LOLquote:Op zondag 18 april 2010 19:24 schreef sintiaaaa het volgende:
wat een gedoe zeg om een paar rotcenten. ik ben blij dat ik het vorig jaar al heb aangevraagd. (en gekregen natuurlijk) Ik heb dit forumpje eens rustig doorgelezen en kom tot de conclusie dat de firma De Hypotheker geen bekwame mensen in dienst heeft. Dat men bij sente-rnovum ontzettend traag werkt en dat de verwachtingen ongelofelijk hoog liggen bij jullie.
ik lees met spanning al jullie nieuwe berichten. Het is nog spannender dan een boek lezen.
Groetjes allemaal!!!
Sintiaaaa
Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de hypotheker.... En ja je betaald er wel voor, maar er werd goed naar me geluisterd en meegedacht. Ik heb ook een gesprek bij de rabobank gehad, en daar werd snel even een berekening gemaakt die voor mij het beste zou zijn, zonder dat ik zelf iets in kon brengen. Adviseur was ongeinteresseert en had meer zin in een vrije middag dan om mij te adviseren. Daarbij komt nog dat de rente bijna een procent hoger was.quote:Op zondag 18 april 2010 14:16 schreef veterdiploma het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog, ik ben zelfs weleens hard genaaid door de Rabobank. Maar zo'n Hypotheker, zo'n tussenpersoon die een groot deel van de winst voor de bank in eigen zak steekt en daar alleen maar mee wegkomt door jou vals voor te lichten, vertrouw ik nog minder.
Goh, laat ik nou bijna dezelfde ervaring hebben met de Rabobank.quote:Op zondag 18 april 2010 20:28 schreef DarkWimDuck het volgende:
Ik heb ook een gesprek bij de rabobank gehad, en daar werd snel even een berekening gemaakt die voor mij het beste zou zijn, zonder dat ik zelf iets in kon brengen. Adviseur was ongeinteresseert en had meer zin in een vrije middag dan om mij te adviseren. Daarbij komt nog dat de rente bijna een procent hoger was.
Dit dus.quote:Op maandag 19 april 2010 00:14 schreef Escamp het volgende:
Over de hypotheker ben ik trouwens zelf niet tevreden, zeer ongeintereseerd en alleen op geld belust.
Ik leef met je mee, wij zitten in hetzelfdeschuitje kwa dagtekening! 31 maart is mijn ogen Dday!quote:Op zondag 18 april 2010 16:45 schreef wildcardxxl het volgende:
iedereen klaar voor weer een weekje stressen?
Ik wilde ook bij de Rabobank een afspraak maken maar daar moest ik 3 weken op wachten in verband met een fusie en adviseurs die op vakantie waren. Daar heb ik dus niks aan..quote:Op zondag 18 april 2010 20:57 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Goh, laat ik nou bijna dezelfde ervaring hebben met de Rabobank.
Oh nee, bij de Rabobank hebben ze mij ook nog verkeerd voorgelicht over koopsubsidie.
Niks.quote:Op maandag 19 april 2010 10:30 schreef fvo het volgende:
Wat betaal je dan precies extra bij de Hypotheker naast de gebruikelijke 1% die je ook bij de bank moet betalen?
Nee hoor, wij hebben ook een dagtekening van 1 aprilquote:Op maandag 19 april 2010 11:03 schreef K_G_B het volgende:
Heb net gebeld, ze zijn bij 25 mrt en Sharon -geloof ik- kon helemaal niets zeggen over hoe lang nog of hoe veel. Mijn aanvraag heeft 1 april als dagtekening, volgens mij sta ik nu achterin de rij van iedereen hier....
Ik heb een dagtekening van 2 aprilquote:Op maandag 19 april 2010 11:03 schreef K_G_B het volgende:
Heb net gebeld, ze zijn bij 25 mrt en Sharon -geloof ik- kon helemaal niets zeggen over hoe lang nog of hoe veel. Mijn aanvraag heeft 1 april als dagtekening, volgens mij sta ik nu achterin de rij van iedereen hier....
Dat deden ze wel todat er meer aanvragen dan budget was...Toen is dat gestopt...per 1 april stond dat op de site daarom zijn aanvragen rond 31 maart en 1 april op het randje....(mijne van 31 maart)quote:Op maandag 19 april 2010 11:05 schreef cserena het volgende:
[..]
Nee hoor, wij hebben ook een dagtekening van 1 april
Wel raar trouwens want op de site staat dat ze ons vanaf 22 maart op de hoogste zouden houden van hoeveel aanvragen er nog mogelijk waren, maar dat hebben ze helemaal niet gedaan...
Ah, vandaarquote:Op maandag 19 april 2010 11:08 schreef Benijx het volgende:
[..]
Dat deden ze wel todat er meer aanvragen dan budget was...Toen is dat gestopt...per 1 april stond dat op de site daarom zijn aanvragen rond 31 maart en 1 april op het randje....(mijne van 31 maart)
nope..ik tik op je schouder..2 aprilquote:Op maandag 19 april 2010 11:03 schreef K_G_B het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |