Dan heb je de tijd om alle berichten over #5 te lezen op geenstijl.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:50 schreef iamredleader het volgende:en een rustige avond in het vooruitzicht
Ik heb wel beter dingen te doenquote:Op woensdag 14 april 2010 19:53 schreef Cobra4 het volgende:
Dan heb je de tijd om alle berichten over #5 te lezen op geenstijl.
Als ik alles moet geloven wat er over hem geschreven is dan is het een enge vent.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb wel beter dingen te doendie gozer boeit me niet genoeg, het is een vreemde snuiter met hele rare gedachten...
Het is dat ze nu voor staan, echt geweldig voetbal is het niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef iamredleader het volgende:
Als Ajax nou vanavond wint, dan wordt het nog spannend ook!
* MadMaster kijkt zo waar een keer Eredivisie Live...quote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef iamredleader het volgende:
Als Ajax nou vanavond wint, dan wordt het nog spannend ook!
toch nog maar eens in Rotterdam kijken?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster kijkt zo waar een keer Eredivisie Live...
* MadMaster heeft ook kaart voor bekerfinale...
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
toch nog maar eens in Rotterdam kijken?
Dan nogquote:Op woensdag 14 april 2010 20:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ach, met 93 jaar ben je toch al behoorlijk veel dichter bij de dood dan bij het begin
Laat dat ademhalen in dit geval nou juist het probleem geweest zijn, wat misschien de verwarring heeft veroorzaaktquote:Op woensdag 14 april 2010 20:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan nogDood = dood, leven = leven
Hartslag/ademhaling? Check, alive. Níet andersom
Dan nog. Hartslagquote:Op woensdag 14 april 2010 20:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Laat dat ademhalen in dit geval nou juist het probleem geweest zijn, wat misschien de verwarring heeft veroorzaakt
Maakt niet uit. De artsen in dat ziekenhuis werken vast volgens medische instructies uit het Vaticaan.quote:
In OUD of R&P?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:46 schreef Soempie het volgende:
Sommige mensen op Fok!![]()
Dit is niet goed voor m'n hart.![]()
R&P natuurlijk.quote:
Hei vintd je liev. Hei noemd je sgat.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hei vintd je liev. Hei noemd je sgat.
Straks even verder lezen. Ik ga naar mijn werk.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
!!!
In z'n serieuze posts staan ook fouten. Even voor de duidelijkheid: ik heb wel door wanneer hij het expres doet.
Ik denk dat het met een sisser af zal lopen...quote:Op woensdag 14 april 2010 20:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zal wel weer op rellen uitdraaien (sorry voor de vooroordelen)
Is Tukker Terror Twente Twan nog optimistisch?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
Voetbal is afgelopen, wij gaan Lost kijken![]()
Waar ben je met Lost?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
Voetbal is afgelopen, wij gaan Lost kijken![]()
Nope.. hij is een beetje negatief ingesteld zelfbescherming denk ik ... hij denkt dat Twente niet meer kampioen zal gaan worden.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is Tukker Terror Twente Twan nog optimistisch?
Hmm wij nemen het gewoon op van tv en zijn nu bij de aflevering van afgelopen vrijdag. Ik heb even gezocht op IMDB en het is aflevering 10 van het 6e seizoen.quote:
Stel hem maar gerust, ik denk dat Twente dat ene puntje voorsprong blijft behouden...quote:Op woensdag 14 april 2010 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope.. hij is een beetje negatief ingesteld zelfbescherming denk ik ... hij denkt dat Twente niet meer kampioen zal gaan worden.
quote:
quote:
Ik zal het hem zeggen morgen.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stel hem maar gerust, ik denk dat Twente dat ene puntje voorsprong blijft behouden...
Dat sneaken inderdaad. Word er helemaal gek van in de battlegrounds.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind ze tofBeetje rondsneaken, pickpocketen en kistjes openen
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zal het hem zeggen morgen.Als Twente zondag wint, zal tijdens de kampioenswedstrijd op 2 mei allemaal tv schermen in Enschede worden opgesteld. Ik heb hem beloofd mee te gaan en samen te kijken in de stad.
Ik vind de competitie nu trouwens erg spannend en leuk.
Ik heb ook een Warlock, maar ik vind die beesten zo'n gedoe. Niks aan.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog een alt die Mage is - en een Warlock en nog een Death Knigt
Verschil moet er zijn he.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:37 schreef Etcetera het volgende:
Huh... dat is raarIk kan iedereen nog gewoon zien. Maar goed, dat moet ook wel als Rogue zijnde natuurlijk
Die groepen zijn juist ideaal. Sven is healer, dus als ik bijna dood ga redt hij me wel.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind questen juist wel leuk, hoef je niet steeds in een groep rond te rennen
Een keer wat anders dan voetbalquote:
Ben benieuwd wat er zou gebeuren als je bokstraining zou doen...quote:Op woensdag 14 april 2010 22:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben weer redelijk bont en blauw teruggekomen van de voetbaltraining
Daar word ik vast niet toegelaten met m'n stalen noppenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er zou gebeuren als je bokstraining zou doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |