quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Is heul tof!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
nou de tofheid valt mee
Ik moest even fronzenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:20 schreef Ayca het volgende:
Die eerste was niet voor bilmi bedoeld, maar het leek wel zodus had ik het maar veranderd
..
Fronzen ziet er raar uitquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Is heul tof!
[..]
Ik moest even fronzen fronsen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:48 schreef Ayca het volgende:
Net even een uurtje gefietst door mijn oude dorp/weilanden, muziek op max. en gaan
Ehm ongeveer tot mijn 10e levensjaar?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoe lang heb jij in een dorp geleefd?
Daarvoor hoef je Alkmaar toch niet uit?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:48 schreef Ayca het volgende:
Net even een uurtje gefietst door mijn oude dorp/weilanden, muziek op max. en gaan
Nee kloptquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je Alkmaar toch niet uit?
Kom jij over een paar weken ook rellen in roffaquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:54 schreef msnk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Dit had ik niet achter je gezocht.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:54 schreef msnk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Dit had ik niet achter je gezocht.
Dankjewel. Oh, dat had ik wel een aantal keer gezegd hier op de forumquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:27 schreef Rookert het volgende:
Leuk die foto van je op last.fm Jülide, ik wist niet dat je een bril had
HET forum.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Dankjewel. Oh, dat had ik wel een aantal keer gezegd hier op de forum.
emel, als je makkelijk dingen op je TI 84 wilt zetten moet je dit programma downloaden:quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
mijnes ook
had je alleen wat donkerder verwacht
dankjewel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
emel, als je makkelijk dingen op je TI 84 wilt zetten moet je dit programma downloaden:
http://grpg.php0h.com/
Licht belegen kaasquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
mijnes ook
had je alleen wat donkerder verwacht
Jeeeeeeeeemiiiiiggggggggggggggggggggggggggggggquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:58 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil ook Jul's foto zien. Haar lastfm pagina opent niet bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is het turkentopic niet hetquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:00 schreef msnk het volgende:
Bwehehehehehehehehehehehehehehehehehheheehheheheehehehehehhe
TWENTE!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:59 schreef Bortecinem het volgende:
Hij opent al. Jul, je bent leuk.
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dankje
.
Wat doe jij hier danquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is het turkentopic niet het![]()
![]()
voetbaltopic
![]()
![]()
Ik tolereer niks hier in ons mooie nederlandquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat doe jij hier dan![]()
Wij tolereren jou, jij tolereert voetbal!
Arabier!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik tolereer niks hier in ons mooie nederland![]()
![]()
!111111
Alleen Amsterdam tolereer iken Rotterdam
, maar de toeristen niet
.
Ja hoor. Wat aardig dat je naar hem informeert.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Verder alles oke tussen jou en je huisgenoot?
Je reactie doet anders vermoeden, vandaar.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja hoor. Wat aardig dat je naar hem informeert.
Ik dacht dat op Turkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je reactie doet anders vermoeden, vandaar.
Kun je niet gewoon niet kankeren op een volk?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat op Turken-en geen goed idee zou zijn om hier te doen
. Dus ging ik maar voor de bulgaren
.
Ach vanaf dinsdag ben ik 3 weken thuis om te herstellen van m'n operatie, dus tijd zat om thuis te zijn dan.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Cuus Cuus Cuus Cuus, je hebt het nog drukker dan mij![]()
![]()
En dan maar denken dat ik alleen thuis kwam om te slapen..
Maar, maar...!!!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon niet kankeren op een volk?
Whehequote:Op woensdag 14 april 2010 15:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Wel oké, was wel grappig toen iemand uit de les werd gestuurd: die professor zei zo van 'ik hoop dat Club Vibes nog open is, want als je graag op harde rockmuziek wilde dansbewegingen wil maken, kun je beter daar naartoe gaan. En NU ERUIT!'.
Ik in de 3e toen ik met de zelfbenoemde 'populairste' jongen van de klas aan het armpje drukken was en de leraar toen weer binnen kwam, toen moesten we kwartier op de gang staan en ging ie daarna uitermate vriendelijk praten dat het niet de bedoeling was dat we dat dedenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Whehe![]()
.
Ik ben in mijn hele leven maar één keer eruit gestuurd! En dat voor iets doms. Jullie dan
?
Ik wist dat je stiekem wel een relturk was.quote:
Maar ja, bij mensen die het voor elkaar krijgen om eruit te worden gestuurd op de uni vraag je je toch wel af wat ze er te zoeken hebbenquote:Op woensdag 14 april 2010 21:06 schreef IHVK het volgende:
Nee dat bedoel ik niet.
Maar er is echt nooit iemand bij ons eruit gestuurd. *afklopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |