Dass ist ne nette schnellheidquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:23 schreef toontjuh het volgende:
Mijn peugeot 206 RC op de a57 Krefeld > Goch (de)
[ afbeelding ]
Hij heeft het warm !!quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:23 schreef toontjuh het volgende:
Mijn peugeot 206 RC op de a57 Krefeld > Goch (de)
[ afbeelding ]
Veel warmer wordt ie niet. De linker meter gaat wel hard naar benedenquote:
Je hebt niet ergens nog meer foto's van die AMG?quote:Op zondag 26 september 2010 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
Autobahn, gas over![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk, fobo ??quote:Op zondag 26 september 2010 20:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je hebt niet ergens nog meer foto's van die AMG?
Nou, ik zou eerlijk gezegd niet weten wat je daar nou nog aan moet passen, misschien andere velgen, maar daar wordt hij niet echt mooier van. Spoilers of andere bumpers zijn een belediging voor zo'n auto, laag is hij al en qua rijgedrag valt er ook niets op aan te merken, behalve dan dat één of andere hersenloze duitser heeft verzonnen dat er standaard een automaat in zo'n ding moetquote:Op zondag 26 september 2010 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
Juist omdat ie nog helemaal orgineel is, is ie bijzonder. Ik denk dat de meeste wagens van dat type "alternatief aangepast" zijn.
Foto is gemaakt op de A31, vanaf Bunde richting sud; een beetje parallel aan de nl grens, en volgens mij mag op nog wel redelijk veel stukken autobahn, alleen in de regio's waar veel steden en op/afritten zijn is het vaak beperkt..quote:Op zondag 26 september 2010 21:43 schreef kahlanamnell het volgende:
wat offtopic, maar waar in duitsland kan je nog vrij gas geven? Ik ben afgelopen week in het noorden geweest, maar nergens mocht je meer hard rijden?
A61, m.n. na Munchengladbach.quote:Op zondag 26 september 2010 21:43 schreef kahlanamnell het volgende:
wat offtopic, maar waar in duitsland kan je nog vrij gas geven? Ik ben afgelopen week in het noorden geweest, maar nergens mocht je meer hard rijden?
Edit; laat maar; Daf 66quote:
Hoeveel pony's heeft zo'n bak onder de kap?quote:Op zondag 26 september 2010 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
Autobahn, gas over![]()
[ afbeelding ]
C 36 AMG, 3.606 cm³, 6-in-lijn 24V , 280 pk, 385 Nmquote:Op maandag 27 september 2010 01:42 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Hoeveel pony's heeft zo'n bak onder de kap?
Vroegah, toen ik wat jonger was, hadden we een c280 van dat type, dat ging al best vlotjes![]()
Áls ik ooit nog eens een auto erbij koop is het of een e34 of w202
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |