En aan het interieur te zien is dat een 1 serie?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:40 schreef Nerdmans het volgende:
[ afbeelding ]
Bergje op...
Er zat overigens niet veel meer in heb m net op de 280 gekregen...
Pff die 300 is nog ver weg al helemaal als we echte km tellen.
Ik had max 272 op gps....
Idd 135 ja.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
En aan het interieur te zien is dat een 1 serie?
Wat is daar allemaal aan gedaan? Neem overigens aan dat het een 135i is
Klinkt als een topbijbaantje. Heb zelf een bijbaantje gehad waarbij ik auto's moest transporteren... Maar ik had dan 3 korte ritjes op een dag bijvoorbeeld (en ik kwam niet op de autobahnquote:Op woensdag 14 april 2010 09:53 schreef von_Preussen het volgende:
Enkele wagens zijn van familie, maar het gros komt van het volgende:
Als "bijbaantje" ben ik voor enkele dealers in het oostblok onderweg als een soort van inkoper van jonge, gebruikte automobielen. Die hebben als een stuk aan "Wertverlust" (kom even niet op het nederlandse woord) gehad, en zijn daarom in die streken erg geliefd.
Het grote voordeel voor hun is dat ik toegang heb tot verschillende bronnen, en zodoende als ze iets zoeken meestal wel iets voor hun kan vinden. Ook hoeven ze dan niet zelf een mannetje te hebben die 1 of 2 weken in Duitsland onderweg is (kost ook allemaal geld).
Dan breng ik de wagens meestal naar een verzamel- of ophaalpunt, vanwaar de dealer dan zelf transport / import etc. regelt.
Daar waar andere studenten een maand lang ploeteren in de horeca, ben ik geheel relaxed 2 a 3 dagen onderweg in "die Heimat" en heb veel plezier.
Nou lekker dan. Je rijdt in de auto die een ander net heeft gekocht en die besluit je even lekker af te trappen. Fijn ventje ben je als je op deze manier wat plezier in de Heimat hebt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
Audi A4 2.0 TDI 120pk:
BMW 730d F01:
Geeste/Dalum, das hier dicht bij! Ik klap bij Twist altijd de A31 op.quote:
Jij hebt echt een top bijbaantje!quote:Op woensdag 14 april 2010 09:53 schreef von_Preussen het volgende:
Enkele wagens zijn van familie, maar het gros komt van het volgende:
Als "bijbaantje" ben ik voor enkele dealers in het oostblok onderweg als een soort van inkoper van jonge, gebruikte automobielen. Die hebben als een stuk aan "Wertverlust" (kom even niet op het nederlandse woord) gehad, en zijn daarom in die streken erg geliefd.
Het grote voordeel voor hun is dat ik toegang heb tot verschillende bronnen, en zodoende als ze iets zoeken meestal wel iets voor hun kan vinden. Ook hoeven ze dan niet zelf een mannetje te hebben die 1 of 2 weken in Duitsland onderweg is (kost ook allemaal geld).
Dan breng ik de wagens meestal naar een verzamel- of ophaalpunt, vanwaar de dealer dan zelf transport / import etc. regelt.
Daar waar andere studenten een maand lang ploeteren in de horeca, ben ik geheel relaxed 2 a 3 dagen onderweg in "die Heimat" en heb veel plezier.
Lijkt me hard zat qua topquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:47 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Idd 135 ja.
Tot nu toe alleen nog chip tuning eigenlijk.
Ik heb inmiddels een cold air intake liggen.
Als deze zonder storingen werkt, dan doe ik er een intercooler en uitlaat bij.
( kwil graag 4 pijpjes)
Ze zeggen dat je dan met 400+ pk rijdt.
Ik hoop dan weer een km of 5-10 top end te winnen.
De 300 is echter niet haalbaar helaas.
En een lege tankquote:Op woensdag 14 april 2010 17:55 schreef De_Groentenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat was met overboost op een standaard turbo![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maakt niet uit, over een paar jaar mag je vast een echte auto leasen, een Benz ofzo.
Vergeet je dan niet aan te melden op een fanclub forum!
Groet, Benz fanboy![]()
Mercedes Benz E350 CDI Avantgarde (W212) Estate:
Valt eigenlijk tegen, ik had van een 3.0l diesel met 231pk meer verwacht.![]()
Invoegstrook A20, r'dam alexander. Moest in de remmen vanwege andere invoegers![]()
Beetje crappy kwaliteit met m'n telefoon
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....![]()
Dass ist ne nette schnellheidquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:23 schreef toontjuh het volgende:
Mijn peugeot 206 RC op de a57 Krefeld > Goch (de)
[ afbeelding ]
ooit kom ik aan die 1000 pk :)![]()
Hij heeft het warm !!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:23 schreef toontjuh het volgende:
Mijn peugeot 206 RC op de a57 Krefeld > Goch (de)
[ afbeelding ]![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door Sounddragon op 14-05-2010 14:20:03 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
Veel warmer wordt ie niet. De linker meter gaat wel hard naar benedenquote:.
Deze stand is na getankt te hebben in Reusel via a67 naar Venlo, Dan via de de 40 en 57 weer naar het Noorden, Effe een stukkie blazen!![]()
Zo, hier weer twee nieuwe kiekjes (filmpjes) met wagens op hun topsnelheid:
BMW 318dA Touring LCI
BMW 530d GT
![]()
Mijn Alfa 166 3.0 V6 V24 automaat op de A29.
Reed iets van 170 en je mag daar maar 100![]()
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Autobahn, gas over![]()
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
Je hebt niet ergens nog meer foto's van die AMG?quote:Op zondag 26 september 2010 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
Autobahn, gas over![]()
[ afbeelding ]
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.![]()
Tuurlijk, fobo ??quote:Op zondag 26 september 2010 20:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je hebt niet ergens nog meer foto's van die AMG?
niks bijzonders hoor, is helemaal origineel
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
Juist omdat ie nog helemaal orgineel is, is ie bijzonder. Ik denk dat de meeste wagens van dat type "alternatief aangepast" zijn.![]()
![]()
Nou, ik zou eerlijk gezegd niet weten wat je daar nou nog aan moet passen, misschien andere velgen, maar daar wordt hij niet echt mooier van. Spoilers of andere bumpers zijn een belediging voor zo'n auto, laag is hij al en qua rijgedrag valt er ook niets op aan te merken, behalve dan dat één of andere hersenloze duitser heeft verzonnen dat er standaard een automaat in zo'n ding moetquote:Op zondag 26 september 2010 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
Juist omdat ie nog helemaal orgineel is, is ie bijzonder. Ik denk dat de meeste wagens van dat type "alternatief aangepast" zijn.![]()
Wat je trouwens wel vaak ziet is dat er een andere bumper op zit aan de voorkant; die kost origineel namelijk 1100¤ kaal zonder de kapjes lijsten en strips, en een joekiejoekie bumper heb je voor een honderdje of 3
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
wat offtopic, maar waar in duitsland kan je nog vrij gas geven? Ik ben afgelopen week in het noorden geweest, maar nergens mocht je meer hard rijden?I intend to be formidably armed![]()
Foto is gemaakt op de A31, vanaf Bunde richting sud; een beetje parallel aan de nl grens, en volgens mij mag op nog wel redelijk veel stukken autobahn, alleen in de regio's waar veel steden en op/afritten zijn is het vaak beperkt..quote:Op zondag 26 september 2010 21:43 schreef kahlanamnell het volgende:
wat offtopic, maar waar in duitsland kan je nog vrij gas geven? Ik ben afgelopen week in het noorden geweest, maar nergens mocht je meer hard rijden?De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
Oudje
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
A61, m.n. na Munchengladbach.quote:Op zondag 26 september 2010 21:43 schreef kahlanamnell het volgende:
wat offtopic, maar waar in duitsland kan je nog vrij gas geven? Ik ben afgelopen week in het noorden geweest, maar nergens mocht je meer hard rijden?
Bij steden en veel op-/afritten geld in Duitsland een beperkte snelheid, wat ook logisch is.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Edit; laat maar; Daf 66quote:
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
Hoeveel pony's heeft zo'n bak onder de kap?quote:Op zondag 26 september 2010 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
Autobahn, gas over![]()
[ afbeelding ]
Vroegah, toen ik wat jonger was, hadden we een c280 van dat type, dat ging al best vlotjes![]()
Áls ik ooit nog eens een auto erbij koop is het of een e34 of w202
'sup.![]()
C 36 AMG, 3.606 cm³, 6-in-lijn 24V , 280 pk, 385 Nmquote:Op maandag 27 september 2010 01:42 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Hoeveel pony's heeft zo'n bak onder de kap?
Vroegah, toen ik wat jonger was, hadden we een c280 van dat type, dat ging al best vlotjes![]()
Áls ik ooit nog eens een auto erbij koop is het of een e34 of w202
Niet heel erg veel, maar onbehouwen genoeg om met 140 km/u op een natte snelweg een powerslide te maken als je hem terug laat schakelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
Zo, weer een stel nieuwe flatouts.
Audi A6 3.0 TDI Avant:
BMW 318d Touring:
BMW 530d GT:
Mercedes Benz S350 facelift (leuk om te zien hoe bij 1:28 de toeren teruglopen omdat ie in de begrenzer zit):
BMW 318i:
En een compilatiefilmpje van 2010 met de volgende auto's:
- Audi A8 3.0 TDI Facelift (2009)
- BMW 320iA LCI (E90 / 2009)
- Audi A6 2.7 TDI Quattro Avant Facelift (4F / 2009)
- Audi A3 2.0 TDI (3-doors, Facelift / 2009)
- Audi A4 2.0 TDI Avant (2009)
- Mercedes Benz S350L Facelift (W221 / 2009)
- BMW 730d (F01 / 2009)
- Mercedes Benz E350 CDI Estate (S212 / 2010)
- Audi A6 3.0 TDI Quattro Avant Facelift (4F / 2010)
- BMW 318dA Touring LCI (E91 / 2010)
- BMW 530d GT (F07 / 2010)
- BMW 318i LCI (E90 / 2010)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: