quote:Lief tutje heb je hoor Ssserpente
Lotte heeft d'r bal ontdekt
Buikliggen is ook steeds leuker!
Dat zei één of andere rare arts ja. Gelukkig hebben we het geprobeert en je ziet het resultaatquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:39 schreef tessie het volgende:
Ik dacht dat Mart allergisch was voor honden
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:49 schreef Ssserpente het volgende:
Nu je het zegt, dat beautje valt me nu pas op.
Klopt! Harold trekt ook spleetjes als hij lacht. en ze hebben exact dezelfde bovenlipquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Prachtige kids! En de OP! Meer van zulke!
En ik zie nu dat Thijs net zo'n lachje heeft als zijn paps. En ook zijn ogen komen daar vandaan, geloof ik
Na een kwartier? Ik zag het directquote:Op woensdag 14 april 2010 08:50 schreef Sorbootje het volgende:
Lijnloos, da's nou precies waar ik op hoopte.. dat 't kwartje dan ineens na een kwartier valt ofzo
mijn mond viel ook al open!quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:39 schreef tessie het volgende:
Ik dacht dat Mart allergisch was voor honden
Ik werk graag mee met dat soort grappenquote:Op woensdag 14 april 2010 08:50 schreef Sorbootje het volgende:
Lijnloos, da's nou precies waar ik op hoopte.. dat 't kwartje dan ineens na een kwartier valt ofzo
Ze kunnen op KDV in ieder geval niet haar naam vergetenquote:Op dinsdag 13 april 2010 07:29 schreef Sorbootje het volgende:
Die foto van Lente is mooi!![]()
En Lotte met d'r bal![]()
De troelemannen![]()
Jamie Bond![]()
De rest![]()
Isabeau is weer klaar voor een dagje kdv
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op woensdag 14 april 2010 12:57 schreef Sorbootje het volgende:
Lijnloos, je bent de beroerdste niet hè?!![]()
Raissa, dank je! Gisteren zeiden ze toen ik haar op kwam halen dat ze af en toe echt even twee keer moesten kijken of dat nou echt Isabeau was met die staartjes.. Toen zei ik ook al "Maar goed dat 't op d'r buik staat"
helemaal mee eens!quote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:07 schreef Lijnloos het volgende:
Mila, wat een knapperd zeg!![]()
Hier nog een van gisteren... Minke heeft haar duim gevonden (voor het eerst...)
[ afbeelding ]
Ja, dat is een Iphone applicatie (hipstamatic) die ik erg kan waarderenquote:Op woensdag 14 april 2010 14:13 schreef Poppejans het volgende:Het lijken net van die jaren 70 foto's zo door die waas,Rocka en die kleertjes van mini Rocker
![]()
![]()
H&M!quote:Op woensdag 14 april 2010 15:22 schreef Incantrix het volgende:
Poppejans! Ik wilde net vragen waar je die hoed vandaan hebt, maar ben ondertussen al in katzwijm gevallen van dat mooie, dromerige koppie eronder..
Haha, geweldig!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:24 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, dat is een Iphone applicatie (hipstamatic) die ik erg kan waarderen![]()
(rolletje en lens kun je dan instellen, maakt erg mooie foto's nu en dan maar ze zijn van nature al erg mooi, mijn jochies)
Die lachquote:Op woensdag 14 april 2010 14:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind ze allebei om op te vreten <3 Ook zo leuk dat ze elkaar zo leuk vinden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo leuk, twee kleine kindjes samenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:46 schreef Incantrix het volgende:
En toen kwam er een vriendinnetje spelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooi fijn poppetje zeg!quote:Op woensdag 14 april 2010 14:07 schreef Lijnloos het volgende:
Mila, wat een knapperd zeg!![]()
Hier nog een van gisteren... Minke heeft haar duim gevonden (voor het eerst...)
[ afbeelding ]
Dit was haar haarkleur toen ze ongeveer een half jaar oud was, wel iets donker dusquote:Op woensdag 14 april 2010 14:28 schreef Sorbootje het volgende:
Wow Mila! Knapperd! Raissa, ze was toch eerst veel donkerder? Of vergis ik me?
RockersZe zien er zo blij uit!
Minke, wat een ontdekking hè? Zo'n duim!
quote:Op woensdag 14 april 2010 23:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lekker duimen in het zonnetje
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |