Wel m'n hoodie op van m'n truiquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:30 schreef Adelante het volgende:
Had je een jack met capuchon aan en een wat kort opgeschoren koppie?
Ja, hardlopers lopen in een legging en met een haarband, niet in het zwart met een hoodie op. Geen wodner dat die vrouw schrokquote:
Ja die gare balleknijper broekjesquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, hardlopers lopen in een legging en met een haarband, niet in het zwart met een hoodie op. Geen wodner dat die vrouw schrok
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Dus ik ga daarnet lekker ff een stukje hardlopen (je de gemiddelde foknerd moet ook een beetje aan z'n conditie denken he). Lekker niet al te koud dus prima weer om een stukje te rennen.
Prima zo hier om de hoek in het parkje, nouja als ik op de helft ben ff uitlopen en daarna ff stoppen om m'n spieren ff te rekken. Op dat moment komt er een oma-tje mijn kant op gefiets, en op het moment dat ze me ziet kijkt ze argwanend en een beetje bang, fietst rustig door, maar stop opeens en stapt af, draait haar fiets om en fietst de andere kant opeens weer keihard op.
Ik denk al, wtf, nouja het zal wel
Dus ik begin weer te rennen, haar richting opkijkt ze achterom en ze schreeuwt
"LAAT ME MET RUST!!!" terwijl ze zo hard mogelijk probeert weg te fietsen
waarom?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:44 schreef griekjeee het volgende:
Ik heb gewoon heel jouw fobo stuk gelezen. Vraag me niet waarom.
Het was de moeite wel waard hequote:Op dinsdag 13 april 2010 22:44 schreef griekjeee het volgende:
Ik heb gewoon heel jouw fobo stuk gelezen. Vraag me niet waarom.
Wat zei ik nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Dat valt best wel mee eigenlijk.quote:
Zo, daar heb je wel even de tijd voor genomen zeker?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb ook heel jouw fotoboek gelezen
Ja ik heb me er doorheen gesleurdquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zo, daar heb je wel even de tijd voor genomen zeker?
Was het zo erg?quote:
En dat al met zo weinig tekst.quote:
Daar zal het aan liggen dan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kan ook nieteens door m'n eigen tekst heenkomen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Dus ik ga daarnet lekker ff een stukje hardlopen
HOAXquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Vanaf hier begon ik te twijfelen aan TS zijn verhaal....FOK!ers gaan hooguit wandelen.
klapdeuren?quote:Op woensdag 14 april 2010 00:38 schreef Maikuuul het volgende:
Jonge gasten die de klapdeuren van een 80 jarige willen betreden
Royaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |