Rot voor je zeg! geen ouders die garant kunnen staan?quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:40 schreef Chinless het volgende:
Ik heb bericht... en het is niet toegewezen.
Het komt er op neer dat ik op basis van mijn inkomen + hypotheek aanvraag geen NHG zou krijgen ofzo.
Ik zal het vanavond even verder toelichten + kopie brief inscannen.
Echt balen dus, want nu kan ik het niet kopen.
Het schijnt dus dat jij perfect kan vertellen waar ik wel moet zijn dan?quote:Op zondag 18 april 2010 12:27 schreef veterdiploma het volgende:
De Hypotheker, sorry, als je daar naartoe gaat vraag je er gewoon om om genaaid te worden.
Jep. Bij de bank. En neem zelf iemand mee die er verstand van heeft.quote:Op zondag 18 april 2010 12:36 schreef fvo het volgende:
[..]
Het schijnt dus dat jij perfect kan vertellen waar ik wel moet zijn dan?
Nope... maar ik heb wel andere oplossingen.quote:Op zondag 18 april 2010 00:22 schreef Benijx het volgende:
[..]
Rot voor je zeg! geen ouders die garant kunnen staan?
En huillie, als jij er niets van weet... bok even op.quote:Op zondag 18 april 2010 12:17 schreef verryhappy het volgende:
HAHA zie je t voor je garant staan voor je kind die er een potje van maakt.. kost je je huis nog.
Als ik het zo lees was je al vanaf het begin kansloos je zat boven de maximum koopprijs. maar goed de een zn dood.... maakt een andere serieuze meer kans. naaipoes... je hebt dit topic geopend, maar wanneer horen we dat jouw aanvraag is afgekeurd....http://i.fokzine.net/s/devilish.gif
Wanneer ik ga? Als ik komende woensdag of donderdag hoor of wij het krijgen gaan wij over 4 weken ongeveer!quote:
Ben ik geweest o.a ABN AMRO, die hadden niet meer en niet minder te melden. Wel kon de Hypotheker mij 4,55% aanbieden(bij ABN AMRO) terwijl ze bij de ABN AMRO zelf mij 4,75% aanboden.quote:Op zondag 18 april 2010 12:39 schreef veterdiploma het volgende:
[..]
Jep. Bij de bank. En neem zelf iemand mee die er verstand van heeft.
Probeer het eens bij de Rabobank. De grootste hypotheekverstrekker van Nederland. Maar je moet er wel goed voor zijn, want Rabo doet in principe niet aan tokkiehypotheken.quote:Op zondag 18 april 2010 12:50 schreef fvo het volgende:
[..]
Ben ik geweest o.a ABN AMRO, die hadden niet meer en niet minder te melden. Wel kon de Hypotheker mij 4,55% aanbieden(bij ABN AMRO) terwijl ze bij de ABN AMRO zelf mij 4,75% aanboden.
quote:Op zondag 18 april 2010 12:27 schreef veterdiploma het volgende:
De Hypotheker, sorry, als je daar naartoe gaat vraag je er gewoon om om genaaid te worden.
quote:Op zondag 18 april 2010 12:39 schreef veterdiploma het volgende:
[..]
Jep. Bij de bank. En neem zelf iemand mee die er verstand van heeft.
Jij werkt bij de rabobank?quote:Op zondag 18 april 2010 13:12 schreef veterdiploma het volgende:
[..]
Probeer het eens bij de Rabobank. De grootste hypotheekverstrekker van Nederland. Maar je moet er wel goed voor zijn, want Rabo doet in principe niet aan tokkiehypotheken.
Nee. Sterker nog, ik ben zelfs weleens hard genaaid door de Rabobank. Maar zo'n Hypotheker, zo'n tussenpersoon die een groot deel van de winst voor de bank in eigen zak steekt en daar alleen maar mee wegkomt door jou vals voor te lichten, vertrouw ik nog minder.quote:
Dat klopt, daar ben ik ook bang voor inderdaad, echter als ik kan onderbouwen dat die bonus wel goed is dan is mijn aanvraag correct. Verder heb ik zelf voor de Rabo gewerkt, hun waren echt niet interessant voor mij. Nu geef ik de hypotheker ook niet direct de schuld, maar het is wel jammer dat het zo moest lopen.quote:Op zondag 18 april 2010 14:05 schreef Escamp het volgende:
Hoi Chinless,
Als een aanvraag is afgewezen, kun je wellicht bezwaar indienen, maar je zal dan een nieuwe aanvraag moeten indienen denk ik zo. Ik heb geinformeerd bij een jurist en afgewezen is toch echt afgewezen....
Je zal dan opnieuw een aanvraag moeten indienen en achteraan aansluiten.
Ik denk dat je het beste een tweede baan kan nemen en je huisje dan alsnog kopen.
Succes met je nieuwe aanvraag,
Groetjes Es
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |