abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 april 2010 @ 16:56:22 #251
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_80231622
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nogmaals: alsof er geen emoties komen kijken bij seks. Vind het redelijk naief dat mensen in een open relatie denken dat het puur fysiek is.
Vind het redelijk kortzichtig dat je al die mensen die al jaren en jaren een stabiele en eerlijke en hechte rleatie hebben die open is naief te noemen.

Bij seks komt vaak lust om de hoek kijken, maar dat is wat anders dan liefde. Je kunt met je partner ook liefdevolle seks hebben, dat is wat anders dan op en met iemand je lust botvieren.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 12 april 2010 @ 16:56:47 #252
37769 erodome
Zweefteef
pi_80231644
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nogmaals: alsof er geen emoties komen kijken bij seks. Vind het redelijk naief dat mensen in een open relatie denken dat het puur fysiek is. Als de dame in kwestie naast lekker ook nog eens heel leuk is ga je me niet vertellen dat je geen gevoelens komen kijken.
Het is idd niet waar dat gewone seks om lust geen gevoelens kent, maar omdat het zo open is allemaal blijft dat gewoon bij dat eenmalige of binnen de andere afspraken.
Met iedereen met wie ik het bed deel deel ik ook emotie's op dat moment(wat voor varieeert), sterker nog van mijn schatjes(tis een stel) buiten mijn relatie om mag ik best zeggen dat ik daar altijd wat voor voel.
Daar delen we dan ook meer mee dan wat casual seks, dat is verder ook een vriendschap++.

Je kan altijd verliefd worden op een ander, het hebben van seks vergroot die kans niet, vaag genoeg.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 12 april 2010 @ 16:58:32 #253
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80231713
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:56 schreef Stefan het volgende:
Vind het redelijk kortzichtig dat je al die mensen die al jaren en jaren een stabiele en eerlijke en hechte rleatie hebben die open is naief te noemen.
Dat vind je dan maar. Ik kan me best voorstellen dat die relaties best lang standhouden. Als je ff genoeg hebt van je partner kun je je behoeftes botvieren op een ander. Lekker makkelijk. Vind een open relatie niks meer dan een gemakkelike uitweg. Dat je daar voor kies, prima, maar ik heb er geen respect voor sorry.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 12 april 2010 @ 16:58:51 #254
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_80231729
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

. Als je verliefd bent geworden op iemand anders is dat voor mij geen vreemdgaan.
Dat zegt toch ook niemand. Maar als je met die persoon je diepste gevoelens deelt zonder dat je partner het weet, dingen die je niet met je partner deelt, dan is dat wel vreemdgaan. Als je verliefd op een ander wordt en je vertelt dat aan je partner dan is dat geen vreemdgaan nee.
  maandag 12 april 2010 @ 16:59:28 #255
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_80231748
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:10 schreef Ladylike het volgende:

[..]

voor jou misschien....
als mijn partner niet meer met mij praat maar met een andere vrouw (en dan hoeft ie haar nog niet te neuken) dan voel ik me meer bedrogen dan wanneer hij geil was en er toevallig een vrouwpersoon in de buurt was en hij zijn lusten heeft botgevierd
maar met praten bedoel ik dus niet kletsen... nee dan bedoel ik diepgaande gesprekken over gevoelens en bijvoorbeeld zijn relatie (met mij dus).
Als je daar over valt en het vreemdgaan noemt ben je wat mij betreft rijp voor een inrichting zeg. Jezus Christus hee.... Hoezeer kun je iemand claimen?

Als je stelt dat hij nooit meer met jou praat, dan lijkt me het feit dat hij met een ander praat het probleem al niet meer.
Intelligent, but fucked up.
  maandag 12 april 2010 @ 17:03:14 #256
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80231905
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:59 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Als je daar over valt en het vreemdgaan noemt ben je wat mij betreft rijp voor een inrichting zeg. Jezus Christus hee.... Hoezeer kun je iemand claimen?

Als je stelt dat hij nooit meer met jou praat, dan lijkt me het feit dat hij met een ander praat het probleem al niet meer.
Idd. En ik heb best diepgaande gesprekken met vriendinnen. Niet dat ik er meer dan een paar heb, maar dat gaat regelmatig over serieuze dingen. En sommige van die dingen bespreek ik niet met m'n vriendin omdat haar dat gewoon niet interesseert. Zij vindt dat prima, ik heb mijn vrienden en zij de hare, en we doen niks fysieks met een ander.

Vind het danook redelijk bizar dat je het prima vind dat je vriend in z'n uppie seks heeft met een andere meid en dan denkt dat hij daar dan ff overheen gaat en verder haar niet vertelt dat 'ie haar leuk en knap vindt en lekkerder vindt pijpen dan z'n vriendin.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_80233050
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:12 schreef Mirjam het volgende:
zoenen=vreemdgaan
hmm, die laat ik even inzinken hoor
Ja, is voor mij ook een heel nieuw concept
  maandag 12 april 2010 @ 17:57:31 #258
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_80233837
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:43 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

_!
watm, jij schopt je vriendin wel de deur uit als ze met haar bek aan een ander plakt?
dat is meer een waard
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_80233916
Emotioneel vreemd gaan kan op een onverwacht moment gebeuren, in een relatie, de een "overkomt" het en de ander zit ermee.

Maar kijk es goed rond : het gebeurt nogal veel . De grens tussen "leuk vinden", daarna "iets" proberen en doen is best vaag. Zoenen (nat zoenen tenminste, niet zomaar cheek-cheek wat niks betekent) is dat vreemd gaan ? Lijkt me wel. Flirten ? Eigenlijk wel. Close dancing, waarbij je elkaar (ook) sexueel beleeft, is dat vreemd gaan ? Misschien wel ; hangt er ook vanaf wat er daarna gebeurt. Een heel diepe emotionele relatie met een heel goeie vriend, is dat vreemd gaan ? Lijkt me niet, maar emotioneel misschien toch wel.

Het lijkt me realistisch om te weten : vreemd gaan gebeurt, of kan (altijd) gebeuren. Moet dat de relatie op scherp zetten ? Hangt ervan af hoe stevig de relatie is. In het voorjaar bloeien alle bloemen - is dat vreemd gaan ?
Ik zit er niet mee als mijn vriend-van-nu zou vreemd gaan ; zolang als de relatie het verdraagt (dat doet het ). Hij weet dat ik vind dat het mij net zo goed als hem zou kunnen overkomen - gelijke regels voor allebei.
Heel belangrijk daarbij : we zijn niet bezit van elkaar - wel elkaar's beste vrienden, en dat is bestand tegen bijna alles. Jaloezie, in elk geval, is de slechtst denkbare maatlat .
Vreemd gaan (met of zonder sex) vind ik op zichzelf nog geen reden genoeg om aan elkaar te twijfelen - sex is maar 1 ding en er zijn zoveel andere dingen in een relatie, die mee tellen .

[ Bericht 23% gewijzigd door quirigua op 12-04-2010 18:20:30 ]
pi_80233999
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:00 schreef quirigua het volgende:
De grens tussen "leuk vinden", proberen en doen is best vaag.
Als hier over gesproken is en er afspraken gemaakt zijn is deze grens dan niet vaag. Zoenen met iemand anders dan je vriend of vriendin is naar mijn mening vreemdgaan. Het getuigt bovendien van zeer weinig respect.
pi_80234543
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee echt, geweldig plan, je zit er al mee, dan nog ff alle details eroverheen om het vuurtje nog wat meer op te stoken, zij die door het stof moet en ineens vanalles moet bewijzen zonder dat je er echt bij zegt wat je verwacht(verwacht je dat ze niet meer dronken wordt als ze zonder jou is, verwacht je dat ze op haar knietjes gaat en je voeten kust, wat wil je?).

Nee echt, dit zal het vast beter maken allemaal als je met elkaar door wil!
Als je verder had gelezen zag je dat ik daarvan heb afgezien

Goed gezien einstein (Y)
pi_80234719
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:02 schreef Sandertje23 het volgende:

[..]

Als hier over gesproken is en er afspraken gemaakt zijn is deze grens dan niet vaag. Zoenen met iemand anders dan je vriend of vriendin is naar mijn mening vreemdgaan. Het getuigt bovendien van zeer weinig respect.
-1- Vind ik ook : daar begint vreemd gaan.
-2- Vind ik niet : respect is niet in het geding,
Het hangt er maar van af wat voor beiden aanvaardbaar is. Grondbeginsel : we zijn niet elkaar's bezit - enne, we staan allebei op onze eigen poten ; .
Relatie is gebaseerd op zoveel meer (dan alleen sex), dat simpel vreemd gaan niet genoeg is om met elkaar te breken.
Wel een reden is : vervreemding van elkaar, maar dat is iets anders, langere termijn. Ook dat gebeurt, frekwent idd, kijk maar om je heen, met alle trieste ellende van dien - dat willen wij in ieder geval niet .
  maandag 12 april 2010 @ 18:28:47 #263
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_80234753
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:22 schreef Interfere het volgende:

[..]

Als je verder had gelezen zag je dat ik daarvan heb afgezien

Ze heeft met iemand gezoend. Niks meer. Ga ook een keer met iemand zoenen en je staat quite. Klaar.
  maandag 12 april 2010 @ 18:31:24 #264
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_80234866
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:27 schreef quirigua het volgende:

[..]

-1- Vind ik ook : daar begint vreemd gaan.
-2- Vind ik niet : respect is niet in het geding,
Het hangt er maar van af wat voor beiden aanvaardbaar is.
Aanvaardbaar vreemdgaan is geen vreemdgaan maar een open relatie. Bij vreemdgaan dus zonder afspraken komt natuurlijk wel het respect in het geding, je beschaamt iemands vertrouwen.
pi_80235139
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:28 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ze heeft met iemand gezoend. Niks meer. Ga ook een keer met iemand zoenen en je staat quite. Klaar.
Nee, dat is wraak

We hebben gepraat, en het is wel weer ongeveer goed.
Ik voel me er nog wel een beetje kut over, maar ik moet het gewoon laten bezinken, en dan komt het wel goed.

we komen er wel uit

Danku, voor alles fokkers die op het begin postten en serieus op mijn topic ingingen
pi_80235259
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:31 schreef Stefan het volgende:

[..]

Aanvaardbaar vreemdgaan is geen vreemdgaan maar een open relatie. Bij vreemdgaan dus zonder afspraken komt natuurlijk wel het respect in het geding, je beschaamt iemands vertrouwen.
Mee eens. Relatie is gebaseerd op vertrouwen ; natuurlijk ook op emotionele aspecten, en op elkaar's lichamelijke aantrekkelijkheid. Door jaloezie uit te sluiten, verandert het vertrouwen niet, en ook niet die andere zaken. Jaloezie is een foute (egoistische) spelbreker.
  maandag 12 april 2010 @ 18:53:40 #267
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_80235664
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:39 schreef Interfere het volgende:

Heeft ie ook aan haar borsten gevoeld eigenlijk, zo lekker onder haar truitje?
pi_80237367
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:32 schreef 49R het volgende:

[..]

Ja, is voor mij ook een heel nieuw concept
Ik vind tongzoenen met een ander ook vreemdgaan.
Jij vindt het wel goed als je vriend/vriendin met iedereen bekt die ze tegenkomt??
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
pi_80237490
Gast 1x zoenen als je lam bent.. Lekker belangrijk.. Shit happens.

Of er snel overheen stappen of janken en dumpen en hop naar de volgende
  maandag 12 april 2010 @ 19:39:26 #270
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_80237578
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:53 schreef Stefan het volgende:
Heeft ie ook aan haar borsten gevoeld eigenlijk, zo lekker onder haar truitje?
Je bent best een sneu ventje eigenlijk
  maandag 12 april 2010 @ 21:09:45 #271
37769 erodome
Zweefteef
pi_80241523
quote:
Op maandag 12 april 2010 16:58 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat vind je dan maar. Ik kan me best voorstellen dat die relaties best lang standhouden. Als je ff genoeg hebt van je partner kun je je behoeftes botvieren op een ander. Lekker makkelijk. Vind een open relatie niks meer dan een gemakkelike uitweg. Dat je daar voor kies, prima, maar ik heb er geen respect voor sorry.
Je hebt er echt een hele rare voorstelling bij maar ok...

Als je je partner (even) zat bent en daarom buitenshuis gaat wippen dan is staat dat vrijwel garant voor een enorme bak ellende en een eind van de relatie.
Als wij even een dipje hebben doen we helemaal niets met anderen, dan richten we ons juist op elkaar, alleen wanneer we ons beide goed in ons vel voelen zitten en echt goed met elkaar door een deur kunnen is er ruimte voor dit soort zaken.
Dus alleen op de momenten waarin we elkaar alles behalve zat zijn dus.

Die momenten dat we wat met anderen doen(waar zomaar een jaar overheen kan gaan, zonder probleem) delen we meestal ook nog samen,
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_80245171
slap hoor. Rug recht en wegwezen. Eens een hond altijd een hond.
pi_80248505
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:43 schreef Interfere het volgende:

Ze zei, moet ik het nu gaan bewijzen? vertrouw je me niet?
Dit zou voor mij de druppel zijn geweest. Met zulke uitspraken mag ze van mij de tyfus krijgen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  dinsdag 13 april 2010 @ 09:49:48 #274
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_80254368
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:36 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Dit zou voor mij de druppel zijn geweest. Met zulke uitspraken mag ze van mij de tyfus krijgen.
Het is toch zo. Dat kind heeft excuses aangeboden. Wat kan ze nog meer doen? Natuurlijk zal de TS elke keer als ze uitgaat zonder hem denken... Ojee, wat als ze dronken is. Maar daar kan hij haar niet steeds mee lastig vallen, hij heeft namelijk besloten haar een nieuwe kans te geven.
pi_80254957
Maar voor TS;

Even afgezien van de leeftijd van je vriendin, een beetje volwassen en verstandig gedrag is wel gewenst van haar. Ze kent haar drink-grens waarschijnlijk niet, of ze kan er niet mee omgaan. Erg jammer.
  dinsdag 13 april 2010 @ 12:55:02 #276
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_80260334
Welke puber kent zijn/haar drinkgrens wel? Dit soort dingen hoort bij opgroeien, dronken worden, met een ander zoenen. Vallen en weer opstaan.
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:20:36 #277
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_80261124
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 12:55 schreef Stefan het volgende:
Welke puber kent zijn/haar drinkgrens wel? Dit soort dingen hoort bij opgroeien, dronken worden, met een ander zoenen. Vallen en weer opstaan.
Er zijn er zat die die grens wel kennen of snel leren kennen hoor.
It's you my love, you who are the stranger
pi_80270866
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 09:49 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het is toch zo. Dat kind heeft excuses aangeboden. Wat kan ze nog meer doen? Natuurlijk zal de TS elke keer als ze uitgaat zonder hem denken... Ojee, wat als ze dronken is. Maar daar kan hij haar niet steeds mee lastig vallen, hij heeft namelijk besloten haar een nieuwe kans te geven.
Ja, klopt, ik zou eigenlijk niet meer mogen zeuren. Maar het gaat nu ook al weer echt heel goed tussen ons, dus dat is mooi. Ja ik heb nog wel soms dat ik denk aan die jongen ( die ik verder alleen op een foto heb gezien). Ze gaat wel de komende tijd niet uit zonder mij, dat stelde ze zelf nog voor. Waar ik wel erg blij over ben

Het was tevens de eerste keer dat ze echt dronken was. Dus, tjsa, ik vind het zeker niet leuk en ben/was er ook wel boos&verdrietig over en ik vind het zelf ook nog wel moeilijk. Maar ik probeer het echt te begrijpen. Want het was gewoon haar eerste keer, ze wist haar grenzen echt niet.
pi_80271176
16 en ze bezorgt al zo veel stress en ellende. Ik zou het niet moeten.

Maar misschien kan je haar eens delen met wat vrienden in de toekomst.
pi_80271510
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 12:55 schreef Stefan het volgende:
Ik ken mijn grens. Ik ben nog nooit dronken geweest en ik zoen zeker niet met een ander als ik iemand heb.....
  dinsdag 13 april 2010 @ 17:25:30 #281
198365 Morendo
The Real Deal
pi_80271517
Wat men dronken misdoet, dient nuchteren geboet.

Tja, dumpen of vergeven, of wraak nemen of negeren. There's a lot of opportunities. If there aren't, you can make them.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_80277299
Alcohol of niet, dikke care?.....Dumpen! Als je echt om je partner geeft etc, ken je je eigen grenzen echt wel in zo'n situatie.
Sowieso schrijf je zo.
pi_80277375
édit.
Sowieso schrijf je zo.
  dinsdag 13 april 2010 @ 20:20:54 #284
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_80278260
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:00 schreef -XX- het volgende:
Alcohol of niet, dikke care?.....Dumpen! Als je echt om je partner geeft etc, ken je je eigen grenzen echt wel in zo'n situatie.
16 en dan de concepten 'partner' en 'geven om' goed begrijpen zeker
*Think outside the box*
  dinsdag 13 april 2010 @ 20:26:04 #285
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_80278510
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 17:08 schreef Interfere het volgende:

[..]

Ja, klopt, ik zou eigenlijk niet meer mogen zeuren. Maar het gaat nu ook al weer echt heel goed tussen ons, dus dat is mooi. Ja ik heb nog wel soms dat ik denk aan die jongen ( die ik verder alleen op een foto heb gezien). Ze gaat wel de komende tijd niet uit zonder mij, dat stelde ze zelf nog voor. Waar ik wel erg blij over ben
Ja, dat gaat werken, het meisje aan het halsband houden. Ze moet gewoon ook lekker zonder jou weg. Maar goed, let op mijn woorden, voor de zoimer voorbij is heeft zij het uitgemaakt. Reden, ze heeft tijd/ruimte nodig, haar gevoel is weg. Etc.

Als je haar geen ruimte geeft zal ze binnen 4 maanden bij je weg zijn. Goed onthouden he.
pi_80284519
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:48 schreef Interfere het volgende:

[..]

Die vriend is nergens aan schuld

Hij was niet met haar uit, hij zag haar toen hij naar huis wilde gaan, toen stonden ze bij elkaar en mijn (ex)vriendin liep naar hem toe

Hij zei: niet zoenen hea, je bent bezet

Zij zei: heb ik al gedaan

dus wat moest die vriend van mij doen? wat kom hij nog doen?
Ik zal die vriend eens vragen hoe ze zich toen gedroeg direct daarna. Vrouwen kunnen acteren als de beste... en als ze toen niet over de zeik was, zegt dat al genoeg.

Good luck mate, zal je zeker nodig hebben!
pi_80285102
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:55 schreef jogy het volgende:

[..]

'haar liefde bewijst'. Heeft ze dat niet gedaan door jankend toe te geven dat ze überhaupt vreemd is gegaan? Als het haar niets had gedaan en ze het gewoon glashard zonder emotie had gemeld zou je zoiets nog kunnen denken maar blijkbaar is ze er zelf ook van geschrokken.

Hoe verwacht je in hemelsnaam dat ze haar liefde kan bewijzen? Moet ze je naam in haar borst kerven?
Hier ben ik het mee eens. Wat heeft ze ana jou te bewijzen, je gelooft haar of je gelooft haar niet, klaar. Als je verder wilt, dan zul je het moeten kunnen vergeven en het haar niet nadragen. Kun je dat niet, kan je er beter mee stoppen.
Whatever...
pi_80285215
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:39 schreef Interfere het volgende:

[..]

Nee, dat is wraak

Ik voel me er nog wel een beetje kut over, maar ik moet het gewoon laten bezinken, en dan komt het wel goed.

we komen er wel uit

Danku, voor alles fokkers die op het begin postten en serieus op mijn topic ingingen
Precies, goed is goed eh. Ik hb niet het hele verhaal gelezen, maar lijkt me een goede oplossing zo.
Whatever...
pi_80285914
Goed maken lijkt me een goede optie. 16 jaar, 1e keer dronken en gelijk gezegd...

Die vriend van je heeft niets verkeerd gedaan.

Wel moet zij vanaf nu 100% zeker weten dat je er echt mee kapt als ze nog 1 x zoiets doet.
Dat moet echt super duidelijk zijn, kerel

Succes
pi_80299524
GELIJK dumpen! Als je wat zelfrespect hebt in ieder geval, je pikt het toch niet dat ze dronken of niet zoent met een ander?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_80310583
Ik zou jullie relatie maar eens onder de loep nemen, want zoenen met iemand anders doe je niet wanneer je met iemand bent, ook niet wanneer je dronken bent. Zo'n lame excuus.
pi_80355996
quote:
Ja, dat gaat werken, het meisje aan het halsband houden. Ze moet gewoon ook lekker zonder jou weg. Maar goed, let op mijn woorden, voor de zoimer voorbij is heeft zij het uitgemaakt. Reden, ze heeft tijd/ruimte nodig, haar gevoel is weg. Etc.

Als je haar geen ruimte geeft zal ze binnen 4 maanden bij je weg zijn. Goed onthouden he.
Jaa, dat klopt, en daar ben ik ook bang voor . Maar ik verbied het haar niet echt. Ik wilde het wel ja, maar ja, ik bennu wel veranderd van gedachten, ik doe het niet. Gelukkig heeft ze het voor haarzelf gedaan en ik zie wel wanneer ze dan weer veranderd en toch weer uit wil.

Ik heb haar wel gevraagd of ze echt kon laten zien dat ze van me houdt, want ik vraag me toch wel echt af; Ook als je zo dronken bent, hoe kan je dan met iemand anders zoenen?

[ Bericht 77% gewijzigd door Interfere op 15-04-2010 20:08:15 ]
  donderdag 15 april 2010 @ 19:54:47 #293
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_80356108
Pffffff, nog steeds boos? Laat gaan man
pi_80356754
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:54 schreef Stefan het volgende:
Pffffff, nog steeds boos? Laat gaan man
Ja, ik ben nieuw op forum fok, en ik weet niet helemaal hoe alles precies werkt, dus dat was even niet de bedoeling.
Ze echte reactie zie je erboven.
pi_80357732
quote:
Op donderdag 15 april 2010 19:52 schreef Interfere het volgende:

[..]

Jaa, dat klopt, en daar ben ik ook bang voor . Maar ik verbied het haar niet echt. Ik wilde het wel ja, maar ja, ik bennu wel veranderd van gedachten, ik doe het niet. Gelukkig heeft ze het voor haarzelf gedaan en ik zie wel wanneer ze dan weer veranderd en toch weer uit wil.

Ik heb haar wel gevraagd of ze echt kon laten zien dat ze van me houdt, want ik vraag me toch wel echt af; Ook als je zo dronken bent, hoe kan je dan met iemand anders zoenen?
Komt simpelweg op neer, hoe hard het ook klinkt; dump haar voordat jij gedumpt word.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_80442227
quote:
Op donderdag 15 april 2010 20:30 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Komt simpelweg op neer, hoe hard het ook klinkt; dump haar voordat jij gedumpt word.
Neuh, dat doet ze niet. Ik vergeef haar en vertrouw erop dat het niet weer gebeurd. Ze heeft het goed gemaakt. En ik denk ook dat het voor haar wel heel veel duidelijk maakte, ze zal nu wel 2x nadenken voor ze uitgaat.
  zondag 18 april 2010 @ 12:50:02 #297
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_80442305
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:46 schreef Interfere het volgende:

[..]

Neuh, dat doet ze niet. Ik vergeef haar en vertrouw erop dat het niet weer gebeurd. Ze heeft het goed gemaakt. En ik denk ook dat het voor haar wel heel veel duidelijk maakte, ze zal nu wel 2x nadenken voor ze uitgaat.
omg.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 18 april 2010 @ 12:51:25 #298
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_80442356
quote:

[..]

Neuh, dat doet ze niet.
Dat doet ze wel. Ze gaat nu nadenken dat er naast jou ook andere jongens zijn en binnen nu en niet al te lange tijd zal jullie relatie haar gaan benauwen. Ze wil dan ruimte, ze zal zeggen dat het niet aan jou maar aan haar ligt. En dat ze tijd nodig heeft. En dan zal ze uitgaan met vriendinnen en valt er een last van haar schouder. Zelf vaak genoeg meegemaakt toen ik die leeftijd had, zowel van mij als van haar kant. Niet alleen ik, maar iedereen om me heen. Dit hoort erbij. Maar hoe meer je haar gaat controleren en aan een lijn gaat hiuden des te sneller het uit zal gaan.
pi_80458013
quote:

[..]

Beetje naïef he?

Maakt niet uit, je komt er zelf nog wel achter. sowieso...16 jaar, dat gaat geen stand houden en je weet het.
pi_80461525
quote:
Op zondag 18 april 2010 12:51 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat doet ze wel. Ze gaat nu nadenken dat er naast jou ook andere jongens zijn en binnen nu en niet al te lange tijd zal jullie relatie haar gaan benauwen. Ze wil dan ruimte, ze zal zeggen dat het niet aan jou maar aan haar ligt. En dat ze tijd nodig heeft. En dan zal ze uitgaan met vriendinnen en valt er een last van haar schouder. Zelf vaak genoeg meegemaakt toen ik die leeftijd had, zowel van mij als van haar kant. Niet alleen ik, maar iedereen om me heen. Dit hoort erbij. Maar hoe meer je haar gaat controleren en aan een lijn gaat hiuden des te sneller het uit zal gaan.

Ik verbied haar niet uit te gaan, ze zal nadenken als ze uitgaat, dat het niet nog een keer gebeurd. Dat is toch wat ik zei?

Uitgaan doet ze gewoon, en als zij dat wilt doet ze dat maar lekker. Het is mijn probleem dat ik mss nog bang ben als ze uitgaat. Ik weet ook wel dat ik het haar niet kan verbieden. En ik vertrouw er ook op dat ze het niet nog een keer doet

Het was de eerste keer dat ze dronken was, ze kende haar drinkgrens echt niet. Ze heeft duidelijk laten zien dat het haar spijt. Ik vertrouw haar en ben zeker dat zij van mij houdt zoals ik van haar.

Ik ben eigenlijk klaar met alles, en bedank iedereen die serieuze reacties heeft gegeven, en vooral de mensen die me hebben kunnen helpen.
Ik heb geen idee hoe je een topic sluit (en of dat kan) maar als ik erachter kom sluit ik dit topic want mijn probleem is opgelost en ik ben weer blij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')