Waarom? Het gaat hier om een nummer vijf op de lijst van een partij die veel zetels gaat halen, vrees ik, die zijn visie uit de doeken doet.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:57 schreef remlof het volgende:
Bron: http://www.depers.nl/binn(...)ander-uitstoten.html
En een schopje naar NWS.
Voortaan toch maar even het bericht lezen voor je reageert.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:57 schreef Yi-Long het volgende:
Dit was dezelfde idioot van het wapen op een rechtse jodenbijeenkomst, toch?
Vooruit, terug naar VKZ, in NWS loopt al PVV-kandidaat liep met wapen rondquote:Op woensdag 14 april 2010 11:59 schreef Gulo het volgende:
[..]
Waarom? Het gaat hier om een nummer vijf op de lijst van een partij die veel zetels gaat halen, vrees ik, die zijn visie uit de doeken doet.
Waarom hoort deze dan niet in dit forum?
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Voortaan toch maar even het bericht lezen voor je reageert.
PVV'er droeg vuurwapen bij Israëlvieringquote:Gidi Markuszower, de nummer vijf op de kieslijst van de PVV, is twee jaar geleden aangehouden wegens het dragen van een vuurwapen.
Van mij mogen ze ook alles zeggen, maar dan moet je niet hypocriet verontwaardigd gaan doen wanneer een imaam iets zegt wat je niet aanstaat...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:08 schreef ethiraseth het volgende:
Och ja, dat Wilders diep in de Joodse zaak zat was al bekend. Het wordt alleen nog even wat duidelijker gemaakt door dit soort mensen op de lijst te zetten. Tja, vrijheid van meningsuiting geldt ook voor dit soort radicale Joden.
Ja maar die vrijheid van meningsuiting geldt dus niet voor moslims blijkbaar...quote:Op woensdag 14 april 2010 12:08 schreef ethiraseth het volgende:
Och ja, dat Wilders diep in de Joodse zaak zat was al bekend. Het wordt alleen nog even wat duidelijker gemaakt door dit soort mensen op de lijst te zetten. Tja, vrijheid van meningsuiting geldt ook voor dit soort radicale Joden.
Ja, zoietsquote:Op woensdag 14 april 2010 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dus, samengevat?
Dat raport zegt: Israel is niet lief
Deze meneer zegt: Dat rapport klopt niet en iedereen die het verdedigt moet uitgebannen worden?
En die geldt ook niet voor Israel-critici met een Joodse komaf.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:14 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ja maar die vrijheid van meningsuiting geldt dus niet voor moslims blijkbaar...
edit: wat Yi-Long zegt dus.
Juist. Met de aanvulling dat hij zegt dat hij het jammer vindt dat de tegenstanders niet gedood kunnen worden omdat de rechtstaat dit niet toelaat.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dus, samengevat?
Dat raport zegt: Israel is niet lief
Deze meneer zegt: Dat rapport klopt niet en iedereen die het verdedigt moet uitgebannen worden?
Dat had je hopelijk toch al wel wat langer door he? Geert en zijn holmaten mogen zelf alles roepen maar als ze zelf kritiek krijgen of op de hak worden genomen in een satirisch programma dan is het land te kleinquote:Op woensdag 14 april 2010 12:14 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ja maar die vrijheid van meningsuiting geldt dus niet voor moslims blijkbaar...
edit: wat Yi-Long zegt dus.
iddquote:Op woensdag 14 april 2010 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat had je hopelijk toch al wel wat langer door he? Geert en zijn holmaten mogen zelf alles roepen maar als ze zelf kritiek krijgen of op de hak worden genomen in een satirisch programma dan is het land te klein
Wanneer werd die e-mail verstuurd?quote:In een mail waarin hij de motie aankondigt, en die deze krant in bezit heeft, waarschuwt Markuszower voor ‘joodse verraders in ons midden’.
Een vergoeding? Me dunkt dat Wilders al wel genoeg geld opgehaald heeft bij Joodse gemeenschappen wereldwijd.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:31 schreef Picchia het volgende:
Ik vraag me af of de PVV een vergoeding krijgt voor het aannemen van deze geheime agent.
oh zeker, en daar gaat het inderdaad fout bij Wilders.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook alles zeggen, maar dan moet je niet hypocriet verontwaardigd gaan doen wanneer een imaam iets zegt wat je niet aanstaat...
Gezonken? De PVV ligt al sinds zijn oprichting op de zeebodemquote:Op woensdag 14 april 2010 12:42 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat een smeerlap! Oprotten met die gek!
Iemand kapot maken omdat hij een mening aanhangt over Israel. Wat zijn ze diep gezonken bij die PVV zeg.
Inderdaad. Het is nu alleen zo dat hun ware aard meer naar buiten treedt. Hopelijk nog op tijd om afdoende mensen er van te weerhouden om op die-edit-partij te stemmen.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gezonken? De PVV ligt al sinds zijn oprichting op de zeebodem
Wel een nogal opvallende geheim agent dan.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:31 schreef Picchia het volgende:
Ik vraag me af of de PVV een vergoeding krijgt voor het aannemen van deze geheime agent.
Ze krijgen toch wel super veel stemmen.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:50 schreef Gulo het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is nu alleen zo dat hun ware aard meer naar buiten treedt. Hopelijk nog op tijd om afdoende mensen er van te weerhouden om op die zionistenbende te stemmen.
"Het is allemaal de schuld van de linkse demoniserende media!"quote:Op woensdag 14 april 2010 12:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben benieuwd wat de reactie van Wilders is.
Ach, de grote blonde leider zei ooit eens:quote:Op woensdag 14 april 2010 12:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben benieuwd wat de reactie van Wilders is.
quote:Perhaps a few of you may be new to Jerusalem, yet, Jerusalem is not new to any of you. We all carry Jerusalem in our blood, in our genes. We all live and breathe Jerusalem. We talk Jerusalem, we dream Jerusalem. Simply because, the values of ancient Israel have become the values of the West. We are all Israel, and Israel is in all of us.
Niet zo cliche.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
"Het is allemaal de schuld van de linkse demoniserende media!"
Juist wel, deze kandidaat past perfect bij ideeën en toekomstvisie van de boevenbende die als PVV door het leven gaat.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:00 schreef Ferdo het volgende:
Het screenen van de kandidaten is ergens niet helemaal goed gegaan?
Nu zie ik het, ik had er overheen gelezen. Het maakt natuurlijk nogal een verschil of die mail twee jaar geleden is verstuurd of 'eind maart'. Onfris figuur, deze man.quote:
Verdiep je eens in de tripjes die Wilders maakt naar bijvoorbeeld Joodse gemeenschappen in de Verenigde Staten.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:18 schreef D1 het volgende:Wat een idioot. Zou de PVV aan enige ballotage doen?
Zou het zo erg zijn als de joodse gemeenschap (voor een deel) geld in de PVV zou stoppen dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:20 schreef Gulo het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de tripjes die Wilders maakt naar bijvoorbeeld Joodse gemeenschappen in de Verenigde Staten.
Die gemeenschappen daar houden er precies dezelfde gedacht op na als de nr. 5 van de PVV. Dit is dus geen op zich zelfstaande visie, veel (radicale) joden conformeren zich hier na.
Niet als het de joodse gemeenschap in Nederland betreft. Wel als het de Joodse gemeenschap daarbuiten betreft.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:23 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Zou het zo erg zijn als de joodse gemeenschap (voor een deel) geld in de PVV zou stoppen dan?
Want? Als daar ook geemigreerde Nederlanders tussen zitten, wat maakt dat dan uit? Andere partijen moeten geld uit het buitenland dan ook maar altijd weigeren?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet als het de joodse gemeenschap in Nederland betreft. Wel als het de Joodse gemeenschap daarbuiten betreft.
Het liefst wel. Buitenlandse inmenging in de interne politiek van Nederland is walgelijk. Ik moet dan denken aan de taferelen in Amerika met de Joodse organisatie aldaar. Ranzig lobby-werk.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:25 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Want? Als daar ook geemigreerde Nederlanders tussen zitten, wat maakt dat dan uit? Andere partijen moeten geld uit het buitenland dan ook maar altijd weigeren?
Dat is niets nieuws. Echter, er zit een groot verschil tussen steun krijgen en geven aan de Joodse gemeenschappen cq. Israël en iemand met een achtergrond dergelijke uitspraken en acties op een verkiesbare plek zetten op de kandidatenlijst.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:20 schreef Gulo het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de tripjes die Wilders maakt naar bijvoorbeeld Joodse gemeenschappen in de Verenigde Staten.
Die gemeenschappen daar houden er precies dezelfde gedacht op na als de nr. 5 van de PVV. Dit is dus geen op zich zelfstaande visie, veel (radicale) joden conformeren zich hier na.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |