Ik ben al opgehoudenquote:
breinaaldenquote:
mja die heb ik toch nietquote:
graaaaagquote:
Waar heb je jeuk dan?quote:
Zat Yordi daar neit steeds?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Raph zat de afgelopen dagen boven in het computerhok. Nu heb ik hem daar weggejaagd want ik doe nu lief voor bejaarden waar ik werk.
Ga foto's voor die man inscannen en op DVD pleuren. KUTKLUS!!
En nu zit ik lekker relaxed in het pchok
precies in het midden van mijn rugquote:
Kan je daar neit bij dan?quote:
quote:
quote:
Deurpost werkt ook perfectquote:Op woensdag 14 april 2010 12:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan schuur je met je rug tegen de muur, bank of stoel.
En ik maar afvragen wie de broek aanheeft in jullie relatiequote:Op woensdag 14 april 2010 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Maar raph heeft yordi zn pc gemaakt dus die kan weer in zn eigen kamer internetten en het is nu lekker weer dus die maakt de buurt onveilig.
Toen had Raph het pchok in beslag genomen en nu heb ik hem eruit gekickt.
Raph is nu aan het stofzuigenDe huisman
Jeuk is vervelend he?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:07 schreef Giertje het volgende:
dan maar effe tegen de deurpost mijn god die jeuk is echt ondraagelijk irritant ><
Dat wist jij allangquote:Op woensdag 14 april 2010 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik maar afvragen wie de broek aanheeft in jullie relatie
ik altijd op mijn rugquote:Op woensdag 14 april 2010 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jeuk is vervelend he?Ik heb constant jeuk op m;n hoofd
mja maar goed het is voorbij nuquote:Op woensdag 14 april 2010 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jeuk is vervelend he?Ik heb constant jeuk op m;n hoofd
Misschien zit er wel een beestje.Had ik laatst, zat er een dikke zwarte spin op mijn wang!quote:Op woensdag 14 april 2010 12:07 schreef Giertje het volgende:
dan maar effe tegen de deurpost mijn god die jeuk is echt ondraagelijk irritant ><
Dat is waarquote:
ieeeuw dan sta je ook wel effe te kijkenquote:Op woensdag 14 april 2010 12:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een beestje.Had ik laatst, zat er een dikke zwarte spin op mijn wang!
Ik vandaag op m;n kruin de hele tijdquote:
Laatste tijd niet meer, ja laatst wel woldreads, maar die waren er na een week weer uitquote:Op woensdag 14 april 2010 12:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja maar goed het is voorbij nu
constant?
heb je vaak dreads of cyberlocks in ofzo?
gadverdammequote:Op woensdag 14 april 2010 12:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een beestje.Had ik laatst, zat er een dikke zwarte spin op mijn wang!
Raph alleen als huppel een jurkje/rok aanheeftquote:Op woensdag 14 april 2010 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik maar afvragen wie de broek aanheeft in jullie relatie
Ja dag dan zou ie de hele zomer de baas zijnquote:Op woensdag 14 april 2010 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Raph alleen als huppel een jurkje/rok aanheeft
Maar dat maakt ;m nog niet de baas.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Raph alleen als huppel een jurkje/rok aanheeft
Nu krijg ik spontaan overal jeukquote:
zeer zeker ik vind et ook wel leuk om te zienquote:Op woensdag 14 april 2010 12:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laatste tijd niet meer, ja laatst wel woldreads, maar die waren er na een week weer uit
En cyberlocks draag ik sowieso niet, ik vind ze niet mooi. Ze zijn wel leuk
* Giertje krabt de rug van ratelslangetjequote:Op woensdag 14 april 2010 12:14 schreef Ratelslangetje het volgende:Nu krijg ik ook jeuk, op mijn rug
Moet je mijn fobo eens checkenquote:
* 8108139dpthsquote:Op woensdag 14 april 2010 12:17 schreef laforest het volgende:
Nou dus 25e mini meet Amsterdam
Wie komen er allemaal?
Oh griezel ik las net dat de spin in de supermarkt op jouw wang zat. Als mij dat was overkomen had ik de hele supermarkt bij elkaar gegild.quote:
Woldreads zijn sowieso veel fijner om te dragen dan synthetische dreads. Alleen jammer dat ze zo verneukt ingezet waren.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
zeer zeker ik vind et ook wel leuk om te zien
woldreads ja das wel mooi
foto?
Laforestquote:Op woensdag 14 april 2010 12:17 schreef laforest het volgende:
Nou dus 25e mini meet Amsterdam
Wie komen er allemaal?
mja ik snap wel wat je bedoeld in principe als je et goed in laat zetten staat et wel verdomde goedquote:Op woensdag 14 april 2010 12:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Woldreads zijn sowieso veel fijner om te dragen dan synthetische dreads. Alleen jammer dat ze zo verneukt ingezet waren.
[ afbeelding ]
Crackfoto
Ik.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laforest
Heavenstar
8108139dpths
DevilsWhore
Nog meer?
Ik heb even overleg met Bart gehad en die wil mij wel via sms, bellen, mail, postduif en fax op de hoogte houden van de standquote:Op woensdag 14 april 2010 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laforest
Heavenstar
8108139dpths
DevilsWhore
Nog meer?
Huppelschoonmoeder, huppelloeder en dergelijke ook?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb even overleg met Bart gehad en die wil mij wel via sms, bellen, mail, postduif en fax op de hoogte houden van de stand![]()
Wij kijken even of het wil lukken en dan komen we met alle huppelmensen
Huppelloeder is raskakkerlak die mag een bom op dr harses ontvangen.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Huppelschoonmoeder, huppelloeder en dergelijke ook?
Stoeprand er even bij en Huppelmuts onder voorwaarden er ook bij dusquote:Op woensdag 14 april 2010 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laforest
Heavenstar
8108139dpths
DevilsWhore
Nog meer?
Ik ga nu even heel fout doen, ik weet het.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelloeder is raskakkerlak die mag een bom op dr harses ontvangen.
Huppelschoonmoeder is gek genoeg om mee te gaan hoor
Van dat suikerspinroze en blauw?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik snap wel wat je bedoeld in principe als je et goed in laat zetten staat et wel verdomde goed
ik kwam laatst een dude tegen die dat ook had die kleuren
toen moest ik wel effe lachen
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm met de muis van mn laptop de pc bedienen kan niet natuurlijk![]()
Wow wow wow wow wow, ik maakte een grapje.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Stoeprand er even bij en Huppelmuts onder voorwaarden er ook bij dus
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm met de muis van mn laptop de pc bedienen kan niet natuurlijk![]()
Ik geloof je niet.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wow wow wow wow wow, ik maakte een grapje.
Zelfs Huppelkind?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb even overleg met Bart gehad en die wil mij wel via sms, bellen, mail, postduif en fax op de hoogte houden van de stand![]()
Wij kijken even of het wil lukken en dan komen we met alle huppelmensen
zwart met babyroze haddie in was echt zon typische cuber dingquote:Op woensdag 14 april 2010 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Van dat suikerspinroze en blauw?
Je houdt niet meer van me hequote:Op woensdag 14 april 2010 12:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga nu even heel fout doen, ik weet het.
Dat is nog slechterquote:Op woensdag 14 april 2010 12:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
zwart met babyroze haddie in was echt zon typische cuber ding
ik zat eerst te kijken wat is dat voor wijf tot die begon te praten
toen had ik door dat et een dude was
Dan moet je meequote:
Jaquote:
Neem je zaterdag vriendlief ook mee trouwens?quote:
ja maar jij bent een meisje dus dan mag datquote:Op woensdag 14 april 2010 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is nog slechterIk had tenminste nog suikerspinkleurtjes
Okquote:Op woensdag 14 april 2010 12:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wow wow wow wow wow, ik maakte een grapje.
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neem je zaterdag vriendlief ook mee trouwens?
Sowieso mannen met synt/woldreadsquote:Op woensdag 14 april 2010 12:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja maar jij bent een meisje dus dan mag dat
laatste keer dat ik bij cyberia liep heb ik echt vol verbazing gekeken wat voor volk er rond liep
dat was een paar jaar terug echt niet
Okequote:Op woensdag 14 april 2010 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ben blij dat ik effe alleen weg kan
tenzij je hem mee wilt hebben maar dan moet die jongste ook mee (de oudste is bij zijn vader)
mja echt te fout i knowquote:Op woensdag 14 april 2010 12:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso mannen met synt/woldreads
Gast die ik ken liep in korte lakrokjes en op hakken rondquote:
ooow ja die heb ik ook wel es gezien echt belachelijk en sommige van die lui zijn ook te dik en wurmen zich dan ook nog in strakke kledingquote:Op woensdag 14 april 2010 12:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gast die ik ken liep in korte lakrokjes en op hakken rond
Neem mij dan mee naar cyberia?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow ja die heb ik ook wel es gezien echt belachelijk en sommige van die lui zijn ook te dik en wurmen zich dan ook nog in strakke kleding![]()
volgende keer als ik ooit weer es naar cyberia ga dan ga ik fotos maken van de meest belachelijke mensen
prima als je een nachtje kan door halenquote:
Dat is moeilijk bij mijquote:Op woensdag 14 april 2010 12:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
prima als je een nachtje kan door halen
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow ja die heb ik ook wel es gezien echt belachelijk en sommige van die lui zijn ook te dik en wurmen zich dan ook nog in strakke kleding![]()
volgende keer als ik ooit weer es naar cyberia ga dan ga ik fotos maken van de meest belachelijke mensen
mwah zo moeilijk is dat niet hoor en op et station is de kiosk al open dus lang leve koffiequote:
quote:
Bij mij wel.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
mwah zo moeilijk is dat niet hoor en op et station is de kiosk al open dus lang leve koffie
maar goed ik ben er vandoor
quote:Op woensdag 14 april 2010 12:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Oke
Voor mij hoeft het ook niet hoor, vroeg het me gewoon af
Ik doe wel even groepsPMquote:
Sexy bitch.quote:
Nja niet echt mijn dingquote:
Van mij ook niet.quote:
Omdat dat verplicht is jaquote:Op woensdag 14 april 2010 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
waarom doe ik zo lief tegen die bejaarden
Hey goldfingerquote:
Niet alle bejaarden zijnquote:Op woensdag 14 april 2010 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Omdat je stiekem wel lief bent.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
De meeste oma's zijn liefquote:Op woensdag 14 april 2010 13:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet alle bejaarden zijn![]()
Mijn oma is heel lief.
88 jaar loopt pas sinds een paar maanden met een wandelstok want wandelstokken zijn voor oude mensen.
Ze wil geen gehoorapparaat want dat is ook voor oude mensen![]()
Ik zit nu foto's uit de oorlog in te scannen en die ga ik straks op DVD zetten voor mn woensdagochtendmensenquote:
Ik weet niet, ik heb maar 1 oma gehad en daar ging ;t niet zo goed mee.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
De meeste oma's zijn liefal zullen er ook best een paar vervelende tussen zitten.
ja dat is zo.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
De meeste oma's zijn liefal zullen er ook best een paar vervelende tussen zitten.
hehe nee dat begrijp ik. Wel leuk dat je dat toch doet!quote:Op woensdag 14 april 2010 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nu foto's uit de oorlog in te scannen en die ga ik straks op DVD zetten voor mn woensdagochtendmensen![]()
Zo lief hoeven wij niet te zijn hoor van mn baas
hehe dat is minder. Ik heb wel een heel schattige omaquote:Op woensdag 14 april 2010 13:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja dat is zo.
Maar de moeder van mijn vader is niet lief hoor dat is een monster echt een eng wijf.
lolquote:Op woensdag 14 april 2010 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
gloeiende ik heb nou al een keer of 4 mn laptopmuis gepakt en dan vreemd naar de pc aan zitten kijken met een blik van waarom doe jij het niet
Lekker wakkerquote:Op woensdag 14 april 2010 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
gloeiende ik heb nou al een keer of 4 mn laptopmuis gepakt en dan vreemd naar de pc aan zitten kijken met een blik van waarom doe jij het niet
Ik stelde dat vorige week voor, hij werd zo blij. Hoorde vandaag dat ie de hele week druk is geweest met foto's uitzoeken die hij graag op dvd wil hebben.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe nee dat begrijp ik. Wel leuk dat je dat toch doet!
En je vader is een gore klootzak als ik het goed begrijp?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:20 schreef Panda72 het volgende:
Lief zijn is erfelijk hoor mijn oma(de moeder van mijn moeder) is dus heel lief, mijn moeder is heel lief en ik ben ook heel lief
Maar jij bent ook superpandaquote:Op woensdag 14 april 2010 13:20 schreef Panda72 het volgende:
Lief zijn is erfelijk hoor mijn oma(de moeder van mijn moeder) is dus heel lief, mijn moeder is heel lief en ik ben ook heel lief
dat zou best eens kunnenquote:Op woensdag 14 april 2010 13:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hey goldfingerVolgens mij heb ik ook ooit in een andere SC met jou gepost
Nee zijn moeder is een geval apartquote:Op woensdag 14 april 2010 13:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En je vader is een gore klootzak als ik het goed begrijp?
Nee ik zit nooit boven met lap en pcquote:
Ik voel mij opeens veel minder blondquote:
Ja leuk om te zien dat die mensen daar zo blij van worden. Heb een tijdje in het bejaardentehuis klusjes opgeknapt en werden mensen helemaal blij als ik een schilderijtje op kwam hangen. Word je zelf ook vrolijk van. BTW, jij bent liever want ik deed het onder werktijdquote:Op woensdag 14 april 2010 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stelde dat vorige week voor, hij werd zo blij. Hoorde vandaag dat ie de hele week druk is geweest met foto's uitzoeken die hij graag op dvd wil hebben.
Die man heeft een beroerte gehad en nu is hij links helemaal verlamd, dan is foto's kijken moeilijk hoor.
Ja ik ben heel geweldigquote:
Jij bent soms echt te lief he?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stelde dat vorige week voor, hij werd zo blij. Hoorde vandaag dat ie de hele week druk is geweest met foto's uitzoeken die hij graag op dvd wil hebben.
Die man heeft een beroerte gehad en nu is hij links helemaal verlamd, dan is foto's kijken moeilijk hoor.
Ze hebben geen pc anders hd ik het ook liever onder werktijd gedaan hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 13:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja leuk om te zien dat die mensen daar zo blij van worden. Heb een tijdje in het bejaardentehuis klusjes opgeknapt en werden mensen helemaal blij als ik een schilderijtje op kwam hangen. Word je zelf ook vrolijk van. BTW, jij bent liever want ik deed het onder werktijd
Niet verder vertellen hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 13:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent soms echt te lief he?
Echt super van je dat je dat doet
Ik werd er zo zomer-vrolijk vanquote:
quote:
Niemand hoeft te weten hoe geweldig jij bent?quote:
Juist. Dadelijk verwachten ze dat ik altijd lief en geweldig doe. Dat kan niet natuurlijk. Ik heb een reputatie als Bitch hoog te houdenquote:Op woensdag 14 april 2010 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niemand hoeft te weten hoe geweldig jij bent?
je bedoelt het verhaal dat ze liever me hakken dan mijn tenen zien in de SC'squote:Op woensdag 14 april 2010 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik werd er zo zomer-vrolijk van![]()
En hoi!![]()
Kom maar op met dat verhaal!
ja, dat verhaal!quote:Op woensdag 14 april 2010 13:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
je bedoelt het verhaal dat ze liever me hakken dan mijn tenen zien in de SC's
Niet iedereen is bejaard hequote:Op woensdag 14 april 2010 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist. Dadelijk verwachten ze dat ik altijd lief en geweldig doe. Dat kan niet natuurlijk. Ik heb een reputatie als Bitch hoog te houden
hihihiquote:Op woensdag 14 april 2010 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist. Dadelijk verwachten ze dat ik altijd lief en geweldig doe. Dat kan niet natuurlijk. Ik heb een reputatie als Bitch hoog te houden
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 14 april 2010 13:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bedoelt het verhaal dat ze liever me hakken dan mijn tenen zien in de SC's
dat doe ik wel via PMquote:
De jeugd is veel veeleisenderquote:
Ik wil het ook wel weten!quote:
Dus moet je tegen hun bitchenquote:
Daar heb ik naatje al voorquote:
yepquote:
maar tegen kindertjes bitchen is ook heel leuk vooral als je ze aan het huilen krijgtquote:
Ik dacht dat jij lief was?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
maar tegen kindertjes bitchen is ook heel leuk vooral als je ze aan het huilen krijgt
Wat zeg je nou?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:36 schreef Panda72 het volgende:
maar tegen kindertjes bitchen is ook heel leuk vooral als je ze aan het huilen krijgt
Ja! Pencil full of Lead is ook tof, heel hoog junglebook-gehaltequote:Op woensdag 14 april 2010 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:Ik word altijd zo vrolijk van dit nummer he
Dat meende ik natuurlijk niet serieusquote:
Even luisterenquote:Op woensdag 14 april 2010 13:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja! Pencil full of Lead is ook tof, heel hoog junglebook-gehalte
Ik dacht al, ik vond je zo lief, maar als je dat zou menen, nou..dan....dan...quote:Op woensdag 14 april 2010 13:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat meende ik natuurlijk niet serieus
Maar sommige kinderen verdienen het gewoon hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik vond je zo lief, maar als je dat zou menen, nou..dan....dan...
Antonio Banderas heeft ook een hoog mannelijkheidsgehaltequote:
donequote:
nou, hier is iedereen welkom hoorquote:
DOE NOU NIET ALSOF JE NIET WEET WAAR IK HET OVER HEBquote:
Ja, ze ging op kraamvisite.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:53 schreef naatje_1 het volgende:
Estee, zei jij nou paar dagen geleden dat je mij afgelopen vrijdag had gezien?
over het florieke verhaal?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:53 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
DOE NOU NIET ALSOF JE NIET WEET WAAR IK HET OVER HEB
Nee?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:53 schreef naatje_1 het volgende:
Estee, zei jij nou paar dagen geleden dat je mij afgelopen vrijdag had gezien?
Nee. Ik wilde gewoon tegen je schreeuwen.quote:
Nee, ik heb ruzie met Huppel.quote:
Ik moest lachen.quote:
ow ok, gelukkigquote:Op woensdag 14 april 2010 13:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee?
Ik was langsgereden vrijdag en zaterdag
Trutquote:
de relatie is overquote:
Gaan jullie elkaar nu op de billen slaan? Of worstelen in een modderbad?quote:
Houd je muil dicht, bloedhoer.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, hier is iedereen welkom hoor
Nee. Haren trekken en bitchslappen.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Gaan jullie elkaar nu op de billen slaan? Of worstelen in een modderbad?
Ik ben een vrouw met grote borsten. Ik vang je wel op.quote:
Kan ook.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Haren trekken en bitchslappen.
Met je borsten?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw met grote borsten. Ik vang je wel op.
doe niet zo gek, ik heb je al lang gezien op een fotoquote:Op woensdag 14 april 2010 13:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij mag mijn hoofd niet bewonderen, daar schaam ik mij nog te veel voor
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw met grote borsten. Ik vang je wel op.
maar tochquote:Op woensdag 14 april 2010 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe niet zo gek, ik heb je al lang gezien op een foto
Think you can handle itquote:Op woensdag 14 april 2010 14:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wilde je tegen mij gaan bitchen?Kom dan, heh
Ja.quote:
Je bent beter af zonder haar. Laten we wat gaan drinken.quote:
Neen.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Stoep heb je house wel eens in blackadder gezien als soldaat?
Zullen we het drinken maar overslaan?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je bent beter af zonder haar. Laten we wat gaan drinken.
Jaquote:Op woensdag 14 april 2010 14:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zullen we het drinken maar overslaan?
HOUD EENS OP MET MIJN RONDBORSTIGE VRIENDINNETJE IN TE PIKKEN!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Stoep heb je house wel eens in blackadder gezien als soldaat?
Ja graagquote:Op woensdag 14 april 2010 14:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
JaWil je met m'n borsten spelen?
Met je hoofd ertussen en BRWWWRRBWBRBR motorboot doen?quote:
Ik ben al helemaal van jou hoorquote:Op woensdag 14 april 2010 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HOUD EENS OP MET MIJN RONDBORSTIGE VRIENDINNETJE IN TE PIKKEN!
Ik heb heul geen uiers !!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, want uiers
Edit: en roadtrip gouda
Nee.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Met je hoofd ertussen en BRWWWRRBWBRBR motorboot doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Inderdaad. Huppelmuts is geen koe. Leer jezelf eens wat manieren aan naatje. Jeminee.quote:
Esmerallda noemde ;r ook al een koe.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Inderdaad. Huppelmuts is geen koe. Leer jezelf eens wat manieren aan naatje. Jeminee.
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.eraan zitten
Oké, doeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Ik bedoel deze uiers:quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus binnenkort een roadtripje naar Gouda.
Zal ik naat eens met uiers om zn oren slaan
[ afbeelding ]
Ik ben nu foto's aan het inscannen en vond het precies op house in blackadder lijkenquote:
Moet jij geen masturbatiemarathon gaan houden ofzo.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HOUD EENS OP MET MIJN RONDBORSTIGE VRIENDINNETJE IN TE PIKKEN!
Dus jij mag haar wel?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Esmerallda noemde ;r ook al een koe.
Ik wel. Tot volgende week.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nu foto's aan het inscannen en vond het precies op house in blackadder lijken![]()
[..]
Moet jij geen masturbatiemarathon gaan houden ofzo.
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké, doeOkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* DevilsWhore zit aan Stoeps grote borstenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.eraan zitten
OMG RAAP ME OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nee, ik heb een geyl secksleven met Stoep. Je bent gewoon jaloers.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nu foto's aan het inscannen en vond het precies op house in blackadder lijken![]()
[..]
Moet jij geen masturbatiemarathon gaan houden ofzo.
Nee.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke
* DevilsWhore zit aan Stoeps grote borstenDe tepelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wrijf erover
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Die zie ik ook niet meer in de SC sinds toenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Esmerallda noemde ;r ook al een koe.
Mijn naam schrijf je ook met een hoofdletter hoor.quote:
NOU NOU NOU NOU NOU.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zie ik ook niet meer in de SC sinds toen![]()
Nu jou nog wegpesten hier
Niet jij wil gewoon dat ik jaloers benquote:Op woensdag 14 april 2010 14:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik heb een geyl secksleven met Stoep. Je bent gewoon jaloers.
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
De tepelsWrijf erover
* DevilsWhore wrijft over de tepels en bijt er zachtjes inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mijn naam schrijf je ook met een hoofdletter hoor.
Als het niet de begin van de zin geweest was, schreef ik bart gewoon als bartquote:Op woensdag 14 april 2010 14:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mijn naam schrijf je ook met een hoofdletter hoor.
Wanneer heb ik moeten vechten om Ez?quote:
Was je maar op tijd geweest. Dan kon je mijn borsten nu motorboteren. Maar nee.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet jij wil gewoon dat ik jaloers ben
Nee. Jij wilt Stoep gewoon.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet jij wil gewoon dat ik jaloers ben
niet?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer heb ik moeten vechten om Ez?
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore wrijft over de tepels en bijt er zachtjes inIk pak de speeltjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Vuile vrouwtjeshond.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als het niet de begin van de zin geweest was, schreef ik bart gewoon als bart
DIE GRAP LOOPT UIT DE HAND.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
Gezellig allemaal florieke haar tieten motorboteren
Mij krijg je hier niet weg.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zie ik ook niet meer in de SC sinds toen![]()
Nu jou nog wegpesten hier
Je staat in Rainb0ws haar fobo als floriekequote:Op woensdag 14 april 2010 14:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
DIE GRAP LOOPT UIT DE HAND.
WAAR BEMOEI JE JE TROUWENS MEE? JIJ HEBT HELEMAAL NIKS MET DIE GRAP TE MAKEN, DUS HOU JIJ ER EVEN OVER OP, WIL JE?
Daaromquote:
Ik ga je gewoon ontvoeren een keerquote:Op woensdag 14 april 2010 14:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Was je maar op tijd geweest. Dan kon je mijn borsten nu motorboteren. Maar nee.
Dat is een grap tussen Rainb0ws en mij dus. Hou je erbuiten.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je staat in Rainb0ws haar fobo als florieke
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik pak de speeltjesIk speel wel even met mezelf terwijl ik op jou wachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Oké, chill.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga je gewoon ontvoeren een keer
Ik wil niet meer ruzie met jou hebben, hoe kan ik het goedmakenquote:
Ik ga je dan afslachten, op de bbq gooien en je opeten.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga je gewoon ontvoeren een keer
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik speel wel even met mezelf terwijl ik op jou wachtIk smeer m'n borsten in met lotionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan glimmen ze
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Rainb0ws vroeg in deze SC aan mij wat ik er van vond als jij een meisje werdquote:Op woensdag 14 april 2010 14:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat is een grap tussen Rainb0ws en mij dus. Hou je erbuiten.
age is nothing but a numberquote:Op woensdag 14 april 2010 14:16 schreef naatje_1 het volgende:
Maar je verkiest bart, de 15 jarige, dus wel boven bart, de twintiger
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:16 schreef naatje_1 het volgende:
Duh, Bart heeft tieten. Bart niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:16 schreef naatje_1 het volgende:
JIJ WIL ME DOEN HÈ? JAJAJAJAJAquote:Op woensdag 14 april 2010 14:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Rainb0ws vroeg in deze SC aan mij wat ik er van vond als jij een meisje werd
Van stoep afblijvenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil niet meer ruzie met jou hebben, hoe kan ik het goedmaken![]()
wanna eat mequote:Op woensdag 14 april 2010 14:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga je dan afslachten, op de bbq gooien en je opeten.
wat geilquote:Op woensdag 14 april 2010 14:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik smeer m'n borsten in met lotionDan glimmen ze
Ik kan ook niet lang boos op jou blijven he?quote:
OMG, EPIC BEARD!quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan ook niet lang boos op jou blijven he?
Ik had niks om te delen, m;n broer jatte altijd alles van mij.quote:
1 speciaal voor jou, jij wordt ook overal uitgekotst.quote:
Nee, het schijnt dat alleen m'n penis er met een roestige zaag wordt afgehaaldquote:Op woensdag 14 april 2010 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je net zo word als jessica simpson
Jessica Simpsonquote:Op woensdag 14 april 2010 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je net zo word als jessica simpson
Oh, dan ben ik helemaal van jou. Sorry.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had niks om te delen, m;n broer jatte altijd alles van mij.
bij mij was het me zusquote:Op woensdag 14 april 2010 14:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had niks om te delen, m;n broer jatte altijd alles van mij.
legitime dagbaggerquote:
Bah.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, het schijnt dat alleen m'n penis er met een roestige zaag wordt afgehaald
Waarom heb jij binnen een zonnebril op?quote:
Laat dan maar zittenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op woensdag 14 april 2010 14:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik helemaal van jou. Sorry.
autsjquote:Op woensdag 14 april 2010 14:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |