Getyftquote:Op maandag 12 april 2010 14:50 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb hem sowieso altijd op tril staanMensen met hun geluid aan in openbare ruimtes mogen echt door een bushokje getyfd worden
Of is het getyft
Ik had op m'n W910i 'Captain, incoming message' maar die wil ik niet nog een keerquote:Op maandag 12 april 2010 14:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Toen ik het postte, stonden er ineens 3 berichtjes. Beetje jammer idd..
[..]
Ik moet nog een goede vinden. Heb nu de standaard HTC tune, maar ik wil iets pakkends.. Iets leuks..
Jij misschien nietquote:
Jaquote:Op maandag 12 april 2010 15:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij misschien niet
Heb jij alleen met blanke meiden/jongens wat gehad dan?
Niet benieuwd naar een sister?quote:
Nee.quote:
Mwah, toch zijn er wel verschillen hoor..quote:Op maandag 12 april 2010 15:07 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een groot verschil tussen zit behalve de huidskleur.
Dat zal inderdaad wel een wereld van verschil zijnquote:Op maandag 12 april 2010 15:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, toch zijn er wel verschillen hoor..
Behalve de huidskleur zijn andere locaties natuurlijk ook anders qua kleur. Daarnaast is het karakter soms ook best anders.. Qua achtergrond, gedachtes etc.
Veel verder op details zal ik niet ingaan, maar er zit wel degelijk verschil..
In een relatie misschien wel ja qua cultuur. Maar ik bedoelde meer in bed.quote:Op maandag 12 april 2010 15:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, toch zijn er wel verschillen hoor..
Behalve de huidskleur zijn andere locaties natuurlijk ook anders qua kleur. Daarnaast is het karakter soms ook best anders.. Qua achtergrond, gedachtes etc.
Veel verder op details zal ik niet ingaan, maar er zit wel degelijk verschil..
Mwah, het blijft wennen hoor. Oh, en sommige (en gelukkig spreek ik niet uit ervaring) hebben dons/haren op hun rug. Persoonlijk vind ik dat nou niet echt sexy. Is alleen volgens mij bij Oosterse dames (richting India volgens mij)quote:Op maandag 12 april 2010 15:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel een wereld van verschil zijn!
Ja, volgens mij zijn die overal behaardquote:Op maandag 12 april 2010 15:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, het blijft wennen hoor. Oh, en sommige (en gelukkig spreek ik niet uit ervaring) hebben dons/haren op hun rug. Persoonlijk vind ik dat nou niet echt sexy. Is alleen volgens mij bij Oosterse dames (richting India volgens mij)
Geil man, kan je er figuurtjes in scherenquote:Op maandag 12 april 2010 15:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, het blijft wennen hoor. Oh, en sommige (en gelukkig spreek ik niet uit ervaring) hebben dons/haren op hun rug. Persoonlijk vind ik dat nou niet echt sexy. Is alleen volgens mij bij Oosterse dames (richting India volgens mij)
Zo'n supermanlogoquote:Op maandag 12 april 2010 15:23 schreef jna het volgende:
[..]
Geil man, kan je er figuurtjes in scheren
quote:
Dus jij hebt mijn telefoon gestolenquote:Op maandag 12 april 2010 14:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier het spannende muziekje van Gerard EkdomEn Maricha (van MetMichiel) die "SMS!" roept
![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 15:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus jij hebt mijn telefoon gestolen
Ik heb dat ookquote:
Zal vanavond even kijkenquote:Op maandag 12 april 2010 15:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb dat ook![]()
Alleen een gare kwaliteit spannend muziekje, mail je me de goede even?
quote:
Vriend van mij heeft datquote:
Welkomquote:
Hoiquote:
Het kan niet altijd feest zijnquote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef vencodark het volgende:
Bezig stage te zoeken...en heb er zo geen zin in.![]()
Vind Blijf van mijn Lijf-huis wel interessant maar daar lopen natuurlijk ook koters rond en die vind ik weer helemaal niet leuk.
CV al op Monsterboard of de Nationale Vacaturebank gegooid?quote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef vencodark het volgende:
Vind Blijf van mijn Lijf-huis wel interessant maar daar lopen natuurlijk ook koters rond en die vind ik weer helemaal niet leuk.
Nope, heeft dat serieus zin?quote:Op maandag 12 april 2010 15:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
CV al op Monsterboard of de Nationale Vacaturebank gegooid?
Nah, dat gaat nog wel. Maar het blijft Zeeland he, is toch minder te krijgen.quote:Op maandag 12 april 2010 15:35 schreef Piles het volgende:
[..]
En stages liggen met jouw opleiding ook niet voor het oprapen zeker?
Oh, dan is het wel een goed idee.quote:Op maandag 12 april 2010 15:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kreeg er een afstudeerstage op aangeboden, en vrijdag nog een hele goede baan
Cees toch ook?quote:Op maandag 12 april 2010 15:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, dat gaat nog wel. Maar het blijft Zeeland he, is toch minder te krijgen.
Slet die je er bentquote:Op maandag 12 april 2010 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben zeer makkelijk te krijgen jaOh, zo bedoelde je het vast niet
Had ik ook niet. Ik kwam terug van 4 maanden studie (Lees: vakantie/feestjes/tripjes) in het buitenland en moest daarna beginnen aan m'n fulltime afstudeerstage. Wat een contrast!quote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef vencodark het volgende:
Mooi, mooi, mooi man!quote:Op maandag 12 april 2010 15:40 schreef The_Dean het volgende:
Het leven dat is één groot feest, jaaalalalalalaaaaaaa
Ga het iig proberen via die sites. Thx voor de tip iig.quote:Op maandag 12 april 2010 15:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Slet die je er bent
Maar nee, bedoelde dat jij er woonde, en zelfs jij dingen aangeboden kreeg, dus dan moet het vencodark ook lukken
Thank Pieterquote:Op maandag 12 april 2010 15:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ga het iig proberen via die sites. Thx voor de tip iig.
Slimquote:Op maandag 12 april 2010 15:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik had geen zin om terug te lezen.
Ik vermoed dat ze doelen op je motivatie om stage te lopen bij het betreffende bedrijf. Waarom dáár?quote:Op maandag 12 april 2010 15:58 schreef vencodark het volgende:
Ff ander vraagje. Ik lees dit op een site:
Stageverzoeken kunnen digitaal worden gestuurd naar ... Vermeld in je stageverzoek in ieder geval welke opleiding je volgt, welke periode je wilt stagelopen en hoeveel uur per week, waar je de opleiding volgt en je motivatie samen met je CV.
Zouden ze motivatie voor je opleiding bedoelen of motivatie waarom je in die stagebox wilt komen?
Je motivatie voor die stagequote:Op maandag 12 april 2010 15:58 schreef vencodark het volgende:
Ff ander vraagje. Ik lees dit op een site:
Stageverzoeken kunnen digitaal worden gestuurd naar ... Vermeld in je stageverzoek in ieder geval welke opleiding je volgt, welke periode je wilt stagelopen en hoeveel uur per week, waar je de opleiding volgt en je motivatie samen met je CV.
Zouden ze motivatie voor je opleiding bedoelen of motivatie waarom je in die stagebox wilt komen?
quote:Op maandag 12 april 2010 16:01 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze doelen op je motivatie om stage te lopen bij het betreffende bedrijf. Waarom dáár?
Mja, dat zou je denken. Maar schijnt dat er meerdere bedrijven en connecties in hun systeem zitten.quote:
Ik snap het even niet meer. Is het niet zo dat je een soort van 'basisprofiel' hebt en dat je de movitatie moet typen per bedrijf waarop je reageert?quote:Op maandag 12 april 2010 16:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
Mja, dat zou je denken. Maar schijnt dat er meerdere bedrijven en connecties in hun systeem zitten.Dus vandaar mijn vraag zeg maar.
Euh, nou blijkbaar met die stagebox niet. Dit staat er ook:quote:Op maandag 12 april 2010 16:05 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Ik snap het even niet meer. Is het niet zo dat je een soort van 'basisprofiel' hebt en dat je de movitatie moet typen per bedrijf waarop je reageert?
Dat is wel een goeie jaquote:Op maandag 12 april 2010 16:06 schreef jna het volgende:
Dan zou ik er iets van maken wat er tussenin zit. Motivatie voor het vakgebied ofzo
Dat dus, 'moet' je bij Monsterboard ook. Waarom wil je werken, en waarom dat bepaalde werk enzoquote:Op maandag 12 april 2010 16:06 schreef jna het volgende:
Dan zou ik er iets van maken wat er tussenin zit. Motivatie voor het vakgebied ofzo
Vind ik best moeilijk aangezien mijn motivatie momenteel echt heel klein is. Ik weet niet eens waarom ik dit vakgebied doe.quote:Op maandag 12 april 2010 16:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat dus, 'moet' je bij Monsterboard ook. Waarom wil je werken, en waarom dat bepaalde werk enzo
Ik denk dat dit voor nu de beste oplossing is. Of gewoon contact opnemen met die hele toko.. brutaal mens heeft de halve wereldquote:Op maandag 12 april 2010 16:06 schreef jna het volgende:
Dacht ik ook ff aan, maar wat moet ik dan zeggen? Dat ik hun uitleg niet snap?quote:Op maandag 12 april 2010 16:25 schreef MvdZ het volgende:
Of gewoon contact opnemen met die hele toko.. brutaal mens heeft de halve wereld
Euyquote:
Goed bezig! ik ben doordeweeks druk bezig met sporten. Op het bedrijf waar ik stage loop hebben we een complete fitnessruimte. Dus ik druk aan de fitness (en thuis hardlopen). Ik ga zo meteen weer een uurtje fitnessen voordat ik naar huis ga.quote:Op maandag 12 april 2010 16:22 schreef The_Dean het volgende:
Zo! Salade bouwen
Ben gezond bezig, hoor soms hier en daar mensen vragen of ik afgevallen ben
Ja, waarom niet. Is ook directe feedback voor hun site. Je bent iig niet de enige die het niet begrijpt. Wellicht kunnen zij de uitleg verbeteren...quote:Op maandag 12 april 2010 16:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dacht ik ook ff aan, maar wat moet ik dan zeggen? Dat ik hun uitleg niet snap?
Tuurlijk is dat mogelijk.quote:Op maandag 12 april 2010 11:05 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Haha gebanned! Ach ja... Een relatie dat via Fok is ontstaan.. Het kan blijkbaar. Wel gaaf!
Damn, ik wil pics zien.quote:Op maandag 12 april 2010 16:29 schreef Bravebart het volgende:
Die mannen die bij de Ici werken, prachtigGast had zo'n sjaaltje om, z'n haar nog netter in een scheiding van menig Brit en dan zo'n stemmetje
Wat een volk
Ik sport verder niet hoor... probeer wel elke dag een uur te fietsen, soms iets meer. Verder gewoon wat gezond eten, iets minder eten, maar vooral regelmatiger eten. Over de dag verspreid vaker iets eten dan drie keer per dag een hoop, zeg maarquote:Op maandag 12 april 2010 16:27 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Goed bezig! ik ben doordeweeks druk bezig met sporten. Op het bedrijf waar ik stage loop hebben we een complete fitnessruimte. Dus ik druk aan de fitness (en thuis hardlopen). Ik ga zo meteen weer een uurtje fitnessen voordat ik naar huis ga.
Ik ben een beetjeveel aangekomen tijdens mijn minor periode.
Jupquote:
Mja, true.quote:Op maandag 12 april 2010 16:29 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Is ook directe feedback voor hun site. Je bent iig niet de enige die het niet begrijpt. Wellicht kunnen zij de uitleg verbeteren...
Wij zijn ook maar mensen.quote:
Dat durfde ik niet te maken, bang dat hij me aan zou randenquote:
Ja, dat is gebleken. Ik had zelf nog nooit 'relatieverhalen' van Fok gehoord. Maar ik ben dan ook niet zo'n doorgewinterde fokker.quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 16:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat durfde ik niet te maken, bang dat hij me aan zou randen![]()
Hier en daar zie ik weleens een fok!stelletje. Is ook niet zo opvallend idd, so I can't blame ya.quote:Op maandag 12 april 2010 16:33 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Ja, dat is gebleken. Ik had zelf nog nooit 'relatieverhalen' van Fok gehoord. Maar ik ben dan ook niet zo'n doorgewinterde fokker.
Ik ga dr trouwens vandoor. sporten en dan richting huis.
en dan nog hard op roepen.. ik ben echt geen homo...quote:Op maandag 12 april 2010 16:29 schreef Bravebart het volgende:
Die mannen die bij de Ici werken, prachtigGast had zo'n sjaaltje om, z'n haar nog netter in een scheiding van menig Brit en dan zo'n stemmetje
Wat een volk
Daar deed hij niet eens moeite voor, vast door zn roze sjaaltje, die te veel prijs gafquote:Op maandag 12 april 2010 16:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan nog hard op roepen.. ik ben echt geen homo...
Ik vulde eigenlijk nooit een motivatie in.. basisgegevens en cv ... and hit "Send".quote:Op maandag 12 april 2010 16:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind ik best moeilijk aangezien mijn motivatie momenteel echt heel klein is. Ik weet niet eens waarom ik dit vakgebied doe.
Maar die dragen de dames ookquote:Op maandag 12 april 2010 16:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar deed hij niet eens moeite voor, vast door zn roze sjaaltje, die te veel prijs gaf
Ja, en die vallen dan ook op mannenquote:
Why not?quote:Op maandag 12 april 2010 16:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vulde eigenlijk nooit een motivatie in.. basisgegevens en cv ... and hit "Send".
Baas ben je ookquote:Op maandag 12 april 2010 16:58 schreef PieterBas het volgende:
Zelfs zonder motivatie werd ik uitgenodigd
Dan was het dus een naveltruitje?quote:Op maandag 12 april 2010 17:50 schreef The_Dean het volgende:
Niks mis met vrouwen met een maatje meer, maar als je onderste 'rol' onder je hoodie uit hangt is het wel erg
Bijna wel jaquote:
WAARquote:
Nicequote:
Deanquote:Op maandag 12 april 2010 19:32 schreef The_Dean het volgende:
Luccie
Zo verjaardag van mijn schoonzus
Wie geht's?quote:
Vanmiddag naar de dokter geweest en heb een scheurtje in mn enkelbandquote:Op maandag 12 april 2010 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
druk met werk.![]()
Verder wel goed.
Daar?
quote:Op maandag 12 april 2010 20:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vanmiddag naar de dokter geweest en heb een scheurtje in mn enkelbandDus nu 5 dagen in het verband en totaal ontlasten en dan weer terug naar de dokter..
Wat vervelend nou.quote:Voor de rest gaat het wel goedEen goede maat van me heeft zijn PS3 hier gedropt omdat ie dacht dat ik me wel zou vervelen deze week
Jaquote:
Ik ken ergere dingen om te doen.quote:Op maandag 12 april 2010 20:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
JaNu moet ik wel de hele dag blu-ray films kijken en CoD:MW2 spelen
![]()
Arme jijquote:Op maandag 12 april 2010 20:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Je zou er bijna meedelijden mee krijgen.quote:
Steamnaam?quote:Op maandag 12 april 2010 20:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
De faal...quote:
En niet eens mn eigen PS3quote:
Double fail.quote:
Lekker slapenquote:
Deanquote:
Wel gezellig hoorquote:Op maandag 12 april 2010 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dean![]()
Jij ook alvast. Hoe was de verjaardag?
Welterustenquote:Op maandag 12 april 2010 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooi zo.![]()
Nu dus echt naar bed.![]()
Jeuj.quote:
Moest je er zo bizar vroeg (naja, mijn wekker gaat elke dag 6:15, dus veel maakt 't niet uit) voor de kapper??quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:43 schreef Bootje84 het volgende:
Mijn wekker ging veel te vroeg
(5.50 uur)
Maar goed. Heb nu wel weer een vlot kapsel
Jupquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:46 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Moest je er zo bizar vroeg (naja, mijn wekker gaat elke dag 6:15, dus veel maakt 't niet uit) voor de kapper??
Oh, dat is vroeg...Wel relaxt! 3 weken? Ik kan wel wat langer met m'n haar door het leven na een knipbeurt.. Ik moet vandaag een half uurtje eerder naar huis om m'n lenzen op te halen bij de opticien. Dus een half uurtje eerder thuis, heel vervelend.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jup
Kapper opent om 6.00 uur (tot 14.00). Maar dan ben ik gelijk klaar voor mijn werk enzo. Dus ff douchen, ontbijten, kapper, onderweg naar werk. Nu kan ik weer 3 weken er tegenaan
Ja, vandaag is de tondeuze er overheen geweest. Het is nu ongeveer 1 à 2 cm lang. Als het haar over mn oren gaat groeien, is het tijd om weer de schaar tevoorschijn te halen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:52 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Oh, dat is vroeg...Wel relaxt! 3 weken? Ik kan wel wat langer met m'n haar door het leven na een knipbeurt.. Ik moet vandaag een half uurtje eerder naar huis om m'n lenzen op te halen bij de opticien. Dus een half uurtje eerder thuis, heel vervelend.
ve-ve-verliehiefd!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:00 schreef Bootje84 het volgende:
Oja, en ik heb om 9.30 uur een gesprek met mijn schoolbegeleider en om 14.00 uur moet ik richting school (les om 15.00 uur) Eigenlijk moest ik daarna naar de garage om een chromen uitlaatstukje te laten monteren, maar de les duurt tot 16.30 uur en dat bedrijf sluit om 17.00 uur. Moet morgen dan maar.
Heb ik meer tijd voor m'n vriendin
ER BLOEIT IETS!!!!!quote:
Meen je nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:00 schreef Bootje84 het volgende:
Oja, en ik heb om 9.30 uur een gesprek met mijn schoolbegeleider en om 14.00 uur moet ik richting school (les om 15.00 uur) Eigenlijk moest ik daarna naar de garage om een chromen uitlaatstukje te laten monteren, maar de les duurt tot 16.30 uur en dat bedrijf sluit om 17.00 uur. Moet morgen dan maar.
Heb ik meer tijd voor m'n vriendin
Dusss..quote:Top 100 van maandag 12 april 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 263 vencodark
12. 133 Bootje84
31. 096 Broekpaling
64. 072 The_Dean
97. 061 Bravebart
?quote:
Ik heb 2 linkerhanden. Wilde het graag onder de auto hebben. Een soort finishing touch. Zoals mooie velgen..quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:28 schreef The_Dean het volgende:
Ten eerst kan je dat toch zelf, en ten tweede, waarom zo'n kitscherig eindstukje?
Velgen ben ik het wel mee eens overigensquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb 2 linkerhanden. Wilde het graag onder de auto hebben. Een soort finishing touch. Zoals mooie velgen..
Sierstukje niet?quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Velgen ben ik het wel mee eens overigens
Haaiquote:
Vind zulke sierstukjes altijd zo kamperquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vind zulke sierstukjes altijd zo kamper
Heb je zo een grote douchecabine dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:39 schreef Bravebart het volgende:
Dien
Ik ga eerst maar eens onder de douche door rennen
Ik denk al, wat ruik ik toch...quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:39 schreef Bravebart het volgende:
Dien
Ik ga eerst maar eens onder de douche door rennen
Dien!quote:
Ik kan hele kleine rondjes rennenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Heb je zo een grote douchecabine dan?
Ha-haquote:
waar werk jij? Anonieme Digibeten?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:01 schreef Piles het volgende:
Collega's die midden in een zin op enter drukken omdat de regel anders te lang wordt
Ik geef het op
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:11 schreef Bravebart het volgende:
WTF, er cirkelt hier al 10 min. een politieheli boven de campus
Jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
waar werk jij? Anonieme Digibeten?
Whutquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja
Het is al revolutie dat ze notulen niet meer in Excel maar in Word doen
Dat doen ze niet zomaarquote:
Kon je het weer niet laten?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat doen ze niet zomaar![]()
Vorige keer was het voor een gewapende overval op een supermarkt plus achtervolging
Mn stufi was opquote:
Als wij jou een alibi verstrekken, willen we wel 5% de man..quote:
Klinkt redelijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als wij jou een alibi verstrekken, willen we wel 5% de man..
Kom eerst maar met je alibi, luie Suriquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:25 schreef jna het volgende:
*meldt voor de 5%
Ik ga toch niet helemaal naar Delft als luie Suri.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kom eerst maar met je alibi, luie Suri
What the fok?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja
Het is al revolutie dat ze notulen niet meer in Excel maar in Word doen
Eyquote:
Zelfs groeten kan hier al niet meer.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:49 schreef Bootje84 het volgende:
Zal ik die brazischijf hier ook heenhalen en klef gaan doen?
Weet ze dat je haar zo noemt? Komt mij een klein beetje denigrerend over elke keer...quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:49 schreef Bootje84 het volgende:
Zal ik die brazischijf hier ook heenhalen en klef gaan doen?
Misschien moeten WIJ haar maar eens hierheen halen.. is 't snel afgelopen met dat klef gedoequote:Op dinsdag 13 april 2010 12:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet ze dat je haar zo noemt? Komt mij een klein beetje denigrerend over elke keer...
Hoe is't met je brommer??quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:56 schreef Isdatzo het volgende:
Maar eh, foto's? Heb 't hier niet zo gevolgd de laatste tijd.
Joah... vandaag heb ik een day off dus waarom niet even m'n tijd verdoen in de stage-SCquote:
Idd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet ze dat je haar zo noemt? Komt mij een klein beetje denigrerend over elke keer...
Goedzoquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joah... vandaag heb ik een day off dus waarom niet even m'n tijd verdoen in de stage-SC.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joah... vandaag heb ik een day off dus waarom niet even m'n tijd verdoen in de stage-SC.
Geen idee, zal 't 'm vragen als ik hem weer zie.quote:
Zozoquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geen idee, zal 't 'm vragen als ik hem weer zie.
Heb er niet meer op gereden, vond het te frisjes. Zondag waarschijnlijk wel. En deze week ga ik voor ongeveer 1200 euro aan bandjes bestellen
.
Ik hoop dat je gelijk hebt!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:00 schreef Isdatzo het volgende:
En vanavond gaat twente punten laten liggen.
Ja vertel danquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:12 schreef Etcetera het volgende:
M'n begeleider is net pissig gewordenNiet op mij
Maar da's wel uniek zeg maar
Je weet waar de bezemkasten op 't werk voor gebruikt worden hèquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:17 schreef Etcetera het volgende:
Doe ik tochZe zijn niet zo heel lang geleden van werkplek veranderd, en moeten nu weer verkassen - als het doorgaat. En daar is hij (en de rest van de collega's aan ons blok) absoluut niet blij mee. We verhuizen dan van een centraal punt naar de bezemkast als het ware
Lijken opbergen? Een Beckertje doen? Bezems opruimen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je weet waar de bezemkasten op 't werk voor gebruikt worden hè.
Archiverenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je weet waar de bezemkasten op 't werk voor gebruikt worden hè.
Wij hadden Henk in een pot in de bezemkast.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lijken opbergen? Een Beckertje doen? Bezems opruimen?
Mwah, zo bedoel ik het niet. Vind haar superlief!quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik vind het negatief en beledigend. Mja, das mijn mening dan ehquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:59 schreef Bootje84 het volgende:
Maar klinkt "Brazischijf" dan echt zo negatief?
Nogmaals.. Het valt toch wel mee..?
Ik noem d'r dan wel Chica bonitaquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:01 schreef The_Dean het volgende:
Doe wat je wil, maar ik zou het nooit doen. Je hoort mij L.no toch ook geen dingen als 'die neger' ofzo noemen. Het komt over op mij dat je meer naar haar refereert als een ding, in plaats van je lieve vriendin.
Succesquote:
vind ik een stuk positieverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
ik blijf wel de Brazischijf gebruikenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:59 schreef Bootje84 het volgende:
Maar klinkt "Brazischijf" dan echt zo negatief?
Nogmaals.. Het valt toch wel mee..?
hoewel dat weer Spaans isquote:
Ja, zo stom is datquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:45 schreef Bravebart het volgende:
Wtf, ik heb deze maand voor 9 euro extra kosten omdat ik het buitenland heb gesmst en geïnternetTerwijl ik het land niet uit geweest ben
Blijkbaar een Duitse paal gepakt vanuit Hengelo
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:45 schreef Bravebart het volgende:
Wtf, ik heb deze maand voor 9 euro extra kosten omdat ik het buitenland heb gesmst en geïnternetTerwijl ik het land niet uit geweest ben
Joah, het is me zo vaak gebeurd vlakbij de grens daar, als ik aan het fietsen was ofzo ;rquote:
Dataroaming misschien?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:47 schreef Bravebart het volgende:
Oh wacht, toen zat ik in KeulenWel raar dat ik daar internet heb gebruikt though
Doet hij als het goed is nietquote:
Ja, of je zat in Friesland, Zeeland of Limburgquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:45 schreef Bravebart het volgende:
Nah, volgens de factuur was het Duitslandquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, of je zat in Friesland, Zeeland of Limburg.
Limburg dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah, volgens de factuur was het Duitsland
mijn portugees is niet zo denderent..quote:
dat is bijna duitslandquote:
Kan, Venloquote:
Of in brabantquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:58 schreef jna het volgende:
Conclusie: gewoon in de randstad blijven, dan is er niks aan de hand
Ein zwei!quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:04 schreef Bravebart het volgende:
[ Bericht 2% gewijzigd door Isdatzo op 13-04-2010 15:05 ]
Klopt! En ik ben ook Ajax fan, dus kampioen worden we dit jaar sowiesoquote:
Nee, jij bent niet OOK Ajaxfan... jij bent Ajaxfan. In ieder geval in dit topic. Verstandenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt! En ik ben ook Ajax fan, dus kampioen worden we dit jaar sowieso
Ik ben liefquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, jij bent niet OOK ajaxfan... jij bent ajaxfan. In ieder geval in dit topic. Verstanden?
Denk dat het punt duidelijk isquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:08 schreef Bravebart het volgende:
Vergeet-ie de post van Jan aan te passen
quote:
Ajax met hoofdletter man!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, jij bent niet OOK Ajaxfan... jij bent Ajaxfan. In ieder geval in dit topic. Verstanden?
Je hebt helemaal gelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ga er wonenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:15 schreef Bravebart het volgende:
Heracles is ook goed bezig trouwensTwente is helemaal in opkomst
In Zeeland zeggen dat je niet kunt voetballen met een lege maag is nooit grappig.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:16 schreef Isdatzo het volgende:
In Zeeland voetballen ze toch nog met opgeblazen varkensmagen?
No thanksquote:
Landverraderquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
No thanksHet zijn gewoon veel sympathiekere clubs dan Ajax en Feyenoord
quote:
Gast...quote:
Optimist. Zou wel een goede zaak zijn, ik hoop het van harte!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:23 schreef jna het volgende:
Van Persie weer fit
we worden wereldkampioen
Quote om aankomende zomer mee te confronterenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:23 schreef jna het volgende:
Van Persie weer fit
we worden wereldkampioen
Hier zit 't al de hele dag niet mee.. beter is 't snel 5 uur. Of misschien ga ik wel iets eerder vandaag. 't Is toch niet alsof ik nog iets doe.quote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
Vanavond de motor eens uitlaten.. heb er wel zin in.
Waar denk je aan qua studie?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:31 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga vanavond ook even cruisen. En naar een open avond op een hogeschool, kijken of ik nog een leuke studie kan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |