Ik hoop in ieder geval dat ze nu een keer met een goede cliffhanger komen, een echte clue naar wie de moeder kan zijn of iets dergelijks, aangezien d'r waarschijnlijk nog een dramalama-stuk komt met 'the mother' en die huisgenote wat weer goed is voor zo'n 10 episodes.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:01 schreef Rucebo het volgende:
Vanaf volgende week in ieder geval 4 weken op rij (tot aan het eind van het seizoen).
Cliffhangerquote:Op vrijdag 30 april 2010 03:14 schreef Pfe. het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat ze nu een keer met een goede cliffhanger komen, een echte clue naar wie de moeder kan zijn of iets dergelijks ..................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl
precies. Bijna elke aflevering gaat nu haast om Barney, en dat begint zelfs nu wel een beetje saai te worden.quote:Op vrijdag 30 april 2010 03:14 schreef Pfe. het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval dat ze nu een keer met een goede cliffhanger komen, een echte clue naar wie de moeder kan zijn of iets dergelijks, aangezien d'r waarschijnlijk nog een dramalama-stuk komt met 'the mother' en die huisgenote wat weer goed is voor zo'n 10 episodes.
Hopelijk word de episode van volgende week tof! Want de laatste 2 waren bagger.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:35 schreef HIMYMBlog het volgende:
[..]
CliffhangerOeh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
precies. Bijna elke aflevering gaat nu haast om Barney, en dat begint zelfs nu wel een beetje saai te worden.
[ Bericht 1% gewijzigd door Pfe. op 30-04-2010 21:13:01 ]Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Als je op een spoiler reageert, graag ook even terugreageren IN een spoiler!quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:43 schreef Pfe. het volgende:
[..]
Oeh.
Dat gaat waarschijnlijk baby-gerelateerd worden aangezien ze het bij Last Cigarette Ever hadden over Lily en Marshalls zoontje.
[..]
Dat.
En quote vervolgens die spoiler dan niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je op een spoiler reageert, graag ook even terugreageren IN een spoiler!
Barneyquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
precies. Bijna elke aflevering gaat nu haast om Barney, en dat begint zelfs nu wel een beetje saai te worden.
Sure. Maar ik spoil niks.quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je op een spoiler reageert, graag ook even terugreageren IN een spoiler!
Vind ik ook wel. Ze treedt veel meer naar de achtergrond. De serie is vooral Barney, Marshall en Lilly de laatste tijd. Hoewel ze naar mijn mening vaak Barney een soort deus ex machina geven om "maar ff" wat leuks tussendoor te doen. Wel jammer.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Overigens was Robin in het begin veel leuker. Ze was erg stoer en kick-ass interessant met het hele Canada shit. Nadat ze wat kreeg met Barnie is ze een saaie muts aan het worden
Ik vind dat Barney en Marshal eigenlijk de enige twee personages zijn die de serie af en toe nog een beetje leuk maken. Zoals in de laatste aflevering met drunk or kid.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vind ik ook wel. Ze treedt veel meer naar de achtergrond. De serie is vooral Barney, Marshall en Lilly de laatste tijd. Hoewel ze naar mijn mening vaak Barney een soort deus ex machina geven om "maar ff" wat leuks tussendoor te doen. Wel jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Word spannend!So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
The Pineapple Incident.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:17 schreef HIMYMBlog het volgende:
Ik vind het aantal Robin verhalen eigenlijk wel goed zo. Ze heeft in de laatste paar afleveringen toch veel verhalen gekend omtrent haar ochtendshow en de relatie met de nieuwe co-host Don.
Ik wil liever meer Ted gerelateerde afleveringen. Helaas halen de verhalen die over Ted gaan de laatste tijd niet meer het niveau die ze in het begin hadden. Heel veel mensen vinden Ted saai, maar afleveringen waar hij wat beleefd zijn misschien niet über grappig, maar wel erg leuk om naar te kijken.
Dan doel ik op de afleveringen: No Tomorrow, Pineapple incident, The Three Days Rule, Drumroll Please, Ten session. Dat zijn in mijn ogen echt goede afleveringen, en van dat soort zie ik er liever meer.
Het mag van mij ook wel wat minder Lily en Marshall, al vind ik de rol van Marshall meestal wel leuk om naar te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |