quote:Op maandag 12 april 2010 17:47 schreef MarkyMarkx het volgende:
Ziet er altijd dom uit.
Vrouwen zoeken ook van nature een man die groter en sterker is dan zij.
En in Groningen zijn de vrouwen al zo lang!!quote:
Hoe lang ben jij?quote:Op maandag 12 april 2010 17:46 schreef Eva4Evah het volgende:
Wat vinden jullie ervan als van een koppel de vrouw langer is dan de man? Vind je het gek staan of boeit het je totaal niet? En dan heb ik het niet over 1 cm he, maar pakweg vanaf een lengte dat het wel opvalt (vanaf 5 cm ofzo) 'Horen' mannen langer te zijn?
Ben benieuwd naar jullie reacties
Geloof ik geen zak van, kom eens met een bron.quote:Op maandag 12 april 2010 17:47 schreef MarkyMarkx het volgende:
Ziet er altijd dom uit.
Vrouwen zoeken ook van nature een man die groter en sterker is dan zij.
quote:
Zoek eens een vriendinquote:Op maandag 12 april 2010 17:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geloof ik geen zak van, kom eens met een bron.
Kijk eens om je heen joh, ipv naar je tenen kijken als je ergens loopt.....bron...pffff......quote:Op maandag 12 april 2010 17:53 schreef Buitendam het volgende:
Geloof ik geen zak van, kom eens met een bron.
Vrouw exemplarenquote:Op maandag 12 april 2010 17:58 schreef RVP67 het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen joh, ipv naar je tenen kijken als je ergens loopt.....bron...pffff......
Maargoed, ik heb altijd kleinere vrouw exemplaren gehad, geheel toevallig want het is voor mij geen eis.
Dat slaat echt nergens opquote:Op maandag 12 april 2010 17:58 schreef LWD-Godius het volgende:
Lijkt me dan meer een geld/macht relatie ipv liefde of dergelijk.
Vooral rond blijven kijken en ze "Vrouw exemplaren" noemen. Uitstekend, knul. Ga zo door.quote:Op maandag 12 april 2010 17:58 schreef RVP67 het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen joh, ipv naar je tenen kijken als je ergens loopt.....bron...pffff......
Maargoed, ik heb altijd kleinere vrouw exemplaren gehad, geheel toevallig want het is voor mij geen eis.
true that, maar ik ben ook 1.80 en ik kan - tot nu toe - echt niet vallen op een jongen die kleiner is dan ik ben.. been there (of eh, niet dus), done that.quote:Op maandag 12 april 2010 17:56 schreef Eva4Evah het volgende:
Ik heb zelf ook iemand die langer is dan ik, maar als je iemand nou heeeel erg leuk vindt, vind ik het ergens ook wel een stomme reden om geen relatie te beginnen...
Volgens mij is Buitendam een gefrustreerde dwerg die op lange vrouwen geiltquote:Op maandag 12 april 2010 18:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vooral rond blijven kijken en ze "Vrouw exemplaren" noemen. Uitstekend, knul. Ga zo door.
je kan er niet omheen, dit is lachenquote:Op maandag 12 april 2010 19:00 schreef JX het volgende:
Ik als vrouw zijnde vind het toch een aardige afknapper als een man kleiner is dan ik.. Net alsof je met een kind loopt![]()
Ter voorbeeld:
[ afbeelding ]
Zolang ik maar niet de grootste van het koppel ben vind ik het prima, bij anderen denk ik daar eigenlijk niet over na.quote:Op maandag 12 april 2010 17:46 schreef Eva4Evah het volgende:
Wat vinden jullie ervan als van een koppel de vrouw langer is dan de man? Vind je het gek staan of boeit het je totaal niet? En dan heb ik het niet over 1 cm he, maar pakweg vanaf een lengte dat het wel opvalt (vanaf 5 cm ofzo) 'Horen' mannen langer te zijn?
Ben benieuwd naar jullie reacties
haha wtf, "freak of nature"? 1.80 komt zo vaak voor als lengte onder vrouwen.. als je het nou over 1.95 hebt, snap ik het nog enigszins.quote:Op maandag 12 april 2010 21:25 schreef Gestiech het volgende:
Vrouwen horen vind ik wel kleiner te zijn. Ziet er gewoon gek uit als ze groter is, zoals het (doch ietwat extreme) plaatje hierboven illustreert.
Overigens vind ik het überhaupt raar als een vrouw 1.80 of groter is (sorry he! voordat er flames volgen). Ook in de niet-relationele sfeer dus. Voelt een beetje als een freak of nature.
Amenquote:niks vervelender dan mannen die miepen omdat ik hakken aan doe.
1.80quote:Op maandag 12 april 2010 21:54 schreef Oneself het volgende:
[..]
haha wtf, "freak of nature"? 1.80 komt zo vaak voor als lengte onder vrouwen.. als je het nou over 1.95 hebt, snap ik het nog enigszins.
mag ik vragen hoe lang jij bent?
Die laat ik maar dicht. De kans dat een vrouw van >1.95m vroeger een man was wordt me dan toch iets te groot.quote:Op maandag 12 april 2010 17:48 schreef Maanvis het volgende:
Ik sla dan altijd appendix E van de kama sutra open.
Volgens mij heeft Buitendam helemaal niets te klagen. Daarnaast gaat ie graag in discussie met figuren die als man zijnde zinnen beginnen met: "Van nature houden vrouwen van..."quote:Op maandag 12 april 2010 18:36 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Volgens mij is Buitendam een gefrustreerde dwerg die op lange vrouwen geilt
geweldigquote:Op maandag 12 april 2010 19:00 schreef JX het volgende:
Ik als vrouw zijnde vind het toch een aardige afknapper als een man kleiner is dan ik.. Net alsof je met een kind loopt![]()
Ter voorbeeld:
[ afbeelding ]
hm ik zie hier genoeg meiden die wat langer zijn, zo uitzonderlijk is het niet.quote:Op maandag 12 april 2010 22:13 schreef Gestiech het volgende:
[..]
1.80Was een beetje gechargeerd ja
Maar veel groter dan 1.80 moeten ze toch echt niet worden, en 1.80 komt echt niet veel voor onder vrouwe nhoor
De meesten zitten onder de 1.75.
Waar zie je die? In dit topic? Natuurlijk: komen op de tt afquote:Op maandag 12 april 2010 22:28 schreef Oneself het volgende:
[..]
hm ik zie hier genoeg meiden die wat langer zijn, zo uitzonderlijk is het niet.
overigens vind ik mijn 1.80 overigens prima, maar ik draag geen hakken en ik zou dan ook vanzelfsprekend geen centimeter langer willen zijn. liever ietsje kleiner zelfs.
haha, ja in dit topic. en die FOKkers maar denken dat eigen webcam alleen werkt wanneer zelf geactiveerd..quote:Op maandag 12 april 2010 22:30 schreef Gestiech het volgende:
[..]
Waar zie je die? In dit topic? Natuurlijk: komen op de tt af
Maar een vriendin van 1.80 die geen schoenen 'met hakken' draagt zou ik ook nog wel verdragen hoorIk bedoel, uiteindelijk gaat het natuurlijk om hele andere dingen dan iemands lengte. Maar het moet niet te extreem worden.
Oké, ik dacht dat je het over de vrouwen had die zelf hun lengte noemdequote:Op maandag 12 april 2010 22:38 schreef Oneself het volgende:
[..]
haha, ja in dit topic. en die FOKkers maar denken dat eigen webcam alleen werkt wanneer zelf geactiveerd..![]()
nee, "hier" als in mijn (oude en huidige) woonplaats.
Groningen, Arnhem, Zwolle.. volgens mij niet heel verschillend van de rest.quote:Op maandag 12 april 2010 22:42 schreef Gestiech het volgende:
[..]
Oké, ik dacht dat je het over de vrouwen had die zelf hun lengte noemdeJe hoeft ze natuurlijk niet fysiek te zien om het te weten
Hmm.. misschien wonen daar veel grote mensenMijn ervaring is toch anders.
Inderdaad, ik heb zat vriendinnen die 1.80 zijn, tis echt niet zo'n gekke lengte.quote:Op maandag 12 april 2010 22:28 schreef Oneself het volgende:
[..]
hm ik zie hier genoeg meiden die wat langer zijn, zo uitzonderlijk is het niet.
overigens vind ik mijn 1.80 overigens prima, maar ik draag geen hakken en ik zou dan ook vanzelfsprekend geen centimeter langer willen zijn. liever ietsje kleiner zelfs.
Wat denk je dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:05 schreef Fortitude het volgende:
Wat is dat toch. Dat bij dit soort topics de helft van de mannen 190cm en de vrouwen 180cm zijn.
hahaha "altijd"quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:10 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik denk niks, dat valt me gewoon altijd op.
Volgens mij was ongeveer een maand geleden een identiek topic. En 2 weken geleden ook iets met lengte.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:12 schreef Oneself het volgende:
[..]
hahaha "altijd"
hoeveel van dit soort topics struin jij dan af?
ah okee.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:13 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Volgens mij was ongeveer een maand geleden een identiek topic. En 2 weken geleden ook iets met lengte.
Nee ok. Ik snap ook wel dat mensen er gewoon tevreden mee zijn en dat graag willen laten horen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:15 schreef Oneself het volgende:
[..]
ah okee.
zo raar is het btw toch niet, dat die 'partijen' hier komen?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:16 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het dus niet staan he
quote:
“Now I can wear heels. (on divorcing Tom Cruise)”
Nicole Kidman quotes
haha good boy.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:17 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nee ok. Ik snap ook wel dat mensen er gewoon tevreden mee zijn en dat graag willen laten horen.
Om eerlijk te zijn zie ik geen verband tussen lengte en dominante gevoelens.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:25 schreef Godshand het volgende:
Maar het zal mij niets verbazen dat er vast vrouwen zijn met dominante gevoelens en kicken op een kleinere manHet is wel zeldzaam...
Bijna onmogelijk? Ik ben zelf 189 en ik kom zeer regelmatig mannen tegen die een (heel) stuk groter zijn dan ik.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:50 schreef angelique90 het volgende:
Oké ik vind het zelf niet erg, ik ben zelf 1.82 lang dus het is al bijna onmogelijk om een man te vinden die groter is dan mij.. want tegenwoordig kom ik allemaal mannen tegen die kleiner zijn dan mij! en tegenwoordig worden vrouwen langer en mannen kleiner. ik vind niet meer dan 8 cm kleiner dus kunnen het is ook bijna onmogelijk om een langere vriend te vinden als je 1.82 ben en is 1.60 en een man 1.80 dan wel normaal?? ziet er toch ook achterlijk uit. maar als je verliefd bent is toch alles prima?
Ik weet niet in welk land jij woont, of in welke kringen jij verkeert, maar moeilijk om een (Nederlandse) man boven de 1.80 te vinden? You've got to be kidding me. Ik kom met mijn 1.93 denk ik net boven het gemiddelde uit in mijn omgeving... Ik ken eigenlijk weinig mannen die kleiner zijn dan 1.85. Een enkele uitzondering daargelaten..quote:Op woensdag 8 september 2010 19:50 schreef angelique90 het volgende:
Oké ik vind het zelf niet erg, ik ben zelf 1.82 lang dus het is al bijna onmogelijk om een man te vinden die groter is dan mij.. want tegenwoordig kom ik allemaal mannen tegen die kleiner zijn dan mij! en tegenwoordig worden vrouwen langer en mannen kleiner. ik vind niet meer dan 8 cm kleiner dus kunnen het is ook bijna onmogelijk om een langere vriend te vinden als je 1.82 ben en is 1.60 en een man 1.80 dan wel normaal?? ziet er toch ook achterlijk uit. maar als je verliefd bent is toch alles prima?
Eens. De meeste mannen zijn ongeveer even lang als ik of langer. De dwergjes zijn echt in de minderheid hoor.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:34 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk land jij woont, of in welke kringen jij verkeert, maar moeilijk om een (Nederlandse) man boven de 1.80 te vinden? You've got to be kidding me. Ik kom met mijn 1.93 denk ik net boven het gemiddelde uit in mijn omgeving... Ik ken eigenlijk weinig mannen die kleiner zijn dan 1.85. Een enkele uitzondering daargelaten..
Tja je moet het maar willen, als je toch al erg groot bent voor een vrouw ook nog eens naaldhakken gaan dragen. Je benadrukt het dan wel heel erg.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eens. De meeste mannen zijn ongeveer even lang als ik of langer. De dwergjes zijn echt in de minderheid hoor.
Ik ben zelf 1.86 en ik draag daarbij ook rustig hakken. Op normale dagen wel iets lagere hakken omdat ik het voor de lengte niet nodig heb en lagere hakken gewoon veel prettiger lopen maar ik heb ook geen moeite met een paar flinke naaldhakken voor een feestje.
Waarom zou ik een van mijn sterkste en mooiste punten niet benadrukken? Ik schaam me absoluut niet voor mijn lengte. Als andere mensen daar moeite mee hebben dan is dat simpelweg hun probleem.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:19 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Tja je moet het maar willen, als je toch al erg groot bent voor een vrouw ook nog eens naaldhakken gaan dragen. Je benadrukt het dan wel heel erg.
Ik ben de laatste omte zeggen dat je dat niet mag hoor, maar ik zie lengte, itt slanke taille, mooi kontje, lief gezicht etc niet als een pluspunt. Smaken verschillen I guessquote:Op donderdag 9 september 2010 11:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waarom zou ik een van mijn sterkste en mooiste punten niet benadrukken? Ik schaam me absoluut niet voor mijn lengte. Als andere mensen daar moeite mee hebben dan is dat simpelweg hun probleem.
Ik vind dit niet anders dan je slanke taille benadrukken door een getailleerd jurkje te dragen of je haar zodanig dragen dat je kaaklijn goed uitkomt. Ik ben dan toevallig lang maar ook mijn kont en benen komen beter uit met hakken en platte stampers onder een rokje of jurkje staat gewoon als een vlag op een modderschuit.
Jawel hoor, kan je wel. Of kan je beslissen op wie je verliefd wordt? Wat je bedoelt is 'als ik de keus had zou ik niet verliefd worden op een jongen die 5 cm kleiner is' of 'ik zou er denk ik niks mee doen als ik verliefd werd op een jongen die 5 cm kleiner is.'quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:50 schreef Oneself het volgende:
[..]
haha good boy.
dat topic, ik zou niet verliefd kunnen worden op een jongen die 5 cm kleiner is.
Cognitive dissonance much?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Eens. De meeste mannen zijn ongeveer even lang als ik of langer. De dwergjes zijn echt in de minderheid hoor.
Ik ben zelf 1.86
Behalve die ene glitterhakken van 3000 cm lang!quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jawel hoor, kan je wel. Of kan je beslissen op wie je verliefd wordt? Wat je bedoelt is 'als ik de keus had zou ik niet verliefd worden op een jongen die 5 cm kleiner is' of 'ik zou er denk ik niks mee doen als ik verliefd werd op een jongen die 5 cm kleiner is.'
OT:
Ik vind het zelf ook een beetje gek staan. Mijn vriend is ongeveer even lang, maar ik kan nog wel hakken dragen (hij is misschien ietsje langer en hij draagt sowieso veel van die 'nette' mannenschoenen en die hebben van zichzelf ook al zo'n 'hakje' zegmaar,)
Maar ik ben nooit echt langer dan hij als ik hakken draag.
Ik vind 1.86 voor een vrouw echt lang en het niet kloppen dat de mannen die kleiner zijn dan jou 'toch dwergjes zijn'.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben zelf 1.86 en ik draag daarbij ook rustig hakken. Op normale dagen wel iets lagere hakken omdat ik het voor de lengte niet nodig heb en lagere hakken gewoon veel prettiger lopen maar ik heb ook geen moeite met een paar flinke naaldhakken voor een feestje.
Ik had verwcht dat het gemiddelde hoger zou liggen. Laat ik het anders zeggen dan: de gemiddelde man in mijn omgeving is ongeveer even lang of langer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Cognitive dissonance much?
De gemiddelde lengte van de Nederlandse man is 1.80,6 m.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)008/2008-2367-wm.htm
Dat was een reactie op iemand die zei dat mannen boven de 1.80 een zeldzaamheid waren. Dat zijn ze dus niet want als het gemiddelde 1.80 is dan is nog altijd de helft van de Nederlandse mannen langer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind 1.86 voor een vrouw echt lang en het niet kloppen dat de mannen die kleiner zijn dan jou 'toch dwergjes zijn'.
Woon je in Holland? Daar zijn de mensen sowieso een stuk langer. Daar voel ik me echt een smurf. Maar jullie zijn gewoon lang, en de rest is niet klein.
Trouwens, niks mis verder met een lange vrouw hoor.
Ik denk dat ze Vlaming is en het verschil een Hollander en een Nederlander niet begrijpt (of iig niet maakt)quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik woon in Groningen trouwens en ben opgegroeid in Twente.
Ik ben geen Vlaming. Het valt me alleen op dat mensen in de Randstad (in Groningen kom ik nooit) in het algemeen een stuk langer zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:39 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Vlaming is en het verschil een Hollander en een Nederlander niet begrijpt (of iig niet maakt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |