Ik vind ze bij H&M ook te kort, ik koop mn leggings van Only, die zijn wel lekker lang en zitten erg mooi vind ik!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:07 schreef alors het volgende:
Hmmm weten jullie nog goede lange en niet flinterdunne leggings in de online shop?
Die van Divided van 7.95 vond ik een beetje dun en zat ook niet mooi. Er is nog een van 9.95 misschien dat die beter is. Ik had er een uit de sale, die echt om te janken was. Een M nog wel en nog had ik het gevoel alsof ik een 3kwart legging aanhad. Waarom zijn die dingen zo kort??!!
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:45 schreef alors het volgende:
Ik heb gefaald, maak zo wel een mooie paint
Heb al gekeken of mijn bestelling toen misschien incompleet was en dat ik het hele bedrag betaald heb, maar dat is niet zoquote:Op donderdag 15 april 2010 19:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heu. Das raar.
Heb ik nog nooit gehad.
Bij de Hema hebben ze goede lange leggingsquote:Op donderdag 15 april 2010 20:07 schreef alors het volgende:
Hmmm weten jullie nog goede lange en niet flinterdunne leggings in de online shop?
Die van Divided van 7.95 vond ik een beetje dun en zat ook niet mooi. Er is nog een van 9.95 misschien dat die beter is. Ik had er een uit de sale, die echt om te janken was. Een M nog wel en nog had ik het gevoel alsof ik een 3kwart legging aanhad. Waarom zijn die dingen zo kort??!!
Wel vaak gehad dat de retour meer waard was dan het originele pakket, maar dit heb ik nog nooit gehad idd ...quote:Op donderdag 15 april 2010 18:59 schreef rena het volgende:
Ik heb ineens een retourtegoed van 28,95, terwijl ik niks geretourd heb![]()
Iemand dit wel eens gehad?
Daar zou ik het maar op houden jaquote:Op donderdag 15 april 2010 20:18 schreef rena het volgende:
[..]
Heb al gekeken of mijn bestelling toen misschien incompleet was en dat ik het hele bedrag betaald heb, maar dat is niet zoCadeautje van de H&M dan?
HEMA heeft hele mooi 100 denier leggings.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:07 schreef alors het volgende:
Oh onder sport had ik niet gekeken, bedankt! Misschien kan ik het nog toevoegen aan mijn bestelling.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hij is momenteel in de sale, dus ook lekker goedkoperHij staat dus bij de Sale, onder sportkleding!
's ochtends te pakken gekregen zeker?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:56 schreef tliciouz het volgende:
Deb dat denim blouseje met pofmouwtjes!
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:18 schreef rena het volgende:
[..]
Bij de Hema hebben ze goede lange leggingsDie kun je ook online bestellen geloof ik
Van H&M vind ik ze ook flut over het algemeen!
Ga ik daar even kijken, thanks!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:48 schreef Quirine het volgende:
[..]
HEMA heeft hele mooi 100 denier leggings.
http://www.hema.nl/nl-nl/(...)gging-(4063699).aspx
Ze zijn echt fantastisch. <3
Het meeste wel, maar het verschilt gewoon per winkel en per tijdstip. Maar ik zou gewoon kijkenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:41 schreef Invert het volgende:
Just wondering: is het meeste dat in de onlineshop staat ook gewoon momenteel in de winkels te vinden of juist niet? Ik heb een bepaald artikel nodig maar eigenlijk haal ik em het liefst gewoon morgen in Amsterdam indien mogelijk
Jupquote:Op donderdag 15 april 2010 22:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
's ochtends te pakken gekregen zeker?
Flauw, hij stond de hele tijd al in behandelingquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:06 schreef rena het volgende:
Hij kan sowieso niet meer gewijzigd worden als hij al in behandeling is, dus ik denk dat je pech hebt..
ooooh superleuke bestellingquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:10 schreef alors het volgende:
mijn faling
[ afbeelding ]
Die jurkjes heb ik maar in alle kleuren gedaan, volgens mij schijnen die lichte kleuren heel erg door. Maarja ik zie het wel
ja kloptquote:Op vrijdag 16 april 2010 11:25 schreef Lotteu het volgende:
Superleuke bestelling!
Vind dat jurkje links onderaan ook heel leuk, en die is maar 10 euro toch?
Hmm ik heb echt al even teveel besteld en heb morgen ook nog een shopdag op de planning
Die staan bij Best Buy.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:08 schreef Lotteu het volgende:
Ik kan die middelste jurkjes nergens vinden, op de site?
Ik had een tijdje geleden deze besteld (maat m), maar heb er spijt van, hij staat me niet:
[ afbeelding ]
Iemand misschien interesse in?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:08 schreef Tamashii het volgende:
8770 voor 20% korting op gehele bestelling.
Die is echt heel erg leuk! Mijn zus had hem gister aan en het is echt een heel tof jurk/tuniekje!quote:Op vrijdag 16 april 2010 19:21 schreef Together-Alone het volgende:
Ik heb nog wat open staan:
[ afbeelding ]Net erbij gegooid
Vandaag viel bij mij in de bus: 8796, 25% korting op een artikel naar keuze, geldig tot 2 mei.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:54 schreef Opdekop het volgende:
Zijn er nog kortingscodes behalve 8762 ?
Die heb ik ook besteld! Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:08 schreef Lotteu het volgende:
Ik kan die middelste jurkjes nergens vinden, op de site?
Ik had een tijdje geleden deze besteld (maat m), maar heb er spijt van, hij staat me niet:
[ afbeelding ]
Iemand misschien interesse in?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:55 schreef P.F het volgende:
En de enige keer dat ik haar zag was toen ik haar aan het bespioneren was tijdens het stofzuigen dus we hebben niet echt de beste buurmeisjes band evah!
hopelijk komt ze snel thuis dan! en heeft ze niet stiekem je kleding gepastquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:54 schreef P.F het volgende:
De postbode heeft mijn pakketje aan mijn buurmeisje gegeven maar ik ken haar niet eens en ze is steeds niet thuis, gaar wijf dat ze het aanneemt![]()
Wel aardig natuurlich, maar dan moet je wel thuis zijn!!!!
maandag levert TNT niet. Alleen dingen die zaterdag niet konden worden bezorgd doen ze maandags de 2e poging mee.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:50 schreef Diconnected het volgende:
Nog geen pakket hier.. Sta nog steeds voorgemeld.Gok dat het maandag wordt.
Een paar dagen voorgemeld is echt niet uitzonderlijk.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:09 schreef Quirine het volgende:
Mijn bestelling staat nu sinds 15/04 op vooraangemeld.
kijk dinsdag morgen nog eens.quote:Op zondag 18 april 2010 11:36 schreef Taartje het volgende:
Als een product is uitverkocht (gewone collectie, geen sale) komt hij dan ook niet meer terug?Ik had nu juist in de catalogus een broek gevonden waar ik verliefd op ben....
Mijn plasticjes zijn altijd helemaal kapot enzo, dus denk dat het weinig uitmaakt als er geen plasticje bij zitquote:Op zondag 18 april 2010 13:42 schreef SLP_ het volgende:
ik heb gister mn bestelling gekregen. Er zat een topje bij wat in eerste instantie leuk leek, dus heb toen plastic er af gehaald en weggegooid. Maar toen ik hem vandaag aandeed was ie toch wel erg groot. Dus ik wil hem graag ruilen maar ik heb geen plastic meer. Kan ik hem gewoon in het plastic bij een ander topje doen dat geretourneerd wordt? Of moet ik hem nou houden?
Ik heb nog nooit zo lang moeten wachten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
Een paar dagen voorgemeld is echt niet uitzonderlijk.
Dat grijze jurkje, waar heb je dat gevonden?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:46 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bestelling heb ik vanmiddag geplaatst
Tops, en dan alles tonen oid.quote:Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef baniekje het volgende:
[..]
Dat grijze jurkje, waar heb je dat gevonden?
Ik heb er ook een, art nr: 99-8054quote:Op maandag 19 april 2010 10:21 schreef Tamashii het volgende:
Ohmy, ik wil ook die spijkerblouse die geloof Debbster had, maar ik kan hem serieus nergens meer vinden, keer op keer, stoooom.
Hoewel ik de jouwe ook erg mooi vind alors, bedoelde ik deze.quote:
Oh van die is dit het artikelnummer 97-5623quote:Op maandag 19 april 2010 11:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoewel ik de jouwe ook erg mooi vind alors, bedoelde ik deze.
Ik had een spijkerblouse van de kinderafdeling, voor 6 euro ofzo. Scheelt toch met deze van 19Maar in ieder geval, deze dus zoek ik. Maar toch lief van je, thanks.
quote:Op maandag 19 april 2010 11:14 schreef alors het volgende:
[..]
Oh van die is dit het artikelnummer 97-5623Maar nu is alleen maat 40 er...
Ooooh leukquote:Op maandag 19 april 2010 11:36 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Komt allemaal een stuk later en moet spaarrekening openmaken ervoor, maar wel mooi 60 euro korting.
Huh, ben jij mijn buurmeisje! Nietquote:Op maandag 19 april 2010 12:27 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ben om 5uur thuis, je was vrijdag de hele dag weg, anders had ik het toen wel afgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |