QFT.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Even kijken hoor. Euhm, ik zie het al: het is een comedy maar er zaten geen grappen in.

Er zaten wel grappen in.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Even kijken hoor. Euhm, ik zie het al: het is een comedy maar er zaten geen grappen in.

Ik denk eerder dat de rek er een beetje uit is bij de kijkers. Met andere woorden, de meeste verhaalmogelijkheden zijn inmiddels wel langsgekomen en voor ons komt wat de karakters doen nooit meer als verrassing. We zijn te gewend geraakt aan ze.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:36 schreef heiden6 het volgende:
Aflevering is was wel redelijk, maar je merkt toch wel dat serie over zijn hoogtepunt heen is.

Maar juist in deze aflevering maakt Ted een grote stap.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de rek er een beetje uit is bij de kijkers. Met andere woorden, de meeste verhaalmogelijkheden zijn inmiddels wel langsgekomen en voor ons komt wat de karakters doen nooit meer als verrassing. We zijn te gewend geraakt aan ze.

Mja, hij heeft er nog steeds helemaal niets van begrepen. Ik ergerde me vanaf het begin al aan hem eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar juist in deze aflevering maakt Ted een grote stap.

Maar ik denk dat vrijwel iedereen al snel door had dat dit huis uiteindelijk zijn eigen huis zou worden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar juist in deze aflevering maakt Ted een grote stap.

jepquote:Op woensdag 21 april 2010 00:24 schreef Bragi het volgende:
Dat had Barney toch al eens eerder beweerd?

quote:Barney: Come on, dude. Your mom is a cougar.
Robin: Wait, I thought you said a cougar can't be over 50.
Barney: Okay, she's a Mellencamp.

quote:A dear bro of mine recently attended the wedding of his best friend’s mother and the unthinkable happened: he cried. As you already know, there are a few occasions where a bro is permitted to shed a tear, like when your favorite suit goes out of style, or during the final scene of “Field of Dreams, or the entire week leading up to Bob Barker’s retirement. Normally, I’d consider open-weeping a mockable and unforgivable offense. However, knowing the total awesomeness of this particular bro, I’d like to take a moment and examine the source of the sorrow: the groom’s self-penned song to his bride.

Niet eens upgesuit voor een bezoek aan Sesamstraatquote:

quote:

Eens.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:27 schreef Dizer het volgende:
aardig. Het heeft ze bijna een heeeeeel seizoen gekost om iets toe te voegen aan het verhaal. Dit hele seizoen vond ik eerlijk gezegd de slechtste van alle 5.

Gelukkig is ze niet meer zo irritant geweest zoals tijdens haar verjaardag...quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:36 schreef Jivis het volgende:
Tja, was weer niet erg bijzonder helaas. Maar alles beter dan die tenenkrommende aap epi.
En wanneer sterft Lilly eens een pijnlijke dood?

Ik hoop zo dat je niet serieus bent. Al vanaf aflevering 1 is Lilly een irritant, bemoeizuchtig personage, met nooit een leuke verhaallijn en al helemaal geen goede grappen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:57 schreef Dizer het volgende:
Lilly is juist geweldig. Maar ieder zijn favo en de humor die hij leuk vind.

Wanneer ze boos is. Of wanner haar beste vriendin om bezoek is... Jo homey, bitch!!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat je niet serieus bent. Al vanaf aflevering 1 is Lilly een irritant, bemoeizuchtig personage, met nooit een leuke verhaallijn en al helemaal geen goede grappen.
Wat vind je zo doldwaas hilarisch aan Lilly als ik vragen mag?

Klopt, Ted is ook doodsaai. Robin zit er een beetje tussenin, maar Barney en Marshall zijn veruit de beste personages van de serie.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wanneer ze boos is. Of wanner haar beste vriendin om bezoek is... Jo homey, bitch!!!
En bovendien is ze gewoon ERG MOOI
And the look.... brrrrrrrr....
Maar haaaalllooowww... ieder zijn mening. Ik vind bijvoorbeeld Ted echt helemaaaaaal NIKS toevoegen aan de serie. Behalve dat het om zijn toekomstige vrouw gaat vind ik hem totaal niet interessant of leuk.

Volledig mee eens. Overigens was Robin in het begin veel leuker. Ze was erg stoer en kick-ass interessant met het hele Canada shit. Nadat ze wat kreeg met Barnie is ze een saaie muts aan het wordenquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Klopt, Ted is ook doodsaai. Robin zit er een beetje tussenin, maar Barney en Marshall zijn veruit de beste personages van de serie.

Bij Two and Half Men blijft het anders ook leukquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:41 schreef Bragi het volgende:
De Canada-grapjes zijn na een tijdje ook niet leuk meer, hoor.
En je kan gewoon niet constant dezelfde karakters blijven houden. Als ze zich niet op de een of andere manier ontwikkelen, wordt het al snel een herhaling van zetten, want dezelfde grappen, want dezelfde karakters.

Ik hoop in ieder geval dat ze nu een keer met een goede cliffhanger komen, een echte clue naar wie de moeder kan zijn of iets dergelijks, aangezien d'r waarschijnlijk nog een dramalama-stuk komt met 'the mother' en die huisgenote wat weer goed is voor zo'n 10 episodes.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:01 schreef Rucebo het volgende:
Vanaf volgende week in ieder geval 4 weken op rij (tot aan het eind van het seizoen).

Cliffhangerquote:Op vrijdag 30 april 2010 03:14 schreef Pfe. het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat ze nu een keer met een goede cliffhanger komen, een echte clue naar wie de moeder kan zijn of iets dergelijks ..................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl

precies. Bijna elke aflevering gaat nu haast om Barney, en dat begint zelfs nu wel een beetje saai te worden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 03:14 schreef Pfe. het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat ze nu een keer met een goede cliffhanger komen, een echte clue naar wie de moeder kan zijn of iets dergelijks, aangezien d'r waarschijnlijk nog een dramalama-stuk komt met 'the mother' en die huisgenote wat weer goed is voor zo'n 10 episodes.
Hopelijk word de episode van volgende week tof! Want de laatste 2 waren bagger.

quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:35 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
CliffhangerOeh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
precies. Bijna elke aflevering gaat nu haast om Barney, en dat begint zelfs nu wel een beetje saai te worden.
[ Bericht 1% gewijzigd door Pfe. op 30-04-2010 21:13:01 ]Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?

Als je op een spoiler reageert, graag ook even terugreageren IN een spoiler!quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:43 schreef Pfe. het volgende:
[..]
Oeh.
Dat gaat waarschijnlijk baby-gerelateerd worden aangezien ze het bij Last Cigarette Ever hadden over Lily en Marshalls zoontje.
[..]
Dat.

En quote vervolgens die spoiler dan niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je op een spoiler reageert, graag ook even terugreageren IN een spoiler!

Barneyquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
precies. Bijna elke aflevering gaat nu haast om Barney, en dat begint zelfs nu wel een beetje saai te worden.

Sure. Maar ik spoil niks.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je op een spoiler reageert, graag ook even terugreageren IN een spoiler!

Vind ik ook wel. Ze treedt veel meer naar de achtergrond. De serie is vooral Barney, Marshall en Lilly de laatste tijd. Hoewel ze naar mijn mening vaak Barney een soort deus ex machina geven om "maar ff" wat leuks tussendoor te doen. Wel jammer.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Overigens was Robin in het begin veel leuker. Ze was erg stoer en kick-ass interessant met het hele Canada shit. Nadat ze wat kreeg met Barnie is ze een saaie muts aan het worden

Ik vind dat Barney en Marshal eigenlijk de enige twee personages zijn die de serie af en toe nog een beetje leuk maken. Zoals in de laatste aflevering met drunk or kid.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vind ik ook wel. Ze treedt veel meer naar de achtergrond. De serie is vooral Barney, Marshall en Lilly de laatste tijd. Hoewel ze naar mijn mening vaak Barney een soort deus ex machina geven om "maar ff" wat leuks tussendoor te doen. Wel jammer.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Word spannend!So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.

The Pineapple Incident.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:17 schreef HIMYMBlog het volgende:
Ik vind het aantal Robin verhalen eigenlijk wel goed zo. Ze heeft in de laatste paar afleveringen toch veel verhalen gekend omtrent haar ochtendshow en de relatie met de nieuwe co-host Don.
Ik wil liever meer Ted gerelateerde afleveringen. Helaas halen de verhalen die over Ted gaan de laatste tijd niet meer het niveau die ze in het begin hadden. Heel veel mensen vinden Ted saai, maar afleveringen waar hij wat beleefd zijn misschien niet über grappig, maar wel erg leuk om naar te kijken.
Dan doel ik op de afleveringen: No Tomorrow, Pineapple incident, The Three Days Rule, Drumroll Please, Ten session. Dat zijn in mijn ogen echt goede afleveringen, en van dat soort zie ik er liever meer.
Het mag van mij ook wel wat minder Lily en Marshall, al vind ik de rol van Marshall meestal wel leuk om naar te kijken.

Ik heb als een verslaafde debiel in een sneltrein in een deuk gelegen bij de eerste 4 seizoenen. Dit seizoen vind ik erg matig gewoon. Er zaten een paar hele goede afleveringen tussen maar ook een hoop filling. Dit hele seizoen leidt ook echt nergens naar. We weten nu eenmaal dat Robin niet de vrouw van Ted gaat worden. Waarom hem dan weer "verliefd" laten worden op haarquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:00 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik wacht echt op de dag dat niet iedereen zeikt over deze serie. Ik lees en post al heel wat topics mee, maar heb eigenlijk zelde gehoord dat het merendeel het leuk vond.
Ik vond deze aflevering iig erg leuk en heb er veel om moeten lachen.

Ja, dat wel. Maarrrr... Dat zou echt een cop-out zijn. Alsof de schrijvers dan het niet meer wisten en dan op een gegeven moment in seizoen 7 zeggen "Kids, I have to tell you something... I lied to you all this time. Your mother is... Robin."quote:

Ik hoop het echt niet. Bovendien vind ik het sowieso irritant dat Robin off all people nu gaat samenwonen met een kerel die ze nauwelijks kent.quote:

Idd, ze is 'ineens' zo veranderd dat ze wil gaan settelen. Zo jammerquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet. Bovendien vind ik het sowieso irritant dat Robin off all people nu gaat samenwonen met een kerel die ze nauwelijks kent.
Het gaat tegen haar hele karakter in, en het is juist zo leuk dat er eens een vrouw in een serie zit die geen onweerstaanbare drang vertoont om te gaan trouwen en kinderen broeden.

Ik kreeg van de laatste aflevering een beetje het gevoel dat ze haar (tijdelijk) de serie uit willen werken. Of ligt dat alleen aan mij? Omdat ze zo aangaf niet meer bij de groep te willen horen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:47 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Idd, ze is 'ineens' zo veranderd dat ze wil gaan settelen. Zo jammer

Nee, dat idee had ik ook.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:54 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik kreeg van de laatste aflevering een beetje het gevoel dat ze haar (tijdelijk) de serie uit willen werken. Of ligt dat alleen aan mij? Omdat ze zo aangaf niet meer bij de groep te willen horen.

Geloof me, de 1ste paar seizoenen zijn het leukst. En vanaf seizoen 4 ging het afzakken. Zou zeggen, geniet nog van de oude afleveringen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:11 schreef metallicattim het volgende:
Ik heb deze serie pas recent ontdekt en ben S5 gaan kijken tot aan de laatste ep vandaag.
Ondertussen samen met mn vriendin S1 het kijken, echt een ontzettend gave een grappige show, snap al dat commentaar niet... zullen wel mensen met geen humor zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |