Ik vind ze bij H&M ook te kort, ik koop mn leggings van Only, die zijn wel lekker lang en zitten erg mooi vind ik!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:07 schreef alors het volgende:
Hmmm weten jullie nog goede lange en niet flinterdunne leggings in de online shop?
Die van Divided van 7.95 vond ik een beetje dun en zat ook niet mooi. Er is nog een van 9.95 misschien dat die beter is. Ik had er een uit de sale, die echt om te janken was. Een M nog wel en nog had ik het gevoel alsof ik een 3kwart legging aanhad. Waarom zijn die dingen zo kort??!!
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:45 schreef alors het volgende:
Ik heb gefaald, maak zo wel een mooie paint
Heb al gekeken of mijn bestelling toen misschien incompleet was en dat ik het hele bedrag betaald heb, maar dat is niet zoquote:Op donderdag 15 april 2010 19:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heu. Das raar.
Heb ik nog nooit gehad.
Bij de Hema hebben ze goede lange leggingsquote:Op donderdag 15 april 2010 20:07 schreef alors het volgende:
Hmmm weten jullie nog goede lange en niet flinterdunne leggings in de online shop?
Die van Divided van 7.95 vond ik een beetje dun en zat ook niet mooi. Er is nog een van 9.95 misschien dat die beter is. Ik had er een uit de sale, die echt om te janken was. Een M nog wel en nog had ik het gevoel alsof ik een 3kwart legging aanhad. Waarom zijn die dingen zo kort??!!
Wel vaak gehad dat de retour meer waard was dan het originele pakket, maar dit heb ik nog nooit gehad idd ...quote:Op donderdag 15 april 2010 18:59 schreef rena het volgende:
Ik heb ineens een retourtegoed van 28,95, terwijl ik niks geretourd heb![]()
Iemand dit wel eens gehad?
Daar zou ik het maar op houden jaquote:Op donderdag 15 april 2010 20:18 schreef rena het volgende:
[..]
Heb al gekeken of mijn bestelling toen misschien incompleet was en dat ik het hele bedrag betaald heb, maar dat is niet zoCadeautje van de H&M dan?
HEMA heeft hele mooi 100 denier leggings.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:07 schreef alors het volgende:
Oh onder sport had ik niet gekeken, bedankt! Misschien kan ik het nog toevoegen aan mijn bestelling.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hij is momenteel in de sale, dus ook lekker goedkoperHij staat dus bij de Sale, onder sportkleding!
's ochtends te pakken gekregen zeker?quote:Op donderdag 15 april 2010 20:56 schreef tliciouz het volgende:
Deb dat denim blouseje met pofmouwtjes!
quote:Op donderdag 15 april 2010 20:18 schreef rena het volgende:
[..]
Bij de Hema hebben ze goede lange leggingsDie kun je ook online bestellen geloof ik
Van H&M vind ik ze ook flut over het algemeen!
Ga ik daar even kijken, thanks!quote:Op donderdag 15 april 2010 20:48 schreef Quirine het volgende:
[..]
HEMA heeft hele mooi 100 denier leggings.
http://www.hema.nl/nl-nl/(...)gging-(4063699).aspx
Ze zijn echt fantastisch. <3
Het meeste wel, maar het verschilt gewoon per winkel en per tijdstip. Maar ik zou gewoon kijkenquote:Op donderdag 15 april 2010 23:41 schreef Invert het volgende:
Just wondering: is het meeste dat in de onlineshop staat ook gewoon momenteel in de winkels te vinden of juist niet? Ik heb een bepaald artikel nodig maar eigenlijk haal ik em het liefst gewoon morgen in Amsterdam indien mogelijk
Jupquote:Op donderdag 15 april 2010 22:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
's ochtends te pakken gekregen zeker?
Flauw, hij stond de hele tijd al in behandelingquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:06 schreef rena het volgende:
Hij kan sowieso niet meer gewijzigd worden als hij al in behandeling is, dus ik denk dat je pech hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |