Zijn er ook nog meer topics voor gevorderden dan? Anders is het misschien beter om twee topics te maken: één voor beginners en één voor gevorderden?quote:Op maandag 12 april 2010 21:40 schreef GotC het volgende:
Jaaaa 1 topic! Maar de amateurlopers lopen vaak wedstrijden of iig langere afstanden..niet echt beginners meer dus?
Ik heb de OP van hardlopen voor beginners gemaakt..
Dat lijkt me wel meer een planquote:Op maandag 12 april 2010 21:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zijn er ook nog meer topics voor gevorderden dan? Anders is het misschien beter om twee topics te maken: één voor beginners en één voor gevorderden?
Dit heeft ook mijn stem.quote:Op maandag 12 april 2010 23:05 schreef Flappekz het volgende:
Yep, ik stem ook op 2 topics. Eentje voor beginners en eentje voor gevorderden
Eenschhhhquote:Op maandag 12 april 2010 23:05 schreef Flappekz het volgende:
Mijn idee. Vorig jaar gebruikte ik het Evy-topic om op stoom te komen, maar de laatste tijd voel ik me meer thuis in het 'gevorderden'-topic *kuch* (heb er nog steeds moeite mee om mezelf een gevorderd loper te noemen).quote:Op maandag 12 april 2010 23:05 schreef Flappekz het volgende:
Opzich wel een leuk idee, maar dan krijg je best wel veel topics..quote:Op maandag 12 april 2010 23:37 schreef hp38guser het volgende:
Niet alle beginners trainen ook volgens Evy. Ik persoonlijk loop gewoon liever mijn eigen schema's, zonder om de zoveel minuten verplicht te moeten wandelen.
Mijn voorstel is om bijvoorbeeld twee topics in Sport te hebben. Een voor het lopen van wedstrijden, uitslagen etc. en een centraal topic specifiek om verschillende trainingsmethodes, voeding, kleding en evt accesoires te bespreken. Specifieke trainingsmethodes zoals Couch25K of Evy kan wat mij betreft in een apart topic.
Volgens mij is dat prima op te lossen met een goed georganiseerde OP.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Opzich wel een leuk idee, maar dan krijg je best wel veel topics..
-Trainingsmethodes, voeding, kleding etc
-Wedstrijden
-Evy
-C25K
-Eigen methode
Dat is dan wel weer beetje overkill?
Gewoon beginners en gevorderden
Hoe bedoel je? Een OP met daarin handige linkjes en al dat, dat is niet lastig en zo gedaan. Maar ik doelde op wat hp38guser bedoelde, een stuk of 4 verschillende OPsquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Volgens mij is dat prima op te lossen met een goed georganiseerde OP.
Op zich ook niet zo'n gek idee, maar omwille van de overzichtelijkheid is het wellicht handig om daarvoor één sticky topic te maken met een uitleg over de reeksen. Dat je iig weet waar je kunt beginnen en waar je terecht kunt als je gevorderd bent etc.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Een OP met daarin handige linkjes en al dat, dat is niet lastig en zo gedaan. Maar ik doelde op wat hp38guser bedoelde, een stuk of 4 verschillende OPs.
Dat. En zóveel verschilt C25K nou ook weer niet met Evy. Ze werken beide met een opbouwend schema voor beginners, je kunt er mp3's bij gebruiken die je dmv muziek en gesproken tekst begeleiden, veel same-o same-o. Ik (Evy) kan het prima met ET (C25K) hebben over iets als les 8 want dat weten we beiden in welke orde van grootte we moeten denken. Kan prima in 1 topic dus.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Op zich ook niet zo'n gek idee, maar omwille van de overzichtelijkheid is het wellicht handig om daarvoor één sticky topic te maken met een uitleg over de reeksen. Dat je iig weet waar je kunt beginnen en waar je terecht kunt als je gevorderd bent etc.
Aan de andere kant hebben de SPT amateurs wel heel veel ervaring waar je uit zou kunnen putten. Als je je in het begin verkeerde gewoontes aanleert heb je daar later alleen maar last van denk ik. Dus er zou wel overlap moeten zijn ofzo.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:32 schreef GotC het volgende:
Dat lijkt me wel een plan jaHet moet wel duidelijk zijn welk topic voor wie bedoelt is. Persoonlijk zit ik nog niet echt te wachten op mensen die met gemak 10 km kunnen lopen
Gedeelde smart enzo met beginners
Ik zou het opzich wel willen bijhouden, maar persoonlijk zie ik liever de mensen in de OP staan die ook actief posten. Iemand die 1x post 'mag ik in de OP, ik begin met C25K' en vervolgens niks meer post, no thank youquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:54 schreef KingOfMars het volgende:
Mja, ik geloof niet zo in de bijhoud-schema's van wie-doet-wat maar als er mensen zijn die dat bij willen houden, graag.
Dan zou ik een minimum van 5 lessen instellen (waarbij je dus ook in het topic aan moet geven dat je ze gevolgd hebt).quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou het opzich wel willen bijhouden, maar persoonlijk zie ik liever de mensen in de OP staan die ook actief posten. Iemand die 1x post 'mag ik in de OP, ik begin met C25K' en vervolgens niks meer post, no thank you
Ik kom er maar incidenteel maar ik ben het hier wel mee eens. De focus moet wmb ook liggen op de vraag 'wat doen we met de beginnerstopics'. Ik heb voornamelijk elke keer weer zoiets van "post ik dit nu in het beginnerstopic of in de evy reeks...."quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:48 schreef beertenderrr het volgende:
Verder wil ik niet conservatief doen, maar de OP die in de amateurreeks staat, is prima naar mijn idee.
Ik zal het voorstel doen aan de LIF en SPT mods, wil niet in hun vaarwater zittenquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zal het voorstel doen aan de LIF en SPT mods, wil niet in hun vaarwater zitten
Dat zal ze wel gaan doen als ze ontwaakt is....ze heeft nachtdienst gehadquote:Op woensdag 14 april 2010 10:27 schreef Adelante het volgende:
Verder iedereen bedankt voor de FB
Het liefst zien we dus twee topics met z'n allen:hardlopende amateurs die net beginnen met lopen (met bijv. Evy) hardlopende amateurs die al wat meer gevorderd zijn
![]()
GotC kan vast wel een mooie OP maken voor de beginners reeks![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2010 06:37 schreef KingOfMars het volgende:
Evy topic samenvoegen met beginnerstopic, amateurstopic laten bestaan in SPT.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:32 schreef GotC het volgende:
Persoonlijk zit ik nog niet echt te wachten op mensen die met gemak 10 km kunnen lopen![]()
maar heb jij haar, thats the questionquote:
Zie dit erg laat maarquote:Op woensdag 14 april 2010 10:27 schreef Adelante het volgende:
Het liefst zien we dus twee topics met z'n allen:hardlopende amateurs die net beginnen met lopen (met bijv. Evy) hardlopende amateurs die al wat meer gevorderd zijn
Ik zal vanavond/vannacht effe kijken wat ik kan doenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:27 schreef Adelante het volgende:
![]()
en het nog in het verkeerde subforum post ookquote:Op woensdag 14 april 2010 22:48 schreef Coelho het volgende:
Overigens blijft het jammer dat Evy na 24 delen moet wijken omdat een of andere onverlaat de search functie eens niet gebruikt heeft en nota bene in LIF een topic meende te moeten starten (nofi)...
Volgens mij is dat nooit bewust gegaan. En kan dat ook makkelijk teruggedraaid worden.quote:Op donderdag 15 april 2010 01:39 schreef GotC het volgende:
Tsja..dat topic van Hardlopen voor beginners stamt uit 2007 he. En mensen die niet Evy volgen, maar wel beginners zijn, posten dan niet zo snel in het Evy topic. Wel vind ik dat het in het verkeerde subforum staat. Evy topic was eerst het 'Hardloopschema op de mp3speler' topic, jammer dat dat dus eigenlijk verandert is imo.
Oh, je bedoelt een subsubforum? Ja, prima. Kan ook. (Ik noem SPT nog een subforum zeg maar en dat leek me redelijk overkil om op dat nivo een hardloop forum te beginnen).quote:
ja dat bedoel ik iddquote:Op donderdag 15 april 2010 10:38 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt een subsubforum? Ja, prima. Kan ook. (Ik noem SPT nog een subforum zeg maar en dat leek me redelijk overkil om op dat nivo een hardloop forum te beginnen).
Centraal topic voor amateurhardlopers, deel 42 class="spoiler">verkapte reclamequote:Op donderdag 15 april 2010 10:41 schreef KingOfMars het volgende:
Een apart subsubforum voor hardlopers lijkt me prima!. Heb nog aardig wat vragen en topic ideetjes als beginnende malloot
.
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:04 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Centraal topic voor amateurhardlopers, deel 42 class="spoiler">verkapte reclame![]()
![]()
We doen ook korte trainingenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nah ik pas nog prima in het beginnerstopic hoor! Jullie doen toch allemaal gekke dingen als 15k's en marathons enzo?.
Haha, ik loop nog wel via het Evy schema naar de 5k maar de mp3's gebruik ik ook al niet meer. Ik kan het loopschema in Runkeeper zetten op de iPhone en dan op m'n eigen muziek lopenquote:Op donderdag 15 april 2010 11:18 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
We doen ook korte trainingenwe hebben ook blessures en motivatieproblemen etc etc
we hebben alleen geen Belgische stem die fier op ons is
bijkomend voordeel is dat we ook niet afhankelijk zijn van de Belgische muzieksmaak
Duidelijk en overzichtelijk. Al heb ik begrip voor het Evy-reeks-sentiment van de meer ervaren Evy-lopers. Misschien is een topic voor hardlopende amateurs o.b.v. ChiRunning-principes een leuke extra toevoeging.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:27 schreef Adelante het volgende:
![]()
is dat hetzelfde als barefoot-running? Zo niet, dan kan er daar ook nog wel een van geopend wordenquote:Op donderdag 15 april 2010 18:30 schreef Erwtje het volgende:
[..]
Duidelijk en overzichtelijk. Al heb ik begrip voor het Evy-reeks-sentiment van de meer ervaren Evy-lopers. Misschien is een topic voor hardlopende amateurs o.b.v. ChiRunning-principes een leuke extra toevoeging.
Leg eens uit? Waren we het al eens? Mis ik iets?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:43 schreef Adelante het volgende:
Daad bij het woord gevoegd, alleen nog even wachten op een mooie OP.
Waren we het niet eens dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Leg eens uit? Waren we het al eens? Mis ik iets?
Ik snap niet helemaal wat er nou fout is gegaan.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zal het voorstel doen aan de LIF en SPT mods, wil niet in hun vaarwater zitten
Ik geloof dat er 1 topic vol was, en toen iemand de knoop maar door heeft gehakt en de topics samengevoegd had, ondanks dat we nog geen 'officiele' conclusie hadden genomen. Omdat 't zo uit kwam en de meesten die gepost hebben wel voor 1 beginners topic zijn (toch?).quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:56 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat er nou fout is gegaan.
Op zich vind ik het wel prettig een hardloop topic in LIF, want ik kom zelden buiten LIF, maar uit de poll blijkt toch duidelijk dat het overgrote deel van de gebruikers liever heeft dat de topics worden samengevoegd...
Ik quote 'm ff en ben het met je eens.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:40 schreef Adelante het volgende:
Laat maar hangen, het gaat er weer eens niet om wat de (meeste) users willen, maar om mods die krampachtig vasthouden aan hun eigen subforum.
Ik post gewoon weer in het Evy topic in SPT
Dat was ik, het topic hoort in LIF.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:02 schreef Adelante het volgende:
Mylene kan hier trouwens niets aan doen, die was niet op de hoogte. Dus zie haar niet als zondebok die het topic terughaalde.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |