abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80396603
Ja de financiele adviseur heeft het gedaan, heb eigenlijk geen idee of dat per post of digitaal is geweest. Maar ook al is het met post dan is het inderdaad erg laat...
pi_80396802
En wij hebben ook een aanvraagnummer gekregen, is dat gewoon zodat je door kan geven aan de telefoon en dat ze het dan gemakkelijker kunnen opzoeken. Of kun je er verder nog iets mee (digiD ofzo)??
pi_80397084
Onze aanvraag is vrijdag de 26e per post verzonden en is volgens s.n aangekomen op de 29e ( zit een weekend tussen). Moet nog wel een minstens een week wachten voordat ik iets weet vrees ik!! Succes allemaal
pi_80420241
Pff de spanning word me bijna teveel.
Wij willen heel graag verhuizen en kunen echt alleen kopen met de subsidie.
Onze aanvraag is per post verstuurd op de 24ste dus zou het de 25 of 26 binnen gekomen moeten zijn.
We hebben de overdracht datum al eens verzet ( dit door foute werkgevers verklaringen ja verklaringen 7 keer ingevult 6 keer verkeerd na duidelijke instrukties erg he) maar goed eindelijk weg en nu wachten we het maar af.
Mogenlijk weer datum verzetten.
maar lees hier dat ze al met de 25ste bezig zijn dus ik hoop dinsdag of woensdag ook wat te horen.
Vind het zooooo spannend .
pi_80422257
Ik heb bericht... en het is niet toegewezen.
Het komt er op neer dat ik op basis van mijn inkomen + hypotheek aanvraag geen NHG zou krijgen ofzo.

Ik zal het vanavond even verder toelichten + kopie brief inscannen.

Echt balen dus, want nu kan ik het niet kopen.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  zaterdag 17 april 2010 @ 16:52:46 #181
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80422493
Godver zeg dat is kut. Heb je dit zelf ingevuld of door je aankoopmakelaar? Bij het laatste is het wel erg slordig van die makelaar
Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
  zaterdag 17 april 2010 @ 18:52:40 #182
298327 qeqa
groetjes
pi_80425558
jeetje balen zeg dan zit je al die tijd in spanning en dan krijg je slecht nieuws
keep your fingers crossed
pi_80434594
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 16:40 schreef Chinless het volgende:
Ik heb bericht... en het is niet toegewezen.
Het komt er op neer dat ik op basis van mijn inkomen + hypotheek aanvraag geen NHG zou krijgen ofzo.

Ik zal het vanavond even verder toelichten + kopie brief inscannen.

Echt balen dus, want nu kan ik het niet kopen.
Rot voor je zeg! geen ouders die garant kunnen staan?
pi_80441533
HAHA zie je t voor je garant staan voor je kind die er een potje van maakt.. kost je je huis nog.

Als ik het zo lees was je al vanaf het begin kansloos je zat boven de maximum koopprijs. maar goed de een zn dood.... maakt een andere serieuze meer kans. naaipoes... je hebt dit topic geopend, maar wanneer horen we dat jouw aanvraag is afgekeurd....http://i.fokzine.net/s/devilish.gif
pi_80441715
Heb gister bij de ABN AMRO gezeten en de hypotheekadviseur daar zei ook dat mijn aanvraag echt verkeerd was ingevuld. Het is nog even wachten op antwoord maar hij verwacht niet dat het aan mij wordt toegewezen.

Verder zei hij ook dat ik een claim moest indienen tegen degene bij de Hypotheker die mijn aanvraag heeft behandeld. Wat daar verder uit voort kan komen weet ik niet maar overweeg het iig wel.

Een afwijzing hoeft niet perse de schuld te zijn van jezelf. Een ander kan het ook voor je verknallen
pi_80441746
De Hypotheker, sorry, als je daar naartoe gaat vraag je er gewoon om om genaaid te worden.
Op zondag 18 april 2010 18:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom ga je zelf niet googlen om je punt te maken?
  zondag 18 april 2010 @ 12:32:06 #187
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80441886
Ok kunnen alle kleuters die hier niks mee te maken hebben nou weer uit dit topic verdwijnen svp?
pi_80441977
waneer ga jij
pi_80441990
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:27 schreef veterdiploma het volgende:
De Hypotheker, sorry, als je daar naartoe gaat vraag je er gewoon om om genaaid te worden.
Het schijnt dus dat jij perfect kan vertellen waar ik wel moet zijn dan?
pi_80442054
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:36 schreef fvo het volgende:

[..]

Het schijnt dus dat jij perfect kan vertellen waar ik wel moet zijn dan?
Jep. Bij de bank. En neem zelf iemand mee die er verstand van heeft.
pi_80442073
quote:
Op zondag 18 april 2010 00:22 schreef Benijx het volgende:

[..]

Rot voor je zeg! geen ouders die garant kunnen staan?
Nope... maar ik heb wel andere oplossingen.
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:17 schreef verryhappy het volgende:
HAHA zie je t voor je garant staan voor je kind die er een potje van maakt.. kost je je huis nog.

Als ik het zo lees was je al vanaf het begin kansloos je zat boven de maximum koopprijs. maar goed de een zn dood.... maakt een andere serieuze meer kans. naaipoes... je hebt dit topic geopend, maar wanneer horen we dat jouw aanvraag is afgekeurd....http://i.fokzine.net/s/devilish.gif
En huillie, als jij er niets van weet... bok even op.

Zoals het zit is het volgende:

Ik heb een inkomen (incl bepaalde bonus). Op basis daarvan kan ik lenen: 180.684.
echter besloten ze bij SenterNovem dat ik die bones á 1900 euro per jaar niet mocht meerekenen. Daarop had mijn maximale hypotheek maar 178.xxx mogen zijn.

Echter had ik dan 2500 euro minder aan "verbeterkosten". Achteraf had ik dit beter ook zo kunnen doen.
Anyway, ik leg dit mogen bij de Hypotheker voor.

1; Ze gaan er achteraan waarom die bonus niet meegerekend mag worden, deze is namelijk stuctueel.
2; Ze gaan er achteraan om de aanvraag te wijizgen naar bovengenoemde bedragen.
3; Ik betrek een 2de job erbij waarin ik 200 euro bruto per maand krijg. Om het huis te kopen zonder koopsubsidie.

Daarbij staat in de brief dat ik op basis van mijn inkomen geen NHG zou krijgen, dit is echter onwaar omdat NGH daar geen eisen aan stelt. Aangezien ik verder nog bezwaar mag indienen is dit verhaal nog niet klaar. Ik zit echter wel met de ontbindende voorwaarde & dat mijn woning 10 mei wordt opgeleverd.

Hier staat een kopie van de brief:
www.ronlinders.nl/fok/koopsubsidie.pdf
pi_80442146
had jij je huur al opgezegd bok bok bok
  zondag 18 april 2010 @ 12:49:57 #193
271704 Aaiphone
STOMWEBLOG.NL
pi_80442301
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:35 schreef verryhappy het volgende:
waneer ga jij
Wanneer ik ga? Als ik komende woensdag of donderdag hoor of wij het krijgen gaan wij over 4 weken ongeveer!
pi_80442308
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:39 schreef veterdiploma het volgende:

[..]

Ben ik geweest o.a ABN AMRO, die hadden niet meer en niet minder te melden. Wel kon de Hypotheker mij 4,55% aanbieden(bij ABN AMRO) terwijl ze bij de ABN AMRO zelf mij 4,75% aanboden.
pi_80442913
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:50 schreef fvo het volgende:

[..]

Ben ik geweest o.a ABN AMRO, die hadden niet meer en niet minder te melden. Wel kon de Hypotheker mij 4,55% aanbieden(bij ABN AMRO) terwijl ze bij de ABN AMRO zelf mij 4,75% aanboden.
Probeer het eens bij de Rabobank. De grootste hypotheekverstrekker van Nederland. Maar je moet er wel goed voor zijn, want Rabo doet in principe niet aan tokkiehypotheken.
pi_80444392
Hoi Chinless,

Als een aanvraag is afgewezen, kun je wellicht bezwaar indienen, maar je zal dan een nieuwe aanvraag moeten indienen denk ik zo. Ik heb geinformeerd bij een jurist en afgewezen is toch echt afgewezen....
Je zal dan opnieuw een aanvraag moeten indienen en achteraan aansluiten.
Ik denk dat je het beste een tweede baan kan nemen en je huisje dan alsnog kopen.

Succes met je nieuwe aanvraag,

Groetjes Es
pi_80444523
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:27 schreef veterdiploma het volgende:
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:39 schreef veterdiploma het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 18 april 2010 13:12 schreef veterdiploma het volgende:

[..]

Probeer het eens bij de Rabobank. De grootste hypotheekverstrekker van Nederland. Maar je moet er wel goed voor zijn, want Rabo doet in principe niet aan tokkiehypotheken.
Jij werkt bij de rabobank?
pi_80444673
quote:
Op zondag 18 april 2010 14:11 schreef roelofjan het volgende:

[..]

[..]

[..]

Jij werkt bij de rabobank?
Nee. Sterker nog, ik ben zelfs weleens hard genaaid door de Rabobank. Maar zo'n Hypotheker, zo'n tussenpersoon die een groot deel van de winst voor de bank in eigen zak steekt en daar alleen maar mee wegkomt door jou vals voor te lichten, vertrouw ik nog minder.
pi_80445653
quote:
Op zondag 18 april 2010 14:05 schreef Escamp het volgende:
Hoi Chinless,

Als een aanvraag is afgewezen, kun je wellicht bezwaar indienen, maar je zal dan een nieuwe aanvraag moeten indienen denk ik zo. Ik heb geinformeerd bij een jurist en afgewezen is toch echt afgewezen....
Je zal dan opnieuw een aanvraag moeten indienen en achteraan aansluiten.
Ik denk dat je het beste een tweede baan kan nemen en je huisje dan alsnog kopen.

Succes met je nieuwe aanvraag,

Groetjes Es
Dat klopt, daar ben ik ook bang voor inderdaad, echter als ik kan onderbouwen dat die bonus wel goed is dan is mijn aanvraag correct. Verder heb ik zelf voor de Rabo gewerkt, hun waren echt niet interessant voor mij. Nu geef ik de hypotheker ook niet direct de schuld, maar het is wel jammer dat het zo moest lopen.

In iedergeval hou ik jullie nog wel op de hoogte
pi_80449290
iedereen klaar voor weer een weekje stressen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')