Vind het redelijk kortzichtig dat je al die mensen die al jaren en jaren een stabiele en eerlijke en hechte rleatie hebben die open is naief te noemen.quote:Op maandag 12 april 2010 16:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nogmaals: alsof er geen emoties komen kijken bij seks. Vind het redelijk naief dat mensen in een open relatie denken dat het puur fysiek is.

Het is idd niet waar dat gewone seks om lust geen gevoelens kent, maar omdat het zo open is allemaal blijft dat gewoon bij dat eenmalige of binnen de andere afspraken.quote:Op maandag 12 april 2010 16:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nogmaals: alsof er geen emoties komen kijken bij seks. Vind het redelijk naief dat mensen in een open relatie denken dat het puur fysiek is. Als de dame in kwestie naast lekker ook nog eens heel leuk is ga je me niet vertellen dat je geen gevoelens komen kijken.

Dat vind je dan maar. Ik kan me best voorstellen dat die relaties best lang standhouden. Als je ff genoeg hebt van je partner kun je je behoeftes botvieren op een ander. Lekker makkelijk. Vind een open relatie niks meer dan een gemakkelike uitweg. Dat je daar voor kies, prima, maar ik heb er geen respect voor sorry.quote:Op maandag 12 april 2010 16:56 schreef Stefan het volgende:
Vind het redelijk kortzichtig dat je al die mensen die al jaren en jaren een stabiele en eerlijke en hechte rleatie hebben die open is naief te noemen.

Dat zegt toch ook niemand. Maar als je met die persoon je diepste gevoelens deelt zonder dat je partner het weet, dingen die je niet met je partner deelt, dan is dat wel vreemdgaan. Als je verliefd op een ander wordt en je vertelt dat aan je partner dan is dat geen vreemdgaan nee.quote:Op maandag 12 april 2010 16:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
. Als je verliefd bent geworden op iemand anders is dat voor mij geen vreemdgaan.

Als je daar over valt en het vreemdgaan noemt ben je wat mij betreft rijp voor een inrichting zeg. Jezus Christus hee.... Hoezeer kun je iemand claimen?quote:Op maandag 12 april 2010 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
voor jou misschien....
als mijn partner niet meer met mij praat maar met een andere vrouw (en dan hoeft ie haar nog niet te neuken) dan voel ik me meer bedrogen dan wanneer hij geil was en er toevallig een vrouwpersoon in de buurt was en hij zijn lusten heeft botgevierd
maar met praten bedoel ik dus niet kletsen... nee dan bedoel ik diepgaande gesprekken over gevoelens en bijvoorbeeld zijn relatie (met mij dus).

Idd. En ik heb best diepgaande gesprekken met vriendinnen. Niet dat ik er meer dan een paar heb, maar dat gaat regelmatig over serieuze dingen. En sommige van die dingen bespreek ik niet met m'n vriendin omdat haar dat gewoon niet interesseert. Zij vindt dat prima, ik heb mijn vrienden en zij de hare, en we doen niks fysieks met een ander.quote:Op maandag 12 april 2010 16:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Als je daar over valt en het vreemdgaan noemt ben je wat mij betreft rijp voor een inrichting zeg. Jezus Christus hee.... Hoezeer kun je iemand claimen?
Als je stelt dat hij nooit meer met jou praat, dan lijkt me het feit dat hij met een ander praat het probleem al niet meer.

Ja, is voor mij ook een heel nieuw conceptquote:Op maandag 12 april 2010 12:12 schreef Mirjam het volgende:
zoenen=vreemdgaan
hmm, die laat ik even inzinken hoor

watm, jij schopt je vriendin wel de deur uit als ze met haar bek aan een ander plakt?quote:
 waard
 waard  

. De grens tussen "leuk vinden", daarna "iets" proberen en doen is best vaag. Zoenen (nat zoenen tenminste, niet zomaar cheek-cheek wat niks betekent) is dat vreemd gaan ? Lijkt me wel. Flirten ? Eigenlijk wel. Close dancing, waarbij je elkaar (ook) sexueel beleeft, is dat vreemd gaan ? Misschien wel ; hangt er ook vanaf wat er daarna gebeurt. Een heel diepe emotionele relatie met een heel goeie vriend, is dat vreemd gaan ? Lijkt me niet, maar emotioneel misschien toch wel.
    . De grens tussen "leuk vinden", daarna "iets" proberen en doen is best vaag. Zoenen (nat zoenen tenminste, niet zomaar cheek-cheek wat niks betekent) is dat vreemd gaan ? Lijkt me wel. Flirten ? Eigenlijk wel. Close dancing, waarbij je elkaar (ook) sexueel beleeft, is dat vreemd gaan ? Misschien wel ; hangt er ook vanaf wat er daarna gebeurt. Een heel diepe emotionele relatie met een heel goeie vriend, is dat vreemd gaan ? Lijkt me niet, maar emotioneel misschien toch wel. ). Hij weet dat ik vind dat het mij net zo goed als hem zou kunnen overkomen - gelijke regels voor allebei.
  ). Hij weet dat ik vind dat het mij net zo goed als hem zou kunnen overkomen - gelijke regels voor allebei.  .
   . .
   . 

Als hier over gesproken is en er afspraken gemaakt zijn is deze grens dan niet vaag. Zoenen met iemand anders dan je vriend of vriendin is naar mijn mening vreemdgaan. Het getuigt bovendien van zeer weinig respect.quote:Op maandag 12 april 2010 18:00 schreef quirigua het volgende:
De grens tussen "leuk vinden", proberen en doen is best vaag.

Als je verder had gelezen zag je dat ik daarvan heb afgezienquote:Op maandag 12 april 2010 13:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee echt, geweldig plan, je zit er al mee, dan nog ff alle details eroverheen om het vuurtje nog wat meer op te stoken, zij die door het stof moet en ineens vanalles moet bewijzen zonder dat je er echt bij zegt wat je verwacht(verwacht je dat ze niet meer dronken wordt als ze zonder jou is, verwacht je dat ze op haar knietjes gaat en je voeten kust, wat wil je?).
Nee echt, dit zal het vast beter maken allemaal als je met elkaar door wil!

-1- Vind ik ook : daar begint vreemd gaan.quote:Op maandag 12 april 2010 18:02 schreef Sandertje23 het volgende:
[..]
Als hier over gesproken is en er afspraken gemaakt zijn is deze grens dan niet vaag. Zoenen met iemand anders dan je vriend of vriendin is naar mijn mening vreemdgaan. Het getuigt bovendien van zeer weinig respect.
 .
   .  .
   .

Ze heeft met iemand gezoend. Niks meer. Ga ook een keer met iemand zoenen en je staat quite. Klaar.quote:Op maandag 12 april 2010 18:22 schreef Interfere het volgende:
[..]
Als je verder had gelezen zag je dat ik daarvan heb afgezien

Aanvaardbaar vreemdgaan is geen vreemdgaan maar een open relatie. Bij vreemdgaan dus zonder afspraken komt natuurlijk wel het respect in het geding, je beschaamt iemands vertrouwen.quote:Op maandag 12 april 2010 18:27 schreef quirigua het volgende:
[..]
-1- Vind ik ook : daar begint vreemd gaan.
-2- Vind ik niet : respect is niet in het geding,
Het hangt er maar van af wat voor beiden aanvaardbaar is.

Nee, dat is wraakquote:Op maandag 12 april 2010 18:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze heeft met iemand gezoend. Niks meer. Ga ook een keer met iemand zoenen en je staat quite. Klaar.

Mee eens. Relatie is gebaseerd op vertrouwen ; natuurlijk ook op emotionele aspecten, en op elkaar's lichamelijke aantrekkelijkheid. Door jaloezie uit te sluiten, verandert het vertrouwen niet, en ook niet die andere zaken. Jaloezie is een foute (egoistische) spelbreker.quote:Op maandag 12 april 2010 18:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Aanvaardbaar vreemdgaan is geen vreemdgaan maar een open relatie. Bij vreemdgaan dus zonder afspraken komt natuurlijk wel het respect in het geding, je beschaamt iemands vertrouwen.

Heeft ie ook aan haar borsten gevoeld eigenlijk, zo lekker onder haar truitje?quote:Op maandag 12 april 2010 18:39 schreef Interfere het volgende:
We hebben gepraat, en het is wel weer ongeveer goed.

Ik vind tongzoenen met een ander ook vreemdgaan.quote:Op maandag 12 april 2010 17:32 schreef 49R het volgende:
[..]
Ja, is voor mij ook een heel nieuw concept

Je bent best een sneu ventje eigenlijkquote:Op maandag 12 april 2010 18:53 schreef Stefan het volgende:
Heeft ie ook aan haar borsten gevoeld eigenlijk, zo lekker onder haar truitje?

Je hebt er echt een hele rare voorstelling bij maar ok...quote:Op maandag 12 april 2010 16:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat vind je dan maar. Ik kan me best voorstellen dat die relaties best lang standhouden. Als je ff genoeg hebt van je partner kun je je behoeftes botvieren op een ander. Lekker makkelijk. Vind een open relatie niks meer dan een gemakkelike uitweg. Dat je daar voor kies, prima, maar ik heb er geen respect voor sorry.

Dit zou voor mij de druppel zijn geweest. Met zulke uitspraken mag ze van mij de tyfus krijgen.quote:Op maandag 12 april 2010 09:43 schreef Interfere het volgende:
Ze zei, moet ik het nu gaan bewijzen? vertrouw je me niet?

Het is toch zo. Dat kind heeft excuses aangeboden. Wat kan ze nog meer doen? Natuurlijk zal de TS elke keer als ze uitgaat zonder hem denken... Ojee, wat als ze dronken is. Maar daar kan hij haar niet steeds mee lastig vallen, hij heeft namelijk besloten haar een nieuwe kans te geven.quote:Op maandag 12 april 2010 23:36 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dit zou voor mij de druppel zijn geweest. Met zulke uitspraken mag ze van mij de tyfus krijgen.

Er zijn er zat die die grens wel kennen of snel leren kennen hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:55 schreef Stefan het volgende:
Welke puber kent zijn/haar drinkgrens wel? Dit soort dingen hoort bij opgroeien, dronken worden, met een ander zoenen. Vallen en weer opstaan.

Ja, klopt, ik zou eigenlijk niet meer mogen zeuren. Maar het gaat nu ook al weer echt heel goed tussen ons, dus dat is mooi. Ja ik heb nog wel soms dat ik denk aan die jongen ( die ik verder alleen op een foto heb gezien). Ze gaat wel de komende tijd niet uit zonder mij, dat stelde ze zelf nog voor. Waar ik wel erg blij over benquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is toch zo. Dat kind heeft excuses aangeboden. Wat kan ze nog meer doen? Natuurlijk zal de TS elke keer als ze uitgaat zonder hem denken... Ojee, wat als ze dronken is. Maar daar kan hij haar niet steeds mee lastig vallen, hij heeft namelijk besloten haar een nieuwe kans te geven.

16 en ze bezorgt al zo veel stress en ellende. Ik zou het niet moeten.
 16 en ze bezorgt al zo veel stress en ellende. Ik zou het niet moeten.  

Ik ken mijn grens. Ik ben nog nooit dronken geweest en ik zoen zeker niet met een ander als ik iemand heb.....quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:55 schreef Stefan het volgende:
Welke puber kent zijn/haar drinkgrens wel? Dit soort dingen hoort bij opgroeien, dronken worden, met een ander zoenen. Vallen en weer opstaan.

Als je echt om je partner geeft etc, ken je je eigen grenzen echt wel in zo'n situatie.
 Als je echt om je partner geeft etc, ken je je eigen grenzen echt wel in zo'n situatie.

16 en dan de concepten 'partner' en 'geven om' goed begrijpen zekerquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:00 schreef -XX- het volgende:
Alcohol of niet, dikke care?.....Dumpen!Als je echt om je partner geeft etc, ken je je eigen grenzen echt wel in zo'n situatie.

Ja, dat gaat werken, het meisje aan het halsband houden. Ze moet gewoon ook lekker zonder jou weg. Maar goed, let op mijn woorden, voor de zoimer voorbij is heeft zij het uitgemaakt. Reden, ze heeft tijd/ruimte nodig, haar gevoel is weg. Etc.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:08 schreef Interfere het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik zou eigenlijk niet meer mogen zeuren. Maar het gaat nu ook al weer echt heel goed tussen ons, dus dat is mooi. Ja ik heb nog wel soms dat ik denk aan die jongen ( die ik verder alleen op een foto heb gezien). Ze gaat wel de komende tijd niet uit zonder mij, dat stelde ze zelf nog voor. Waar ik wel erg blij over ben

Ik zal die vriend eens vragen hoe ze zich toen gedroeg direct daarna. Vrouwen kunnen acteren als de beste... en als ze toen niet over de zeik was, zegt dat al genoeg.quote:Op maandag 12 april 2010 09:48 schreef Interfere het volgende:
[..]
Die vriend is nergens aan schuld
Hij was niet met haar uit, hij zag haar toen hij naar huis wilde gaan, toen stonden ze bij elkaar en mijn (ex)vriendin liep naar hem toe
Hij zei: niet zoenen hea, je bent bezet
Zij zei: heb ik al gedaan
dus wat moest die vriend van mij doen? wat kom hij nog doen?

Hier ben ik het mee eens. Wat heeft ze ana jou te bewijzen, je gelooft haar of je gelooft haar niet, klaar. Als je verder wilt, dan zul je het moeten kunnen vergeven en het haar niet nadragen. Kun je dat niet, kan je er beter mee stoppen.quote:Op maandag 12 april 2010 09:55 schreef jogy het volgende:
[..]
'haar liefde bewijst'. Heeft ze dat niet gedaan door jankend toe te geven dat ze überhaupt vreemd is gegaan? Als het haar niets had gedaan en ze het gewoon glashard zonder emotie had gemeld zou je zoiets nog kunnen denken maar blijkbaar is ze er zelf ook van geschrokken.
Hoe verwacht je in hemelsnaam dat ze haar liefde kan bewijzen? Moet ze je naam in haar borst kerven?

Precies, goed is goed eh. Ik hb niet het hele verhaal gelezen, maar lijkt me een goede oplossing zo.quote:Op maandag 12 april 2010 18:39 schreef Interfere het volgende:
[..]
Nee, dat is wraak
We hebben gepraat, en het is wel weer ongeveer goed.
Ik voel me er nog wel een beetje kut over, maar ik moet het gewoon laten bezinken, en dan komt het wel goed.
we komen er wel uit
Danku, voor alles fokkers die op het begin postten en serieus op mijn topic ingingen

Jaa, dat klopt, en daar ben ik ook bang voorquote:Ja, dat gaat werken, het meisje aan het halsband houden. Ze moet gewoon ook lekker zonder jou weg. Maar goed, let op mijn woorden, voor de zoimer voorbij is heeft zij het uitgemaakt. Reden, ze heeft tijd/ruimte nodig, haar gevoel is weg. Etc.
Als je haar geen ruimte geeft zal ze binnen 4 maanden bij je weg zijn. Goed onthouden he.
 . Maar ik verbied het haar niet echt. Ik wilde het wel ja, maar ja, ik bennu wel veranderd van gedachten, ik doe het niet. Gelukkig heeft ze het voor haarzelf gedaan en ik zie wel wanneer ze dan weer veranderd en toch weer uit wil.
 . Maar ik verbied het haar niet echt. Ik wilde het wel ja, maar ja, ik bennu wel veranderd van gedachten, ik doe het niet. Gelukkig heeft ze het voor haarzelf gedaan en ik zie wel wanneer ze dan weer veranderd en toch weer uit wil. 

Ja, ik ben nieuw op forum fok, en ik weet niet helemaal hoe alles precies werkt, dus dat was even niet de bedoeling.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:54 schreef Stefan het volgende:
Pffffff, nog steeds boos? Laat gaan man

Komt simpelweg op neer, hoe hard het ook klinkt; dump haar voordat jij gedumpt word.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:52 schreef Interfere het volgende:
[..]
Jaa, dat klopt, en daar ben ik ook bang voor. Maar ik verbied het haar niet echt. Ik wilde het wel ja, maar ja, ik bennu wel veranderd van gedachten, ik doe het niet. Gelukkig heeft ze het voor haarzelf gedaan en ik zie wel wanneer ze dan weer veranderd en toch weer uit wil.
Ik heb haar wel gevraagd of ze echt kon laten zien dat ze van me houdt, want ik vraag me toch wel echt af; Ook als je zo dronken bent, hoe kan je dan met iemand anders zoenen?

Neuh, dat doet ze niet. Ik vergeef haar en vertrouw erop dat het niet weer gebeurd. Ze heeft het goed gemaakt. En ik denk ook dat het voor haar wel heel veel duidelijk maakte, ze zal nu wel 2x nadenken voor ze uitgaat.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:30 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Komt simpelweg op neer, hoe hard het ook klinkt; dump haar voordat jij gedumpt word.

omg.quote:Op zondag 18 april 2010 12:46 schreef Interfere het volgende:
[..]
Neuh, dat doet ze niet. Ik vergeef haar en vertrouw erop dat het niet weer gebeurd. Ze heeft het goed gemaakt. En ik denk ook dat het voor haar wel heel veel duidelijk maakte, ze zal nu wel 2x nadenken voor ze uitgaat.

Dat doet ze wel. Ze gaat nu nadenken dat er naast jou ook andere jongens zijn en binnen nu en niet al te lange tijd zal jullie relatie haar gaan benauwen. Ze wil dan ruimte, ze zal zeggen dat het niet aan jou maar aan haar ligt. En dat ze tijd nodig heeft. En dan zal ze uitgaan met vriendinnen en valt er een last van haar schouder. Zelf vaak genoeg meegemaakt toen ik die leeftijd had, zowel van mij als van haar kant. Niet alleen ik, maar iedereen om me heen. Dit hoort erbij. Maar hoe meer je haar gaat controleren en aan een lijn gaat hiuden des te sneller het uit zal gaan.quote:

Beetje naïef he?quote:Op zondag 18 april 2010 12:46 schreef Interfere het volgende:
[..]
Neuh, dat doet ze niet. Ik vergeef haar en vertrouw erop dat het niet weer gebeurd. Ze heeft het goed gemaakt. En ik denk ook dat het voor haar wel heel veel duidelijk maakte, ze zal nu wel 2x nadenken voor ze uitgaat.

quote:Op zondag 18 april 2010 12:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat doet ze wel. Ze gaat nu nadenken dat er naast jou ook andere jongens zijn en binnen nu en niet al te lange tijd zal jullie relatie haar gaan benauwen. Ze wil dan ruimte, ze zal zeggen dat het niet aan jou maar aan haar ligt. En dat ze tijd nodig heeft. En dan zal ze uitgaan met vriendinnen en valt er een last van haar schouder. Zelf vaak genoeg meegemaakt toen ik die leeftijd had, zowel van mij als van haar kant. Niet alleen ik, maar iedereen om me heen. Dit hoort erbij. Maar hoe meer je haar gaat controleren en aan een lijn gaat hiuden des te sneller het uit zal gaan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |