abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 april 2010 @ 13:56:49 #51
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_80303333
Ik heb nu al zin in een debat tussen deze gast en Harry van Bommel.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  Moderator woensdag 14 april 2010 @ 14:21:37 #52
249559 crew  Lavenderr
pi_80304291
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:56 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb nu al zin in een debat tussen deze gast en Harry van Bommel.
  woensdag 14 april 2010 @ 15:57:14 #53
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_80308032
quote:
Op woensdag 14 april 2010 13:16 schreef Amos_ het volgende:
Was iedereen maar zo resoluut in het afkeuren van iemand als het om een radicale imam ging
Vooralsnog zitten er geen radicale imams in politieke partijen, die ook nog eens fors op winst staan.
pi_80308568
Stelletje antisemieten hier zeg

FF serieus: Het is leuk om te zien met welke figuren Geert zich inlaat. Na Hero drinkman die zich meerdere keren vergrijpt aan de alcohol, een barman op zijn bek ramt en overhoop ligt met een aannemer (?), dan nu eindelijk een triggerhappy zionist die kritische joden wil excommuniceren, dan nog een Gaus die zijn vrouw het ziekenhuis in ramt maar wel voor de dieren opkomt, en Geert zelf natuurlijk. Zijn vriendjes in het buitenland, en vooral Amerika, zijn helemaal van een ander slag.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_80309309
quote:
Zijn vriendjes in het buitenland, en vooral Amerika, zijn helemaal van een ander slag.
Weer zo'n boude stelling Goed bezig, propagandisten van Fok!
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_80309623
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:27 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Weer zo'n boude stelling Goed bezig, propagandisten van Fok!
Uiteraard, propaganda, linkse media. Onvoorspelbaar.
Allah Al Watan Al Malik
pi_80309657
tvp
pi_80309716
wordt job cohen straks ook achtergelaten in de hoge veluwe?

dat is vast ook een "verachtelijk joodje'
pi_80310083
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:37 schreef Dichtpiet. het volgende:
wordt job cohen straks ook achtergelaten in de hoge veluwe?

dat is vast ook een "verachtelijk joodje'
Hoezo heeft Cohen het Goldstone-rapport verdedigd dan?
pi_80310326
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Uiteraard, propaganda, linkse media. Onvoorspelbaar.
Het strooien van leugens over iemand die niet gestaafd zijn met bewijs kun je gerust propaganda noemen. Linkse media heb ik in die zin niet genoemd.
pi_80310351
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Het strooien van leugens over iemand die niet gestaafd zijn met bewijs kun je gerust propaganda noemen. Linkse media heb ik in die zin niet genoemd.
Uiteraard, nu zijn het leugens. Iets met kop in het zand.
Allah Al Watan Al Malik
pi_80310550
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Uiteraard, nu zijn het leugens. Iets met kop in het zand.
Dat van het invoeren van de joodse wetgeving heb ik nergens zien staan. Wel dat deze man het liefst zou zien dat mensen in de bossen achtergelaten kunnen worden. Ja, dat is idioot. Maar er staat niet dat hij dat wil invoeren hier.
Noch staat er dat Wilders de ziel van Nederland aan Israel heeft verkocht.

En dan noemen ze wat Wilders doet angst en haat zaaien...
pi_80310637
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:56 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dat van het invoeren van de joodse wetgeving heb ik nergens zien staan. Wel dat deze man het liefst zou zien dat mensen in de bossen achtergelaten kunnen worden. Ja, dat is idioot. Maar er staat niet dat hij dat wil invoeren hier.

Je quote iemand, beticht de persoon van het vertellen van leugens, en ondertussen heb je het ineens over iets anders. Overigens heeft deze persoon zelf de motie ingediend bij de kerkeraad, dat lijkt me voldoende bewijs dat hij die traditie wil invoeren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_80310674
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Jij kan (nog) niet weten of het leugens zijn aangezien ik nog niet eens namen heb neergekwakt hier, de vriendjes van Geert in Amerika. De vriendjes waar die voor hem lobbyden om "zijn zaak te steunen", de vriendjes die hij ontmoet heeft op conferenties, die hem weer ontmoette (zoals Robert Spencer) in Engeland, waar hij mee op de foto staat etc. Die gasten zijn, stuk voor stuk, erg extreem. Ik heb al eerder gezegd dat een journalist hier zich eens in moet verdiepen en het zal zeker een zeer interessant artikel voor de kranten opleveren.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_80310683
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je quote iemand, beticht de persoon van het vertellen van leugens, en ondertussen heb je het ineens over iets anders.
PVV-er (no. 5 op de lijst) wil religieuze ban invoeren!

Dit soort uitspraken dus.
pi_80310706
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:59 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Jij kan (nog) niet weten of het leugens zijn aangezien ik nog niet eens namen heb neergekwakt hier, de vriendjes van Geert in Amerika. De vriendjes waar die voor hem lobbyden om "zijn zaak te steunen", de vriendjes die hij ontmoet heeft op conferenties, die hem weer ontmoette (zoals Robert Spencer) in Engeland, waar hij mee op de foto staat etc. Die gasten zijn, stuk voor stuk, erg extreem. Ik heb al eerder gezegd dat een journalist hier zich eens in moet verdiepen en het zal zeker een zeer interessant artikel voor de kranten opleveren.
Ja, en waar staat dat zij hem financieel steunen? En wat ze doen? En wat er tegenover staat?

Zoals ik al zei, geruchten, rumoer en dus geen feiten.
pi_80310732
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef Gulo het volgende:

[..]

Hoezo heeft Cohen het Goldstone-rapport verdedigd dan?
het zal in ieder geval niet de grote vriend zijn van die kerel
pi_80310737
quote:
Op woensdag 14 april 2010 16:59 schreef Amos_ het volgende:

[..]

PVV-er (no. 5 op de lijst) wil religieuze ban invoeren!

Dit soort uitspraken dus.
Wat is daar niet waar aan? En wat is er niet waar aan het feit dat deze figuur een motie heeft ingediend om de cherem weer in te voeren?
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 14 april 2010 @ 17:00:41 #69
262 Re
Kiss & Swallow
pi_80310740
quote:

[..]

wat zei Wilders ook alweer over moslims die alleen maar over shiara dachten... oh ja...

maar goed, Wilders zal zich niet al te gemakkelijk voelen nu met al deze aandacht
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_80310925
quote:

[..]

quote:
De motie roept op om ‘de joodse gedachte en opdracht om verklikkers uit ons midden te bannen’ te omarmen. Daarom zou de NIHS ‘de Zuid-Afrikaanse laffe en gevaarlijke jood Goldstone en een ieder die hem publiekelijk verdedigt in de levenslange cherem (ban, red.)’ moeten doen.
De ban houdt in dat die mensen niet meer in de synagoge mogen komen of op joodse begraafplaatsen.

http://www.depers.nl/binn(...)ander-uitstoten.html
pi_80311024
Deze man is nog erger dan die Lieberman van Buitenlandse zaken. Is dit serieus het beste waar Wilders mee op de proppen kan komen?
pi_80311133
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:08 schreef Thomas B. het volgende:
Deze man is nog erger dan die Lieberman van Buitenlandse zaken. Is dit serieus het beste waar Wilders mee op de proppen kan komen?
Anti-moslim en superjood, dat is precies wat Wilders graag ziet
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_80311268
quote:

[..]

Nee, hij noemt het alleen 'ergens wel jammer', dat is nog nét geen openbaar pleidooi houden voor het executeren van politieke tegenstanders, Noord-Koreaanse toestanden in de partij van Geert!

Kan die man niet uitgezet worden? Op dit soort jihadisten zit NL niet te wachten
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 14 april 2010 @ 17:16:12 #74
104871 remlof
Europees federalist
pi_80311307
Eens kijken of de internationale media het ook oppikken nu: Politician calls for punishment for pro-Goldstone Jews.
pi_80311335
quote:
Op woensdag 14 april 2010 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Anti-moslim en superjood, dat is precies wat Wilders graag ziet
Misschien kan ie nog samenspannen met die verachtelijke Voordewind van de CU. Maar mij is niet helemaal duidelijk wat dit hem oplevert. Anti-moslim oke, maar zijn stemmers zal het echt een worst wezen wat er in het Midden-Oosten gebeurt. Het lijkt er dus op dat ie deze man heeft aangesteld om inderdaad al die buitenlandse (lees: Amerikaanse) Joodse donateurs tevreden te stellen.

Ik doel eigenlijk vooral op het zootje ongeregeld dat ie bij elkaar heeft gezocht. Er zit in één iemand tussen met schone handen krijg ik de indruk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')