Wel m'n hoodie op van m'n truiquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:30 schreef Adelante het volgende:
Had je een jack met capuchon aan en een wat kort opgeschoren koppie?
Ja, hardlopers lopen in een legging en met een haarband, niet in het zwart met een hoodie op. Geen wodner dat die vrouw schrokquote:
Ja die gare balleknijper broekjesquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, hardlopers lopen in een legging en met een haarband, niet in het zwart met een hoodie op. Geen wodner dat die vrouw schrok
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Dus ik ga daarnet lekker ff een stukje hardlopen (je de gemiddelde foknerd moet ook een beetje aan z'n conditie denken he). Lekker niet al te koud dus prima weer om een stukje te rennen.
Prima zo hier om de hoek in het parkje, nouja als ik op de helft ben ff uitlopen en daarna ff stoppen om m'n spieren ff te rekken. Op dat moment komt er een oma-tje mijn kant op gefiets, en op het moment dat ze me ziet kijkt ze argwanend en een beetje bang, fietst rustig door, maar stop opeens en stapt af, draait haar fiets om en fietst de andere kant opeens weer keihard op.
Ik denk al, wtf, nouja het zal wel
Dus ik begin weer te rennen, haar richting opkijkt ze achterom en ze schreeuwt
"LAAT ME MET RUST!!!" terwijl ze zo hard mogelijk probeert weg te fietsen
waarom?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:44 schreef griekjeee het volgende:
Ik heb gewoon heel jouw fobo stuk gelezen. Vraag me niet waarom.
Het was de moeite wel waard hequote:Op dinsdag 13 april 2010 22:44 schreef griekjeee het volgende:
Wat zei ik nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Dat valt best wel mee eigenlijk.quote:
Zo, daar heb je wel even de tijd voor genomen zeker?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb ook heel jouw fotoboek gelezen
Ja ik heb me er doorheen gesleurdquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zo, daar heb je wel even de tijd voor genomen zeker?
Was het zo erg?quote:
En dat al met zo weinig tekst.quote:
Daar zal het aan liggen dan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kan ook nieteens door m'n eigen tekst heenkomen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Dus ik ga daarnet lekker ff een stukje hardlopen
HOAXquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Vanaf hier begon ik te twijfelen aan TS zijn verhaal....FOK!ers gaan hooguit wandelen.
klapdeuren?quote:Op woensdag 14 april 2010 00:38 schreef Maikuuul het volgende:
Jonge gasten die de klapdeuren van een 80 jarige willen betreden
Royaal.
Lees het topic .quote:
Naar aanleiding van deze post overwoog ik datzelfde te doen, tot de lengte en mijn indruk van de tekst me deden besluiten dat het beter was het volgende te posten:quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:44 schreef griekjeee het volgende:
Ja dat is m'n ex, lulquote:Op woensdag 14 april 2010 08:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze post overwoog ik datzelfde te doen, tot de lengte en mijn indruk van de tekst me deden besluiten dat het beter was het volgende te posten:
Ts staat op de foto met het buttsex met Biogarde meisje!
Ik had geen broek aan, maar ik weet niet of dat relevant isquote:Op woensdag 14 april 2010 11:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Begon je ook op straat uit het niets over penissen?
Wat ben jij hier ontzettend in geïnteresseerd zeg...quote:Op woensdag 14 april 2010 11:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Begon je ook op straat uit het niets over penissen?
Ben jij hier niet wat oud voor?quote:Op woensdag 14 april 2010 11:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat ben jij hier ontzettend in geïnteresseerd zeg....
Nu je het zegt haha!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je sig is dan wel weer toepasselijk
Ik verwachtte ook geen indrukwekkend stuk tekst, ik verveelde me gewoon denk ik.quote:Op woensdag 14 april 2010 08:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze post overwoog ik datzelfde te doen, tot de lengte en mijn indruk van de tekst me deden besluiten dat het beter was het volgende te posten:
Ts staat op de foto met het buttsex met Biogarde meisje!
Moet je nagaan hoe erg diegene zich verveelde die dat geschreven heeftquote:Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik verwachtte ook geen indrukwekkend stuk tekst, ik verveelde me gewoon denk ik.
Nog een tikje erger dan ik gok ik zo.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe erg diegene zich verveelde die dat geschreven heeft
Je moet wat in je vrije tijd hequote:Op woensdag 14 april 2010 16:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nog een tikje erger dan ik gok ik zo.
I guess. Al kan ik me wel wat leukers bedenken dan een stukje schrijven wat heel waarschijnlijk maar een enkeling gaat lezen.quote:
En het leukere wat jij kan bedenken is, stukjes leven waar maar een enkeling de inhoud van gaat lezenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
I guess. Al kan ik me wel wat leukers bedenken dan een stukje schrijven wat heel waarschijnlijk maar een enkeling gaat lezen.
Op dat specifieke moment dat ik het las even wel ja.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En het leukere wat jij kan bedenken is, stukjes leven waar maar een enkeling de inhoud van gaat lezen
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Op dat specifieke moment dat ik het las even wel ja.
Nee dat niet, ze ging er best hard vandoorquote:Op woensdag 14 april 2010 16:46 schreef Fortitude het volgende:
Haalde je haar trouwens nog in? Dat zou helemaal te mooi geweest zijn.
Wat? Het zou pas triest worden als ik me nooit leukere dingen kon bedenken om te doen.quote:
Misschien kan je dat ook nietquote:Op woensdag 14 april 2010 16:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat? Het zou pas triest worden als ik me nooit leukere dingen kon bedenken om te doen.
Waar zie je me voor aan.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien kan je dat ook nietWeet ik toch niet
En dan ga je maar van het slechtste uit?quote:
Dat leek me het makkelijkstequote:Op woensdag 14 april 2010 16:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En dan ga je maar van het slechtste uit?
Dat spreekt voor zich.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat leek me het makkelijkste
Maar dat is het blijkbaar niet
Dan had je maar van het beste uit moeten gaan wat mij betreft.quote:
Daar is het nu te laat voor hequote:Op woensdag 14 april 2010 17:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dan had je maar van het beste uit moeten gaan wat mij betreft.
Ze zeggen weleens, het is nooit te laat.quote:
Het is 5 uur geweest, dus dat gaat niet opquote:Op woensdag 14 april 2010 17:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ze zeggen weleens, het is nooit te laat.
Oh, oké.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is 5 uur geweest, dus dat gaat niet op
Misschien wilde ik wel helemaal niet eerder zijn.quote:
Waar ging het ook alweer over ?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Misschien wilde ik wel helemaal niet eerder zijn.
Even terugkijken.quote:
Ja, heel leuk, maar je hebt zelf ook geen idee.quote:
Doet dat ertoe danquote:Op woensdag 14 april 2010 17:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja, heel leuk, maar je hebt zelf ook geen idee.
Zeg, ik ben niet degene die andere mensen achterna rent.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Doet dat ertoe danLAAT ME MET RUST
Jij begrijpt het.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:22 schreef Fortitude het volgende:
Slowchatten en het gaat ook nog is helemaal nergens over.
Maar wel goed voor je e-penis natuurlijk. En die moet natuurlijk wel groot zijn, mensen met een kleine e-penis zijn retards.
Want chatten is goed voor je e-penis ?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:22 schreef Fortitude het volgende:
Slowchatten en het gaat ook nog is helemaal nergens over.
Maar wel goed voor je e-penis natuurlijk. En die moet natuurlijk wel groot zijn, mensen met een kleine e-penis zijn retards.
Jij fietst zeker hard wegquote:Op woensdag 14 april 2010 17:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zeg, ik ben niet degene die andere mensen achterna rent.
Als jij me achterna rent wel ja.quote:
Je postcount wel.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Want chatten is goed voor je e-penis ?
Wat zal mij die postcount verrotten, die hebn ik een paar jaar terug uitgezet en nooit naar gekekenquote:
Op je electrische fiets zekerquote:
Nee, hoe kom je daar nu weer bij?quote:
Die staat gelijk aan je e-penis. Er is wel een bekend plaatje maar ik kan hem niet vinden.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat zal mij die postcount verrotten, die hebn ik een paar jaar terug uitgezet en nooit naar gekeken
Dat vind jij blijkbaar, beetje jammer dat jij denkt dat je respect daaruit moet halenquote:Op woensdag 14 april 2010 17:33 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Die staat gelijk aan je e-penis. Er is wel een bekend plaatje maar ik kan hem niet vinden.
Ik kan overal bijquote:Op woensdag 14 april 2010 17:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daar nu weer bij?
Hoe moet ik dat nu weer interpreteren?quote:
Verzin wat leuksquote:Op woensdag 14 april 2010 17:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nu weer interpreteren?
Hij is heel lang.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nu weer interpreteren?
Okéquote:
quote:
Zo sterk wassie nou ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:44 schreef Skonk het volgende:
In ruil voor die opmerking moet je me pics PMen griekje.
Nou, dan verzin je zelf maar lekker iets leuks.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zo sterk wassie niet ook weer niet hoor.
Dat zal ik de volgende keer dan maar doen dan hè.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:45 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nou, dan verzin je zelf maar lekker iets leuks.
Nee, nu.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zal ik de volgende keer dan maar doen dan hè.
Gelukkig ga je weer van het beste in me uit hè? Daar ben je wel goed in.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zet er nou geen druk op, dan faalt ze hard
Nee hoor.quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gelukkig ga je weer van het beste in me uit hè? Daar ben je wel goed in.
Was dat een ja?quote:
Dat zijn in ieder geval geen paranoïde oudjes.quote:
Dat blijkt maar weerquote:Op woensdag 14 april 2010 18:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat zijn in ieder geval geen paranoïde oudjes.
AHHAHAquote:
Ik heb liefde genoeg voor iedereen hoor.quote:
Ik wil je niet delen.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb liefde genoeg voor iedereen hoor.
Dat heb je zojuist ineens besloten?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:31 schreef Dribbel_ het volgende:
ik ga iets nuttigs doen met m'n leven
maak er wat moois van
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:32 schreef Skonk het volgende:
He weet iemand hoe dat nummer gaat van
TU TU TUDUDUDUDU
Oh , die weet ikquote:Op woensdag 14 april 2010 18:32 schreef Skonk het volgende:
He weet iemand hoe dat nummer gaat van
TU TU TUDUDUDUDU
Nee, maar het was wel sportschool muziekquote:
Ah sportschool muziek.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:47 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee, maar het was wel sportschool muziek
Eigenlijk wel.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:45 schreef griekjeee het volgende:
Vinden jullie dat normaal hè, dat offtopic gaan.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |