Mijn zonen zijn bijna 14, 11, 6 en 5, zie deze kleine Benjamin er alweer achteraan huppelenquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:48 schreef Suzanna het volgende:
Missziggy, een vijfde jongen, wow! Ik snap de teleurstelling wel hoor...
Ik ben nu voor de vierde keer in verwachting en heb drie meiden, en stiekem hoop ik ook wel een klein beetje dat het nu een jongetje is, maar ik denk als het een meisje is, dat het echt niet minder speciaal en leuk is, dus ik zal niet echt teleurgesteld zijn. Ik denk dat het andersom wel anders is, het lijkt me op de één of andere manier 'lastiger' om zoveel zoons te hebben, dan veel dochters. Maar dat kan ik ook helemaal verkeerd hebben hoor.
Hoe oud zijn je andere kinderen trouwens?
Fijn om van je te horen Nikki, en geweldig dat je zo'n goede bevalling hebt gehad, heerlijk zeg! Geniet van je kleine meid...
Dat heb ik ook elke zwangerschap gehad, hele sloten melk drink ik weg, bij mij werkt dat echt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:34 schreef Orea het volgende:
Ja ineens sinds 2 dagen heb ik bijna de hele dag maagzuur, echt bluh! Ga de gaviscon er maar weer bij pakken(is rete smerig maar het werkt wel
)
Bij mij is het maagzuur sinds ongeveer 3 weken weg (dus na week 22)... Ik ben benieuwd, ik hoorde dat je aan het einde van de zwangerschap juist meer kans had op maagzuur.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:30 schreef Koningin het volgende:
Inderdaad die plopjesZo grappig.
Missziggy, melk?? Ik heb bij de vorige zwangerschap alles geprobeerd, maar niemand zei me iets van melk. Bij mij hielp trouwens helemaal niets, vanaf week 6 heb ik maagzuur gehad tot het einde van de zwangerschap en nu is het volgens mij weer precies hetzelfde.
Maar ik ga melk proberen!!
Ben je al 16 weken of langer zwanger?quote:Op woensdag 14 april 2010 11:26 schreef tessie het volgende:
Vorige keer had ik echt de hele tijd last van maagzuur, al vanaf het begin, bij alles wat ik at of dronk, en ook als ik juist niks at of dronk. Zo irritant! Nu heb ik er gelukkig maar weinig last van, alleen savonds af en toe. Ik hoop maar dat het zo blijft! Heb wel al vast zo'n groot pak rennie's gehaald haha
Goeie!quote:Op woensdag 14 april 2010 12:23 schreef Orea het volgende:
Even iets van andere orde... vergeten jullie niet rond de 25/26 weken jullie uk aan te melden bij je uitvaartverzekering?
Willen we allemaal het liefst niet over nadenken, maar is wel belangrijk om te regelen voor MOCHT er iets gebeuren..... mijn achternichtje is 2 jaar geleden gehaald na 30 weken zwangerschap ivm HELPP bij mijn nicht en uiteindelijk een paar dagen later overleden aan een infectie...je staat er eigenlijk niet zo bij stil, maar daardoor heb ik het nu maar vast geregeld
En natuurlijk gaan we het allemaal gewoon niet nodig hebben(hoop ik echt van harte)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |