Lees het topic .quote:
Naar aanleiding van deze post overwoog ik datzelfde te doen, tot de lengte en mijn indruk van de tekst me deden besluiten dat het beter was het volgende te posten:quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:44 schreef griekjeee het volgende:
Ik heb gewoon heel jouw fobo stuk gelezen. Vraag me niet waarom.
Ja dat is m'n ex, lulquote:Op woensdag 14 april 2010 08:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze post overwoog ik datzelfde te doen, tot de lengte en mijn indruk van de tekst me deden besluiten dat het beter was het volgende te posten:
Ts staat op de foto met het buttsex met Biogarde meisje!
Ik had geen broek aan, maar ik weet niet of dat relevant isquote:Op woensdag 14 april 2010 11:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Begon je ook op straat uit het niets over penissen?
Wat ben jij hier ontzettend in geïnteresseerd zeg...quote:Op woensdag 14 april 2010 11:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
Begon je ook op straat uit het niets over penissen?
Ben jij hier niet wat oud voor?quote:Op woensdag 14 april 2010 11:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat ben jij hier ontzettend in geïnteresseerd zeg....
Nu je het zegt haha!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je sig is dan wel weer toepasselijk
Ik verwachtte ook geen indrukwekkend stuk tekst, ik verveelde me gewoon denk ik.quote:Op woensdag 14 april 2010 08:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze post overwoog ik datzelfde te doen, tot de lengte en mijn indruk van de tekst me deden besluiten dat het beter was het volgende te posten:
Ts staat op de foto met het buttsex met Biogarde meisje!
Moet je nagaan hoe erg diegene zich verveelde die dat geschreven heeftquote:Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik verwachtte ook geen indrukwekkend stuk tekst, ik verveelde me gewoon denk ik.
Nog een tikje erger dan ik gok ik zo.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe erg diegene zich verveelde die dat geschreven heeft
Je moet wat in je vrije tijd hequote:Op woensdag 14 april 2010 16:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nog een tikje erger dan ik gok ik zo.
I guess. Al kan ik me wel wat leukers bedenken dan een stukje schrijven wat heel waarschijnlijk maar een enkeling gaat lezen.quote:
En het leukere wat jij kan bedenken is, stukjes leven waar maar een enkeling de inhoud van gaat lezenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
I guess. Al kan ik me wel wat leukers bedenken dan een stukje schrijven wat heel waarschijnlijk maar een enkeling gaat lezen.
Op dat specifieke moment dat ik het las even wel ja.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En het leukere wat jij kan bedenken is, stukjes leven waar maar een enkeling de inhoud van gaat lezen
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Op dat specifieke moment dat ik het las even wel ja.
Nee dat niet, ze ging er best hard vandoorquote:Op woensdag 14 april 2010 16:46 schreef Fortitude het volgende:
Haalde je haar trouwens nog in? Dat zou helemaal te mooi geweest zijn.
Wat? Het zou pas triest worden als ik me nooit leukere dingen kon bedenken om te doen.quote:
Misschien kan je dat ook nietquote:Op woensdag 14 april 2010 16:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat? Het zou pas triest worden als ik me nooit leukere dingen kon bedenken om te doen.
Waar zie je me voor aan.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien kan je dat ook nietWeet ik toch niet
En dan ga je maar van het slechtste uit?quote:
Dat leek me het makkelijkstequote:Op woensdag 14 april 2010 16:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En dan ga je maar van het slechtste uit?
Dat spreekt voor zich.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat leek me het makkelijkste
Maar dat is het blijkbaar niet
Dan had je maar van het beste uit moeten gaan wat mij betreft.quote:
Daar is het nu te laat voor hequote:Op woensdag 14 april 2010 17:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dan had je maar van het beste uit moeten gaan wat mij betreft.
Ze zeggen weleens, het is nooit te laat.quote:
Het is 5 uur geweest, dus dat gaat niet opquote:Op woensdag 14 april 2010 17:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ze zeggen weleens, het is nooit te laat.
Oh, oké.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is 5 uur geweest, dus dat gaat niet op
Misschien wilde ik wel helemaal niet eerder zijn.quote:
Waar ging het ook alweer over ?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Misschien wilde ik wel helemaal niet eerder zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |