abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80383066
quote:
Op woensdag 14 april 2010 10:24 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik zal het voorstel doen aan de LIF en SPT mods, wil niet in hun vaarwater zitten
Ik snap niet helemaal wat er nou fout is gegaan.

Op zich vind ik het wel prettig een hardloop topic in LIF, want ik kom zelden buiten LIF, maar uit de poll blijkt toch duidelijk dat het overgrote deel van de gebruikers liever heeft dat de topics worden samengevoegd...
pi_80383401
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:56 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal wat er nou fout is gegaan.

Op zich vind ik het wel prettig een hardloop topic in LIF, want ik kom zelden buiten LIF, maar uit de poll blijkt toch duidelijk dat het overgrote deel van de gebruikers liever heeft dat de topics worden samengevoegd...
Ik geloof dat er 1 topic vol was, en toen iemand de knoop maar door heeft gehakt en de topics samengevoegd had, ondanks dat we nog geen 'officiele' conclusie hadden genomen. Omdat 't zo uit kwam en de meesten die gepost hebben wel voor 1 beginners topic zijn (toch?).
pi_80383992
Ik ben niet helemaal een startende hardloper, maar ik heb wel een probleempje dat veel startende hardlopers misschien ook hebben.

Ik loop vaak hard met mijn vriend, die veel langer is dan ik en ook veel langere benen heeft. Om hem bij te kunnen houden als hij op een voor hem lekker tempo loopt, moet ik behoorlijk hard lopen, in ieder geval dusdanig hard dat het voor mij niet meer lekker is en ik eigenlijk constant bezig ben hem bij te houden en aan het einde compleet voor pampus lig.

Nu had ik het daar laatst over met mijn collega's en die riepen allemaal dat het SUPERSLECHT is als je continu boven je eigen tempo probeert te lopen, en voor mijn vriend zou het ook slecht zijn om zo langzaam als ik te gaan lopen. Nu ben ik de eerste die roept dat ze gelijk hebben (voor mij is de lol van het hardlopen er een beetje vanaf op deze manier en voor hem op de alternatieve manier waarschijnlijk ook) maar mijn vraag is: waarom is het dan slecht?
Rules are for people who don't know how to get around them.
(Tori Harrison)
pi_80384482
Sorry, ik zie dat ik dit behoorlijk in het verkeerde topic geplaatst heb

Ik zie zo even niet hoe ik 'm kan weghalen, kan een moderator dat doen? Dan post ik 'm zelf wel even ergens more appropriate
Rules are for people who don't know how to get around them.
(Tori Harrison)
pi_80384524
Geeft niks, kan de beste overkomen!

Het beginnerstopic vind je hier: Hardlopen voor beginners deel 5. Born to run? .

Veel plezier op FOK! .
pi_80384559
Zullen we anders gewoon een centraal beginnerstopic openen in LIF ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_80385700
Het maakt mij persoonlijk niet zoveel uit waar het staat, ik post eigenlijk via twee plaatsen, myat & 'active posts'! Er is geen enkel forum waar ik 'uithang' tenzij ik even een nieuw draadje moet tvp'en in een reeks... En als ik me goed herinner heb ik het eerste Evy draadje gevonden via de zoek functie, daarvoor maakt het ook niet uit waar het staat. Maar als ik handmatig was gaan zoeken naar 'hardlopen', zou ik zo goed als zeker eerst in SPT gekeken hebben, dat lijkt mij nog steeds de meest voor de hand liggende plek. Mijn twee centjes
pi_80394049
Jamaar hoe zit het nou?
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:40:20 #84
3185 Adelante
To let it go now
pi_80394050
Laat maar hangen, het gaat er weer eens niet om wat de (meeste) users willen, maar om mods die krampachtig vasthouden aan hun eigen subforum.

Ik post gewoon weer in het Evy topic in SPT
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_80394099
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:40 schreef Adelante het volgende:
Laat maar hangen, het gaat er weer eens niet om wat de (meeste) users willen, maar om mods die krampachtig vasthouden aan hun eigen subforum.

Ik post gewoon weer in het Evy topic in SPT
Ik quote 'm ff en ben het met je eens.
  vrijdag 16 april 2010 @ 19:37:09 #86
3185 Adelante
To let it go now
pi_80396053
Ik heb het niet handig aangepakt, J., maar dacht dat het doel de middelen wel zou heiligen. Verder vind ik het geen ophef waard, users kunnen nu gewoon weer in twee topics en forums terecht.

Opgelost, live and let live
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 16 april 2010 @ 20:02:12 #87
3185 Adelante
To let it go now
pi_80396978
Mylene kan hier trouwens niets aan doen, die was niet op de hoogte. Dus zie haar niet als zondebok die het topic terughaalde.
  vrijdag 16 april 2010 @ 20:32:57 #88
104871 remlof
Europees federalist
pi_80398138
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:02 schreef Adelante het volgende:
Mylene kan hier trouwens niets aan doen, die was niet op de hoogte. Dus zie haar niet als zondebok die het topic terughaalde.
Dat was ik, het topic hoort in LIF.
  vrijdag 16 april 2010 @ 20:49:17 #89
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_80398907
Want hardlopen is geen sport
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 16 april 2010 @ 20:53:02 #90
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_80399038
SPT: Ben jij sportief? Volg je alles wat met sport temaken heeft? Of heb je gewoon iets te melden of te vragen over een sport? Dan is dit het forum waar je zijn moet.

LIF: Alles over gezondheid, uiterlijke verzorging, mode, kleding, make-up, tabak, etc.

Even serieus. Het 'excuus' dat hardlopen geen echte sport is, omdat sommige mensen daarmee willen afvallen oid, is nogal jammer. Wat is fitness dan? Of bodybuilding? En is skateboarden dan een sport, en niet gewoon een lifestyle?
  zaterdag 17 april 2010 @ 00:45:57 #91
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_80408873
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:32 schreef remlof het volgende:

[..]

_________!
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_80411925
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:32 schreef remlof het volgende:

[..]

Hoezo hoort een topic over sporten in LIF?
pi_80414836
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:45 schreef beertenderrr het volgende:

[..]

_________!
  zaterdag 17 april 2010 @ 13:02:54 #94
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_80416604
Ik zou het EVY topic in sport gewoon wat uitbreiden, geen EVY in de titel maar iets ook iets met starten met hardlopen.
Diegene die het puur voor afvallen doen (of het een lifestijl vinden) kunnen dan mooi in LIF terecht.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  zaterdag 17 april 2010 @ 16:53:18 #95
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_80422515
Hardlopen voor beginners #1: De SPT variant

Gezien ik de discussie zat ben, en een mod in het LIF topic zei van joh, waarom openen jullie dan niet een échte beginners variant in SPT. Klaar!

Wellicht is het wel een idee om dan maar het Evy topic sowieso te sluiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')