ze liever een boek of kadobon
En dan hetzelfde geurtje als Patricia Paay en je oma.quote:Op zondag 18 april 2010 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat Liesbeth liever een luchtje heeft. Dan stinkt haar afkeer van ons niet zo.
De lucht van de naderende dood?quote:Op zondag 18 april 2010 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan hetzelfde geurtje als Patricia Paay en je oma.
quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Zoiets, ja.
Iemand had aan de nieuwe boytoy van Patries gevraagd wat voor luchtje zij op had, dan kon hij dat ook voor z'n oma kopen. Vriendje was not amused
En wat heeft ze een last van de paparazzi. Vandaar ook dat ze midden in het BN-ghetto in Amsterdam is gaan wonen, daar waar de fotograven de hele dag geparkeerd staan, en ze bij voorkeur op zondagmiddag gaat wandelen en zoenen met haar vriendje in het Vondelpark.quote:Op zondag 18 april 2010 12:41 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Oh god, ik lees nu pas dat hij 27 is. 27 en 61, je moet toegeven dat het knap van haar is.
Geld doet wonderen.quote:Op zondag 18 april 2010 12:41 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Oh god, ik lees nu pas dat hij 27 is. 27 en 61, je moet toegeven dat het knap van haar is.
Ik heb haar toch ergens zien vertellen dat ze zelfs weer moest werken?quote:
Ik heb wel eens een vriendinnetje van 12 jaar jonger gehad, ik geneerde me daar af en toe wel een beetje voorquote:Op zondag 18 april 2010 12:50 schreef Disana het volgende:
Scrute, als je in staat bent zo'n jonge blom te strikken, dan wil je er ook mee pronken.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nge-minnaar-27.dhtmlquote:ROTTERDAM - Patricia Paay schaamt zich niet voor haar veel jongere vriend. De Amsterdamse zender AT5 spotte de 60-jarige blondine zondagmiddag samen met de 27-jarige Nicky van Dam zoenend en knuffelend in het Vondelpark.
Begin deze maand werd al bekend dat La Paay het hield met de jonge miljonair. ,,Of het serieus gaat worden weet ik nog niet," sprak La Paay toen. ,,We doen het rustig aan."
Op foto's van de Amsterdamse tv-zender is te zien hoe Patricia en haar scharrel samen genieten van de eerste lentedag. Patricia heeft er nooit een geheim van gemaakt op jongere jongens te vallen; Nicky daarentegen valt weer op oudere vrouwen.
Ik heb er niets op tegen, al is het van mannen soms wel een beetje opzichtig. Oudere vrouwen met jongere mannen vind ik dapper.quote:Op zondag 18 april 2010 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een vriendinnetje van 12 jaar jonger gehad, ik geneerde me daar af en toe wel een beetje voor
Ik heb nu de stelregel dat vriendinnetjes ouder moeten zijn dan mijn auto.quote:Op zondag 18 april 2010 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er niets op tegen, al is het van mannen soms wel een beetje opzichtig. Oudere vrouwen met jongere mannen vind ik dapper.
quote:Op zondag 18 april 2010 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een vriendinnetje van 12 jaar jonger gehad, ik geneerde me daar af en toe wel een beetje voor
Gisterenavond nog even gezien. Ik vond hem ook leukquote:Op zondag 18 april 2010 12:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik heb hem gisterenmiddag gezien en vond hem leuk, alleen wat me opviel al die gitaristen hebben allemaal liefdesverdriet, vond dat heel opvallend.
Ze hoeft alleen maar te wachten op het geld van haar ex-man.quote:Op zondag 18 april 2010 12:55 schreef Disana het volgende:
Ah, ik heb het gevonden:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nge-minnaar-27.dhtml
Kijk Dementor, het was dus andersom: zij had geld nodig
Wat een oude auto moet jij dan hebbenquote:Op zondag 18 april 2010 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb nu de stelregel dat vriendinnetjes ouder moeten zijn dan mijn auto.
Oh, ik dacht dat daar ook niets meer te halen viel. Het kan toch geen toeval zijn dat ze een miljonair tegen het lijf is gelopen.quote:Op zondag 18 april 2010 13:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze hoeft alleen maar te wachten op het geld van haar ex-man.
Het is ook heeeeul zielig voor Scrut, dat ie zich geneerde omdat ie het met een 12 jaar jonger vrouwtje deed, heeeuuul zieligquote:Op zondag 18 april 2010 13:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuke eierontkopper, nog nooit gezien.
Verder wel een zielig filmpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |