Je kent haar naam op Twitter?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil MaJo volgen. Als ze denkt: wie is Phaedar nou weer, moet ze hier maar even langskomen
Jij bent scherp vandaagquote:Op woensdag 14 april 2010 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Ik ben dus ook al de klos.
Waarom zouden ze ons volgen? In de hoop dat wij hun gaan volgen?
Je krijgt dan toch meteen zo'n verzoek 'X volgt jou, wil jij X ook volgen?' Eigenlijk gewoon spam dusquote:
Ik heb geen flauw idee, ik Twitter nietquote:Op woensdag 14 april 2010 15:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je krijgt dan toch meteen zo'n verzoek 'X volgt jou, wil jij X ook volgen?' Eigenlijk gewoon spam dus
Ligt het nou aan mij of heb jij een paar dagen niet gepostquote:Op woensdag 14 april 2010 15:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je krijgt dan toch meteen zo'n verzoek 'X volgt jou, wil jij X ook volgen?' Eigenlijk gewoon spam dus
Nee, dat klopt. Ik doe ook wel eens andere dingen dan op fok zitten, sorryquote:Op woensdag 14 april 2010 16:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of heb jij een paar dagen niet gepost
Krijgen is een groot woordquote:Op woensdag 14 april 2010 15:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nice WG! Wat voor telefoon krijg je?
Helemaal niet eigenlijk, loop rond met een kop vol snot en voel me als een gympie...quote:
Nee, zo'n verzoek krijg je niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is niet erg, had gewoon het idee dat er iemand miste hierquote:Op woensdag 14 april 2010 16:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Ik doe ook wel eens andere dingen dan op fok zitten, sorry
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Krijgen is een groot woord... maar het gaat om deze:
[ afbeelding ]
Dat had ik afgelopen weekend in Newcastle.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kwam net een Engelsman tegen op de fiets. Hij vroeg om aanwijzingen want hij zat helemaal verkeerd. Hij dacht in eerste instantie dat 'ie een Engelsman voor zijn neus had
Ik wist niet dat ik al gemist werd. Misschien zit ik hier toch te vaakquote:Op woensdag 14 april 2010 16:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is niet erg, had gewoon het idee dat er iemand miste hier
Ik wil die hero best ruilen tegen mijn 'oude' htc touch cruisequote:Op woensdag 14 april 2010 16:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is niet erg, had gewoon het idee dat er iemand miste hier
[..]Ik heb een Hero. Ruilen?
Te weinig juist.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik al gemist werd. Misschien zit ik hier toch te vaak
En dan niet eens volgen he; ik voel me gebruikt...!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik ging van Zebaz naar Irien en toen kwam ik MaJo tegen
Idem.quote:
Wat is betaalbaar?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand nog tips voor een beetje redelijk en betaalbaar hotel in Londen, bij voorkeur niet al te ver van een metrostation af?
Rond de 40 euro per nacht zit ik nu aan te denkenquote:
Als je hier nou eens wat vaker post, wie weetquote:Op woensdag 14 april 2010 16:55 schreef zebaz het volgende:
[..]
En dan niet eens volgen he; ik voel me gebruikt...!
Ik heb hier een paar keer geslapen. Maar is wel duurder geworden zie ik.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Rond de 40 euro per nacht zit ik nu aan te denken
Wat dacht je van overnachten op het metrostation zelf? Gratis, en dichterbij het station kan je niet zittenquote:Op woensdag 14 april 2010 18:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand nog tips voor een beetje redelijk en betaalbaar hotel in Londen, bij voorkeur niet al te ver van een metrostation af?
Voor de periode die ik naar Londen wil vragen ze 75 pond per nacht. Dat vind ik te veelquote:Op woensdag 14 april 2010 18:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb hier een paar keer geslapen. Maar is wel duurder geworden zie ik.
Ik ga alleen, hotel is niet vereist maar als ik voor weinig extra geld in een hotel kan slapen heeft dat wel mijn voorkeurquote:Op woensdag 14 april 2010 18:33 schreef Whiteguy het volgende:
Maar even serieus, je gaat alleen of met meerdere mensen, en wil je per se hotel of mag het ook hostel zijn?
http://www.london30.com/2(...)-ventures-hotel.htmlquote:Op woensdag 14 april 2010 18:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga alleen, hotel is niet vereist maar als ik voor weinig extra geld in een hotel kan slapen heeft dat wel mijn voorkeur
Die staan nu in de branding af te wachten?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:54 schreef Cobra4 het volgende:
Alle inwoners van Bergen aan Zee moeten het dorp verlaten.
De reddingsbrigade van Schoorl en Egmond aan Zee zijn gealarmeerd, dus wie weet.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die staan nu in de branding af te wachten?
Wel een erg goed grill restaurant daar.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Was vandaag in Woudenberg. Wat een gat
en goedenavond maar weer
'Nee nee hij had dat niet moeten zeggen. Maar hij heeft wél gelijk hoor!'quote:Vaticaan probeert rel te sussen
Het Vaticaan heeft voor het eerst gereageerd op de omstreden uitspraken van kardinaal Bertone.
De tweede man van het Vaticaan zei maandag dat er een verband bestaat tussen homoseksualiteit en het kindermisbruik binnen de kerk. Het celibaat zou geen rol spelen.
Vaticaan-woordvoerder Lombardi zegt nu dat het niet aan de kerk is om algemene uitspraken te doen over psychologische en medische zaken. Tegelijkertijd verwees hij wel naar statistieken waaruit zou blijken dat er een link is tussen het misbruik en homoseksualiteit.
'Onaanvaardbaar'
De uitspraken van Bertone leidden tot felle kritiek op het Vaticaan. Frankrijk noemde ze onaanvaardbaar.
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'Nee nee hij had dat niet moeten zeggen. Maar hij heeft wél gelijk hoor!'
Ik weet nog wel een andere medische zaak waarover de kerk de smoel dicht moet houden:quote:Vaticaan-woordvoerder Lombardi zegt nu dat het niet aan de kerk is om algemene uitspraken te doen over psychologische en medische zaken.
quote:De katholieke kerk zou aan mensen in landen waar aids veel voorkomt vertellen dat condooms geen bescherming bieden tegen HIV. Deze beschuldiging wordt geuit in het Panorama-programma Sex and the Holy City, dat zondag op BBC One te zien zal zijn.
Volgens het programma zeggen kardinaals, bisschoppen, priesters en nonnen in vier werelddelen dat het HIV-virus door kleine gaatjes in condooms kan. De World Health Organization (WHO) heeft de uitspraken afgekeurd en de kerk gewaarschuwd dat het op deze manier levens op het spel zet.
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Ik weet nog wel een andere medische zaak waarover de kerk de smoel dicht moet houden:
[..]
Scherpquote:Op woensdag 14 april 2010 19:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet wat ik grappiger vindDie 'kleine gaatjes' waar het HIV virus doorheen kan komen of de titel 'Sex and the Holy City'
Dan heb je de tijd om alle berichten over #5 te lezen op geenstijl.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:50 schreef iamredleader het volgende:en een rustige avond in het vooruitzicht
Ik heb wel beter dingen te doenquote:Op woensdag 14 april 2010 19:53 schreef Cobra4 het volgende:
Dan heb je de tijd om alle berichten over #5 te lezen op geenstijl.
Als ik alles moet geloven wat er over hem geschreven is dan is het een enge vent.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb wel beter dingen te doendie gozer boeit me niet genoeg, het is een vreemde snuiter met hele rare gedachten...
Het is dat ze nu voor staan, echt geweldig voetbal is het niet.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef iamredleader het volgende:
Als Ajax nou vanavond wint, dan wordt het nog spannend ook!
* MadMaster kijkt zo waar een keer Eredivisie Live...quote:Op woensdag 14 april 2010 20:12 schreef iamredleader het volgende:
Als Ajax nou vanavond wint, dan wordt het nog spannend ook!
toch nog maar eens in Rotterdam kijken?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster kijkt zo waar een keer Eredivisie Live...
* MadMaster heeft ook kaart voor bekerfinale...
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
toch nog maar eens in Rotterdam kijken?
Dan nogquote:Op woensdag 14 april 2010 20:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ach, met 93 jaar ben je toch al behoorlijk veel dichter bij de dood dan bij het begin
Laat dat ademhalen in dit geval nou juist het probleem geweest zijn, wat misschien de verwarring heeft veroorzaaktquote:Op woensdag 14 april 2010 20:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan nogDood = dood, leven = leven
Hartslag/ademhaling? Check, alive. Níet andersom
Dan nog. Hartslagquote:Op woensdag 14 april 2010 20:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Laat dat ademhalen in dit geval nou juist het probleem geweest zijn, wat misschien de verwarring heeft veroorzaakt
Maakt niet uit. De artsen in dat ziekenhuis werken vast volgens medische instructies uit het Vaticaan.quote:
In OUD of R&P?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:46 schreef Soempie het volgende:
Sommige mensen op Fok!![]()
Dit is niet goed voor m'n hart.![]()
R&P natuurlijk.quote:
Hei vintd je liev. Hei noemd je sgat.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hei vintd je liev. Hei noemd je sgat.
Straks even verder lezen. Ik ga naar mijn werk.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
!!!
In z'n serieuze posts staan ook fouten. Even voor de duidelijkheid: ik heb wel door wanneer hij het expres doet.
Ik denk dat het met een sisser af zal lopen...quote:Op woensdag 14 april 2010 20:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zal wel weer op rellen uitdraaien (sorry voor de vooroordelen)
Is Tukker Terror Twente Twan nog optimistisch?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
Voetbal is afgelopen, wij gaan Lost kijken![]()
Waar ben je met Lost?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
Voetbal is afgelopen, wij gaan Lost kijken![]()
Nope.. hij is een beetje negatief ingesteld zelfbescherming denk ik ... hij denkt dat Twente niet meer kampioen zal gaan worden.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is Tukker Terror Twente Twan nog optimistisch?
Hmm wij nemen het gewoon op van tv en zijn nu bij de aflevering van afgelopen vrijdag. Ik heb even gezocht op IMDB en het is aflevering 10 van het 6e seizoen.quote:
Stel hem maar gerust, ik denk dat Twente dat ene puntje voorsprong blijft behouden...quote:Op woensdag 14 april 2010 20:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nope.. hij is een beetje negatief ingesteld zelfbescherming denk ik ... hij denkt dat Twente niet meer kampioen zal gaan worden.
quote:
quote:
Ik zal het hem zeggen morgen.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stel hem maar gerust, ik denk dat Twente dat ene puntje voorsprong blijft behouden...
Dat sneaken inderdaad. Word er helemaal gek van in de battlegrounds.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind ze tofBeetje rondsneaken, pickpocketen en kistjes openen
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zal het hem zeggen morgen.Als Twente zondag wint, zal tijdens de kampioenswedstrijd op 2 mei allemaal tv schermen in Enschede worden opgesteld. Ik heb hem beloofd mee te gaan en samen te kijken in de stad.
Ik vind de competitie nu trouwens erg spannend en leuk.
Ik heb ook een Warlock, maar ik vind die beesten zo'n gedoe. Niks aan.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog een alt die Mage is - en een Warlock en nog een Death Knigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |