Voor alexander de grote is er ook geen gegevens over zijn bestaan of over alles wat hij heeft gedaan, tenminste niet uit zijn tijd. Toch geloven de meeste mensen dat hij heeft bestaan.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als Jezus bestaan heeft waarom is 'ie dan door geen enkele bekende geschiedsschrijver uit die tijd beschreven? Bijvoorbeeld door Plinius de Jongere en Tacitus?
Ik maak ze niet uit voor "hoeren"of andere scheldwoorden? Ik heb het erover dat ze geen begrip en mededogen hebben.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vrouwrot. Kuthoeren, allemaaltoch matthijs? Hoe durven ze. Vuige heksen dat het er zijn
Niet naar jou toe, maar dat zullen mannen ook niet snel hebben met een type als jij. Hoeveel echte vrienden heb je?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:13 schreef matthijs.. het volgende:
Ik maak ze niet uit voor "hoeren"of andere scheldwoorden? Ik heb het erover dat ze geen begrip en mededogen hebben.
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:52 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Midas Dekkers-modus: "zal ik je een geheimpje vertellen?"
Als de vlammen van de hel nog ver weg lijken, ja dan is het makkelijk een grote mond te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij heeft zo iemand daar niet mee, de enigste die de persoon daarmee heeft is zichzelf uiteindelijk.
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:15 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Als de vlammen van de hel nog ver weg lijken, ja dan is het makkelijk een grote mond te hebben.
Oh Jezus, daar heb je de fok!bekeermeneer weer!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:13 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Ik maak ze niet uit voor "hoeren"of andere scheldwoorden? Ik heb het erover dat ze geen begrip en mededogen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Jannuk op 14-04-2010 18:34:59 ]Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
Een voorbeeld is als je tien keer een hond wil aanhalen en ze bijten alle 10, denk je dat de volgende ook zal bijten.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:51 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Je scheert wel erg over één kam, hè Matthijs? Omdat een paar vrouwen jou niet fraai hebben behandeld (om het zo maar uit te drukken), hebben plotseling álle vrouwen geen begrip en mededogen?![]()
Of je onderzoekt de mogelijkheid dat er misschien toch iets niet helemaal goed is aan de manier waarop je die honden telkens weer bejegent.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:06 schreef matthijs.. het volgende:
Een voorbeeld is als je tien keer een hond wil aanhalen en ze bijten alle 10, denk je dat de volgende ook zal bijten.
quote:Op woensdag 14 april 2010 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of je onderzoekt de mogelijkheid dat er misschien toch iets niet helemaal goed is aan de manier waarop je die honden telkens weer bejegent.
Ik wel... bij gebrek aan motoriekquote:
Bij een vreemde kat is het zo, dat als je erop afstormt rent hij weg en ook als je te snel wilt aaien, dan gaat hij ook weg. Als je heel voorzichtig naar hem toegaat en hem laat wennen, dan laat hij zich meestal wel aaien.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of je onderzoekt de mogelijkheid dat er misschien toch iets niet helemaal goed is aan de manier waarop je die honden telkens weer bejegent.
Dat had ik een aantal pagina's terug al gesteld, maar jij weet het wel heel mooi te verwoorden.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:10 schreef Copycat het volgende:
Van vrouwen naar honden en katten, ik snap je gedachtengang niet helemaal Matthijs. Zijn katten en honden volgens jou vergelijkbaar met vrouwen en hebben zij ook geen begrip en mededogen?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:16 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Bij een vreemde kat is het zo, dat als je erop afstormt rent hij weg en ook als je te snel wilt aaien, dan gaat hij ook weg. Als je heel voorzichtig naar hem toegaat en hem laat wennen, dan laat hij zich meestal wel aaien.
Iets met plaat. Kop. En zo.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:29 schreef Cassandra87 het volgende:
en ik maar denken dat ik begripvol was
Dat zal, ik begon al te twijfelen aan mijn vrouwelijkheidquote:
Dat maakt het echt veel beter hoor(not)...quote:Op woensdag 14 april 2010 18:13 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Heb je een moeder, zussen, tante's, oma's, nichtjes?quote:Op woensdag 14 april 2010 19:06 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Een voorbeeld is als je tien keer een hond wil aanhalen en ze bijten alle 10, denk je dat de volgende ook zal bijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |