quote:
ik denk ook niet dat ik kan uitleggen waar mijn luchtje naar ruikt...quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:57 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben nergens een review tegen gekomen van Antidote van Viktor & Rolf, dus beetje lastig om uit te leggen waar die naar ruikt.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:58 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat ik kan uitleggen waar mijn luchtje naar ruikt...
besides, elk luchtje ruikt bij iedereen anders!
Reviews van Antidote: http://www.basenotes.net/ID26126029.html en http://www.fragrantica.com/perfume/Viktor-Rolf/Antidote-1461.htmlquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:57 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben nergens een review tegen gekomen van Antidote van Viktor & Rolf, dus beetje lastig om uit te leggen waar die naar ruikt.
Cool.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:25 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Reviews van Antidote: http://www.basenotes.net/ID26126029.html en http://www.fragrantica.com/perfume/Viktor-Rolf/Antidote-1461.html
Acqua di Gio hier
Een vriend van me heeft die ook vaak opquote:Op donderdag 15 april 2010 19:00 schreef Retarded het volgende:
[ afbeelding ]
mijn nieuwe favoriet! Draag em nu een half jaartje ... erg blij mee. Ook fijn dat verder niemand em draagt in mijn omgeving
Die eerstequote:Op zaterdag 17 april 2010 09:58 schreef pinquit het volgende:
moet nog kiezen![]()
[ afbeelding ]
lief
of
[ afbeelding ]lekkor!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:48 schreef itay het volgende:
bestaat er eigenlijk ook een geurtje dat gewoon lekker fris ruikt zonder dat overgeparfumeerde? Gewoon fris als de geur van een zomeravond gemengd met verse was en een net uit douche gevoel. Ik heb het de laatste tijd niet meer echt op de hevige geurtjes, zelfs de aqua-achtige varianten als cool water en aqua di gio vind ik te sterk. Iemand ideeen?
Probeer deze eensquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:48 schreef itay het volgende:
bestaat er eigenlijk ook een geurtje dat gewoon lekker fris ruikt zonder dat overgeparfumeerde? Gewoon fris als de geur van een zomeravond gemengd met verse was en een net uit douche gevoel. Ik heb het de laatste tijd niet meer echt op de hevige geurtjes, zelfs de aqua-achtige varianten als cool water en aqua di gio vind ik te sterk. Iemand ideeen?
en deze:quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:48 schreef itay het volgende:
Dat grassige vind ik heel moeilijk draagbaar.quote:Op maandag 19 april 2010 11:59 schreef Chava het volgende:
Vandaag in een sample van Narciso Rodriguez For Her (EdP, links).
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 april 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat grassige vind ik heel moeilijk draagbaar.
Mwha, misschien bij de opening wel een beetje, maar de dry-down van GiT vind ik echt niet te vergelijken met CW. GiT is veel genuanceerder en ik blijf CW toch altijd een beetje zien als een matige replica voor degene die geen geld aan parfum uit wil geven (Of althans een pak minder wilt uit uitgeven).quote:Op zondag 18 april 2010 19:59 schreef Stereotomy het volgende:
Green Irish Tweed van Creed vandaag, met een korte spell van Rose 31 van Le Labo.
ja W1ZZ je had gelijk, GIT is een goede geurMaar hij lijkt erg op CW
![]()
Hier ook. Vanavond tevens Davidoff Adventureeeee.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:33 schreef StarGazer het volgende:
Davidoff Cool Water
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:05 schreef Miss_paraplu het volgende:
Dior
Redelijk, doet wel een beetje generiek aan en is behoorlijk zoet maar geeft een zomers gevoel.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 12:53 schreef El_Borracho het volgende:
Boss Bottled
Oeh die wil ik ook nog! (Parfum-koop-stop hebben is soms frustrerend...)quote:Op maandag 26 april 2010 21:27 schreef M.irr het volgende:
marc jacobs - daisy..
gekregen op mijn verjaardag!
(ook te krijgen in een kleinere verpakking in de "Jellies' series, zie mijn post hierboven!quote:Op maandag 26 april 2010 21:45 schreef M.irr het volgende:
duur, maar heel erg lekker ..echt een aanrader..
zaterdag scarlett van Cacharel eens geprobeerd, ook erg lekker.
mischien dat ik die binnenkort nog ga halen.
hmm deze lijkt me erg lekker.. Wel veel verschillende noten ofniet?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:22 schreef Shamsin het volgende:
Vandaag in i Profumi di Firenze's O-Piu
[ afbeelding ]
O-Piu opens with citrus notes of bitter orange, bergamot from Calabria and Sicilian Lemon. The heart of this gem is chockablock with flowers and spice: Damascus rose, lavender, Lily of the Valley, coriander, jasmine, orange blossom, ylang-ylang, white and black pepper, nutmeg, geranium and, blessedly, carnation.
This bold and breezily confident brew of sumptuous notes segues into a bottom like no other: both Oriental and woodsy, notes include white musk, vanilla orchid, oak, red patchouli and vetiver.
Is ook erg lekkerquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:50 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
hmm deze lijkt me erg lekker.. Wel veel verschillende noten ofniet?
Daar ga ik ook voor.quote:
quote:
Echt de geur waar je de meeste complimenten mee krijgt inderdaad. Vrouwen zijn er gek op.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:43 schreef El_Borracho het volgende:
[ afbeelding ]
zojuist in de winkel opgedaan en al twee complimenten onderweg naar huis (trein)
quote:
Vandaag Mirto toevallig ook weer op gehad, maar ik merk dat ik het toch echt meer een herfst parfum vind. Voor de lente zou ik je Arancia aanraden, heerlijke sinaasappel/Mandarijn topnoten zitten er in.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:09 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Echt de geur waar je de meeste complimenten mee krijgt inderdaad. Vrouwen zijn er gek op.
Heb hem een keer cadeau gekregen maar vind het eigenlijk een te beetje te citroenig/zurig (en aanwezig) om bv dagelijks te dragen.
Ontopic:
[ afbeelding ]
Zal er eens een keer een testertje van Arancia halen. Laatst een testertje van de nieuwste geur, bergamotto di calabria gehad maar die vond ik niet erg bijzonder en rook het amper nog na een uur.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:15 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Vandaag Mirto toevallig ook weer op gehad, maar ik merk dat ik het toch echt meer een herfst parfum vind. Voor de lente zou ik je Arancia aanraden, heerlijke sinaasappel/Mandarijn topnoten zitten er in.
Diequote:
JA JA JA! deze heb ik nu dus op..quote:Op zondag 9 mei 2010 15:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zet mijn L'Eau des Baux van L'Occitane te koop:
[ afbeelding ]
[TK] L'Occitane Eau des Baux 100ml Eau de Toilette Heren
Wellicht hier nog iemand die interesse heeft, sla je slag. Een soort volwassen versie van JPG Le Male
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:29 schreef Ad_rem het volgende:
[ afbeelding ]
Ruik nu alleen nog tonkaboon.
Deze geur bestaat maar uit één molecuul: Iso E super. Deze staat erom bekend een 'skin scent' te verspreiden: lange levensduur, maar erg 'close' tegen de huid aan. Bovendien raken sommige mensen immuun voor deze geur na een uurtje na opspuiten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:56 schreef CartWOman het volgende:
[ afbeelding ]
Escentric Molecule 01
Direct op de huid een heerlijke geur, maar de geur 'verspreid' zich niet; of ik nou even spray of wat royaler. Had hier meer van verwacht.
heerlijkquote:
Die kwam ik ook tegenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:57 schreef M.irr het volgende:
Eau de zwitsal
je ruikt 'm zelf heel snel niet meer. ik krijg altijd complimentjes dat ik lekker ruik als ik 'm opheb maar ik denk vaak 'waar heb je het over, ik ruik niks?!'quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:56 schreef CartWOman het volgende:
[ afbeelding ]
Escentric Molecule 01
Direct op de huid een heerlijke geur, maar de geur 'verspreid' zich niet; of ik nou even spray of wat royaler. Had hier meer van verwacht.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:00 schreef Houniet het volgende:
Cool Water
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:24 schreef Keroppi het volgende:
Vanochtend in de stad even Insolence van Guerlain opgespoten... Dat had ik niet moeten doen, ik vind 'm verschrikkelijk, ik wil 'm erafboenen...
Waarom was ik niet zo verstandig om 'm eerst op een kaartje te sprayen...
Lekker, ik danstte gisteren met een meisje en vond haar lekker ruiken. Vroeg wat ze op had, en het was Noa.quote:
Die wil ik ook nog eens proberen. Staat bekend als dé geur van diplomaten dacht ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:23 schreef Aschkael het volgende:
[ afbeelding ]
niets zoets of frivools aan, de meest formele geur die ik ken...erg goed.
Vergeet de (ster)anijs niet in de topnotes.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:53 schreef stefan_s het volgende:
L’Instant de Guerlain Pour homme
[ afbeelding ]
iets houtachtigs en zoets, met een lichte vanillegeur
waarbij een lichte tabaksgeur met cacaobonen zich gaat mengen
De geur straalt klasse uit en is niet overweldigend
FTW !quote:
Je moet die Zwitsal opdoen en hierheen komenquote:Op zondag 30 mei 2010 14:36 schreef Miam het volgende:
Marc Jacobs - Daisy
okequote:Op zondag 30 mei 2010 14:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je moet die Zwitsal opdoen en hierheen komen.
Super leuk flesjequote:Op zondag 30 mei 2010 13:52 schreef Keroppi het volgende:
Gisteren gekregen op m'n feestje en ik ben er zo blij mee, wat een heerlijke geur!
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |