quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Is heul tof!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
nou de tofheid valt mee
Ik moest even fronzenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:20 schreef Ayca het volgende:
Die eerste was niet voor bilmi bedoeld, maar het leek wel zodus had ik het maar veranderd
..
Fronzen ziet er raar uitquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Is heul tof!
[..]
Ik moest even fronzen fronsen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:48 schreef Ayca het volgende:
Net even een uurtje gefietst door mijn oude dorp/weilanden, muziek op max. en gaan
Ehm ongeveer tot mijn 10e levensjaar?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij in een dorp geleefd?
Daarvoor hoef je Alkmaar toch niet uit?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:48 schreef Ayca het volgende:
Net even een uurtje gefietst door mijn oude dorp/weilanden, muziek op max. en gaan
Nee kloptquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je Alkmaar toch niet uit?
Kom jij over een paar weken ook rellen in roffaquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:54 schreef msnk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Dit had ik niet achter je gezocht.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:54 schreef msnk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Dit had ik niet achter je gezocht.
Dankjewel. Oh, dat had ik wel een aantal keer gezegd hier op de forumquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:27 schreef Rookert het volgende:
Leuk die foto van je op last.fm Jülide, ik wist niet dat je een bril had
HET forum.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Dankjewel. Oh, dat had ik wel een aantal keer gezegd hier op de forum.
emel, als je makkelijk dingen op je TI 84 wilt zetten moet je dit programma downloaden:quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
mijnes ook
had je alleen wat donkerder verwacht
dankjewel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
emel, als je makkelijk dingen op je TI 84 wilt zetten moet je dit programma downloaden:
http://grpg.php0h.com/
Licht belegen kaasquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
mijnes ook
had je alleen wat donkerder verwacht
Jeeeeeeeeemiiiiiggggggggggggggggggggggggggggggquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil ook Jul's foto zien. Haar lastfm pagina opent niet bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is het turkentopic niet hetquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:00 schreef msnk het volgende:
Bwehehehehehehehehehehehehehehehehehheheehheheheehehehehehhe
TWENTE!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:59 schreef Bortecinem het volgende:
Hij opent al. Jul, je bent leuk.
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dankje
.
Wat doe jij hier danquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is het turkentopic niet het![]()
![]()
voetbaltopic
![]()
![]()
Ik tolereer niks hier in ons mooie nederlandquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan![]()
Wij tolereren jou, jij tolereert voetbal!
Arabier!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik tolereer niks hier in ons mooie nederland![]()
![]()
!111111
Alleen Amsterdam tolereer iken Rotterdam
, maar de toeristen niet
.
Ja hoor. Wat aardig dat je naar hem informeert.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Verder alles oke tussen jou en je huisgenoot?
Je reactie doet anders vermoeden, vandaar.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja hoor. Wat aardig dat je naar hem informeert.
Ik dacht dat op Turkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je reactie doet anders vermoeden, vandaar.
Kun je niet gewoon niet kankeren op een volk?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat op Turken-en geen goed idee zou zijn om hier te doen
. Dus ging ik maar voor de bulgaren
.
Ach vanaf dinsdag ben ik 3 weken thuis om te herstellen van m'n operatie, dus tijd zat om thuis te zijn dan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Cuus Cuus Cuus Cuus, je hebt het nog drukker dan mij![]()
![]()
En dan maar denken dat ik alleen thuis kwam om te slapen..
Maar, maar...!!!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon niet kankeren op een volk?
Whehequote:Op woensdag 14 april 2010 15:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Wel oké, was wel grappig toen iemand uit de les werd gestuurd: die professor zei zo van 'ik hoop dat Club Vibes nog open is, want als je graag op harde rockmuziek wilde dansbewegingen wil maken, kun je beter daar naartoe gaan. En NU ERUIT!'.
Ik in de 3e toen ik met de zelfbenoemde 'populairste' jongen van de klas aan het armpje drukken was en de leraar toen weer binnen kwam, toen moesten we kwartier op de gang staan en ging ie daarna uitermate vriendelijk praten dat het niet de bedoeling was dat we dat dedenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Whehe![]()
.
Ik ben in mijn hele leven maar één keer eruit gestuurd! En dat voor iets doms. Jullie dan
?
Ik wist dat je stiekem wel een relturk was.quote:
Maar ja, bij mensen die het voor elkaar krijgen om eruit te worden gestuurd op de uni vraag je je toch wel af wat ze er te zoeken hebbenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:06 schreef IHVK het volgende:
Nee dat bedoel ik niet.
Maar er is echt nooit iemand bij ons eruit gestuurd. *afklopt
quote:Hoe laat je een Helmondse vrouw blaffen en miauwen tegelijk?
*
Neuken?
*
Wa? Mi jou ?
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Dit vond ik wel een leuke (matige) grap (moet je je even voorstellen dat iemand van de tv dit zomaar aan iemand op straat vraagt)
[..]
Als ik tijd had zou ik kijken,quote:Op woensdag 14 april 2010 21:12 schreef Rookert het volgende:
Jiskefet liveshow nu op Ned. 3
Nu debiteuren crediteuren, maar ook de lullo's
Je hebt een excursie om 21:13 's avonds?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:13 schreef IHVK het volgende:
Excursies op de uni.Ik wil helemaal geen excursie ik wil slapen verdomme.
Nee volgende week, maar ik weet zeker dat ik dan wil slapen.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt een excursie om 21:13 's avonds?
Kwam dat niet langs in het DWDD topic ofzo?quote:Op woensdag 14 april 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Dit vond ik wel een leuke (matige) grap (moet je je even voorstellen dat iemand van de tv dit zomaar aan iemand op straat vraagt)
[..]
Ik had hem wel van dwdd jaquote:Op woensdag 14 april 2010 21:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Kwam dat niet langs in het DWDD topic ofzo?
Woensdag studentenavoooooooonndd!11quote:Op woensdag 14 april 2010 21:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee volgende week, maar ik weet zeker dat ik dan wil slapen.
dat meen je niet. dat is wel een gigantische faal!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:21 schreef IHVK het volgende:
In a galaxy far far away
Ik heb Star Wars nooit gezien.
Ja snap het ook niet. Ruimte enzo was echt mijn ding vroeger. Ik had zo'n encyclopedie over het heelal en zo.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
dat meen je niet. dat is wel een gigantische faal!
Ik ook niet, alleen die race uit Phantom Menacequote:Op woensdag 14 april 2010 21:21 schreef IHVK het volgende:
In a galaxy far far away
Ik heb Star Wars nooit gezien.
Ik hoop dat Twente kampioen wordt trouwens.quote:Op woensdag 14 april 2010 21:09 schreef msnk het volgende:
Kippie, BETER houdt Feyenoord Twente op gelijkspel of nul punten. Even serieus vriend.
Niet slaan!quote:Op woensdag 14 april 2010 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
De enige echte trilogie is natuurlijk de eerste, star warsverloederaar!
http://www.dumpert.nl/mediabase/911611/a4622f4b/vuist_prank.html , moet je dit eens proberenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik in de 3e toen ik met de zelfbenoemde 'populairste' jongen van de klas aan het armpje drukken was en de leraar toen weer binnen kwam, toen moesten we kwartier op de gang staan en ging ie daarna uitermate vriendelijk praten dat het niet de bedoeling was dat we dat deden
Ja, had ik al gezienquote:Op woensdag 14 april 2010 21:54 schreef Julis het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/911611/a4622f4b/vuist_prank.html , moet je dit eens proberen!
quote:Op woensdag 14 april 2010 21:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, had ik al gezien![]()
Probeer dit eens: houd je mond open en doe alsof je een zoutvaatje leegschudt op je tong, dan proef je echt zout
Misschien had ik gewoon zweterige handen. Dat is het jaquote:Op woensdag 14 april 2010 22:11 schreef Rookert het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/860131/2f0ab29a/salt_prank_2.html
Zag het er zo uit?
Lekte er zweet van je handen?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Misschien had ik gewoon zweterige handen. Dat is het ja!
Oké, ik moet echt minder geloven in zulke dingen.
Ik proefde wel iets. Maar ik had net snoep gegeten, misschien komt het daardoor welquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een serieuze bes is anders ook best grappig.
Allemaal klonenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:21 schreef msnk het volgende:
Jullie trapten daar toch niet echt in hè, hoop ik?
Deze topicreeks trekt trouwens wel veel nieuw geregistreerden aan
quote:Op woensdag 14 april 2010 22:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij vragen turken altijd waar je vandaan komt, dusse: waar jij vandaan komen?
Damn, dat wilde ik net vragen. Serieus!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij vragen turken altijd waar je vandaan komt, dusse: waar jij vandaan komen?
Playerquote:Op woensdag 14 april 2010 22:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja nu nog wel, wacht maar tot je een paar reeksen meepost.
We zullen zienquote:Op woensdag 14 april 2010 22:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja nu nog wel, wacht maar tot je een paar reeksen meepost.
Oh shit, PI's iddquote:Op woensdag 14 april 2010 22:26 schreef IHVK het volgende:
Ik ben bij elke newbie steeds bang dat het kloon van Burakius is.
![]()
Maar deze lijkt me meer een zG kloon. PI's gebruiken is sowieso verdacht.
Noord-Hollandquote:Op woensdag 14 april 2010 22:26 schreef Julis het volgende:
Oké, hier een onvoorspelbare vraag. In welke provincie leef jij?
Ohhquote:Op woensdag 14 april 2010 22:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Posticon, die smileys boven aan je post
Wat doe je qua studie of werk?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:31 schreef SeriousBerry het volgende:
[..]
Ohhwat is daar mis mee dan?
vond het wel een leuke
Neh.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:26 schreef IHVK het volgende:
Maar deze lijkt me meer een zG kloon. PI's gebruiken is sowieso verdacht.
Wie ben jij dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:34 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Neh.
Het is wel een kloon, though. Het gebruikt "_! ". En statistieken staan op verborgen.
Ik lees al een hele tijd meequote:Op woensdag 14 april 2010 22:34 schreef Xrtzsck het volgende:
[..]
Neh.
Het is wel een kloon, though. Het gebruikt "_! ". En statistieken staan op verborgen.
Ja, maar anders ben je een kloon van een user die ons probeert te naaien en daar kunnen wij niks meequote:Op woensdag 14 april 2010 22:37 schreef SeriousBerry het volgende:
[..]
VU, ik geef wel erg veel weg hoorvind het wel goed zo
vertellen jullie maar iets
Maar dan hoeven wij niets meer te vertellen neem ik aan.quote:Op woensdag 14 april 2010 22:39 schreef SeriousBerry het volgende:
[..]
Ik lees al een hele tijd meemaar ik dacht laat ik eens een account maken
Nouja misschien overdreef ik watquote:Op woensdag 14 april 2010 22:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar dan hoeven wij niets meer te vertellen neem ik aan.
Wow, dankjewel!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:50 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsjeblieft!
Vind je dat niet een wat ongepaste vraag?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:50 schreef Rookert het volgende:
Vragen om pics doen we nog maar niet
Lengte en gewicht?![]()
JAJA!quote:Op woensdag 14 april 2010 22:45 schreef SeriousBerry het volgende:
[..]
Nouja misschien overdreef ik watmaar het Fok!forum bedoelde ik
dit topic had ik nog niet eerder gezien
Ja, maar ik vond het wel stereotype FOK!, dus het moest evenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:54 schreef SeriousBerry het volgende:
[..]
Vind je dat niet een wat ongepaste vraag?
Vind je het dan goed als ik er geen antwoord op geef?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond het wel stereotype FOK!, dus het moest even
Sorry?quote:Op woensdag 14 april 2010 22:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Hey, Z, jij bent limbo dusseh:
Hoe laat je een Helmondse Limburgse vrouw blaffen en miauwen tegelijk?
Ik verwacht niet andersquote:Op woensdag 14 april 2010 22:59 schreef SeriousBerry het volgende:
[..]
Vind je het dan goed als ik er geen antwoord op geef?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik verwacht niet andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik weeg 150kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Nee, gewoon normaal gewicht![]()
Jouw usericon bezorgt mij nachtmerries.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:03 schreef SeriousBerry het volgende:
[..]
Ja ik weeg 150kg![]()
![]()
![]()
Nee, gewoon normaal gewicht
Die van jou mij ook.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jouw usericon bezorgt mij nachtmerries.
Een eer om een voetbalclubje rond te mogen vliegenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:15 schreef msnk het volgende:
Zo'n eer hè, om FCB te mogen rondvliegen, kom je met zo'n kut muziekje aanzetten...
Ehm... Jaquote:Op donderdag 15 april 2010 11:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Een eer om een voetbalclubje rond te mogen vliegen.
Dat bedoel ikquote:Oh, wacht ik hoor het nu pas: "we... are... Turkish airlines, we... are... globally yours".
Dat liedje vond ik echt stukken beter.quote:
Muziekje is wat minder, inderdaadquote:Op donderdag 15 april 2010 11:15 schreef msnk het volgende:
Zo'n eer hè, om FCB te mogen rondvliegen, kom je met zo'n kut muziekje aanzetten...
Ik heb sarma gegeten.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Met je korte lontje. (IHVK)
Ik ga zo even twee lahmacuns opeten.
Afiyet olsun dan maar (staat er op mijn plastic bakje met mayonaisequote:
Hahaha.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Nou ja zeg, wat vullen die dingen toch erg. Ik kan ze niet eens allebei samen met mijn portie friet, op.
[..]
Afiyet olsun dan maar (staat er op mijn plastic bakje met mayonaise).
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:12 schreef wikwakka2 het volgende:
vanavond naar Kick-Ass, hij kan maar beter goed zijn.
Dát is dus echt fantastische sarma. Niet van dat dikke, slappe en soms zelfs witte ranzige spulquote:
Dat dacht ik ook toen ik naar een sarma plaatje zocht.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Dát is dus echt fantastische sarma. Niet van dat dikke, slappe en soms zelfs witte ranzige spul
Deze sarma
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:20 schreef hamzter9 het volgende:
weet je wie ik vandaag in de stad (Amsterdam) zag..
Kusum Aydin..
Wie is dat?quote:Op donderdag 15 april 2010 19:20 schreef hamzter9 het volgende:
weet je wie ik vandaag in de stad (Amsterdam) zag..
Kusum Aydin..
deze dudequote:
MFÖquote:Op donderdag 15 april 2010 19:30 schreef hamzter9 het volgende:
[..]
deze dude![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eind vorig jaar zag ik trouwens Rober Hatemo in de Nieuwendijk, en ik heb een keer gesproken met de heren van MFÖ op het Koningsplein..![]()
ringbaardjesquote:Op donderdag 15 april 2010 19:30 schreef hamzter9 het volgende:
[..]
deze dude![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eind vorig jaar zag ik trouwens Rober Hatemo in de Nieuwendijk, en ik heb een keer gesproken met de heren van MFÖ op het Koningsplein..![]()
Oh, is het zo iemandquote:
Daarom mogen zij ook de kadinlar matinesi doen he.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, is het zo iemand. Maar ja, dat had ik eigenlijk wel aan zijn foute ringbaardje kunnen zien.
Ik denk ik google even, naam kwam me niet bekend voor..quote:
Graag wat meer respect voor Adile Nasit anders.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik denk ik google even, naam kwam me niet bekend voor..
.. Is het tavuk kadini! Zo noemde ik haar als kind, omdat ze als een kip klinkt als ze lacht
Oh ja, natuurlijk.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Daarom mogen zij ook de kadinlar matinesi doen he.![]()
Oh diequote:Op donderdag 15 april 2010 19:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die vrouwenfeesten, waar we het ooit met jou over hadden.
Ja maar... mehquote:Op donderdag 15 april 2010 19:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Graag wat meer respect voor Adile Nasit anders.
Jemig wat foutquote:
En die kerel in z´n pooierpakjequote:Op donderdag 15 april 2010 19:48 schreef hamzter9 het volgende:
[..]
is gewoon een en al lesbische orgie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |