ja maar de manier waarmee ik dat aantoonbaar kan maken is vooral door middel van foto's die ik liever niet prijsgeefquote:Op donderdag 15 april 2010 00:12 schreef Cobra4 het volgende:
Je gaat toch regelmatig naar de kroeg bijeenkomsten waar maatschappelijke problemen worden besproken en opgelost?
Ik wacht op het nieuwste verslag van PS.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
stil hier
Geen nieuws is slecht nieuws toch?quote:Op donderdag 15 april 2010 00:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wacht op het nieuwste verslag van PS.
In dit geval weet ik dat nu niet zo zeker.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen nieuws is slecht nieuws toch?
quote:Sivert Hoyem was goed trouwens
Zaten nog wat klassieke Madrugadaliedjes tussen. 2 uur een kwartier speeltijd
quote:
Voetbal interesseert me vrij weinig, maar ik zou het toch wel mooi vinden als Twente nog kampioen weet te wordenquote:Op woensdag 14 april 2010 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope.. hij is een beetje negatief ingesteld zelfbescherming denk ik ... hij denkt dat Twente niet meer kampioen zal gaan worden.
Ging nog over dat konijn toch?quote:Op donderdag 15 april 2010 01:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In dit geval weet ik dat nu niet zo zeker.
[..]
En de roommate die aan het flippen is.quote:
Nicequote:
We wachten nu vol spanning op een eventuele ontknoping.quote:Op donderdag 15 april 2010 01:52 schreef lubje25 het volgende:
Heb er niet veel van mee gekregen maar wel iets met konijnen en trippende huisgenoten, dit leek me wel toepasselijk
quote:
Weltrustenquote:
Doe ik.quote:Op donderdag 15 april 2010 04:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zit wat in. Desalniettemin, kun je dat afkloppen?
quote:Op donderdag 15 april 2010 05:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja gewoon mn best doen. Het zuuigt gewoon. Haar facebookstatus nou is trouwens: is just soo tired en ik heb zoiets van: welcome to my fucking world bitch
ik wou dat ik er iets mee van doen had...quote:Op donderdag 15 april 2010 06:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Heb je haar de hele nacht wakker gehouden?
Nee dat zou te flauw zijn.quote:Op donderdag 15 april 2010 06:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hhehe naah
ze maakt ze af. op het dry erase board heeft ze een bunzilla getekend. Myn whiteboard. Een nachtje krijgt ze, dan veeg ik het weg. ze heeft er nota bene het I love Lotte van een andere vriendin voor weggeveegdquote:Op donderdag 15 april 2010 06:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee dat zou te flauw zijn.
Ik plaats "Kill the bunny" wel.
De muts.quote:Op donderdag 15 april 2010 06:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ze maakt ze af. op het dry erase board heeft ze een bunzilla getekend. Myn whiteboard. Een nachtje krijgt ze, dan veeg ik het weg. ze heeft er nota bene het I love Lotte van een andere vriendin voor weggeveegd
Ik ben er weg van. Tot straksquote:Op donderdag 15 april 2010 06:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
yup
Ik ook weer...quote:
Arsenaal aan wapens? Oh ja, de Killer Bunny.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook weer...
Ik voorzie binnenkort weer een massamoord door een geflipte student met een arsenaal aan wapens op een college campus ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |