Die kwam ik ook tegenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:57 schreef M.irr het volgende:
Eau de zwitsal
je ruikt 'm zelf heel snel niet meer. ik krijg altijd complimentjes dat ik lekker ruik als ik 'm opheb maar ik denk vaak 'waar heb je het over, ik ruik niks?!'quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:56 schreef CartWOman het volgende:
[ afbeelding ]
Escentric Molecule 01
Direct op de huid een heerlijke geur, maar de geur 'verspreid' zich niet; of ik nou even spray of wat royaler. Had hier meer van verwacht.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:00 schreef Houniet het volgende:
Cool Water
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:24 schreef Keroppi het volgende:
Vanochtend in de stad even Insolence van Guerlain opgespoten... Dat had ik niet moeten doen, ik vind 'm verschrikkelijk, ik wil 'm erafboenen...
Waarom was ik niet zo verstandig om 'm eerst op een kaartje te sprayen...
Lekker, ik danstte gisteren met een meisje en vond haar lekker ruiken. Vroeg wat ze op had, en het was Noa.quote:
Die wil ik ook nog eens proberen. Staat bekend als dé geur van diplomaten dacht ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:23 schreef Aschkael het volgende:
[ afbeelding ]
niets zoets of frivools aan, de meest formele geur die ik ken...erg goed.
Vergeet de (ster)anijs niet in de topnotes.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:53 schreef stefan_s het volgende:
L’Instant de Guerlain Pour homme
[ afbeelding ]
iets houtachtigs en zoets, met een lichte vanillegeur
waarbij een lichte tabaksgeur met cacaobonen zich gaat mengen
De geur straalt klasse uit en is niet overweldigend
FTW !quote:
Je moet die Zwitsal opdoen en hierheen komenquote:Op zondag 30 mei 2010 14:36 schreef Miam het volgende:
Marc Jacobs - Daisy
okequote:Op zondag 30 mei 2010 14:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je moet die Zwitsal opdoen en hierheen komen.
Super leuk flesjequote:Op zondag 30 mei 2010 13:52 schreef Keroppi het volgende:
Gisteren gekregen op m'n feestje en ik ben er zo blij mee, wat een heerlijke geur!
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |