quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar eens Nasi ga eten.
Ik heb genoten van DGK, weet nog dat het begin overlapte met einde BBH.quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:37 schreef Disana het volgende:
De hele Peter-chat haalt nu DGK herinneringen op. Tita was de zwezerik van Elly. Tjetmaster denkt dat hij maar even later terugkomt als DGK voorbij is
Oh, ik dacht dat er een overlap met de laatste BB was. Twee weken ongeveer meen ik. Zat in het begin best raar te kijken naar DGK, het was zo anders dan BB.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb genoten van DGK, weet nog dat het begin overlapte met einde BBH.
Een paar maanden. BB begon een maand eerder dan DGK en stopte halverwege december.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er een overlap met de laatste BB was. Twee weken ongeveer meen ik. Zat in het begin best raar te kijken naar DGK, het was zo anders dan BB.
Jij hebt een goed geheugen. Ik dacht dat de overlap maar kort was. In het begin had ik ook geen DGK stream, ik herinner me ook niet meer of die er wel was. Pas toen ik de stream had, ben ik echt gaan kijken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een paar maanden. BB begon een maand eerder dan DGK en stopte halverwege december.
wij hebben op FOK een heel filmpjestopic over SV,[RLS] Filmpjeshoekje. dus als ik even terug wil * naar de tijden die voorbij en geweest zijn* bezoek ik dat topic.quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:15 schreef leoleoleo het volgende:
de andere chat, die van AVA, is ook wel leuk.
Hij laat daar in een slideshow enige foto's zien (van Els) en af en toe laat ie beelden voorbijkomen van wat geweest is ....... zoals Open Podium
Leuke herinneringen, wat mij betreft .......
Stom eigenlijk van mij, het is nog maar zo kort geleden ...
Ondanks alles in SV : Bedankt Johanneke !!!
Heb jij daar dan niet een zwart schermpje met links voor zitten, Leo? Ik krijg dat ding niet weg.quote:Op zaterdag 17 april 2010 08:15 schreef leoleoleo het volgende:
de andere chat, die van AVA, is ook wel leuk.
Hij laat daar in een slideshow enige foto's zien (van Els) en af en toe laat ie beelden voorbijkomen van wat geweest is ....... zoals Open Podium
Leuke herinneringen, wat mij betreft .......
Stom eigenlijk van mij, het is nog maar zo kort geleden ...
Ondanks alles in SV : Bedankt Johanneke !!!
Same, ik krijg al die zwarte meuk niet weg, en op de peter-night site krijg ik het geluid niet uit @@quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij daar dan niet een zwart schermpje met links voor zitten, Leo? Ik krijg dat ding niet weg.
Idem wat betreft die muziek van Hansie op Peters stream: krijg het niet uit. Hansie kan er beter mee ophouden maar ik heb hem nog niet kunnen spreken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Same, ik krijg al die zwarte meuk niet weg, en op de peter-night site krijg ik het geluid niet uit @@
Gevondenquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:54 schreef Toverheks het volgende:
Voor Schrut en Jian, staat bij uitzending gemist.![]()
heb een link gestuurd naar jullie via pm. maar ik probeer het hier neer te zetten maar het lukt me niet, dus hoop dat het gelukt is.
Het uur van de wolf: Mama don't like no guitar pickers 'round here
Beoordeel deze aflevering:
Documentaire. In de Amsterdamse gitaarwinkel De Plug stapt de hele wereld binnen: van de gitaristen van Oasis en Herman Brood tot buren en liefhebbers. Ze komen om iets te kopen of te verkopen, om te jammen of om even de realiteit te ontvluchten. Ze vinden er een biertje en een luisterend oor. De blues brengen ze zelf mee. De documentaire schetst met humor en veel muziek een portret van eigenaar Peter en zijn markante klanten gedurende een jaar.
Het is wel duidelijk nu.. triest hoe het ook mag zijn.. dit Topic is niet meer!quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Gevonden![]()
Ik kom zelf regelmatig in De Plug, dus ik ga 'm zeker kijken !
Dank je wel heksje
Het kan hooguit nog over de chats gaan denk ik. En daar is drama genoeg, voor wie ervan houdt althansquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk nu.. triest hoe het ook mag zijn.. dit Topic is niet meer!Niet eens meer zijdelings verwant met énige stream whatsoever laat staan dat er nog iets Des Johans Ex-SV gepost wordt ...
Die éne Medische Zeikert Angela_K bedoel je? Die enige die samen en met FlippoLeo de chat bezet houdt?quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan hooguit nog over de chats gaan denk ik. En daar is drama genoeg, voor wie ervan houdt althansIk heb nu iemand achter me aan die mensen van Kiekenkot optrommelt om tegen me tekeer te gaan, best sneu maar ook wel grappig zoals chats sommige levens beheersen.
Jij mag niet meer radenquote:Op zaterdag 17 april 2010 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die éne Medische Zeikert Angela_K bedoel je? Die enige die samenen met FlippoLeo de chat bezet houdt?
Peter is lekker stappe en zuipe.. en gelijk heeft 'ie, er is geen eer te behalen aan chatvullen voor een paar ex-chatzeikers...quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij mag niet meer raden
Peter had eerst nog andere streams op de zijne, maar ik geloof dat hij momenteel geen tijd heeft die erop te zetten. Dat maakt het allemaal net wat leuker.
Daar ben ik het mee eens, het is lief maar voor mij is het ook niet nodig. Wat ik bovendien triest vind is dat er nu mensen zitten die de chat van Peter afkeurden toen SV nog liep. Die mensen voeren er nu het hoogste woord.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Peter is lekker stappe en zuipe.. en gelijk heeft 'ie, er is geen eer te behalen aan chatvullen voor een paar ex-chatzeikers...
Tsja.. de wanhoop van de Zeikerts die voelen dat het einde er allang was nog voordat ze er zelf erg in hadden..en ieder ander de schuld had natuurlijk!quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, het is lief maar voor mij is het ook niet nodig. Wat ik bovendien triest vind is dat er nu mensen zitten die de chat van Peter afkeurden toen SV nog liep. Die mensen voeren er nu het hoogste woord.
Ja het is wel triest. En als ik een keertje inlog de boel onderposten om te laten zien hoe populair je bent en mensen in te palmen, ik vind dat van die spelletjes waar je als normale streamer/COSser niet aan mee wil doenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja.. de wanhoop van de Zeikerts die voelen dat het einde er allang was nog voordat ze er zelf erg in hadden..en ieder ander de schuld had natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |