Waarom? Het gaat hier om een nummer vijf op de lijst van een partij die veel zetels gaat halen, vrees ik, die zijn visie uit de doeken doet.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:57 schreef remlof het volgende:
Bron: http://www.depers.nl/binn(...)ander-uitstoten.html
En een schopje naar NWS.
Voortaan toch maar even het bericht lezen voor je reageert.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:57 schreef Yi-Long het volgende:
Dit was dezelfde idioot van het wapen op een rechtse jodenbijeenkomst, toch?
Vooruit, terug naar VKZ, in NWS loopt al PVV-kandidaat liep met wapen rondquote:Op woensdag 14 april 2010 11:59 schreef Gulo het volgende:
[..]
Waarom? Het gaat hier om een nummer vijf op de lijst van een partij die veel zetels gaat halen, vrees ik, die zijn visie uit de doeken doet.
Waarom hoort deze dan niet in dit forum?
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Voortaan toch maar even het bericht lezen voor je reageert.
PVV'er droeg vuurwapen bij Israëlvieringquote:Gidi Markuszower, de nummer vijf op de kieslijst van de PVV, is twee jaar geleden aangehouden wegens het dragen van een vuurwapen.
Van mij mogen ze ook alles zeggen, maar dan moet je niet hypocriet verontwaardigd gaan doen wanneer een imaam iets zegt wat je niet aanstaat...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:08 schreef ethiraseth het volgende:
Och ja, dat Wilders diep in de Joodse zaak zat was al bekend. Het wordt alleen nog even wat duidelijker gemaakt door dit soort mensen op de lijst te zetten. Tja, vrijheid van meningsuiting geldt ook voor dit soort radicale Joden.
Ja maar die vrijheid van meningsuiting geldt dus niet voor moslims blijkbaar...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:08 schreef ethiraseth het volgende:
Och ja, dat Wilders diep in de Joodse zaak zat was al bekend. Het wordt alleen nog even wat duidelijker gemaakt door dit soort mensen op de lijst te zetten. Tja, vrijheid van meningsuiting geldt ook voor dit soort radicale Joden.
Ja, zoietsquote:Op woensdag 14 april 2010 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dus, samengevat?
Dat raport zegt: Israel is niet lief
Deze meneer zegt: Dat rapport klopt niet en iedereen die het verdedigt moet uitgebannen worden?
En die geldt ook niet voor Israel-critici met een Joodse komaf.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:14 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ja maar die vrijheid van meningsuiting geldt dus niet voor moslims blijkbaar...
edit: wat Yi-Long zegt dus.
Juist. Met de aanvulling dat hij zegt dat hij het jammer vindt dat de tegenstanders niet gedood kunnen worden omdat de rechtstaat dit niet toelaat.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dus, samengevat?
Dat raport zegt: Israel is niet lief
Deze meneer zegt: Dat rapport klopt niet en iedereen die het verdedigt moet uitgebannen worden?
Dat had je hopelijk toch al wel wat langer door he? Geert en zijn holmaten mogen zelf alles roepen maar als ze zelf kritiek krijgen of op de hak worden genomen in een satirisch programma dan is het land te kleinquote:Op woensdag 14 april 2010 12:14 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ja maar die vrijheid van meningsuiting geldt dus niet voor moslims blijkbaar...
edit: wat Yi-Long zegt dus.
iddquote:Op woensdag 14 april 2010 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat had je hopelijk toch al wel wat langer door he? Geert en zijn holmaten mogen zelf alles roepen maar als ze zelf kritiek krijgen of op de hak worden genomen in een satirisch programma dan is het land te klein
Wanneer werd die e-mail verstuurd?quote:In een mail waarin hij de motie aankondigt, en die deze krant in bezit heeft, waarschuwt Markuszower voor ‘joodse verraders in ons midden’.
Een vergoeding? Me dunkt dat Wilders al wel genoeg geld opgehaald heeft bij Joodse gemeenschappen wereldwijd.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:31 schreef Picchia het volgende:
Ik vraag me af of de PVV een vergoeding krijgt voor het aannemen van deze geheime agent.
oh zeker, en daar gaat het inderdaad fout bij Wilders.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook alles zeggen, maar dan moet je niet hypocriet verontwaardigd gaan doen wanneer een imaam iets zegt wat je niet aanstaat...
Gezonken? De PVV ligt al sinds zijn oprichting op de zeebodemquote:Op woensdag 14 april 2010 12:42 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat een smeerlap! Oprotten met die gek!
Iemand kapot maken omdat hij een mening aanhangt over Israel. Wat zijn ze diep gezonken bij die PVV zeg.
Inderdaad. Het is nu alleen zo dat hun ware aard meer naar buiten treedt. Hopelijk nog op tijd om afdoende mensen er van te weerhouden om op die-edit-partij te stemmen.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gezonken? De PVV ligt al sinds zijn oprichting op de zeebodem
Wel een nogal opvallende geheim agent dan.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:31 schreef Picchia het volgende:
Ik vraag me af of de PVV een vergoeding krijgt voor het aannemen van deze geheime agent.
Ze krijgen toch wel super veel stemmen.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:50 schreef Gulo het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is nu alleen zo dat hun ware aard meer naar buiten treedt. Hopelijk nog op tijd om afdoende mensen er van te weerhouden om op die zionistenbende te stemmen.
"Het is allemaal de schuld van de linkse demoniserende media!"quote:Op woensdag 14 april 2010 12:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben benieuwd wat de reactie van Wilders is.
Ach, de grote blonde leider zei ooit eens:quote:Op woensdag 14 april 2010 12:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben benieuwd wat de reactie van Wilders is.
quote:Perhaps a few of you may be new to Jerusalem, yet, Jerusalem is not new to any of you. We all carry Jerusalem in our blood, in our genes. We all live and breathe Jerusalem. We talk Jerusalem, we dream Jerusalem. Simply because, the values of ancient Israel have become the values of the West. We are all Israel, and Israel is in all of us.
Niet zo cliche.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
"Het is allemaal de schuld van de linkse demoniserende media!"
Juist wel, deze kandidaat past perfect bij ideeën en toekomstvisie van de boevenbende die als PVV door het leven gaat.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:00 schreef Ferdo het volgende:
Het screenen van de kandidaten is ergens niet helemaal goed gegaan?
Nu zie ik het, ik had er overheen gelezen. Het maakt natuurlijk nogal een verschil of die mail twee jaar geleden is verstuurd of 'eind maart'. Onfris figuur, deze man.quote:
Verdiep je eens in de tripjes die Wilders maakt naar bijvoorbeeld Joodse gemeenschappen in de Verenigde Staten.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:18 schreef D1 het volgende:Wat een idioot. Zou de PVV aan enige ballotage doen?
Zou het zo erg zijn als de joodse gemeenschap (voor een deel) geld in de PVV zou stoppen dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:20 schreef Gulo het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de tripjes die Wilders maakt naar bijvoorbeeld Joodse gemeenschappen in de Verenigde Staten.
Die gemeenschappen daar houden er precies dezelfde gedacht op na als de nr. 5 van de PVV. Dit is dus geen op zich zelfstaande visie, veel (radicale) joden conformeren zich hier na.
Niet als het de joodse gemeenschap in Nederland betreft. Wel als het de Joodse gemeenschap daarbuiten betreft.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:23 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Zou het zo erg zijn als de joodse gemeenschap (voor een deel) geld in de PVV zou stoppen dan?
Want? Als daar ook geemigreerde Nederlanders tussen zitten, wat maakt dat dan uit? Andere partijen moeten geld uit het buitenland dan ook maar altijd weigeren?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet als het de joodse gemeenschap in Nederland betreft. Wel als het de Joodse gemeenschap daarbuiten betreft.
Het liefst wel. Buitenlandse inmenging in de interne politiek van Nederland is walgelijk. Ik moet dan denken aan de taferelen in Amerika met de Joodse organisatie aldaar. Ranzig lobby-werk.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:25 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Want? Als daar ook geemigreerde Nederlanders tussen zitten, wat maakt dat dan uit? Andere partijen moeten geld uit het buitenland dan ook maar altijd weigeren?
Dat is niets nieuws. Echter, er zit een groot verschil tussen steun krijgen en geven aan de Joodse gemeenschappen cq. Israël en iemand met een achtergrond dergelijke uitspraken en acties op een verkiesbare plek zetten op de kandidatenlijst.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:20 schreef Gulo het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de tripjes die Wilders maakt naar bijvoorbeeld Joodse gemeenschappen in de Verenigde Staten.
Die gemeenschappen daar houden er precies dezelfde gedacht op na als de nr. 5 van de PVV. Dit is dus geen op zich zelfstaande visie, veel (radicale) joden conformeren zich hier na.
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:56 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb nu al zin in een debat tussen deze gast en Harry van Bommel.
Vooralsnog zitten er geen radicale imams in politieke partijen, die ook nog eens fors op winst staan.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:16 schreef Amos_ het volgende:
Was iedereen maar zo resoluut in het afkeuren van iemand als het om een radicale imam ging
Weer zo'n boude stellingquote:Zijn vriendjes in het buitenland, en vooral Amerika, zijn helemaal van een ander slag.
Uiteraard, propaganda, linkse media. Onvoorspelbaar.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:27 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Weer zo'n boude stellingGoed bezig, propagandisten van Fok!
Hoezo heeft Cohen het Goldstone-rapport verdedigd dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:37 schreef Dichtpiet. het volgende:
wordt job cohen straks ook achtergelaten in de hoge veluwe?
dat is vast ook een "verachtelijk joodje'
Het strooien van leugens over iemand die niet gestaafd zijn met bewijs kun je gerust propaganda noemen. Linkse media heb ik in die zin niet genoemd.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard, propaganda, linkse media. Onvoorspelbaar.
Uiteraard, nu zijn het leugens. Iets met kop in het zand.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Het strooien van leugens over iemand die niet gestaafd zijn met bewijs kun je gerust propaganda noemen. Linkse media heb ik in die zin niet genoemd.
Dat van het invoeren van de joodse wetgeving heb ik nergens zien staan. Wel dat deze man het liefst zou zien dat mensen in de bossen achtergelaten kunnen worden. Ja, dat is idioot. Maar er staat niet dat hij dat wil invoeren hier.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard, nu zijn het leugens. Iets met kop in het zand.
Je quote iemand, beticht de persoon van het vertellen van leugens, en ondertussen heb je het ineens over iets anders. Overigens heeft deze persoon zelf de motie ingediend bij de kerkeraad, dat lijkt me voldoende bewijs dat hij die traditie wil invoeren.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:56 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat van het invoeren van de joodse wetgeving heb ik nergens zien staan. Wel dat deze man het liefst zou zien dat mensen in de bossen achtergelaten kunnen worden. Ja, dat is idioot. Maar er staat niet dat hij dat wil invoeren hier.
Noch staat er dat Wilders de ziel van Nederland aan Israel heeft verkocht.
En dan noemen ze wat Wilders doet angst en haat zaaien...
Jij kan (nog) niet weten of het leugens zijn aangezien ik nog niet eens namen heb neergekwakt hier, de vriendjes van Geert in Amerika. De vriendjes waar die voor hem lobbyden om "zijn zaak te steunen", de vriendjes die hij ontmoet heeft op conferenties, die hem weer ontmoette (zoals Robert Spencer) in Engeland, waar hij mee op de foto staat etc. Die gasten zijn, stuk voor stuk, erg extreem. Ik heb al eerder gezegd dat een journalist hier zich eens in moet verdiepen en het zal zeker een zeer interessant artikel voor de kranten opleveren.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Het strooien van leugens over iemand die niet gestaafd zijn met bewijs kun je gerust propaganda noemen. Linkse media heb ik in die zin niet genoemd.
PVV-er (no. 5 op de lijst) wil religieuze ban invoeren!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je quote iemand, beticht de persoon van het vertellen van leugens, en ondertussen heb je het ineens over iets anders.
Ja, en waar staat dat zij hem financieel steunen? En wat ze doen? En wat er tegenover staat?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:59 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Jij kan (nog) niet weten of het leugens zijn aangezien ik nog niet eens namen heb neergekwakt hier, de vriendjes van Geert in Amerika. De vriendjes waar die voor hem lobbyden om "zijn zaak te steunen", de vriendjes die hij ontmoet heeft op conferenties, die hem weer ontmoette (zoals Robert Spencer) in Engeland, waar hij mee op de foto staat etc. Die gasten zijn, stuk voor stuk, erg extreem. Ik heb al eerder gezegd dat een journalist hier zich eens in moet verdiepen en het zal zeker een zeer interessant artikel voor de kranten opleveren.
het zal in ieder geval niet de grote vriend zijn van diequote:Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef Gulo het volgende:
[..]
Hoezo heeft Cohen het Goldstone-rapport verdedigd dan?
Wat is daar niet waar aan? En wat is er niet waar aan het feit dat deze figuur een motie heeft ingediend om de cherem weer in te voeren?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:59 schreef Amos_ het volgende:
[..]
PVV-er (no. 5 op de lijst) wil religieuze ban invoeren!
Dit soort uitspraken dus.
wat zei Wilders ook alweer over moslims die alleen maar over shiara dachten... oh ja...quote:Op woensdag 14 april 2010 16:56 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat van het invoeren van de joodse wetgeving heb ik nergens zien staan. Wel dat deze man het liefst zou zien dat mensen in de bossen achtergelaten kunnen worden. Ja, dat is idioot. Maar er staat niet dat hij dat wil invoeren hier.
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:56 schreef Amos_ het volgende:
[..]
De ban houdt in dat die mensen niet meer in de synagoge mogen komen of op joodse begraafplaatsen.quote:De motie roept op om ‘de joodse gedachte en opdracht om verklikkers uit ons midden te bannen’ te omarmen. Daarom zou de NIHS ‘de Zuid-Afrikaanse laffe en gevaarlijke jood Goldstone en een ieder die hem publiekelijk verdedigt in de levenslange cherem (ban, red.)’ moeten doen.
Anti-moslim en superjood, dat is precies wat Wilders graag zietquote:Op woensdag 14 april 2010 17:08 schreef Thomas B. het volgende:
Deze man is nog erger dan die Lieberman van Buitenlandse zaken. Is dit serieus het beste waar Wilders mee op de proppen kan komen?
Nee, hij noemt het alleen 'ergens wel jammer', dat is nog nét geen openbaar pleidooi houden voor het executeren van politieke tegenstanders, Noord-Koreaanse toestanden in de partij van Geert!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:56 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Misschien kan ie nog samenspannen met die verachtelijke Voordewind van de CU. Maar mij is niet helemaal duidelijk wat dit hem oplevert. Anti-moslim oke, maar zijn stemmers zal het echt een worst wezen wat er in het Midden-Oosten gebeurt. Het lijkt er dus op dat ie deze man heeft aangesteld om inderdaad al die buitenlandse (lees: Amerikaanse) Joodse donateurs tevreden te stellen.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Anti-moslim en superjood, dat is precies wat Wilders graag ziet
Radicale imams worden ook afgekeurd, echter beginnen bepaalde figuren dan gelijk te roepen over uitzetten en vervolgen.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:16 schreef Amos_ het volgende:
Was iedereen maar zo resoluut in het afkeuren van iemand als het om een radicale imam ging
Niet het beste, getuige de lijst. Er staan nog zeker vier namen boven.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:08 schreef Thomas B. het volgende:
Deze man is nog erger dan die Lieberman van Buitenlandse zaken. Is dit serieus het beste waar Wilders mee op de proppen kan komen?
quote:PVV-kandidaat uit Raad Joodse Gemeente Amsterdam
Gepubliceerd: 14 april 2010 16:32 | Gewijzigd: 14 april 2010 16:59
Door een onzer redacteuren
Den Haag, 14 april. Gidi Markuszower, nummer 5 op de PVV-lijst voor de Tweede Kamer, is per direct opgestapt uit de Raad van de Joodse Gemeente Amsterdam. Dat bevestigt Ronnie Eisenmann, voorzitter van het dagelijks bestuur van de Nederlands Israëlitische Hoofdsynagoge (NIHS).
Aanleiding zijn uitlatingen van Markuszower waarin hij zegt dat joden die publiekelijk kritiek hebben op het Israëlische optreden tijdens de Gaza-oorlog, uit de joodse gemeenschap verbannen zouden moeten worden. Dagblad De Pers meldde dit vanochtend.
PVV-leider Geert Wilders probeerde het de afgelopen jaren koste wat kost te voorkomen: problemen met zijn Kamerleden en kandidaten. Een paar dagen na de publicatie van zijn kandidatenlijst blijkt dit hem niet gelukt.
Eerder bleek al dat Markuszower op 7 mei 2008 is opgepakt met een vuurwapen op zak. Dat was bij viering van het 60-jarig bestaan van de staat Israël in het Amsterdamse congrescentrum. Markuszower maakte als beveiliger deel uit van Bij Leven en Welzijn, een organisatie die synagogen en joodse feesten bewaakt. Tegenover het weekblad Vrij Nederland heeft Markuszower bevestigd dat hij is opgepakt. Hij zegt dat hij een wapenvergunning had, maar dat hij vervoersrestricties had overtreden. De zaak is geseponeerd. Wilders zegt dat Markuszower, die betrokken was bij de joodse organisatie Likud Nederland, zich „natuurlijk aan de regels had moeten houden”.
Markuszower is niet de enige PVV-kandidaat waarover opvallende feiten bekend zijn geworden.
De PVV zag zich gisteren genoodzaakt een vermelding op haar website over de nummer negen, Mellony van Hemert, te wijzigen. Maandag meldde de PVV nog over haar: „Gepromoveerd op het onderwerp kindermishandeling.” Die fout is inmiddels verwijderd. Volgens Wilders lag de schuld bij de partij. De PVV meldt wel dat Van Hemert psycholoog en gezinstherapeut is. Zij staat echter niet in het officiële BIG-register voor beroepsbeoefenaren in de gezondheidszorg, en is evenmin bekend bij de verenigingen voor psychologen en gezinstherapeuten. Psycholoog en gezinstherapeut zijn overigens geen beschermde titels.
Ondernemer Arjan Brogt, (nummer 34), blijkt volgens een publicatie in het blad Folia van de Universiteit van Amsterdam zijn vergoeding als lid van de studentenraad van de economische faculteit op last van de rechter te hebben moeten terugbetalen, omdat hij nooit kwam.
Radicale zwart-wit denkers? Dat is Wilders ook dus daar passen ze precies bij.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:20 schreef Breekfast het volgende:
Ongeloofelijk dat er nog steeds mensen zijn die overwegen op deze partij te stemmen![]()
De kieslijst is een verzameling van incompetente, IQ loze,vaak radicale zwart wit denkers![]()
Het verbannen van Joden uit de gemeenschap omdat ze kritiek leveren en het zelfs niet erg vinden als ze ergens in een kamp in Siberie eindigen, en dan de Partij voor de vrijheid heten, de ironie
Dit wordt echt LPF all over again. Hoe hard Wilders ook zijn best doet om dat te vermijden. De ideologie van de partij staat zo ver af van de vereiste competentie voor een politicus dat het onmogelijk is hier eenheid in te brengen of zelfs maar voldoende mensen te vinden die een dergelijke taak wel aankunnen. De enige mensen die die kennis en bekwaamheid wel machtig zijn zijn Bosma en Wilders zelf, maar dat is volstrekt onvoldoende om een fractie van 25 man bij elkaar te houden. Zelfs zonder regeringsverantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:20 schreef du_ke het volgende:
Ook in eigen kring vallen de uitspraken niet zo heel goed.
van nrc.nl
[..]
Ik had Wilders zelf nog buiten beschouwing gelatenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Radicale zwart-wit denkers? Dat is Wilders ook dus daar passen ze precies bij.
Vrij opmerkelijk inderdaad, zijn nou niet bepaald frisse uitspraken die hij gedaan heeft. En dat voor iemand die een grote kans maakt gekozen te worden als volksvertegenwoordiger.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:20 schreef Gulo het volgende:
Wat ik me tevens afvraag:
Ik keek vanavond het journaal op televisie en daar werd met geen woord over deze man gerept! Waarom niet?
- Als een moslim die naar alle waarschijnlijkheid in de kamer zou komen iets dergelijks zou zeggen zo hier zeer zeker over bericht worden.
- Als Brinkman zich weer eens misdraagt wordt hier ook over bericht.
Waarom wordt dit geval dan doodgezwegen?
Om de persoon in kwestie Joods is?
Echt, ik weet zeker dat als een moslim op een hoge plaats op een kieslijst van partij in de Tweede Kamer dit gezegd zou hebben, dat dit overal breed uitgemeten zou worden.
Jij vind het Christian Action Network, waarmee hij samen de film "Islam Rising" heeft gemaakt een van de betere partnerschappen die hij heeft gemaakt dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:27 schreef Amos_ het volgende:
Weer zo'n boude stellingGoed bezig, propagandisten van Fok!
Ja leuk!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ng_in_Berlijn__.html
Wel tof voor hem.
Hij heult met homo-haters om andere homo-haters dwars te zittenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:54 schreef maartena het volgende:
[..]
Jij vind het Christian Action Network, waarmee hij samen de film "Islam Rising" heeft gemaakt een van de betere partnerschappen die hij heeft gemaakt dan?
Een homo-hatende propaganda machine die o.a. haatbrieven stuurde naar Ellen DeGeneres stuurde dat ze haar "lesbian filth" van de TV moest houden, iets wat Wilders met een simpele Google zoektocht van te voren had kunnen weten. Toen het aan het licht kwam distantieerden ze zich snel van CAN, maar intussen wordt Geert Wilders' z'n film nog steeds op de CAN website verkocht.
Het blijft opvallend. Hij wil vechten tegen het Islam-fundamentalisme, maar gaat ondertussen in zee met Christen-fundamentalisten en Joods-fundamentalisten.
Dat iemand rechts wil stemmen, dat snap ik goed. Maar dat er nu nog mensen zijn die dergelijke wanpraktijken van de PVV echt goedkeuren, zijn OF zelf religieus fundamentalist, OF behorend tot die grote groep laag- en midden opgeleiden die het allemaal niet zoveel kan boeien, zolang de Marokkanen maar oprotten.
Stem dan op z'n minst VVD, die wil ik nog wel weer in de regering zien.
Het is meer een gevalletje van: "Ik haat moslims. Zij haten moslims. De vijand van mijn vijand is mijn vriend".quote:Op woensdag 14 april 2010 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hij heult met homo-haters om andere homo-haters dwars te zitten
Homorechten lijken idd niet zijn grootste drijfveer.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:27 schreef maartena het volgende:
[..]
Het is meer een gevalletje van: "Ik haat moslims. Zij haten moslims. De vijand van mijn vijand is mijn vriend".
Hij had alleen zijn vrienden wel wat beter mogen uitkiezen, en vooral eens beter mogen uitzoeken waar die organisaties nu eigenlijk voor staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |