Getyftquote:Op maandag 12 april 2010 14:50 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb hem sowieso altijd op tril staanMensen met hun geluid aan in openbare ruimtes mogen echt door een bushokje getyfd worden
Of is het getyft
Ik had op m'n W910i 'Captain, incoming message' maar die wil ik niet nog een keerquote:Op maandag 12 april 2010 14:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Toen ik het postte, stonden er ineens 3 berichtjes. Beetje jammer idd..
[..]
Ik moet nog een goede vinden. Heb nu de standaard HTC tune, maar ik wil iets pakkends.. Iets leuks..
Jij misschien nietquote:
Jaquote:Op maandag 12 april 2010 15:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij misschien niet
Heb jij alleen met blanke meiden/jongens wat gehad dan?
Niet benieuwd naar een sister?quote:
Nee.quote:
Mwah, toch zijn er wel verschillen hoor..quote:Op maandag 12 april 2010 15:07 schreef jna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een groot verschil tussen zit behalve de huidskleur.
Dat zal inderdaad wel een wereld van verschil zijnquote:Op maandag 12 april 2010 15:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, toch zijn er wel verschillen hoor..
Behalve de huidskleur zijn andere locaties natuurlijk ook anders qua kleur. Daarnaast is het karakter soms ook best anders.. Qua achtergrond, gedachtes etc.
Veel verder op details zal ik niet ingaan, maar er zit wel degelijk verschil..
In een relatie misschien wel ja qua cultuur. Maar ik bedoelde meer in bed.quote:Op maandag 12 april 2010 15:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, toch zijn er wel verschillen hoor..
Behalve de huidskleur zijn andere locaties natuurlijk ook anders qua kleur. Daarnaast is het karakter soms ook best anders.. Qua achtergrond, gedachtes etc.
Veel verder op details zal ik niet ingaan, maar er zit wel degelijk verschil..
Mwah, het blijft wennen hoor. Oh, en sommige (en gelukkig spreek ik niet uit ervaring) hebben dons/haren op hun rug. Persoonlijk vind ik dat nou niet echt sexy. Is alleen volgens mij bij Oosterse dames (richting India volgens mij)quote:Op maandag 12 april 2010 15:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel een wereld van verschil zijn!
Ja, volgens mij zijn die overal behaardquote:Op maandag 12 april 2010 15:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, het blijft wennen hoor. Oh, en sommige (en gelukkig spreek ik niet uit ervaring) hebben dons/haren op hun rug. Persoonlijk vind ik dat nou niet echt sexy. Is alleen volgens mij bij Oosterse dames (richting India volgens mij)
Geil man, kan je er figuurtjes in scherenquote:Op maandag 12 april 2010 15:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, het blijft wennen hoor. Oh, en sommige (en gelukkig spreek ik niet uit ervaring) hebben dons/haren op hun rug. Persoonlijk vind ik dat nou niet echt sexy. Is alleen volgens mij bij Oosterse dames (richting India volgens mij)
Zo'n supermanlogoquote:Op maandag 12 april 2010 15:23 schreef jna het volgende:
[..]
Geil man, kan je er figuurtjes in scheren
quote:
Dus jij hebt mijn telefoon gestolenquote:Op maandag 12 april 2010 14:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier het spannende muziekje van Gerard EkdomEn Maricha (van MetMichiel) die "SMS!" roept
![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 15:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dus jij hebt mijn telefoon gestolen
Ik heb dat ookquote:
Zal vanavond even kijkenquote:Op maandag 12 april 2010 15:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb dat ook![]()
Alleen een gare kwaliteit spannend muziekje, mail je me de goede even?
quote:
Vriend van mij heeft datquote:
Welkomquote:
Hoiquote:
Het kan niet altijd feest zijnquote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef vencodark het volgende:
Bezig stage te zoeken...en heb er zo geen zin in.![]()
Vind Blijf van mijn Lijf-huis wel interessant maar daar lopen natuurlijk ook koters rond en die vind ik weer helemaal niet leuk.
CV al op Monsterboard of de Nationale Vacaturebank gegooid?quote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef vencodark het volgende:
Vind Blijf van mijn Lijf-huis wel interessant maar daar lopen natuurlijk ook koters rond en die vind ik weer helemaal niet leuk.
Nope, heeft dat serieus zin?quote:Op maandag 12 april 2010 15:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
CV al op Monsterboard of de Nationale Vacaturebank gegooid?
Nah, dat gaat nog wel. Maar het blijft Zeeland he, is toch minder te krijgen.quote:Op maandag 12 april 2010 15:35 schreef Piles het volgende:
[..]
En stages liggen met jouw opleiding ook niet voor het oprapen zeker?
Oh, dan is het wel een goed idee.quote:Op maandag 12 april 2010 15:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kreeg er een afstudeerstage op aangeboden, en vrijdag nog een hele goede baan
Cees toch ook?quote:Op maandag 12 april 2010 15:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, dat gaat nog wel. Maar het blijft Zeeland he, is toch minder te krijgen.
Slet die je er bentquote:Op maandag 12 april 2010 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben zeer makkelijk te krijgen jaOh, zo bedoelde je het vast niet
Had ik ook niet. Ik kwam terug van 4 maanden studie (Lees: vakantie/feestjes/tripjes) in het buitenland en moest daarna beginnen aan m'n fulltime afstudeerstage. Wat een contrast!quote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef vencodark het volgende:
Mooi, mooi, mooi man!quote:Op maandag 12 april 2010 15:40 schreef The_Dean het volgende:
Het leven dat is één groot feest, jaaalalalalalaaaaaaa
Ga het iig proberen via die sites. Thx voor de tip iig.quote:Op maandag 12 april 2010 15:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Slet die je er bent
Maar nee, bedoelde dat jij er woonde, en zelfs jij dingen aangeboden kreeg, dus dan moet het vencodark ook lukken
Thank Pieterquote:Op maandag 12 april 2010 15:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ga het iig proberen via die sites. Thx voor de tip iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |