abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 april 2010 @ 16:59:43 #201
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80449722
Ik maar half weekje gelukkig. (hoop ik)
Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
pi_80450151
Jij was de 29ste toch?
  zondag 18 april 2010 @ 17:16:05 #203
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80450199
26ste dus daar zijn ze, denk ik, dinsdag en woensdag mee bezig
pi_80453419
Volgens mij waren ze vrijdag met de 25e bezig.

Daarbij is mij vertelt dat ze het hele weekend doorwerken, ook op de zondag.

Ze doen ongeveer 2 dagen over één dag binnengekomen aanvragen.

Dat zal dan betekenen dat ze dinsdag wel klaar zijn met de 26e, waarschijnlijk maandag al wel.

Het valt niet mee om zo lang te moeten wachten en in onzekerheid te zitten.
Als het bij mij doorgaat, krijg ik de sleutel op 26 mei al
Mijn aanvraagdatum is 27 maart. Hopelijk is dat op tijd!

Succes allemaal! En als iemand weet met welke datum ze bezig zijn, post het maar.
  zondag 18 april 2010 @ 19:00:45 #205
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80453613
Ze werken daar echt niet door op zondag Het zijn ambtenaren gek

En dat deden ze de afgelopen weken ook niet dus waarom nu wel
pi_80454435
wat een gedoe zeg om een paar rotcenten. ik ben blij dat ik het vorig jaar al heb aangevraagd. (en gekregen natuurlijk) Ik heb dit forumpje eens rustig doorgelezen en kom tot de conclusie dat de firma De Hypotheker geen bekwame mensen in dienst heeft. Dat men bij sente-rnovum ontzettend traag werkt en dat de verwachtingen ongelofelijk hoog liggen bij jullie.

ik lees met spanning al jullie nieuwe berichten. Het is nog spannender dan een boek lezen.

Groetjes allemaal!!!

Sintiaaaa
  zondag 18 april 2010 @ 19:29:36 #207
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80454637
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:24 schreef sintiaaaa het volgende:
wat een gedoe zeg om een paar rotcenten. ik ben blij dat ik het vorig jaar al heb aangevraagd. (en gekregen natuurlijk) Ik heb dit forumpje eens rustig doorgelezen en kom tot de conclusie dat de firma De Hypotheker geen bekwame mensen in dienst heeft. Dat men bij sente-rnovum ontzettend traag werkt en dat de verwachtingen ongelofelijk hoog liggen bij jullie.

ik lees met spanning al jullie nieuwe berichten. Het is nog spannender dan een boek lezen.

Groetjes allemaal!!!

Sintiaaaa
LOL

Ik werk hier graag aan mee. Mocht je er een boek over uit brengen eis ik een deel van de inkomsten!
pi_80455881
Iemand die ik ken, kent iemand die bij Senternovum werkt.
En hij zei tegen mij dat ze ook zondag zouden gaan werken.

En je hebt gelijk dat het ambtenaren zijn

Maar dan nog, waarom zouden ze erover liegen?
Op zaterdag werkten ze voorheen ook niet en nu wel.

Kunnen ze mooi nog 200% uitbetaald krijgen, voordat hun baan voorbij is.
  zondag 18 april 2010 @ 20:02:56 #209
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80455988
Het zou uiteraard mooi zijn maar ik kan het mij niet zo voorstellen

We zullen het zien
pi_80456649
wel eens langs geweest bij senternovum....ik vorig jaar wel om het persoonlijk af te geven. Maar goed:
1. het zijn ambtenaren.
2. Het pand moet open, receptionistes en beveiliging.
3. wat eten ze dus kantine open dus cateringmedewerkers.
4. technische ondersteuning, dus iemand van ict erbij

en dit alles a 200 procent overwerk

denk dat dit een broodje aap is.
pi_80457164
quote:
Op zondag 18 april 2010 14:16 schreef veterdiploma het volgende:

[..]

Nee. Sterker nog, ik ben zelfs weleens hard genaaid door de Rabobank. Maar zo'n Hypotheker, zo'n tussenpersoon die een groot deel van de winst voor de bank in eigen zak steekt en daar alleen maar mee wegkomt door jou vals voor te lichten, vertrouw ik nog minder.
Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de hypotheker.... En ja je betaald er wel voor, maar er werd goed naar me geluisterd en meegedacht. Ik heb ook een gesprek bij de rabobank gehad, en daar werd snel even een berekening gemaakt die voor mij het beste zou zijn, zonder dat ik zelf iets in kon brengen. Adviseur was ongeinteresseert en had meer zin in een vrije middag dan om mij te adviseren. Daarbij komt nog dat de rente bijna een procent hoger was.

Maar zo zal elke vestiging anders zijn. Ik ben in ieder geval zeer tevreden met de hypotheker, en nu ik ook bericht heb gekregen dat ik koopsubsidie krijg, zal ik daar ook mijn hypotheek afsluiten.
pi_80458577
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:28 schreef DarkWimDuck het volgende:
Ik heb ook een gesprek bij de rabobank gehad, en daar werd snel even een berekening gemaakt die voor mij het beste zou zijn, zonder dat ik zelf iets in kon brengen. Adviseur was ongeinteresseert en had meer zin in een vrije middag dan om mij te adviseren. Daarbij komt nog dat de rente bijna een procent hoger was.
Goh, laat ik nou bijna dezelfde ervaring hebben met de Rabobank.

Oh nee, bij de Rabobank hebben ze mij ook nog verkeerd voorgelicht over koopsubsidie.
pi_80467555
Hoi,

Nou, we kunnen er met zijn allen weer een weekje tegenaan........en het is niet eens voor mezelf!
Trouwens, een dagtekening van 27 maart is niet mogelijk, want ze werken niet in het weekend, maar gewoon van maandag tot en met vrijdag. Het zal 29 maart zijn. Maakt natuurlijk ook niet uit, want komt op het zelfde neer.
Over de hypotheker ben ik trouwens zelf niet tevreden, zeer ongeintereseerd en alleen op geld belust. Ik heb destijds mijn hypotheek zeer voordelig afgesloten (vorig jaar) en mijn hypotheekadviseur kostte mij 500 euries.

Laten we hopen dat velen van ons deze week het verlossende woord krijgen: ja of nee, dan weet je in elk geval waar je aan toe bent.
Succes allemaal maar weer,
pi_80469521
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:14 schreef Escamp het volgende:
Over de hypotheker ben ik trouwens zelf niet tevreden, zeer ongeintereseerd en alleen op geld belust.
Dit dus.
Op zondag 18 april 2010 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom ga je zelf niet googlen om je punt te maken?
pi_80469573
je zou bijna denken dat het mensenwerk is
pi_80470612
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:45 schreef wildcardxxl het volgende:
iedereen klaar voor weer een weekje stressen?
Ik leef met je mee, wij zitten in hetzelfdeschuitje kwa dagtekening! 31 maart is mijn ogen Dday!

Ik heb wel goed gesprek gehad met me moeder en der man en ze staan open om me te helpen mocht ik de subsidie niet krijgen!

Weer een last van me schouders, alleen nu weer dingen regelen!
pi_80472614
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:57 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Goh, laat ik nou bijna dezelfde ervaring hebben met de Rabobank.

Oh nee, bij de Rabobank hebben ze mij ook nog verkeerd voorgelicht over koopsubsidie.
Ik wilde ook bij de Rabobank een afspraak maken maar daar moest ik 3 weken op wachten in verband met een fusie en adviseurs die op vakantie waren. Daar heb ik dus niks aan..

Wat betaal je dan precies extra bij de Hypotheker naast de gebruikelijke 1% die je ook bij de bank moet betalen?
pi_80473058
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:30 schreef fvo het volgende:

Wat betaal je dan precies extra bij de Hypotheker naast de gebruikelijke 1% die je ook bij de bank moet betalen?
Niks.
Ik ben prima voorgelicht door de Hypotheker, ze hebben goed meegedacht en snel meegewerkt. Binnen drie dagen was de offerteaanvraag rond en konden ze de koopsubsidie aanvragen.
pi_80473087
Iemand enig idee hoeveel aanvragen ze nog goed kunnen keuren? Of tot welke datum ze de aanvragen ongeveer kunnen goedkeuren?
pi_80473635
Heb net gebeld, ze zijn bij 25 mrt en Sharon -geloof ik- kon helemaal niets zeggen over hoe lang nog of hoe veel. Mijn aanvraag heeft 1 april als dagtekening, volgens mij sta ik nu achterin de rij van iedereen hier....
pi_80473722
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:03 schreef K_G_B het volgende:
Heb net gebeld, ze zijn bij 25 mrt en Sharon -geloof ik- kon helemaal niets zeggen over hoe lang nog of hoe veel. Mijn aanvraag heeft 1 april als dagtekening, volgens mij sta ik nu achterin de rij van iedereen hier....
Nee hoor, wij hebben ook een dagtekening van 1 april

Wel raar trouwens want op de site staat dat ze ons vanaf 22 maart op de hoogste zouden houden van hoeveel aanvragen er nog mogelijk waren, maar dat hebben ze helemaal niet gedaan...
pi_80473785
quote:
Ik heb een dagtekening van 2 april
pi_80473831
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:05 schreef cserena het volgende:

[..]

Nee hoor, wij hebben ook een dagtekening van 1 april

Wel raar trouwens want op de site staat dat ze ons vanaf 22 maart op de hoogste zouden houden van hoeveel aanvragen er nog mogelijk waren, maar dat hebben ze helemaal niet gedaan...
Dat deden ze wel todat er meer aanvragen dan budget was...Toen is dat gestopt...per 1 april stond dat op de site daarom zijn aanvragen rond 31 maart en 1 april op het randje....(mijne van 31 maart)
pi_80473993
quote:
Op maandag 19 april 2010 11:08 schreef Benijx het volgende:

[..]

Dat deden ze wel todat er meer aanvragen dan budget was...Toen is dat gestopt...per 1 april stond dat op de site daarom zijn aanvragen rond 31 maart en 1 april op het randje....(mijne van 31 maart)
Ah, vandaar Bedankt!
  maandag 19 april 2010 @ 12:17:02 #225
298327 qeqa
groetjes
pi_80476415
quote:
nope..ik tik op je schouder..2 april
keep your fingers crossed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')