quote:Lief tutje heb je hoor Ssserpente
Lotte heeft d'r bal ontdekt
Buikliggen is ook steeds leuker!
Dat zei één of andere rare arts ja. Gelukkig hebben we het geprobeert en je ziet het resultaatquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:39 schreef tessie het volgende:
Ik dacht dat Mart allergisch was voor honden
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:49 schreef Ssserpente het volgende:
Nu je het zegt, dat beautje valt me nu pas op.
Klopt! Harold trekt ook spleetjes als hij lacht. en ze hebben exact dezelfde bovenlipquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Prachtige kids! En de OP! Meer van zulke!
En ik zie nu dat Thijs net zo'n lachje heeft als zijn paps. En ook zijn ogen komen daar vandaan, geloof ik
Na een kwartier? Ik zag het directquote:Op woensdag 14 april 2010 08:50 schreef Sorbootje het volgende:
Lijnloos, da's nou precies waar ik op hoopte.. dat 't kwartje dan ineens na een kwartier valt ofzo
mijn mond viel ook al open!quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:39 schreef tessie het volgende:
Ik dacht dat Mart allergisch was voor honden
Ik werk graag mee met dat soort grappenquote:Op woensdag 14 april 2010 08:50 schreef Sorbootje het volgende:
Lijnloos, da's nou precies waar ik op hoopte.. dat 't kwartje dan ineens na een kwartier valt ofzo
Ze kunnen op KDV in ieder geval niet haar naam vergetenquote:Op dinsdag 13 april 2010 07:29 schreef Sorbootje het volgende:
Die foto van Lente is mooi!![]()
En Lotte met d'r bal![]()
De troelemannen![]()
Jamie Bond![]()
De rest![]()
Isabeau is weer klaar voor een dagje kdv
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op woensdag 14 april 2010 12:57 schreef Sorbootje het volgende:
Lijnloos, je bent de beroerdste niet hè?!![]()
Raissa, dank je! Gisteren zeiden ze toen ik haar op kwam halen dat ze af en toe echt even twee keer moesten kijken of dat nou echt Isabeau was met die staartjes.. Toen zei ik ook al "Maar goed dat 't op d'r buik staat"
helemaal mee eens!quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:07 schreef Lijnloos het volgende:
Mila, wat een knapperd zeg!![]()
Hier nog een van gisteren... Minke heeft haar duim gevonden (voor het eerst...)
[ afbeelding ]
Ja, dat is een Iphone applicatie (hipstamatic) die ik erg kan waarderenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:13 schreef Poppejans het volgende:Het lijken net van die jaren 70 foto's zo door die waas,Rocka en die kleertjes van mini Rocker
![]()
![]()
H&M!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:22 schreef Incantrix het volgende:
Poppejans! Ik wilde net vragen waar je die hoed vandaan hebt, maar ben ondertussen al in katzwijm gevallen van dat mooie, dromerige koppie eronder..
Haha, geweldig!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:24 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, dat is een Iphone applicatie (hipstamatic) die ik erg kan waarderen![]()
(rolletje en lens kun je dan instellen, maakt erg mooie foto's nu en dan maar ze zijn van nature al erg mooi, mijn jochies)
Die lachquote:Op woensdag 14 april 2010 14:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind ze allebei om op te vreten <3 Ook zo leuk dat ze elkaar zo leuk vinden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo leuk, twee kleine kindjes samenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:46 schreef Incantrix het volgende:
En toen kwam er een vriendinnetje spelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooi fijn poppetje zeg!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:07 schreef Lijnloos het volgende:
Mila, wat een knapperd zeg!![]()
Hier nog een van gisteren... Minke heeft haar duim gevonden (voor het eerst...)
[ afbeelding ]
Dit was haar haarkleur toen ze ongeveer een half jaar oud was, wel iets donker dusquote:Op woensdag 14 april 2010 14:28 schreef Sorbootje het volgende:
Wow Mila! Knapperd! Raissa, ze was toch eerst veel donkerder? Of vergis ik me?
RockersZe zien er zo blij uit!
Minke, wat een ontdekking hè? Zo'n duim!
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lekker duimen in het zonnetje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
Gek, dat is toch niet nodig. Hij heeft er niks aan over gehouden. Hij zal het zich ook niet meer herinneren hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 21:11 schreef Ssserpente het volgende:
Seb met z’n blozende wangen.Ik voel me nog steeds schuldig om die stoel op de meet...
![]()
K] ]
Jaaaa leuk jelief!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:07 schreef Jelief het volgende:
We hadden ooit ergens een van 0 tot nu topic, morgen eens opduikelen want die serie's zijn zo leuk!!
Dat hoop ik voor jequote:Op zaterdag 17 april 2010 14:03 schreef freecell het volgende:
Nog een paar weke dan zijn de krampjes over
hmmmquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:05 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor jeBij Thijs duurde het tot 5 maanden
leuk hè?quote:Op zondag 18 april 2010 12:53 schreef Poppejans het volgende:
aaah Harry met Wolfs pakje aan![]()
![]()
wat een heerlijk mannetje! Die haartjes, zo lief!
... als hij zin heeftquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Hier is de badring van Beefcake goedgekeurd!
quote:Op maandag 19 april 2010 10:34 schreef ymme het volgende:
En wéér kijkt hij scheel op de onderste foto (clown).
quote:Op maandag 19 april 2010 11:53 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
M'n lieveheersbeest
[ afbeelding ]
Slapen bij McLaura in de auto (de foto's van de meet moet ik nog even uitzoeken darrrrlings)
[ afbeelding ]
Onze achternaam staat hier twee keer op(maar dan moet er nog 'van' voor) En op de achtergrond zie je mijn koosnaampje voor mijn man (de naam van het bezinestation, stom toeval)
[ afbeelding ]
En tot slot. Als je zes maanden bent, kun je net zo goed gaan zitten![]()
Weet ik. Vind het wel grappigquote:Op maandag 19 april 2010 11:22 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
da's vrij normaal voor zulke ukkies
Wat een schatjequote:Op maandag 19 april 2010 12:13 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Sorbootje... die staartjes, zo lekker rechtop omhoog!Heerlijk meissie heb je!
Kleine compilatie van Minke dit weekend... (spelen op het kleed, als paus in de auto en slapen)
[ afbeelding ]
Daar was ik ook bang voor, maar hij corrigeerde zichzelf. Heel merkwaardig om te zien dat hij een tegenbeweging maakte toen hij wat verder voorover ging hangen. Ik zag op de draagdoekmeeting een oudere baby die heel soepeltjes sit-ups deed, maar ik heb dat nog niet bij Ivan gezien (jij wel bij Niels las ik!). Ik ben juist alert op dat soort bewegingen, dus ik had dit helemaal niet verwacht.quote:Op maandag 19 april 2010 17:05 schreef Twinkly het volgende:
Jeej Ivan!!Ik durf er geen foto van te maken, ben bang dat hij omkukelt en zijn hoofd stoot
Alleen met zijn hoofd nogquote:Op maandag 19 april 2010 17:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar was ik ook bang voor, maar hij corrigeerde zichzelf. Heel merkwaardig om te zien dat hij een tegenbeweging maakte toen hij wat verder voorover ging hangen. Ik zag op de draagdoekmeeting een oudere baby die heel soepeltjes sit-ups deed, maar ik heb dat nog niet bij Ivan gezien (jij wel bij Niels las ik!). Ik ben juist alert op dat soort bewegingen, dus ik had dit helemaal niet verwacht.
Wat is ze mooiquote:Op zondag 18 april 2010 22:22 schreef octopussy het volgende:
Wat een heerlijke kindjes allemaalTe veel om op te reageren!
Mijn dochter wordt al echt een meiske![]()
ha Lente! Snoetekequote:Op maandag 19 april 2010 20:41 schreef Ssserpente het volgende:
Isabeautje.Die staartjes, geweldig! En dat blije koppie als ze zit!
![]()
Minke met d’r fijne snoetje.![]()
Een truitje met létters, Claudia?!![]()
Knap van je vent! Dan blijft ie lang zitten! Lente kukelt na tien seconden al om. Tante Tuimelaar.![]()
Chan, wát een mooie ogen!
Niels, wat maak je er een smeerboel van. Vreselijk!Ik kan daar dus eigenlijk heel slecht tegen.
Maar ik ben zo overtuigd van de zin van Rapley, dat ik me er overheen zet…
Zie hier het bewijs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenwijsje.
[ afbeelding ]
Hahaha Amélie! Lekker hè?! Zal je oom leuk vinden!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ha Lente! Snoeteke![]()
Amélie en jij hebben hetzelfde zonnehoedje
[ afbeelding ]
en hier moest ik om lachen, papier wordt hier heel enthousiast aangevallen altijd, en ik was net te laatgelukkig kwam het vanzelf weer naar buiten
[ afbeelding ]
Ik heb dat ook metquote:Op woensdag 21 april 2010 14:07 schreef Groofsken het volgende:
Oh Wolfje, die eerste Poppejans. Te lief gewoon.
Ik heb gewoon een zwak voor Wolf omdat ie even oud is als de mijne.
Nee, het jongetje met tuinbroekje en het meisje rechts zijn nog ruim een week ouder dan hijquote:Op woensdag 21 april 2010 14:10 schreef Twinkly het volgende:
Wolfje!! Wat een scheetIk heb ook een zwak voor Wolf hoor
![]()
Haha al die omvallende kindjes op de bankIs die middelste een stuk ouder?
Vantevoren al mijn excuses, ik heb iets met hoofdjes, maar ligt het aan de foto of heeft het hoofdje van het kindje in tuinbroek een aparte vorm?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:05 schreef Poppejans het volgende:
Babymeet v de zwangerschapsgym
[ afbeelding ]
Ja, leuk he! En ik vind het wel grappig dat je ze overal weer tegenkomtquote:Op woensdag 21 april 2010 14:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Goeiedag, wat een boel dames!!!! Dat zal een gezellige pufles zijn geweest!
(wij waren met 6!)
Als degene die alles goed heeft voorspeld omtrent Thijs weer gelijk krijgt, wordt mijn volgende zwangerschap een tweelingquote:Op woensdag 21 april 2010 15:01 schreef huuphuup het volgende:
oh die tweelingen!!![]()
![]()
ik ga er van rammelen voor een tweelinghaha
Ik denk dat 't een hematoom is. Had Isabeau ook. Een enorrrme bult op d'r hoofd.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:40 schreef McLaura het volgende:
[..]
Vantevoren al mijn excuses, ik heb iets met hoofdjes, maar ligt het aan de foto of heeft het hoofdje van het kindje in tuinbroek een aparte vorm?
Ja, klopt! die heeft 2 bulten (1 zichtbaar op foto) bovenop zn hoofd, het heeft een moeilijke naam...quote:Op woensdag 21 april 2010 14:40 schreef McLaura het volgende:
[..]
Vantevoren al mijn excuses, ik heb iets met hoofdjes, maar ligt het aan de foto of heeft het hoofdje van het kindje in tuinbroek een aparte vorm?
Volgens mij dat, maar dan nog met een onuitspreekbare naam ervoor ofzo?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:24 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik denk dat 't een hematoom is. Had Isabeau ook. Een enorrrme bult op d'r hoofd.
cefaal hematoomquote:Op woensdag 21 april 2010 19:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Volgens mij dat, maar dan nog met een onuitspreekbare naam ervoor ofzo?
ja had Amélie ookquote:
oh dan komt dat vast door al dat zware haar als onze meisjes het allebei hadden.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja had Amélie ooktrekt vanzelf weer weg maar t kan wel een flink aantal weken duren.
Krijg je dr van als je je hoofd besluit scheef te leggen vlak voor het perseneigen schuld, dikke bult...
Wupdat mutsje, keipoepig!
L. heeft het ook. Hij zag daardoor ook wel 3 maand geel. En nog steeds is het goed te zien (voor mij danquote:Op woensdag 21 april 2010 20:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja had Amélie ooktrekt vanzelf weer weg maar t kan wel een flink aantal weken duren.
Krijg je dr van als je je hoofd besluit scheef te leggen vlak voor het perseneigen schuld, dikke bult...
Wupdat mutsje, keipoepig!
ik vind de fase van mini mens erg leukquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:48 schreef Fruppel het volgende:
Ja he! Ze is echt een mini mensje, onze baby is foetsie
Wat leuk LadyS!quote:
Mooie fotoquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef LadyS het volgende:
Ik ben stiefmoedervan de rechter
en die andere 2 zijn natuurlijk van mij
[ afbeelding ]
Mette zit hier zo mooi aan tafel dat ik nu ineens toch een Stokke wil.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:03 schreef wickie het volgende:
Alweer te lang niet hier geweest....
Alle lieve mooie kinders en babies![]()
Even een gezellige Mette spam![]()
Dinsdag is ze alweer een half jaar, wat gaat de tijd snel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een goed toestel (een spiegelreflexcamera) en een goede lens. Dat laatste is ook erg belangrijk voor een mooie foto. Ik ben zelf trouwens niet zo goed in fotograferen. Ik heb de instellingen altijd zo staan dat er zoveel mogelijk licht binnenkomt, probeer met wat externe factoren rekening te houden en de camera doet de rest van het werk.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:27 schreef Groofsken het volgende:
Wat een groot verschil trouwens in fotokwaliteit zie je zo voorbijkomen. Die van Ivan zijn erg mooi. heb jij een bijzonder goed toestel Claudia? En zo ja, moet je dan ook vanalles over instellingen weten, of kan je ook gewoon volautomatisch foto's maken?
Idd, dramaqueen.... veel 'buhbuhbuhbuh' met een ontevreden bekkie. Het is zo'n lekker ding, en volgens mijn moeder lijkt hij op mij : ik moest ook geen gras voelen vroegerquote:
Ik kijk standaard naar de 'levels', of ik daar nog iets van bij kan trekken (bijv. iets meer lichte tonen, minder donkere tonen, meer middentonen, minder rood, meer blauw, dat soort dingen). Een ander foefje is dat ik soms een extra layer bovenop de foto leg (foto op foto, zeg maar) en dan de optie 'screen' kies waardoor het geheel veel lichter wordt. Da's vaak een aardige manier om wat donkere foto's waar veel ruis in zit te pimpen. (Als je niets weet van Photoshop is dit vast abacababra, maar zo moeilijk is het niet.)quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:55 schreef huuphuup het volgende:
Ik vraag me wel af wat je nog aanpast in photoshop dan?
En een goede lens is echt een heel goede investering. Ik heb er niet zo lang een lichtgevoelige lens gekocht om binnenhuis foto's mee te kunnen maken (maar bijv. ook in de stad). Daar kan ik een paar jaar mee verder, want ik kan Ivan er goed mee op de kiek krijgen. Misschien vraag ik voor m'n verjaardag een externe flitser en dan ga ik eens kijken hoe ik daar betere foto's binnenhuis van kan maken.quote:
Mijn camera is aan het falen, hij is nu een jaar of 7 of 8 oud ofzo, een compactcamera en hij begint nu een beetje kuren te vertonen. Jammer want ik wil heel graag een spiegelreflex kopen maar heb er nu nog even geen geld voor
thanks, ik neem het even mee naar t speeltuinbankje, anders ga k hier weer zo offtopic enzoquote:Op zondag 25 april 2010 11:10 schreef Chan het volgende:
Huup ik heb een Canon Eos 400D en daar ben ik heel blij mee, maar ik heb dezelfde lens als bij die wehkamp aanbieding zit en ik merk echt wel dat ik er heel graag nog een andere lens bij zou willen, je moet met deze er echt met je neus bovenop zitten anders krijg je al gauw een zoekplaatje vind ik.. Maar qua merk ben ik reuze tevreden met mn Canon
Het was echt het gras.... arm kindquote:Op zondag 25 april 2010 11:29 schreef Claudia_x het volgende:
Thijs ziet er daar echt heel groot uit! En ook zijn haar groeit flink he? Het staat niet meer zo omhoog. Vond hij het gras trouwens echt zo stom ,of was er iets anders aan de hand?
Ik quote dit nog even voor mijn lief.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:55 schreef wickie het volgende:
En de Tripptrapp, was eigenlijk niet de bedoeling. Ik wilde budgetair verantwoord zijn en we hadden bij de Ikea een stoel gekocht, maar die was zo ontzettend te groot, dat werkte echt niet en hij had uitstaande poten waar we onze tenen te vaak aan stootte. Dus toch maar een TT gekocht, ben er echt heel erg blij mee. De bekleding is van TT zelf. Maar zag op marktplaats ook hele leuke zelfgemaakte kussentjes met stippen of boerenbond ruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |