Ik ben al opgehoudenquote:
breinaaldenquote:
mja die heb ik toch nietquote:
graaaaagquote:
Waar heb je jeuk dan?quote:
Zat Yordi daar neit steeds?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Raph zat de afgelopen dagen boven in het computerhok. Nu heb ik hem daar weggejaagd want ik doe nu lief voor bejaarden waar ik werk.
Ga foto's voor die man inscannen en op DVD pleuren. KUTKLUS!!
En nu zit ik lekker relaxed in het pchok
precies in het midden van mijn rugquote:
Kan je daar neit bij dan?quote:
quote:
quote:
Deurpost werkt ook perfectquote:Op woensdag 14 april 2010 12:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan schuur je met je rug tegen de muur, bank of stoel.
En ik maar afvragen wie de broek aanheeft in jullie relatiequote:Op woensdag 14 april 2010 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Maar raph heeft yordi zn pc gemaakt dus die kan weer in zn eigen kamer internetten en het is nu lekker weer dus die maakt de buurt onveilig.
Toen had Raph het pchok in beslag genomen en nu heb ik hem eruit gekickt.
Raph is nu aan het stofzuigenDe huisman
Jeuk is vervelend he?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:07 schreef Giertje het volgende:
dan maar effe tegen de deurpost mijn god die jeuk is echt ondraagelijk irritant ><
Dat wist jij allangquote:Op woensdag 14 april 2010 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik maar afvragen wie de broek aanheeft in jullie relatie
ik altijd op mijn rugquote:Op woensdag 14 april 2010 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jeuk is vervelend he?Ik heb constant jeuk op m;n hoofd
mja maar goed het is voorbij nuquote:Op woensdag 14 april 2010 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jeuk is vervelend he?Ik heb constant jeuk op m;n hoofd
Misschien zit er wel een beestje.Had ik laatst, zat er een dikke zwarte spin op mijn wang!quote:Op woensdag 14 april 2010 12:07 schreef Giertje het volgende:
dan maar effe tegen de deurpost mijn god die jeuk is echt ondraagelijk irritant ><
Dat is waarquote:
ieeeuw dan sta je ook wel effe te kijkenquote:Op woensdag 14 april 2010 12:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een beestje.Had ik laatst, zat er een dikke zwarte spin op mijn wang!
Ik vandaag op m;n kruin de hele tijdquote:
Laatste tijd niet meer, ja laatst wel woldreads, maar die waren er na een week weer uitquote:Op woensdag 14 april 2010 12:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja maar goed het is voorbij nu
constant?
heb je vaak dreads of cyberlocks in ofzo?
gadverdammequote:Op woensdag 14 april 2010 12:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een beestje.Had ik laatst, zat er een dikke zwarte spin op mijn wang!
Raph alleen als huppel een jurkje/rok aanheeftquote:Op woensdag 14 april 2010 12:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik maar afvragen wie de broek aanheeft in jullie relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |