Ik heb ook een Warlock, maar ik vind die beesten zo'n gedoe. Niks aan.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog een alt die Mage is - en een Warlock en nog een Death Knigt

Verschil moet er zijn he.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:37 schreef Etcetera het volgende:
Huh... dat is raarIk kan iedereen nog gewoon zien. Maar goed, dat moet ook wel als Rogue zijnde natuurlijk

Die groepen zijn juist ideaal. Sven is healer, dus als ik bijna dood ga redt hij me wel.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind questen juist wel leuk, hoef je niet steeds in een groep rond te rennen

Een keer wat anders dan voetbalquote:

Ben benieuwd wat er zou gebeuren als je bokstraining zou doen...quote:Op woensdag 14 april 2010 22:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben weer redelijk bont en blauw teruggekomen van de voetbaltraining

Daar word ik vast niet toegelaten met m'n stalen noppenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er zou gebeuren als je bokstraining zou doen...

Zal ie weer vast zitten?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hij heeft het laatst eind maart gepost....
geen idee

Die personen hebben volgens mij al afstand genomen van meneer #5.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:12 schreef MadMaster het volgende:
En ik heb begrepen dat meneer #5 nog banden heeft met sommige personen hier ook.
Ik ga toch eens een aanvraag voor een ban voor die personen overwegen...

Hoi PSquote:

Ik amuseer me enorm met alles wat rond mr. 5 op Fok! wordt geschreven. Ik moet op mijn handen zitten om mij er niet mee te bemoeien. Werkelijkquote:Op woensdag 14 april 2010 23:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die personen hebben volgens mij al afstand genomen van meneer #5.

Nog een paar dagen wachten. Dan is ie volgens de berichten nog erger dan Bin Laden.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:20 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik amuseer me enorm met alles wat rond mr. 5 op Fok! wordt geschreven. Ik moet op mijn handen zitten om mij er niet mee te bemoeien. Werkelijk

Dat weet ik niet. Ik ken Bin Laden niet persoonlijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog een paar dagen wachten. Dan is ie volgens de berichten nog erger dan Bin Laden.

Niet!?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:23 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ken Bin Laden niet persoonlijk.

Iedereen hier die aan pleinvrees lijdt?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik verdenk MaJo er van om hier sneaky langs gepiept te zijn om de Twitter-namen van de mensen hier te verzamelen...

quote:Op woensdag 14 april 2010 23:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Iedereen hier die aan pleinvrees lijdt?
Ja, waarom volg je mij in godsnaam op Twitter.quote:Ik heb het juist andersom gedaan...

Niet toevallig, nee...quote:Op woensdag 14 april 2010 23:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Stond ie niet toevallig op de lijst bij de PVV ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |