quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 14:25 schreef Moira. het volgende:
faal @ hierboven want er begon een nieuwe pagina dus er was niets 'boven'
quote:Op maandag 12 april 2010 14:25 schreef Moira. het volgende:
faal @ hierboven want er begon een nieuwe pagina dus er was niets 'boven'
Het staat toch zelf op die site?quote:Op maandag 12 april 2010 15:10 schreef HugoBaas het volgende:
Smaakt gewoon hetzelfde.
Labiele mensen die door een andere verpakking denken dat het anders smaakt
quote:Op maandag 12 april 2010 15:10 schreef HugoBaas het volgende:
Smaakt gewoon hetzelfde.
Labiele mensen die door een andere verpakking denken dat het anders smaakt
quote:Geachte heer/mevrouw,
Onlangs vernam ik dat u de Fristi vernieuwd heeft. Tot mijn grootse schrik kwam ik erachter dat dit de smaak ernstig beïnvloed heeft van uw voorheen bijna goddelijke drank. Dit betreur ik ten zeerste. Fristi is, zoals voor velen, mijn drankconsumptie bij uitstek geweest tijdens de jonge jaartjes. Ik heb met een pakje Fristi in de hand talloze spannende dingen meegemaakt. Zoals u natuurlijk zelf ook wel begrijpt, is door de plotselinge smaakverandering niets meer hetzelfde. Al mijn dierbare jeugdherinneringen zijn onmogelijk opnieuw in gedachten te beleven door middel van het drinken van een heerlijk pakje Fristi, aangezien de gewijzigde smaak constant de gewaarwording verstoort. Het zou mij ontzettend veel deugd doen indien u deze (misschien ietwat ondoordachte, maar vooral abrupte) beslissing zou kunnen heroverwegen.
Ik begrijp dat de veranderingen wellicht zijn gedaan met het oog op de tandjes van onze jonge medemens, maar misschien kunt u beter een waarschuwing plaatsen dat overmatig Fristigebruik tot gaatjes kan lijden en in extreme gevallen tot overgewicht. Op die manier kunnen de kinderen zelf beslissen om de tanden eens extra poetsen, en een snoepje minder pakken. Dit is tevens bevorderend voor hun algemene ontwikkeling, aangezien ze zo een keuze wordt voorgelegd, waar ze zelf iets mee kunnen doen. Dat is mijns inziens een veel tactischere oplossing dan abrupt de formule, en daarmee de authentieke en door velen gewaarde smaak) te veranderen.
Alvast ontzettend bedankt voor uw medewerking in het oplossen van deze vervelende kwestie.
Met vriendelijke groet,
Johnsel
Voorheen enthousiast Fristidrinker
quote:
en dat terwijl ik zo open over mn ongenoegen ben geweest.quote:Contactnummer: HierStondEenNummer
Geachte heer HierStondMijnAchternaam,
Hartelijk dank voor uw email van 12-04-10 over de vernieuwde smaak van Fristi.
Uit resultaten van testpanels is gebleken dat de nieuwe smaak van dit product beter wordt beoordeeld dan in de vorige samenstelling.
Wij vinden het jammer dat u de vernieuwde smaak niet lekker vindt. Wij hebben uw opmerking doorgegeven aan de medewerkers van onze afdeling Marketing.
Met vriendelijke groet,
FrieslandCampina ConsumentenService
G van V
Diabetici hebben toch teweinig suiker? Daarom bespuiten ze zichzelf toch.quote:
Dit.quote:Op maandag 12 april 2010 13:59 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een product gegeten of gedronken dat na de 'vernieuwde smaak/receptuur/bereiding' ook echt daadwerkelijk lekkerder geworden was
SCHANDE!quote:Op maandag 12 april 2010 16:03 schreef Salatrel het volgende:
bijna net zo erg als toen ze de smaak van hela curry hadden veranderd
Ketter.quote:Op maandag 12 april 2010 16:25 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Haha, druk maken over fristi.
Ach, als de omzet nou flink daalt zullrn ze toch wel weer terug moeten naar het oude concept lijkt me. Dus hierbij een oproep om fristi gewoon te boycotten.quote:Op maandag 12 april 2010 13:50 schreef kipptje het volgende:
[..]
dan komt bij mij de volgende vraag op: is de smaak beter of lekkerder??
Het zal mij niks verbazen dat minder suiker goed voor je is, blabla..... maar ik vind het toch echt ten koste gaan van de smaak. Beetje stroeve drap geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |