Ik moest lachenquote:Op woensdag 14 april 2010 09:52 schreef sebas107 het volgende:
het ging heel slecht om een paar redenen
het ging niet meer goed .
...
Nou, zomaarquote:Op woensdag 14 april 2010 10:07 schreef sebas107 het volgende:
jeahh ik spijbel af en toe wel ja.
hoezo?
Sletjes zoals jij?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:15 schreef tliciouz het volgende:
Man je had 4 maanden en je bent 15, wat doe je dan in een ''relatie'' ga genieten van je pubertijd en sletjes neuken aangezien je nu weet hoe het moet!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:20 schreef Dentechr het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat was echt een goede opmerking!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 14 april 2010 09:52 schreef sebas107 het volgende:
hey iedereen.
nu na bijna 4 maanden iets te hebben gehad met mijn vriendin.
en allerlei dingen beleeft. we waren elkaars eerste keer. etc etc
het ging heel slecht om een paar redenen
het ging niet meer goed .
ze voelde geen klik meer.
zij ziet een realatie heel anders dan ik.
ze irieteerde zich aan mijn opmerkingen opmerkingen.
en ze werd minder verlied.
nou ik zal alle punten 1 voor 1 uitleggen.
het ging niet meer goed omdat ik haar 7 weken niet buiten school had gezien. en haar nauwelijks had gesproken
ze ziet een relatie heel anders. Als ik verliefd ben op iemand heb ik maar 1 ding in mijn hoofd, en dat is haar. Ik wil dan echt niks anders dan bij diegene zijn. En haar iedee was niet hetzelfde.
ik had gehoord van een paar van haar vriendinnen dat ze verliefd was op een andere jongen. en daar heb ik vrij vaak grapjes over gemaakt.
en ze werd minder verliefd... nouja. dat kan ik wel begrijpen.
en nu afgelopen zaterdag, kreeg ik een smsje dat ze het uitmaakte...
EEN SMSJE!
ik heb haar daarna gebeld en ze was met een hele zooi vriendinnen bij haar thuis. een feestje.
en toen heb ik nog ff met haar gepraat.
nouja. zo wou ze het niet uitmaken. maargoed.
ik heb afgelopen avonden vrij goede gesprekken gehad met haar.
maargoed.
Ik voel me echt slecht.
het is niet verdreitgheid ofsow... maar ik voel me echt deprisief en leeg... ik heb echt nergens zin in.
en ik zie haar elke dag minstens een keer of 10 dus het kan neit bepaald kutter.
nou...
misshcien kan iemand mij hier helpen?
moet jij zeggenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:15 schreef tliciouz het volgende:
Man je had 4 maanden en je bent 15, wat doe je dan in een ''relatie'' ga genieten van je pubertijd en sletjes neuken aangezien je nu weet hoe het moet!
jaquote:Op woensdag 14 april 2010 10:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ik nu geen vrijgezel meer ben?
Ik ben ook geen 15 meerquote:Op woensdag 14 april 2010 10:36 schreef appelsjap het volgende:
[..]
jaen je mag me best wel terugkrabbelen hoor
maar nog wel jong.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben ook geen 15 meeren dat wil niet zeggen dat ik genoten heb van mijn ''pubertijd'' ohja vergeten
Ja maar dat je geen vrijgezel meer bent wilt niet zeggen dat je niet meer kan genieten.quote:
Dat is waar, maar dan hoef je toch niet tegen hem te zeggen wat ie doet in een relatie en moet gaan genieten?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar dat je geen vrijgezel meer bent wilt niet zeggen dat je niet meer kan genieten.
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:42 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan hoef je toch niet tegen hem te zeggen wat ie doet in een relatie en moet gaan genieten?
Wat jij wilquote:
Doe dit even via PMquote:Op woensdag 14 april 2010 10:45 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wat jij wil![]()
Ik heb trouwens een kopie van jou gevonden![]()
->MSNquote:
Was dat toevallig dezelfde tijd waarin andere mensen correcte interpunctie leerden toe te passen?quote:Op woensdag 14 april 2010 10:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die tijd heb ik al 2 jaar achter me liggen!
Dan hast du pech!quote:
Dat vroeg ik mij dus ook af.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:11 schreef Desunoto het volgende:
Als je zo graag bij haar wilde zijn hoe komt het dan dat je 7 weken lang elkaar niet buiten school gezien had?
zoals het hoortquote:Op woensdag 14 april 2010 11:32 schreef Id_do_her het volgende:
Puberrelaties
Loop niet te zeiken en ga zuipen en rondneuken of zo, zoals het hoort.
Je moet die uitspraak ook niet te serieus nemen hequote:Op woensdag 14 april 2010 12:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
zoals het hoort![]()
Omdat 'ie in de pubertijd zit is het beter om de slet uit te hangen dan een relatie te willen? Waarom wordt rondneuken als normaal gezien? Wat is dat voor een vreemde gedachtegang? Het is juist respectvol dat hij een vaste relatie wil en niet met iedereen het bed in duikt. Iets met vertrouwen, loyaliteit en lief en zo...
Het is wel nog steeds vreemd dat hij 7 weken lang weinig contact had terwijl het wel kon.
ik ookquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:15 schreef tliciouz het volgende:
Waarom nemen jullie dat zo serieusquote:Op woensdag 14 april 2010 16:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..].
Verder: haar vriendinnen hebben haar vast overgehaald om het uit te maken, want toen ze het smsje stuurde zat ze met hun op een feest.
Misschien omdat er echt mensen zijn die zo denken.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom nemen jullie dat zo serieus
Maar sinds wanneer is er iemand op fok serieus dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Misschien omdat er echt mensen zijn die zo denken.?
Alsof wij kunnen ruiken of je serieus bent of niet!
Daar zijn PI's voor.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Misschien omdat er echt mensen zijn die zo denken.?
Alsof wij kunnen ruiken of je serieus bent of niet!
Doe maar niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:42 schreef sebas107 het volgende:
jullei zijn zooo vet eahXD
ik paas later vanavond haar hyves wel doorXD
tviel mij ook al op ( kijk eerste pagina )quote:Op donderdag 15 april 2010 13:34 schreef eucalyptus het volgende:
Jezus, op de eerste pagina nog niemand aan het kankeren over de spelling?
inmiddels 2 dagen verder...quote:Op woensdag 14 april 2010 21:42 schreef sebas107 het volgende:
jullei zijn zooo vet eahXD
ik paas later vanavond haar hyves wel doorXD
Zo hey. Jij bent een stoere internetheldquote:Op woensdag 21 april 2010 21:40 schreef ApenkoppieNED het volgende:
Wat een kutreden, je bent niet zo knap.
Vrouwen en fietsen rijden moet je ze Trappen moet je ze.
Veel sterkte ermee. Ga hakketakkemuziek luisteren, ik kan daar mijn verdriet altijd goed in kwijt. Nummers als.
Zany - Break away. Life, is whatever you make it. Zet je aan het denken, leven is zoals je het zelf maakt, je verneukt je levendoor verdrietig te zijn, hoe kut het ook is.
Neophyte - je moet je muil houwe. als je echt in een slechte bui bent.
Geef maar ff haar hyve, is altijd wat leuks mee te doen:D
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:40 schreef ApenkoppieNED het volgende:
Veel sterkte ermee. Ga hakketakkemuziek luisteren, ik kan daar mijn verdriet altijd goed in kwijt. Nummers als.
Zany - Break away. Life, is whatever you make it. Zet je aan het denken, leven is zoals je het zelf maakt, je verneukt je levendoor verdrietig te zijn, hoe kut het ook is.
Oh God, dit is briljant.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:40 schreef ApenkoppieNED het volgende:
Briljant zieligquote:
hoezo dat dan weer. ik internetheld? jij zit veilig achter je pc'tje mensen af te kraken, ik probeer die jongen op weg te helpen, miss heeft hij er wat aan.quote:
Jep. Vrouwen in elkaar slaan is echt stoer en dé oplossing. Dus als jouw zusje het met iemand uitmaakt, zou je het ook niet erg vinden als haar vriendje haar de tering insloegquote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef ApenkoppieNED het volgende:
[..]
hoezo dat dan weer. ik internetheld? jij zit veilig achter je pc'tje mensen af te kraken, ik probeer die jongen op weg te helpen, miss heeft hij er wat aan.
Niet in elkaar slaan, slechts een opvoedkundige tik met de hand of voet. Niks mis mee, werkt goed.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jep. Vrouwen in elkaar slaan is echt stoer en dé oplossing. Dus als jouw zusje het met iemand uitmaakt, zou je het ook niet erg vinden als haar vriendje haar de tering insloeg
Ach, azijnzeiker, dat is toch ook maar een grapje.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jep. Vrouwen in elkaar slaan is echt stoer en dé oplossing. Dus als jouw zusje het met iemand uitmaakt, zou je het ook niet erg vinden als haar vriendje haar de tering insloeg
Nu ineens is ze het niet waard, terwijl je net nog zwaar verdrietig was omdat ze je eerste is etc...?quote:
Ik zou een carrière switch maken als ik jouw was: word stalker.quote:[b]Op woensdag 14 april 2010 09:52
ze ziet een relatie heel anders. Als ik verliefd ben op iemand heb ik maar 1 ding in mijn hoofd, en dat is haar. Ik wil dan echt niks anders dan bij diegene zijn.
misshcien kan iemand mij hier helpen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |