God begrijpt wat ik bedoel en het verwonden wat die vrouwen hebben gedaan. Jezus zegt Het geknakte riet zal Hij niet verbreken en de walmende vlaspit zal Hij niet uitdoven wat ik nodig heb is genezen van de wonden door Jezus en ik merk ook dat hij me niet verder breekt , maar herstelt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
Matthijs, 't werkt nu eenmaal niet zo dat vrouwen (of mannen!) bij alles nadenken of ze vergeving krijgen van god of niet. Simpelweg omdat niet iedereen (zo zwaar) gelovig is. En daar wringt t ook bij jou aangezien dat toch een eis is aan je partner. Er zijn niet veel vrouwen die aan die eis voldoen en 't aantal wat je interesse wekt heeft je op de een of andere manier gekwetst. Maar 't gaat te ver om vrouwen egoistisch, begriploos e.d. te noemen.
Daar gooi je direct ook een heleboel olie mee op t vuur.
Wat dat betreft kan ik wél zeggen dat ook jij heel weinig inlevingsvermogen hebt. Ik hoop dat je snapt wat ik daarmee bedoel en hoe ik t bedoel.
Kerel. Ga asjeblieft naar een psycholoog ofzo.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:46 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
God begrijpt wat ik bedoel en het verwonden wat die vrouwen hebben gedaan. Jezus zegt Het geknakte riet zal Hij niet verbreken en de walmende vlaspit zal Hij niet uitdoven wat ik nodig heb is genezen van de wonden door Jezus en ik merk ook dat hij me niet verder breekt , maar herstelt.
is you on drugs?quote:Op woensdag 14 april 2010 06:45 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Je zou dus ook als iemand in elkaar wordt gemept, degene die meppen hun gedrag verdedigen en zelf ook nog slaan.
Mijn fundament is Jezus en wat andere er van vinden, maakt me niet uit.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:10 schreef Copycat het volgende:
Gezien je posthistorie krijg ik het idee dat godsdienstwaanzin om de hoek ligt.
en is dat een stevig fundament?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:01 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Mijn fundament is Jezus en wat andere er van vinden, maakt me niet uit.
Misschien WAARHEID?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:40 schreef Sander het volgende:
Van wie ben je eigenlijk een kloon, matthijs?
Aangezien Jezus nooit bestaan heeft: niet echtquote:
nou zeg om nou meteen het bestaan van de verlosser te ontkennen is wel schunnig Catbertquote:Op woensdag 14 april 2010 12:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Aangezien Jezus nooit bestaan heeft: niet echt
Tja, de waarheid is soms hardquote:Op woensdag 14 april 2010 13:00 schreef solaire het volgende:
nou zeg om nou meteen het bestaan van de verlosser te ontkennen is wel schunnig Catbert
Midas Dekkers-modus: "zal ik je een geheimpje vertellen?"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:52 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Midas Dekkers-modus: "zal ik je een geheimpje vertellen?"
Lol! MidasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder is een hamster
Kijk uit voor betonrot.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:01 schreef matthijs.. het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:52 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Midas Dekkers-modus: "zal ik je een geheimpje vertellen?"
Midas Dekkers is een baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
't Is mij duidelijk waarom je zo gammel en labiel overkomt.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:01 schreef matthijs.. het volgende:
QFTquote:
Ja, alsof Midas Dekkers er wakker van zou liggen dat 'ie wat mensen tegen 't zere been schopt. Die knakker heeft daar z'n beroep van gemaakt ongeveerquote:Op woensdag 14 april 2010 14:08 schreef Fortitude het volgende:
"Nou schop je een hoop mensen tegen het zere been aan". En dan zo'n heerlijk subtiel minachtend lachje op het gezicht van Midas.
En je begint zeker te huilen als een christen zegt dat Jezus dé waarheid is? Wetenschappelijk gezien kun je niet bewijzen of Jezus de Zoon van God is; ja of nee. Dus pretenderen de waarheid te beheersen door te zeggen dat-ie nooit bestaan heeft is niet zo slim als je zelf denkt.quote:
Als Jezus bestaan heeft waarom is 'ie dan door geen enkele bekende geschiedsschrijver uit die tijd beschreven? Bijvoorbeeld door Plinius de Jongere en Tacitus?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:49 schreef Dolichologofobie het volgende:
En je begint zeker te huilen als een christen zegt dat Jezus dé waarheid is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |