Hoe bedoel je? Een OP met daarin handige linkjes en al dat, dat is niet lastig en zo gedaan. Maar ik doelde op wat hp38guser bedoelde, een stuk of 4 verschillende OPsquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Volgens mij is dat prima op te lossen met een goed georganiseerde OP.
Op zich ook niet zo'n gek idee, maar omwille van de overzichtelijkheid is het wellicht handig om daarvoor één sticky topic te maken met een uitleg over de reeksen. Dat je iig weet waar je kunt beginnen en waar je terecht kunt als je gevorderd bent etc.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Een OP met daarin handige linkjes en al dat, dat is niet lastig en zo gedaan. Maar ik doelde op wat hp38guser bedoelde, een stuk of 4 verschillende OPs.
Dat. En zóveel verschilt C25K nou ook weer niet met Evy. Ze werken beide met een opbouwend schema voor beginners, je kunt er mp3's bij gebruiken die je dmv muziek en gesproken tekst begeleiden, veel same-o same-o. Ik (Evy) kan het prima met ET (C25K) hebben over iets als les 8 want dat weten we beiden in welke orde van grootte we moeten denken. Kan prima in 1 topic dus.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Op zich ook niet zo'n gek idee, maar omwille van de overzichtelijkheid is het wellicht handig om daarvoor één sticky topic te maken met een uitleg over de reeksen. Dat je iig weet waar je kunt beginnen en waar je terecht kunt als je gevorderd bent etc.
Aan de andere kant hebben de SPT amateurs wel heel veel ervaring waar je uit zou kunnen putten. Als je je in het begin verkeerde gewoontes aanleert heb je daar later alleen maar last van denk ik. Dus er zou wel overlap moeten zijn ofzo.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:32 schreef GotC het volgende:
Dat lijkt me wel een plan jaHet moet wel duidelijk zijn welk topic voor wie bedoelt is. Persoonlijk zit ik nog niet echt te wachten op mensen die met gemak 10 km kunnen lopen
Gedeelde smart enzo met beginners
Ik zou het opzich wel willen bijhouden, maar persoonlijk zie ik liever de mensen in de OP staan die ook actief posten. Iemand die 1x post 'mag ik in de OP, ik begin met C25K' en vervolgens niks meer post, no thank youquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:54 schreef KingOfMars het volgende:
Mja, ik geloof niet zo in de bijhoud-schema's van wie-doet-wat maar als er mensen zijn die dat bij willen houden, graag.
Dan zou ik een minimum van 5 lessen instellen (waarbij je dus ook in het topic aan moet geven dat je ze gevolgd hebt).quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou het opzich wel willen bijhouden, maar persoonlijk zie ik liever de mensen in de OP staan die ook actief posten. Iemand die 1x post 'mag ik in de OP, ik begin met C25K' en vervolgens niks meer post, no thank you
Ik kom er maar incidenteel maar ik ben het hier wel mee eens. De focus moet wmb ook liggen op de vraag 'wat doen we met de beginnerstopics'. Ik heb voornamelijk elke keer weer zoiets van "post ik dit nu in het beginnerstopic of in de evy reeks...."quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:48 schreef beertenderrr het volgende:
Verder wil ik niet conservatief doen, maar de OP die in de amateurreeks staat, is prima naar mijn idee.
Ik zal het voorstel doen aan de LIF en SPT mods, wil niet in hun vaarwater zittenquote:
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zal het voorstel doen aan de LIF en SPT mods, wil niet in hun vaarwater zitten
Dat zal ze wel gaan doen als ze ontwaakt is....ze heeft nachtdienst gehadquote:Op woensdag 14 april 2010 10:27 schreef Adelante het volgende:
Verder iedereen bedankt voor de FB
Het liefst zien we dus twee topics met z'n allen:hardlopende amateurs die net beginnen met lopen (met bijv. Evy) hardlopende amateurs die al wat meer gevorderd zijn
![]()
GotC kan vast wel een mooie OP maken voor de beginners reeks![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2010 06:37 schreef KingOfMars het volgende:
Evy topic samenvoegen met beginnerstopic, amateurstopic laten bestaan in SPT.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:32 schreef GotC het volgende:
Persoonlijk zit ik nog niet echt te wachten op mensen die met gemak 10 km kunnen lopen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |