quote:Op maandag 19 april 2010 10:34 schreef ymme het volgende:
En wéér kijkt hij scheel op de onderste foto (clown).
quote:Op maandag 19 april 2010 11:53 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
M'n lieveheersbeest
[ afbeelding ]
Slapen bij McLaura in de auto (de foto's van de meet moet ik nog even uitzoeken darrrrlings)
[ afbeelding ]
Onze achternaam staat hier twee keer op(maar dan moet er nog 'van' voor) En op de achtergrond zie je mijn koosnaampje voor mijn man (de naam van het bezinestation, stom toeval)
[ afbeelding ]
En tot slot. Als je zes maanden bent, kun je net zo goed gaan zitten![]()
Weet ik. Vind het wel grappigquote:Op maandag 19 april 2010 11:22 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
da's vrij normaal voor zulke ukkies
Wat een schatjequote:Op maandag 19 april 2010 12:13 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Sorbootje... die staartjes, zo lekker rechtop omhoog!Heerlijk meissie heb je!
Kleine compilatie van Minke dit weekend... (spelen op het kleed, als paus in de auto en slapen)
[ afbeelding ]
Daar was ik ook bang voor, maar hij corrigeerde zichzelf. Heel merkwaardig om te zien dat hij een tegenbeweging maakte toen hij wat verder voorover ging hangen. Ik zag op de draagdoekmeeting een oudere baby die heel soepeltjes sit-ups deed, maar ik heb dat nog niet bij Ivan gezien (jij wel bij Niels las ik!). Ik ben juist alert op dat soort bewegingen, dus ik had dit helemaal niet verwacht.quote:Op maandag 19 april 2010 17:05 schreef Twinkly het volgende:
Jeej Ivan!!Ik durf er geen foto van te maken, ben bang dat hij omkukelt en zijn hoofd stoot
Alleen met zijn hoofd nogquote:Op maandag 19 april 2010 17:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar was ik ook bang voor, maar hij corrigeerde zichzelf. Heel merkwaardig om te zien dat hij een tegenbeweging maakte toen hij wat verder voorover ging hangen. Ik zag op de draagdoekmeeting een oudere baby die heel soepeltjes sit-ups deed, maar ik heb dat nog niet bij Ivan gezien (jij wel bij Niels las ik!). Ik ben juist alert op dat soort bewegingen, dus ik had dit helemaal niet verwacht.
Wat is ze mooiquote:Op zondag 18 april 2010 22:22 schreef octopussy het volgende:
Wat een heerlijke kindjes allemaalTe veel om op te reageren!
Mijn dochter wordt al echt een meiske![]()
ha Lente! Snoetekequote:Op maandag 19 april 2010 20:41 schreef Ssserpente het volgende:
Isabeautje.Die staartjes, geweldig! En dat blije koppie als ze zit!
![]()
Minke met d’r fijne snoetje.![]()
Een truitje met létters, Claudia?!![]()
Knap van je vent! Dan blijft ie lang zitten! Lente kukelt na tien seconden al om. Tante Tuimelaar.![]()
Chan, wát een mooie ogen!
Niels, wat maak je er een smeerboel van. Vreselijk!Ik kan daar dus eigenlijk heel slecht tegen.
Maar ik ben zo overtuigd van de zin van Rapley, dat ik me er overheen zet…
Zie hier het bewijs.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenwijsje.
[ afbeelding ]
Hahaha Amélie! Lekker hè?! Zal je oom leuk vinden!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ha Lente! Snoeteke![]()
Amélie en jij hebben hetzelfde zonnehoedje
[ afbeelding ]
en hier moest ik om lachen, papier wordt hier heel enthousiast aangevallen altijd, en ik was net te laatgelukkig kwam het vanzelf weer naar buiten
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |